Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard Mara (Roemeense) (Roodharige, 30+)

    plots een wat oudere geil uitziende slet, die al een paar keer was langs gelopen, een echte rijpere dame, met een reet waarvan je kon zien dat ze al veel geoefend had....Ze ging naast me liggen zonder me aan te raken , eerst even gezellig kletsen zonder dat opdringerige....ze kon zich beheersen , ze stelde zich voor en tot mijn grote verbazing was de roodharige geen Duitse maar een Italiaanse...hmmm de eerste leugen was al weer gevallen , maar alla...Mara heette ze...uit Roemenie zo las ik later terug in de recensies. We vertrokken vrij snel naar de kamer tegenover de Bios waar ze afwisselend pijpte , met gebruik van handen maar ook zonder handen...ik mocht haar mondje volspuiten , maar ik wilde wel eens neuken met deze dame die uitermate goed en afwisselend en LANG pijpte..., eerst zij bovenop, amazone, ook hier afwisseling, klein beetje glijmiddel, maar ze had er zin in...wow , ze wilde graag mij bovenop, zo kon ik diep stoten, dat voelde formidable , een heerlijke grot ...vanachter maakte ik het af doordat ze haar kont vrij hoog voor me hield zodat ik wederom diep kon penetreren en ze was het en nat , zo moest ik mijn spieren inzetten om langdurige van achteren haar langzaam maar met regelmatig te naaien tot ik weer eens een volle zak in het condoom kon volspuiten....als ik nog terugkomen in yin dan zeker voor haar ...ik gaf haar het geld en geregeld kwam ik haar nog tegen en was een zoen of knuffel de begroeting, lieve geile dame...

  2. Onderstaande 7 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 juni 2017),Dalton (26 september 2016),Deantje (25 september 2016),JonnyFontane (17 november 2016),pret (25 september 2016),Sjeufke (26 september 2016),sofaking (26 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Vanmiddag fijne sessie met haar gehad. Paar keer een beetje gekletst maar ik was er nog niet hemaal aan toe. Mijn eerste sessie moest ik nog even verwerken . Recuperen dus
    Vond ze prima. Maar zo tegen dinertijd moest het er toch van komen
    Tot wederzijds genoegen, bleek. Ze liet alles los en kwam als een kanon..Fijn meisje vind ik

  4. Onderstaande leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (26 juni 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeegee Bekijk bericht
    Vanmiddag fijne sessie met haar gehad. Paar keer een beetje gekletst maar ik was er nog niet hemaal aan toe. Mijn eerste sessie moest ik nog even verwerken . Recuperen dus
    Vond ze prima. Maar zo tegen dinertijd moest het er toch van komen
    Tot wederzijds genoegen, bleek. Ze liet alles los en kwam als een kanon..Fijn meisje vind ik
    Sinds wanneer zijn 30+ vrouwen een meisje?

  6. #4
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Een beetje verkering heb je met een meisje. Van ouwewijven word ik niet blij en zeker niet opgewonden.

  7. #5
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeegee Bekijk bericht
    Een beetje verkering heb je met een meisje. Van ouwewijven word ik niet blij en zeker niet opgewonden.
    Verkering moet je niet in een club zoeken.

  8. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Elsierd (27 juni 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Leuke dame. Vaker gezien. Nooit mee gesproken. Vandaag mee gegaan. Geen spijt van. Ook niet tenhemelvarend. GFE-type, maar zoals wel vaker mis ik een beetje GFE.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. #7
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Inderdaad een leuke dame me goede service, ook haar lichaam mag er best zijn.rijper maar heerlijk naturel allemaal.wel een echte profi hoor, na het uurtje direct op de telefoon en beetje afstandelijk (kan ook aan mij liggen natuurlijk).al met al niks mis meer verder.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  11. #8
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    vandaag 2x met haar gekamerd, en ik kom op mijn woorden terug. het afstandelijke is verdwenen en is gewoon een hele lieve vrouw die je moet leren kennen. Alles wat ik weken geleden met haar heb besproken wist ze nog precies. Laat je dus niet door haar "harde" uitstraling afschrikken. Wat je geeft krijg je terug zeg ik dan maar..
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  12. #9
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    De tweede ronde ander half uur later om een uurtje of 21.25 vleide ik me naast een roemeense geile snol Paula en ook Mara voel ik aan de andere kant, zo kan ik me even paradijselijk wanen, daar werd natuurlijk een trio voorgesteld, maar ik had geen zin om met twee vrouwen te neuken...als ik ik er 1 ken, teveel slechte ervaringen gehad...we gingen naar de kino, Mara kleeede zich uit een gaf me net als Melanie uit Litouwen een fabelhafte pijpbeurt die niet lang genoeg kon duren. En toen het wippen, in een lege kino geil!, Mara is niet super mooi, best wat kille uitstraling, , maar een echte milf zonder overdadig creme, dus de rimpels zie je..,maar als ze met haar natte strakke kut om je lul draait en wipt en zich van achteren laat pakken dan weet je weer waarom deze dame echt gruwelijk lekker kan neuken. Heerlijk ik geniet nog na van het overheerlijk orgasme dat ik kreeg toen ze me klaar reet. 22.50 Was ik kalaar , dat was relatief snel, maar de dame had echt zo heerlijk met me seks gehad dat ik haar nog een tip gaf, ik snelde naar de eetruimte om nog een keertje wat lekkere vis en chips te eten met een kwaktoetje en vers fruit( een peer onderweg)

  13. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (15 maart 2018),Uit-Drenthe (14 maart 2018)

  14. #10
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Hoewel ik nog niet 100% gerecupereerd was van mijn explosieve sessie van even daarvoor wist Mara mij in de kino toch te verleiden. Heerlijke vrouw vind ik haar

  15. Onderstaande 4 leden hebben jeegee bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 9 januari 2019),ju52 ( 1 september 2020),phoenix ( 9 januari 2019),yylover ( 9 januari 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Babylon 468*60