Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Rebecca (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard Rebecca (Roemeense)



    Rebecca (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 september 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard

    Er is al een paspoortje van ene Rebecca, maar ik lees daar soms wel overeenkomsten maar toch ook een aantal verschillen van de Rebecca die ik getroffen heb. Vandaar toch maar dit nieuwe paspoortje.

    Rebecca (ze schrijft haar naam zelf als Rebeca met één c) is 29 jaar, Roemeense, superslank, zeg eigenlijk maar skinny, a-tietjes, lange mooie benen, een prachtig klein kontje, een smal gezicht, niet echt knap maar wel een aardig gezicht. En dat aardige is ze ook voor de rest. Je kunt prima met haar praten, bij voorkeur in het engels, het is gewoon een leuke, hartelijke meid. Na een kwartiertje kletsen en wat drinken op mijn verzoek naar een kamer gegaan. Ik volgde met genoegen haar billen naar boven. Even douchen, en ze trok me tegen haar aan, staande voor het bed, en begon meteen te kussen, neen te zoenen, te tongkussen. Heerlijk, wat een aangenaam begin, ik voelde haar ronde billen in mijn handen. Even later trok ze me op bed. Ze ging naast me liggen, begon me te strelen en liet zich behaaglijk ook zelf strelen. Ze streelde mijn pik en nam 'm in haar mond. Ik richtte me op het verder verkennen van haar lichaam. Kuste haar tepeltjes die snel hard werden. Ze draaide zich om in een 69-positie, met haar billen in mijn handen likte ik haar aangenaam smakende kutje. Ze pijpte rustig door. We waren nog geen vijf minuten binnen maar op dat moment besloot ik al meteen voor een uur te gaan. Die geweldige start beloofde meer en het werd meer. Op ons gemak wentelden we om elkaar heen. Ik vond het heerlijk om haar lichaam te overal te voelen, die prachtige platte buik, die fraaie billen en zodra onze gezichten elkaar naderden werd er weer gezoend. Na een half uur werd het tijd om te neuken. Ze ging op haar rug liggen en met een gulzige blik op haar lichaam stootte ik toe. Een langdurige neuksessie volgde. Na missio een cowgirl met een enthousiast wippende Rebecca boven me, door naar een doggy hetgeen met die billen uiteraard een feest is. Daarna nog allerlei variaties op deze standjes doorgenomen, zij plat op haar buik, dan weer schommelend in elkaar verstrengeld, met haar benen op mijn schouders, etc., etc. Wat een sessie. Ondertussen nog even vijf minuten pauze om bij te komen. Daarna weer verder met neuken en pijpen. Alhoewel het neuken me prima afging zat een orgasme (na een eerder orgasme bij een andere dame) er helaas niet meer in. En dat terwijl ik dat bij haar toch wel heel graag zou hebben gekregen. Het zou voor mij een prachtige afronding van een uitermate heet en opwindend uurtje zijn geworden. Maar heet en opwindend en bovendien nog leuk ook blijft het in mijn herinnering. Praten, kletsen, vrijen, neuken, plezier maken, het is allemaal top met Rebecca. Bij een volgende bezoek aan Vertigo staat ze nummer 1 op mijn lijstje.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 september 2016),yylover (17 september 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard

    Met Rebecca een dag eerder telefonisch afgesproken voor zondagmiddag 25 september. Ze arriveerde wat later dus heb haar uiteindelijk pas na het (weer voortreffelijke) eten getroffen. Met haar eerst een kwartiertje koffie gedronken en daarna ruim een uur met haar op kamer geweest. En het ging precies zoals ik het verwacht had. Leuk, innig, opwindend, geil. Heel veel standjes doorgenomen afgewisseld met enkele noodzakelijke rustmomenten. Het is een feest met haar in bed. Ik geniet van haar skinny look en haar professionaliteit. Ze is onvermoeibaar, invoelend, geduldig en aardig. Een topkamer dus weer. Ik geef haar met genoegen meer dan de afgesproken prijs en hoop haar zeker weer opnieuw te treffen.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud ( 4 oktober 2016),Manureva ( 5 oktober 2016),pret ( 4 oktober 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Wednesday, October 26th :

    Profile : 29 yo, 1,65-1,70m, long dark brown hair, nice blue-grey eyes, silhouette very slim, cup-A chest, some ... theeth’s defects . Very friendly and an excellent social time .

    Service : 2 excellent sessions with this sweet, sensual and oriented gfe girl. The sharing and the feeling were perfect, sex was very pleasant in every positions and the pleasure was guaranteed. Wonderful !!!

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 2 x 50 € / 2 x 30 minutes – no extra.

    Repetition : 100 %.

  8. #5
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Friday, December 2nd :

    Service : session made in “tequila sunrise” . The effect of alcool increased my ... excitation and the sex and the sharing were excellent.

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

    Repetition : 100 %.

  9. Onderstaande leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (17 december 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Heb het idee dat ik haar gisterenavond gespot heb. Inderdaad geen stunner maar ze heeft wel een leuke en ietwat puberale uitstraling. Optisch leek ze een beetje op een groupie van een rockband. Heb met haar kennisgemaakt en had wel het idee dat ze goed werk zou kunnen verrichten em gesprekstechnisch ook wel wat inhoud heeft.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 december 2016),Ryuhayabusa ( 2 januari 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Saturday, January 7th :

    Service : undoubtedly one of the girls with whom I have the best feeling . A complicity which enables us to share a very pleasant and intimate moment . I couldn’t not better begin this year !!!.

    Appreciation : 9 / 10

    Price : 100 € / 60 min – no extra.

    Repetition : 100 %.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Living Room 468*60