Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Last Online
    16 juli 2019 @ 07:53
    Berichten
    30
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    16 in 6 posts

    Daumen hoch Evelien - Villa Weizigt - Dordrecht

    * crosspost kinky ** maar komt hier beter tot zijn recht.

    Nadat ik al een aantal keer naar Villa Weizigt was geweest, toch maar weer eens schrijven over een toppertje Evelien.

    Villa Weizigt is helemaal verbouwd, zie de Advertentie hier

    Je betaald €60,- entree als je van een dagje Welnes wil genieten, volgens het duitse concept: voor een entreeprijs van 60 euro heb je de gehele dag beschikking over drankjes zoals bier, wijn, fris, koffie en buffet.
    Je krijgt een badjas, slippers en mag gebruik maken van de diverse ruimtes zoals sauna, binnenzwembad, terras, en bar.

    Er lopen dames rond, en mocht 1 van hen je bevallen, dan kan je vanaf 15 euro een kamer huren inclusief jacuzzi. De dames rekenen hun eigen prijs met je af. ( meestal t ca 50 / 100 half / heel uur )

    Effin, afgelopen maandag weer met een vriend die kant opgegaan en werd als vanouds geweldig ontvangen door Kristel de eigenaresse. Lekker buiten gezeten, biertjes komen ze lekker brengen, en toen kwam Evelien er ook bij zitten, sjonge jonge wat een mooie dame, en na wat kletsen was CWP binnen no time boven. Op de kamer aangekomen werd het een GFE van je welste, ik had er al een paar op maar kreeg het toch voor elkaar om lekker in alle standjes een heel leuk uurtje te hebben.

    Voor alle lezers, ga naar Weizigt, echt een top lokatie, en top meiden, Alleen maar NL sprekend, en er wordt niet geanimeerd, zoals in de Limburgse of Duitse clubs. echt een verademing !


  2. Onderstaande 7 leden hebben CWP bedankt voor deze bijdrage:

    Boybensdorp (12 juli 2017),Elmo3108 (22 september 2016),firstme (23 september 2016),pret (22 september 2016),Sjeufke (22 september 2016),sofaking (22 september 2016),Wijze grijze (22 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Last Online
    16 juli 2019 @ 07:53
    Berichten
    30
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    16 in 6 posts

    Standaard

    Verwacht van collega Langlekker ook wel een uitgebreid verslag hier !! -

  4. Onderstaande leden hebben CWP bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (22 september 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Dit is Evelien ex rendez-vouz made

  6. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (22 september 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Dit is Evelien ex rendez-vouz made
    met een SUPER service

  8. #5
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Laef Bekijk bericht
    met een SUPER service
    Dat kun je wel stellen
    Ik heb afgelopen zaterdag van dit schatje genoten, verhaal volgt nog maar kom wat tijd te kort.
    Maar kan ze zeker aan een ieder aanbevelen!
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  9. #6
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Eind juni was alweer mijn laatste date, vakantie en tijdsgebrek door andere klussen hebben de focus een tijdje op iets anders gebracht maar de nieuwsgierigheid naar Weizigt gaat het toch winnen.

    Na de positieve verhalen die ik heb gehoord wil ik toch eens een avondje naar Weizigt gaan maar dan wel graag met wat attributen die ik mee wil nemen.
    Dus vrijdag eens een mailtje gestuurd naar Kristel met een korte uitleg over wat ik van plan ben.
    Al snel krijg ik een vriendelijk mailtje terug dat dat helemaal goed komt en ik desnoods bij de deur even naar haar moet vragen
    Niets staat dus meer in de weg om een avondje saunaclub in de buurt te gaan doen.

    Zaterdag avond stap ik op tijd de deur uit, het is mooi weer dus lekker met de motor onderweg naar de club waar ik tussen kwart over 8 en half negen aanbel. Intussen staat de motor op een perfecte discrete parking met ruimte genoeg om ervoor te zorgen dat vanaf de weg niets te zien is.
    De deur wordt opengedaan door een blonde dame die zeker weten het mooiste meisje van de klas was vroeger, ik geef een hand en stel me voor en zij zegt ook haar naam: Kristel... Even ben ik door haar looks uit het veld geslagen, een heel knap gezicht en daaronder een prachtig figuur in een sexy jurkje.
    Na een paar seconden kan ik weer nadenken en breng ik het gesprek op het mailverkeer van een dag terug en vriendelijk wordt ik naar de bali meegenomen waar wordt gevraagd of ik een voorstelrondje wil. Nee ik kom om eens even de club te bekijken en een avondje lol te hebben dus reken ik hier de entree af en krijg een korte rondleiding waarna ik me omkleed en in berenvel de bar in stap.

    Met een colaatje in de hand raak ik in gesprek met een donkerharige dame aan de bar en kletsen we een 20 minuten voordat ik besluit eens verder rond te kijken. Ik ben niet meer zeker van haar naam maar ik dacht dat ze Larissa was.
    Het is lekker dat er i.t.t. de meer zuidelijke clubs niet direct aan je getrokken wordt voor een kamer.
    Ik loop naar achter en bewonder het zwembad en de ruime zitruimte maar besluit voor een sigaret naar buiten te gaan.
    Hier zit een ijsbeer met een dame aan een tafel en terwijl ik er langs loop vraag ik of ik stoor want dan ga ik zeker niet op korte afstand een rookpauze houden.
    Nee hoor is het antwoord en al snel schuif ik aan bij de tafel en begint een leuk gesprek. Al snel schuiven er nog twee dames aan en gaat het gesprek al snel over allerlei bonte verhalen die iedereen heeft meegemaakt.
    Dan blijkt de ijsbeer die er zit ook nog eens verhalen te hebben over mensen die ik ken.
    En al snel komen de namen Joy en Joke voorbij
    Als ik dan ook nog eens laat vallen dat ik met die mensen ook al eens een meeting zelf heb georganiseerd valt bij hem het kwartje en wordt ik ontmaskert als ll en noemt hij zijn naam *****. Blijkt dus dat we elkaar al wel kennen via email, wat een klein wereldje is het toch.

    Intussen zijn ook nog twee dames aan aan de tafel en wordt het gesprek gebracht op allerlei bizarre gebeurtenissen tijdens dates. De dame die al buiten met mijn nieuwe kennis zat te praten verdwijnt naar binnen en het gesprek met de andere twee dames is gezellig waardoor er ook nog twee andere heren aanschuiven.
    De bediening van Weizigt is echt voortreffelijk want continu worden we voorzien van drinken wat zelfs buiten op het terras gebracht wordt. Ook Kristel is hier regelmatig mee bezig.
    Het is intussen ruim 10 uur geworden en ik kwam hier niet alleen om te praten dus begin ik me aan het gesprek te onttrekken en stap naar de intussen weer buiten gekomen Evelien toe die met Anna op de bank achter me zit te praten.
    Intussen had ik al best een eerste indruk van Evelien gekregen dus op de vraag wat ik allemaal in gedachten heb geef ik alleen aan dat we dat gewoon gaan zien.
    Na nog een sigaret gaan we een sleutel halen en zoeken een kamer met bad op, ik had een douche ook goed gevonden maar Evelien had voorkeur voor een bad.

    Op de kamer ben ik uit mijn badjas gestapt en terwijl Evelien een muziekje opsnort zet ik de kraan alvast aan waarna ik haar uit haar kleding help en we heftig zoenend op bed rollen tot het bad bijna overloopt.
    Na een kleine correctie in de temperatuur laten we ons in bad zakken en gaan daar zoenend en knuffelend verder.
    Al snel geeft ze me een heerlijk frans mondeling en kan ik alleen met mijn handen haar verder verkennen. Aangezien ik mijn tong ook wat wil laten proeven en dat niet lekker onderwater gaat grijp ik de handdoek en verplaatsen we ons naar het bed alwaar ik probeer te bewijzen dat mijn mondeling ook de moeite waard is.
    Aan haar reacties te zien vindt zij dat ook.
    Ik schuif naar boven om nog even te genieten van haar mondje terwijl ik uit haar openliggende tas het bekende vierkante pakje op vis om daarna in missio over te gaan op een heerlijk intiem. Al snel blijkt dat ze wel van een wat ruwere aanpak gediend is.
    Na afloop even wat peotswerk en kruipen we tegen elkaar aan en breng ik het gesprek op de inhoud van mijn tasje en van wat ik nog meer in gedachten heb. Ik mag inderdaad mijn knoopwerk erbij pakken en al snel heb ik haar armen in haar nek vast en leg ik haar op haar rug op bed waarna ik de MW erbij pak. Al snel ligt ze te kronkelen als een dolle op het bed en kreunt ze dat ie uit moet.
    Een beetje bezweet ligt Evelien uit te puffen en al snel geniet ik weer van haar orale kwaliteiten, even naar adem happend kreunt ze: Ik wil meer! Nu dat kan ze krijgen. De spreidstang erbij en zo haar benen wijd waarna de MW nu op standje vol gaat. Ik heb moeite haar in de houdgreep te houden en neem me voor nu niet te snel te stoppen. Als ik zeg dat hij pas uitgaat als ze het echt niet meer volhoudt zie ik haar inderdaad met verbeten gezicht een poging doen het stop zo ver mogelijk uit te stellen maar onvermijdelijk komt die er toch aan.
    Er zitten intussen al wat natte plekken op bed en Evelien ziet er een beetje bezweet uit met een kapsel wat aan puin ligt.
    Haar benen heb ik losgemaakt en haar op haar knieen op bed gezet waarna ik mijn gezicht onder haar schoof, voor wie dit nooit gedaan heeft, het is een echte eyeopener wat betreft hoe een dame gebeft wil worden. De kracht waarmee ze haar kruis over mijn hele gezicht beweegt geeft aan dat je soms niet voorzichtig hoeft te zijn. Maar ze kan het nu helemaal zelf regelen. Nu wordt ik uitgedaagd haar te spanken maar na een paar, voor mijn doen harde, tikken krijg ik alleen maar harder harder te horen. Hier ben ik dus duidelijk te soft voor.
    Op haar buik op bed liggend bind ik nu haar benen vast en besluit ik nog een mishandel sessie met de MW te doen, daar ben ik veel beter in.
    Kronkrelend door het bed probeer ik haar stevig tegen te houden en moet ze er zo lang als mogelijk aan geloven, als ze uiteindelijk kreunt dat ie nu direct uit moet gaat de MW iets te langzaam van standje 6 naar 0 want als ik hem verwijder moet ik er eerst een handdoek bij pakken.
    Sorry zegt ze erbij maar ik kan er niet mee zitten eigenlijk is dit de kers op de taart en het bewijs dat ze er wel erg veel van heeft genoten.
    We hebben nog even liggen napraten en toen we op de klok keken wat het al 12 uur geworden. Dat was dus veel later dan we beiden dachten, time flies when you have fun.

    Alle spullen opgeruimd en weer naar beneden waar we afgerekend hebben en met een drankje weer bij de anderen aanschoven buiten.
    Kennelijk was er het een en ander aan snacks geweest die we gemist hebben dus hierover kan ik geen oordeel geven.
    En een paaldans act van een donkere dame waarvan ik de naam niet weet.
    Om ongeveer 1 uur zijn we allemaal naar binnen gegaan waar bij de paal aan de bar door zowel Evelien als die donkere dame weer een paaldans werd gegeven waarbij Evelien stripte tot aan haar string.
    om ongeveer kwart voor 2 ging Evelien naar boven en heb ik na een afsluitend gesprekje met Kristel waarbij ik gevraagd werd of ik het naar mijn zin had en waarbij ik haar complimenten gaf over haar uiterlijk maar ook over de avond ben ik uiteindelijk naar huis gegaan. Een avondje om niet snel te vergeten en om zo snel mogelijk te herhalen.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  10. Onderstaande 11 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 oktober 2016),CWP ( 1 oktober 2016),Elmo3108 ( 1 oktober 2016),Laatbloeier ( 4 oktober 2016),laplagne ( 1 oktober 2016),lekkersfan ( 1 oktober 2016),mentholbear ( 1 mei 2017),pret ( 2 oktober 2016),Sjeufke ( 2 oktober 2016),sofaking ( 1 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 2 oktober 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Een lang verhaal maar wat mij betreft de moeite van het lezen/schrijven meer dan waard
    Zaterdag 22-10-2016.
    Afgesproken met Evelien in Villa Weizigt, dit keer geen avond clubhangen maar een gerichtte date zoals die ook bij Weizigt mogelijk is.
    Het laatste stukje in de auto probeer ik de date met Evelien 1,5 maand geleden de revue te laten passeren en zit met een grote grijns achter het stuur.
    Als ik binnenstap wordt ik weer hartelijk begroet door de bardame en wordt Evelien geroepen.
    Evelien heeft een prachtige donkere lange jurk aan die haar mooie figuur prima laat uitkomen.
    Aan de voorkant rond haar boezem laat hij echter weinig aan de verbeelding over.
    Op de kamer gooi ik mijn spullen in de hoek kleed me uit en zeg dat ik even ga douchen. na een dag werken ben ik niet 100% okselfris.
    Nadat ik uit de douche stap en afgedroogd ben neem ik haar in mijn armen, gelukkig is ze nog niet uitgekleed en al zoenend gaan mijn handen op onderzoek uit en probeer ik er achter te komen of de jurk boven of onderlangs het beste verwijderd kan.
    Al snel is ze op haar slipje na naakt en leg ik haar op haar rug op bed waar we zoenend en knuffelend doorgaan.
    Niets wijst er nog op dat we zo dadelijk een heftige bondage sessie tegemoet gaan.
    Ook haar slipje moet er nu aan geloven en al snel liggen we in standje 69, ik boven, op het bed en laat ik zowel mijn kleine vriend als mijn tong tussen een paar heerlijke lippen verdwijnen.
    Al heel snel kronkelt ze hard en trekt ze haar poes schokkend terug van mijn tong.
    Als ik zeg: dat is snel! krijg ik te horen: ja het is de eerste vandaag.
    waarop ik zeg: en zeker niet de laatste!
    Nadat ze even is bijgekomen ga ik voor een tweede ronde en neem ze nu iets meer in de houdgreep waardoor ze bij het tweede orgasme niet zo snel bij mijn tong weet weg te komen. Damn wat een heerlijke meid die er ook echt van kan genieten, echt een topper eerste klas!
    Daarna, terwijl ze mij nog steeds verwent met haar mond krijgt ze terwijl ik haar vinger een paar flinke meppen op haar kontje die als snel wat kleur betreft op haar haar begint te lijken. Bij de eerste avond in Weizigt had ik te horen gekregen dat ik met spanken te soft was geweest en dat maakte ik nu geloof ik wel een beetje goed!

    Een greep in haar tasje voor een rubbertje en we gaan intiem in missionaris maar wel met haar benen over mijn schouders waardoor niet zij maar ik het tempo bepaal.
    Ik weet dat ze stevig aangepakt wil worden dus ga ik bijna gelijk volgas Zodra mijn conditie me in de steek laat trek ik ze bovenop waardoor ze het werk van me overneemt
    Uiteindelijk te moe om klaar te komen trek ik ze plat op mijn buik en liggen we heftig zoenend nog even na te genieten van elkaar waarna ik nog een keer met mijn tong haar heerlijke poes wil proeven en nog even speel met haar piercing
    Nadat ze zo nog een keer is klaargekomen laat ik ze tot rust komen voor we aan het heftiger deel van de date beginnen.

    Tooltime! Uit mijn tas haal ik wat touwen te voorschijn en begin met een soort harnas van de touwen.
    Wie een idee wil hebben hiervan: zoek op afbeeldingen met de naam karada.
    Bij de vorige date kwam Evelien zelf los uit mijn bondage en dat zou me dit keer niet meer gebeuren
    Dus zodra de bondage klaar is zet ik haar armen op haar rug vast waardoor loskomen zo goed als onmogelijk is
    Nadat ik ook nog de spreidstang tussen haar enkels heb bevestigd ga ik met de Magic Wand in de hand op zoek naar het dichtstbijzijnde stopkontakt. Het bevochtigde G-spot opzetstuk laat ik met wat moeite tussen de touwen door in haar poesje glijden waarna hij aan de spreidstang wordt vastgemaakt en klem tegen haar klitje wordt gemanouvreerd.
    Zodra ik hem aanzet kromt ze haar rug voorover en kreunt er op los, standje 1 pas hoor en er komt nog veel meer aan
    Ik pak haar haar vast en dwing ze rechtop te staan, samen met haar haar grijp ik ook de touwen zodat ik ze stevig vast heb mocht ze omvallen, hierdoor kan ik ook weer bij haar borsten en kan ik haar heftig zoenen.
    Steeds een klikje erbij gevend gaat ze steeds harder tekeer en nadat ze meerdere keren, of 1 keer heel lang??? is klaargekomen weet ze de MW uit te krijgen en staat ze heftig zwetend in mijn armen uit te hijgen.

    Nadat ze tot rust is gekomen denk ik aan de tweede ronde, dat is het voordeel van een MW: die doet het altijd waar op een gegeven moment mijn eigen kleine vriendje zegt doe het nu zelf maar
    Als een krolse kat leunt ze tegen me aan met haar gezicht omhoog zodat we in een heftige tongzoen even alles om ons heen vergeten.
    Ik pak uit mijn tas twee knijpers en vraag of ik ze op haar tepels mag zetten waarop ze twijfelend antwoord geeft, ik besluit het te proberen met de mededeling dat ze zelf moet zeggen als ze af moeten. Een vertrokken koppie geeft aan dat het moeite kost ze te verdragen Dus al heel snel leid ik ze af door het blauwe gevaarte weer op zijn plaats te zetten. Zodra die aanstaat vergeet ze de pijn in haar tepels
    Bijna direkt gaat ie op standje 6 en heeft ze het weer zwaar te verduren, ongecontroleerd beweegt haar hele lichaam en ik moet mijn best doen om te zorgen dat ze niet onderuit gaat. Als ik dan ook nog plotseling de bloedsomloop in haar tepels weer vrijgeef door de knijpers snel na elkaar te verwijderen ben ik bang dat de kamers naast ons geluidsoverlast hebben.
    Wijsgeworden van de eerste sessie waarbij ze de MW wist te ontsnappen houd ik hem nu zo vast dat dat niet meer lukt.
    Praten kan ze niet meer dus zeggen dat ie uit moet ook niet
    Heftig kreunend meen ik toch een keer Stop te horen en hou ik me aan de afspraak en zet de MW uit.

    Ik leg ze naast me op bed en neem haar in mijn armen Ze is echt drijfnat van het zweet alsof ze zo onder de douche vandaan stapt en ze kreunt in mijn oor dat ze nog steeds geil is, dus ik moet nog een keer aan de bak
    Op haar rug liggend doe ik haar benen omhoog om nog een keer op haar poesje aan te vallen, die ziet er op dat moment heel anders uit want alles is behoorlijk opgezwollen. Bij de befbeurt die nu komt weet ik ze bijna niet stil meer te houden en komt ze nog een keer.
    Na nog een heel kleine sessie in standje 69 besluit ik haar grotendeels los te maken.

    Rustig nakletsend maak ik de spreidstang los en bevrijd haar armen waarna ik vraag of ze voor mij een cola wil halen.
    Ja hoor zegt ze, zonder dat ze door heeft wat ik dan van plan ben.
    Ik stap naar mijn tas toe terwijl ze vraagt: moet ik al gaan?
    NEE zeg ik en ze begint geloof ik te vermoeden dat ik nog een gemeen plannetje heb. vragend kijkt ze naar wat ik aan het doen ben met mijn telefoon, een gekleurd dingetje en een touw.

    Terwijl ik de verbinding tussen mijn telefoon en de We-Vibe (bluetooth) tot stand breng trilt hij heel even en begint het bij Evelien denk ik te dagen en krijgt ze een glimlach op haar gezicht.
    Ze heeft de karada bondage nog steeds om dus zodra ik op mijn knieen voor haar ga zitten kost het enige moeite om het speeltje tussen de touwen door in haar poesje aan te brengen. Hierna zet ik hem vast met een stuk touw welke ik speciaal hiervoor heb gemaakt. Er zit een stuk leer aan vast die er voor zorgt dat de We-Vibe goed blijft zitten en perfect tegen haar klitje aan drukt.
    Hij staat op dit moment uit dus alles gaat van een leien dakje en vervolgens help ik haar met aantrekken van haar jurkje waarna ze de kamer uit wil stappen om mijn drinken te halen.
    Op dat moment druk ik op het knopje play van mijn telefoon en krijgt ze een heerlijke cha cha cha voorgeschoteld.

    Met een verhit blosje op haar wangen gaat ze op weg naar de bar.
    De tijd dat ze weg is gebruik ik om alvast wat van de bende die we gemaakt hebben op te ruimen. Ik grijp de niet meer gebruikte touwen en wat losse rommel en smijt die in een plastic tas en loop naar de deur om te kijken hoe ze er weer aankomt.
    Zuchtend en steunend komt ze de trap op en jawel op het laatste stukje zegt ze te zijn klaargekomen.
    Het is knap, ze heeft voor mij een cola en voor haar zelf een witte wijn en de glazen zitten zelfs nog vol.
    Ze zei wel dat ze probeerde met een stalen gezicht aan de bar te staan maar dat ze wel vreemd werd aangekeken.

    Ze moest aan de bar echt een orgasme tegenhouden anders had ze daar al klaargekomen.
    Haar jurkje gaat weer uit en ze staat kronkelend voor me en zegt dat was echt gemeen van je.
    Ik trek haar bovenop me op bed en we beginnen aan een intieme kroel en zoensessie terwijl het speeltje nog steeds zijn best blijft doen.
    Als ik dan ook nog een cha cha cha doe met mijn vlakke hand op haar billen neemt het gekreun alleen maar toe.
    Ze zit over mij heen terwijl ik op mijn rug lig en kan echt geen moment meer stil zitten. Kreunend en zuchtend walst ze over me heen, oh nee geen wals het was de cha cha cha.
    Ze kreunt zet hem uit alsjeblieft waarop ik zeg: ik kan er niet bij. Als ze dan heftig kreunend zegt: zet hem dan op zijn minst harder kan ik er ineens wel bij.
    Ze zit op bed en kijkt me aan met een gezicht wat ik nooit meer zal vergeten! Zo geil als ze me nu aankijkt heb ik echt nog nooit een vrouw gezien. Ik ga naast haar liggen en al kreunend begint ze me te pijpen, ze kan echter geen tel meer haar gedachten bij andere dingen houden dan alleen bij haar eigen genot, dus ze vliegt echt van mijn kleine vriend naar mijn gezicht voor een zoen en weer terug naar beneden ondertussen voor heel veel geluidsoverlast zorgend.
    Ik trek ze over me heen en neem haar in de houdgreep om ze stil te houden maar dat lukt wat geluid betreft zeker niet.
    Ik denk dat ze ze bijna bij het zwembad nog gehoord hebben.
    Als ik eindelijk het speeltje uitzet is ze zwaar bezweet en duurt het wel even voor ze op adem komt.
    Ze zit tussen mijn benen en begint aan een pijpbeurt die ik ook niet snel zal vergeten.
    Heftig gaat ze tekeer om mij nu wel te laten klaarkomen en als ik al zo'n tijd bezig ben met seks zonder te zijn gekomen moet daar best wat werk voor worden verzet. Heftig is ze bezig en intussen wordt mijn kleine vriend supergevoelig.
    Als ik uiteindelijk kreun dat ik kom trekt ze haar mond heel even terug en heb ik mijn heftigste orgasme ooit mijn eikel is echt supergevoelig nu.
    Het is nu echter tijd voor Eveliens wraak want direct verdwijnt hij weer in haar mond en gaat ze door.
    Ik heb nu het gevoel alsof mijn kleine vriendje in een wespennest is gestoken want hij staat in de fik.
    Bijna buiten zinnen kost het me vreselijk veel moeite haar door te laten gaan en begin ik een idee te krijgen wat ik haar anderhalf uur lang heb aangedaan maar het is mijn eer te na om haar hierbij terug te duwen.
    Het voldane gezicht van Evelien zodra ze hiermee klaar is spreekt boekdelen, haar wraak was zoet, erg zoet.
    Zodra we allebei weer op aarde zijn geland zit ze naast me en volgt een ontspannen gesprek over van alles en nog wat.

    details hiervan horen niet in dit verhaal thuis en na verloop van tijd bevrijd ik haar uit de touwen die ze nog steeds om heeft.

    De kamer wordt opgeruimd en ik stap even onder de douche en vraag aan haar wat lekkerder was: de gangbang van 2 dagen geleden of dit? en krijg zonder aarzeling te horen: Dit want bij de gangbang waren maar 4 mannen.
    Nu had ik wel hulp van 2 onvermoeibare electrische vriendjes maar toch, dit was wel heel goed voor mijn ego.
    Aangekleed en alles opgeruimd trek ik mijn portemonnee om het extra half uurtje af te rekenen en vraag mag ik voor iedere keer dat je bent klaargekomen een dubbeltje aftrekken? Ze zegt dan zou je helemaal niks meer hoeven betalen.
    Dit doe ik uiteraard toch wel en gezamenlijk lopen we naar beneden waar we na nog een lekkere knuffel afscheid nemen.
    Dit was zonder twijfel mijn meest memorabele date, de manier waarop Evelien zich echt hitsig aan mij overgaf zal ik nooit vergeten en ik wil echt zo snel als mogelijk weer terug voor een date. Mijn agenda en geldbuidel gooien alleen wat roet in het eten maar een vervolg gaat er zeker komen. Wat er dan allemaal gaat gebeuren? geen idee, het zou zomaar een date met vanille seks kunnen worden maar net zo goed eentje waarbij ze zelf de regie heeft. Ik heb nog geen idee.
    Maar zeker is wel dat ze gezorgd heeft voor het geilste uurtje in mijn wandelcarriere.
    waarvoor ik ze niet voldoende kan bedanken.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  12. Onderstaande 7 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 oktober 2016),CWP (28 oktober 2016),Elmo3108 (28 oktober 2016),mentholbear ( 1 mei 2017),savesexer (28 oktober 2016),waterrat ( 6 juli 2017),Wentelt Eefje (29 oktober 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Het was eerst de bedoeling om maandag naar Weizigt te gaan maar na wat appcontact kwam ik er achter dat de lady waar ik mijn zinnen op had gezet er pas dinsdag was. Dus dan de plannen proberen om te gooien en zowaar iets na half negen stapte ik binnen.
    Na het afrekenen van de entree stap ik de bar in en zie een aantal nieuwe dames rondlopen alsmede een paar bekenden.
    Gaby die ik ken van een date eind vorig jaar zag er weer oogverblindend uit en er loopt ook een prachtig chocolade snoepje rond, een mooie donkere huid met een heel lief gezicht. ze is slank en heeft een wit jurkje aan met een decollete bijna tot haar navel die een paar borstjes laten zien die klein maar fijn zijn. Ik schat cupje b of c.
    Voordat ik contact kan leggen met haar loopt Evelien binnen en verleg ik mijn aandacht naar mijn roodharige date.
    Later op de avond vraag ik nog wel aan Evelien naar de naam van deze donkere stoot, dus speciaal voor Elmo: ze heet Roos en is zeker de zonde waard!
    Evelien bestelt wat te drinken en stelt voor nog even een sigaret te doen waarna we de kamer op kunnen.
    in het rokershok herinner ik haar aan de afspraak die ik na de vorige date heb gemaakt.
    Ze zou drie keuzes hebben: 1 dezelfde behandeling als de vorige keer. 2 de rollen omdraaien, 3 een rustige en romantische date.
    Na het roken gaan we naar boven waar ik snel even onder de douche stap om fris aan mijn avontuurtje te beginnen.
    Ik droog me af en neem Evelien in mijn armen, al zoenend betast ik haar lekker slanke lijf en probeer er achter te komen hoe de kleding die ze aanheeft uit moet, al snel is alle kleding in een hoekje op de grond verdwenen en laat ik me achterover op bed zakken Evelien over me heen trekkend. Al zoenend en strelend wrijft ze haar kruis tegen me aan en weet ik gelijk weer waarom een uurtje met haar zo super lekker aanvoelt, Evelien kan zich zo lekker laten gaan en is niet bang om te laten zien er zelf ook van te willen genieten.
    Ze heeft er duidelijk zin in en al snel schuif ik haar naar boven, ze snapt gelijk wat ik wil en ik krijg een heerlijk poesje op mijn tong geduwd en ze weet intussen van me dat ze dan voor haar eigen pleziertje mag gaan. En jawel even later schokt ze heftig en trekt ze al kreunend haar heerlijke kutje terug van mijn tong. Gelukkig weet ik intussen van haar dat ze er niet vies van is om dan gelijk voor een tweede ronde te gaan en heb ik mijn tong snel weer terug op haar klitje.
    Als het ritueel zich herhaalt grijp ik ze nu steviger vast en geef ik ze geen kans om zich terug te trekken zodra ze weer komt, Het heftige schokken van haar bekken en benen en het proberen weg te komen van mijn tong vertelt me te stoppen, maar het gebrek aan kracht wat ze hierin legt vertelt me om door te gaan. Dus bijt ik me vast op haar klitje tot ze nog een keer komt.
    Ze schuift nu weer naar beneden en begint stevig haar klitje langs mijn kruis te wrijven, ik kan het niet laten te vragen wie dadelijk wie gaat betalen. maar haar antwoord: wat denk je! zet me al snel weer terug op aarde.
    Wat ik dacht? ja dit zou ik als het niet zo verdomd veel zou kosten best iedere avond willen. maar ik begrijp ook opperbest dat bij haar de schoorsteen moet roken en niet alleen haar kutje waar op dit moment al bijna de rook uitkomt.
    Ze schuif nog verder naar beneden en begint me heerlijk te pijpen, haar kruis wordt tijdens deze behandeling stevig langs mijn been gewreven, echt heerlijk hoe ze zichtbaar geil zo met me bezig is maar ook zichzelf nog verder opwarmt.
    Ze maakt me met deze behandeling helemaal gek en ik moet diverse keren aan het boodschappenlijstje van de supermarkt denken om te voorkomen dat ik haar mondje zou volspuiten.
    Het onvermijdelijke CD wordt geplaatst en ze schuif me bovenop me zittend naar binnen, volgas gaat ze zo naar een volgend orgasme en een gelijktijdig klaarkomen zit er bij haar niet in want hooguit een onervaren tiener zou met een voortijdige lozing dit geile seksbeest bij kunnen houden en snel genoeg klaarkomen.
    Dit ben ik gelukkig niet van plan, ik geniet van haar enthousiasme en laat me langdurig heerlijk neuken.
    bij vlagen heftig en dan weer sloom bewegend doe ik geen poging meer om te tellen hoe vaak ze op en over haar top heen gaat waarna ik het in missionaris wil afmaken. in een stevige omstrengeling liggen we zo heerlijk te vrijen maar al snel merk ik aan de manier waarop ze haar benen spreid en optrekt dat het harder en dieper moet, ik doe haar benen op mijn schouders en ze vouwt helemaal dubbel waarna ik haar zo diep en hard als mogelijk neuk.
    Mijn conditie laat het afweten dus zak ik naast haar op bed en met haar benen nog steeds op mijn schouders gaan we door tot ik het condoom volschiet. Druipend van het zweet kruipen we in elkaars armen om bij te komen van de inspanningen.
    Na enkele minuten strelen en knuffelen ruim ik het gebruikte rubbertje op en steken we een sigaret op en kletsen gezellig, deels te prive om hier te vermelden maar deels ook over avonturen die we beleefd hebben, waaronder de date van mij met mijn Tinder vriendinnetje en de avonturen die ik met Koreaanse Kim beleefd heb.
    Na de sigaret kruipt ze weer tegen mij aan om zo de tijd op een perfecte manier vol te maken met zachte strelingen en heerlijk kroelen.
    Het wordt tijd om weer aan te kleden en naar huis te gaan dus na nog een sigaret in het rokershok en nog wat kort kletsen aan de bar met bekenden stap ik de deur uit en rij naar huis.
    Een totaal andere date dan de vorige met Evelien waarbij ik ze in de touwen had en heftig mishandeld heb met mijn speeltjes en ook dat is heerlijk met haar. Ze is gewoon een heel lieve meid die pure porno kan zijn, maar vanavond was ze gewoon mijn lieve vriendinnetje.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  14. Onderstaande 7 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 februari 2017),Elmo3108 (21 februari 2017),laplagne (21 februari 2017),mentholbear ( 1 mei 2017),Sjeufke (21 februari 2017),waterrat (26 mei 2017),Wijze grijze (21 februari 2017)

  15. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Bijna direkt gaat ie op standje 6 en heeft ze het weer zwaar te verduren, ongecontroleerd beweegt haar hele lichaam en ik moet mijn best doen om te zorgen dat ze niet onderuit gaat. Als ik dan ook nog plotseling de bloedsomloop in haar tepels weer vrijgeef door de knijpers snel na elkaar te verwijderen ben ik bang dat de kamers naast ons geluidsoverlast hebben.
    Wilt U mijn sensei zijn?

    Geweldig dat iemand een vrouw zo kan verwennen

  16. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker ( 2 mei 2017)

  17. #10
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Ter info aan de admins: van Villa Weizigt staan er recensies hier, maar ook bij overige sauna en FKK clubs, dus het is een beetje los zand zo....
    Misschien bij elkaar plaatsen en/of een apart stukje ervoor inrichten?
    Zou wel zo makkelijk zijn als ik mijn huiswerk voor een volgens bezoek wil doen
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  18. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Ter info aan de admins: van Villa Weizigt staan er recensies hier, maar ook bij overige sauna en FKK clubs, dus het is een beetje los zand zo....
    Misschien bij elkaar plaatsen en/of een apart stukje ervoor inrichten?
    Zou wel zo makkelijk zijn als ik mijn huiswerk voor een volgens bezoek wil doen
    Had van de theke begrepen dat Evelien is gestopt met dvp.

  19. #12
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    ze staat nog wel op de site. zal haar eens appen of dat zo is.
    ik weet wel dat het inplannen van tijd om te werken al enkele maanden lastig voor haar is.
    zodra ik meer uit eerste hand weet zal ik het hier plaatsen
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  20. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    ze staat nog wel op de site. zal haar eens appen of dat zo is.
    ik weet wel dat het inplannen van tijd om te werken al enkele maanden lastig voor haar is.
    zodra ik meer uit eerste hand weet zal ik het hier plaatsen
    Thx. Zou graag met haar willen kameren, maar vrees dat het niet meer gaat lukken. Lucky U die haar zo lekker hebt mogen verwennen

  21. #14
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    De dame is niet zo heel trouw met appen maar gisteren had ik ze aan de praat op de app.
    Ze is gelukkig niet gestopt maar werkt op dit moment niet heel veel dus je moet denk ik gewoon geluk hebben haar te treffen.
    Je herkent ze alleen op dit moment niet aan haar weelderige rode haardos want die is van kleur veranderd.
    Wil je haar zien dan zul je moeten proberen er via Weizigt zelf achter te komen wanneer ze werkt. Kristel, de bazin, weet het denk ik wel een paar dagen van te voren of ze werkt alhoewel je dat nooit 100% zeker weet.
    Het nummer van Weizigt staat op de site en volgens mij kun je zowel whatsappen als bellen.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  22. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Ah, je wist het al stukken eerder dan ik. Want ik zie haar nu weer op het lijstje van Weizigt staan.

  23. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker (10 oktober 2017)

  24. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Volgens mij zit ze nu als Chloe bij Rendez Vous in Made.

  25. #17
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Volgens mij zit ze nu als Chloe bij Rendez Vous in Made.
    Als ik haar meest recente berichten op social media bekijk is ze meer blond dan brunette en ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze graag naar Made terug zou gaan, Weizigt beviel haar veel beter.
    Maar helemaal zeker weet ik het niet.
    Maar ze staat hoog op mijn lijstje om weer eens af te spreken dus zodra dat gelukt is en ik weet waar ze werkt meld ik dat hier.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

  Diamond 468*60