Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Mila (Kenyaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:28
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.290 in 365 posts

    Standaard Mila (Kenyaanse)

    Mila (Kenyaanse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Heeft een (operatie) litteken achterop haar linker bovenarm





  2. Onderstaande 2 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 september 2016),Manureva (24 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:28
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.290 in 365 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag deze dame maar eens mee naar de kamer genomen, daar ze mij al sinds dat ze er pas werkte en al de keren dat ik haar daarna tegenkwam in Happy Garden probeerde te verleiden tot een kamergang. Aangezien ik altijd wel gezellig met haar kon ginnegappen en ook steeds grapte dat het nooit goed kan gaan als ik met haar op een kamer zou belanden, was ze ook compleet verrast toen ik aangaf dat ze dan maar gelijk een sleutel moest halen als ze serieus was en van het een kwam het ander....

    Op de kamer doet ze het prima qua opvrijen, pijpt lekker zonder condoom, al lijkt ze een probleem met (haar eigen) speeksel te hebben door dit steeds af te vegen, is lekker enthousiast en wil alles met je proberen. Helaas werd mijn enthousiasme haar teveel tijdens de sex en gaf ze aan dat ik haar (te)veel pijn deed en heb ik haar het maar met de hand laten afmaken. Had natuurlijk door kunnen gaan voor mijn eigen genot en haar gejammer kunnen negeren, maar deze dame moest nog een avondje geld verdienen en dan zou het lullig van me zijn om haar die mogelijkheid te ontnemen.

    De dame doet niet aan speeksel uitwisselen, dus geen tongzoenen en het overige is allemaal vrij standaard zover ik weet, want ik moest even bijkomen na deze korte krachtexplosie.

    Geen gezeur over de tijd tijdens het afrekenen en heb haar uiteindelijk €10,- extra gegeven omdat ik me in dat kleine halfuur toch wel vermaakt had.

    Een prima dame voor de liefhebbers die zowel buiten als op de kamer met hetzelfde enthousiasme te werk gaat.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  4. Onderstaande 5 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 september 2016),felrops (24 september 2016),Manureva (24 september 2016),pret (24 september 2016),Ties85 ( 7 november 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.

Diamond 468*60