Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29
  1. #26
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.573
    Thanked
    4.352 in 1.819 posts

    Standaard

    Na mijn avontuur met een leuke Roemeense dame had Bluebear weer enige recuperatie nodig om op krachten te komen. Mijn speurneus voor pareltjes in een club werkte nog steeds. Zo was ik langs de plinten, "Jansenstyle", aan het snuffelen of er nog meer van die blinkende bolletjes waren. Ik was al sinds de morgen in de Happy en wat later was me een blonde dame opgevallen die opvallend veel gelijkenissen voor mij had van een vlam uit een ver wandelverleden.
    Dezelfde blik en frisse voorkomen, een echt "girl next door" type. Ze was regelmatig in het gezelschap van een wat oudere man en had allang het plan opgepakt dat dit de volgende zou zijn.
    Ik zag haar wat later op de avond alleen aan de bar zitten en ging me vast douchen alvorens ik contact zou leggen. Ik kom terug de bar in lopen en kut, ze zat er niet meer. Beginnersfoutje, naar wij dachten.
    Haar tasje stond er nog wel, dus ik dacht even verder kijken. Ik loop naar buiten en ik zie haar al staan. Ze stond te kletsen met een andere collega.
    Ik ga bij haar in de buurt staan en liet haar rustig haar gesprek afmaken. Ik had me zo opgesteld dat ik in haar blikveld stond en al een regelmatige glimlach verscheen tot het punt dat ze wel door had dat daar "a man with a mission" stond.
    "Wat wil je van mij", zei ze glimlachend in prachtig vloeiend Duits. "Alleen maar de liefde in al haar mooie aspecten", vertrouwde ik haar toe. "Dat klinkt goed", zei ze.
    Ze ging haar spullen pakken en we zochten een stil kennismakingsplekje op. Ze vertelde me dat ze een beetje zenuwachtig was, omdat het haar eerste dag in deze club was.
    Ze spreekt vloeiend Duits, omdat ze al meer dan 15 jaar woonachtig is in Duitsland en dit volledig accentloos. Na een twintig minuutjes hadden we allebei wel door dat we "soulmaatjes" waren en over veel dingen hetzelfde dachten.
    Geen domme tante deze dame en eentje waarvan Bluebear onder de indruk raakt. Ik hou daar van.
    Op de kamer aangekomen ontspint zich een GFE van wereldklasse en mijn intuïtie liet me weer niet in de steek. Ja, allee, Pools he, je zou bijna denken: "Wat kan er dan mis gaan?".
    Nu had ik de nacht vantevoren een tamelijk slapeloze nacht gehad om redenen die mij nu nog niet bekend zijn, dus de zaken kwamen bij mij wat rustig op gang. Ze nam hier begrijpend alle tijd voor en begon me rustig af te trekken.
    Ik wilde haar verwennen en legde haar in de confipositie. "Oh, je gaat mij verwennen", zei ze lief. Een niet zelfzuchtige man kon ze zeer waarderen. Ze legde me uit hoe ze het precies wilde hebben en Bluebear zat als een leerling de lessen te volgen. Komt voor de bakker, mevrouwtje en de opdracht werd uitgevoerd. Het was GFE van wereldklasse en mede door haar aansporingen wist ik haar tot een heerlijk orgasme te brengen.
    Het is geen dame die het hele bed door springt en kreunt onder het beffen, maar een echte stille genieter. Ze bedankte me heel vriendelijk hiervoor en knuffelde me bijna fijn. "Du bist ein Schatzi", zei ze me. So much voor de fabel dat de dames niet echt klaarkomen, Bluebear weet inmiddels wel beter. Ze begon me rustig te pijpen en ik genoot met volle teugen. Tijdens het neuken verloor ik mijn krachten weer door vermoeidheid, maar ze begon weer heerlijk te pijpen.
    Ik besloot om het in een handjob af te laten maken, omdat ik dat ooit fijner vind dan het hele geneuk. Ze deed prima haar best en ze zorgde dat er wat inspiratie bij mij opkwam. Ze ging in een soort 69 over mij heen staan en begon me af te trekken. Heel apart voor mij. "Dan kan je rustig van het uitzicht genieten", lachte ze naar mij. Ik moet zeggen dat dit zeer inspirerend voor mij was en het helpt geweldig.
    Tijdens deze sessie kwam ze heel gewiekst steeds meer een stukje naar beneden totdat ze op likhoogte zat en bijna, tot ons beider vermaak, het bedlicht eruit schopte.
    Dit was voor mij letterlijk de druppel die de emmer deed overlopen en kwam super klaar. Ze kwam weer lekker bij me liggen en voor beiden werd bevestigd dat de megaklik aanwezig was. Hierna hebben we nog lekker liggen knuffelen en na twee uurtjes de kamer verlaten. Met een dikke fooi heb ik haar weer heen gezonden en ben daarna naar huis gegaan.
    Een geweldige aanwinst voor de GFE-beren in Oedt en ik hoop dat ze er nog lang zal blijven. Herhalingsgevaar: 100%.

    P.S. Ik ben in onderhandeling met Discovery over een nieuw programma genaamd "Pearlsearching by the plinths", maar de programmaleiding heeft een beetje moeite met het concept. Ze beweren dat er geen parels liggen daar. Domoren!!!

    sustainable-pearl-farm-tahiti-shell-with-black-pearls_70242_600x450.jpg
    Laatst gewijzigd door Bluebear; 17 september 2016 om 11:50
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 september 2016),Bosco (17 september 2016),felrops (17 september 2016),foefel (17 september 2016),hasta la pasta (17 september 2016),Manureva (17 september 2016),Nedlovefkk (17 september 2016),Pietjepik (17 september 2016),pret (17 september 2016),Smouse (17 september 2016),Wentelt Eefje (17 september 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat het om deze dame gaat.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Poolse)-ex-VG

  4. #28
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Met en al klopt de informatie dus en kunnen de topics samengevoegd en verplaatst worden.

  5. #29
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 16:10
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    551
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Sophia is inderdaad een leuke meid en een welkome afwisseling tussen de meerderheid van Roemeense dames in Happy Garden. Ze hield wel erg van pijpen bij mij en als ik zelf niet voorstelde om maar eens wat sex te gaan hebben, zou ze me wellicht tot het bittere eind blijven pijpen (al weet ik niet of ze aan ft doet).

    Haar penetreren met de vingers werd niet op prijs gesteld en ouderwets speeksel mengen middels tongzoenen zat er ook niet in. Ze was overigens ook niet echt fan van het diepere stootwerk, maar voordat het echt te pijnlijk voor haar werd was mijn hoogtepunt alweer bereikt.

    Al met al een prima klein halfuur met als enige minpunt dat ze naar mijn gevoel toch iets teveel glijmiddel gebruikte, maar ik ben dan sowieso geen fan van glijmiddel al besef wel ik dat het soms gewoon nodig is.

    In ieder geval een dame die een correcte no-nonsense service levert en niet zeurt over de tijd en of betaling van extra's. Dit soort dames worden helaas wat schaars in het fkk landschap, maar herinneren je eraan dat het ooit anders was.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  6. Onderstaande 2 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 september 2016),Manureva (24 september 2016)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Freude 468*60   Babylon 468*60