Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard Melissa 2 (Bulgaarse)



    Melissa 2 (Bul) (Bulgaarse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (31 augustus 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Om te beginnen: Er zijn onderhand drie Melissa's in Sixsens: een (Roemeense) Melissa en twee Bulgaarse Melissa's. Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan, denk ik dan maar...

    Paspoortjes vind ik altijd moeilijk, maar je kunt ze makkelijk onderscheiden. De Roemeense is blonde en loopt vaak topless rond, de eerste Bulgaarse (zeg maar Melissa 2) is een vrolijke ADHD type en de derde (Melissa 3, zoals ze zichzelf ook noemt) is meer een GND/muurbloempje.

    Afijn, dit draadje zou moeten horen bij de eerstgenoemde Bulgaarse, Melissa 2 dus, waar volgens mij nog geen topic van is (please correct me if I'm wrong). Lengte ongeveer 165cm, normaal postuur, prachtige borsten die ze helaas vrijwel altijd verpakt omdat ze voorheen in een fkk club heeft gewerkt en topless lopen haar daar wellicht teveel aan herinnert (tja, vrouwen...). Donkere haren tot op de schouders, spreekt prima Duits en is zoals gezegd "gezegend" met een ADHD-achtige energie. Over het algemeen is ze zeer aanwezig en als ze jaagt (en dat doet ze meer dan gemiddeld) werpt ze zich al eens zonder pardon bovenop haar potentiële slachtoffers. Degenen die de afgelopen week in Sixsens waren en mijn gezicht kennen, hebben haar vaak genoeg kunnen herkennen als ze weer eens bij (of op) me zat, me natmaakte met zwembad- of mineraalwater, citroen pikte uit mijn glas cola of water enzovoorts, en daarna weer vrolijk doorfladderde...

    Als jagertje kende ik haar dus van zien, lopen en (be)springen en de eerste conclusie dat het dan ook wel een afwerkertje zou zijn deed mij afstand houden. Dat ging lange tijd goed totdat ze mij op nog onbekende manier in haar vizier kreeg en me steeds vaker opzocht, zelfs na enkele afwijzingen. Toen we dan toch een keer op kamer zouden belanden zei ze ook eerlijk dat als ze haar pijlen ergens op gericht had, ze niet makkelijk en snel zou loslaten... blijkbaar met vaak genoeg het gewenste resultaat...

    Ik moet eerlijk zeggen dat deze dame me in zeer veel, misschien zelfs alle opzichten verrast heeft. Zoals ik haar (onder lichte dwang) heb leren kennen kan ze ontzettend lief en zelfs zorgzaam zijn als ze je mag, zelfs als ze je nog nauwelijks kent (vrouwen hebben vaak zo'n gevoel waar wij mannen niks van snappen). Natuurlijk ben je als gast, zeker als je wat vaker komt, al snel onder de nodige dames bekend omdat vrouwen nu eenmaal ook goed kunnen kletsen en waar zouden ze het in een saunaclub vaak anders over moeten hebben dan over hun klanten en hun ervaringen daarmee? Zo ook gaf Melissa vorige week op mijn schoot zittend aan "Ich mag dich" en reageerde ze op mijn op opmerking dat dat niet kon omdat ze me (nog) helemaal niet kende met de opmerking: "Das ist ein Gefühl ... und ich hab schon viel über dich gehört...", dat laatste met een ondeugende blik ...

    Ze heeft me de afgelopen week in Sixsens (waar ik 5 dagen was!) veel, heel veel aandacht gegeven zonder echt te pushen om een kamergang of iets anders zoals een drankje. Enkel de citroenschijfjes in mijn water of cola werden me telkens vakkundig afhandig gemaakt, die eet ze in geheel op met een bijbehorend gezicht waar ik telkens weer dubbel van lig. Melissa is een ontzettend vrolijke doos en tevens ontzettend actief. Altijd in voor een ondeugend spel of een potje teasen en zoals gezegd raakte ik haar de afgelopen week in Sixsens maar niet kwijt. Waardoor mijn beeld van haar toch telkens een stukje positiever werd dan in beginsel aangenomen (een mens kan zich vergissen, nietwaar... zeker bij eerste indrukken).

    De eerste kamergang deed zich voor op de dinsdag, waarbij ik het wegens een veel te hoog alcoholpercentage bij een half uurtje heb gehouden. Ik was echter inmiddels erg nieuwsgierig geworden en ze heeft een prachtig lichaam waar ik meer van wou zien. Het werd uiteindelijk een kamertje zonder hoogtepunt (uiteraard wel wat pogingen om daartoe te komen) maar wel met een enorme boel lol en lachen, en dat was voor die ene keer ook wel eens wat anders. De spanning was door de veelvuldige korte contactmomenten behoorlijk opgelopen dus het moest er maar een keer van komen, dacht ik toen maar....

    De overige info volgt in een of meer komende berichtjes, ik moest maar ergens een begin maken dacht ik zo...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 10 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 augustus 2016),biged ( 4 april 2018),Deantje (29 augustus 2016),Eddy_V (29 augustus 2016),Flyerke (29 augustus 2016),ju52 (12 augustus 2020),Mr Bluenose (31 augustus 2016),pret (29 augustus 2016),Ryuhayabusa (27 september 2016),sofaking (29 augustus 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Volgens verslaggever-ter-plaatse Eddy_V weer sinds gisteren terug in Sixsens...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  6. #4
    Geregistreerd
    8 februari 2016
    Last Online
    1 april 2017 @ 18:03
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Blijkbaar heb ik met haar gekamerd voor dit draadje er was.
    Kan alles bevestigen van mijn collega hierboven en toevoegen dat ze bij het pijpen meermaals bewust inhield omdat ze er liever een uurtje van wou maken dan een quickie van een halfuur.
    Daar had ik die dag geen probleem mee en het werd een heerlijk uurtje. Ze heeft een lekker lichaam en hield zich niet in bij het TZ en PZC. FT was helaas geen optie meer ben wel lekker gekomen.
    Herhalingsgevaar is reëel.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Newbori bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 6 november 2016),Manureva ( 6 november 2016),Sjeufke ( 6 november 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Zondag met deze dame gelachen. Ze had wel een beetje treiterzin of zoiets. Kwam naast me zitten en zei: Ik wil seks met jou. Waarop ik dus zei: wil ik dat met jou. Het kwam erop neer dat dat haar niet zo uitmaakte. Even later begon ze te zeggen dat Bulgarije gewonnen had met voetbal en Nederland niet. Ik zeg tegen haar: zo krijg je geen vrienden. En waarom ze die dan nodig had, vroeg ze. Ik zeg: geen vrienden, geen seks. Och zegt ze, er zijn ook nog genoeg Belgen en Duitsers.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 maart 2017),Manureva (30 maart 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.506
    Discussies
    142
    Thanks
    8.475
    Thanked
    14.025 in 2.064 posts

    Standaard

    De Pater Familias van de Bulgaarse maffia heeft mij vorige week onder absolute zwijgplicht over zijn identiteit me er fijntjes op gewezen dat de Melissa die ik zondag 9 april heb leren kennen deze dame betrof. Bovenstaande verhalen bevestigen idd datgene. Nu heb ik ergens een zwak voor de "crazy bitches" en haar vrolijke en gekke gedrag bleven door mij niet onopgemerkt. Gedurende de avond hebben we elkaar op momenten zitten te dollen en na mijn kamergang met Crystal kwam ze terwijl ik in het bubbelbad zat doodleuk haar sessie met mij van twee uur "opeisen". Later in de bar deed ze nog een poging om mij te overtuigen met haar te kameren. Ik zei haar dat ze me bij mijn volgende bezoekje maar aan mijn koord moest meeslepen naar de kamer.

    Eergisteren kort na binnenkomst kwam ze me begroeten en natuurlijk was het gelijk weer dollen. Haar gezegd dat ze me maar rond 16.00 moest opzoeken en dan zou ik mijn belofte aan haar nakomen. Ik zat in het bubbelbad toen ze kwam binnenhuppelen en wees op haar horloge en zei dat ze de sleutel ging halen.

    Haar restte de ondankbare taak om na het service geweld van Crystal 8 dagen eerder en Kandy (GT) een dag eerder te proberen me van de sokken te blazen. Dit is haar zoals ik al verwachtte niet gelukt, maar ik heb ook geen spijt van het uurtje wat we hebben doorgebracht. Op de kamer veranderde ze in een lieve, zorgzame meid die het je absoluut naar de zin wil maken. Lekker tongzoenen, redelijke PZC, cowgirl en doggy. Ook tijdens de rest van mijn verblijf bleef ze dollen en kwam ze een kusje stelen. Ik acht de kans op herhaling niet groot gezien de kwaliteiten van andere dames die er in SS rondlopen, maar uitsluiten doe ik het niet.

  11. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (19 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (19 april 2017),Giodude (24 november 2018),jansenroy (19 april 2017),licky luke (19 april 2017),Mr Bluenose (20 april 2017),Pierke69 (17 augustus 2020),Sjeufke (19 april 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 08:08
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    4.094
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Valt nog alleszins mee dan. Heb van meerdere meiden in SS gehoord dat Melissa2 "drama" zou zijn op de kamer. En daarbij gaven ze ook de alom erkende toppers aan, ook als die niet direct tot hun vriendenkliekje behoorden. Wat voor mij de betrouwbaarheid van de uitspraken wat verhoogde.

  13. #8
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.506
    Discussies
    142
    Thanks
    8.475
    Thanked
    14.025 in 2.064 posts

    Standaard

    Het was zeker geen drama. Gewoon een redelijk standaard nummertje. Er speelden een aantal factoren die het moeilijk maakten voor mij om het objectief te beoordelen. Mijn vermoeidheid, de gunfactor en haar inzet om het mij naar de zin te maken. Elke beleving is subjectief. Een erkend service kanon is het niet en had ik ook niet verwacht.

  14. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (20 april 2017),Giodude (11 maart 2020),jansenroy (20 april 2017),licky luke (13 mei 2017),Pierke69 (17 augustus 2020)

  15. #9
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik deze dame al bijna net zo lang ken als dat ze hier in SS rondloopt. Maar tot een paar weken geleden is er nooit wat tussen ons gebeurt. Ze is natuurlijk berucht omdat ze regelmatig weer eens uitroept: heute ist wieder ein "vielleicht später" tag. Ik vind het eerder vermakelijk als irritant.
    Toen ze pas hier was heb ik eens kort met haar gepraat. Ze zocht een man, om te trouwen of alleen maar samenwonen is me niet duidelijk geworden. Ze ging niet koken, ze was niet van plan om te poetsen, schoonmaken voor de meer noordelijke Nederlanders, en seks was maar eenmaal per maand mogelijk. Na even nadenken heb ik toen gezegd dat ik geen interesse had.
    Zoals in post #5 te lezen had ik een paar weken geleden nog eens zo'n grappig onderhoud. Op zo'n moment doet ze ook geen moeite meer om je van het tegendeel te overtuigen. Siert haar ergens toch wel.

    De laatste keer dat ik in SS was, was er iets veranderd. Het begon ermee dat ze mij uitschold voor Pinokkio. Schijnt ze bij meer mensen te doen, dus dat op zich zegt niets. Nog zo wat van die momenten waarbij ik wat vreemde aandacht van haar kreeg. Op een gegeven moment was ik mij in de wellness aan het afdrogen. Ik vond tenminste dat ik lang genoeg in de sauna en het bubbelbad had vertoefd. Ondertussen was ik mij aan het afvragen of ik eerst ergens een half uurtje ging liggen uitrusten of naar de bar zou gaan om wat te drinken. En daar kwam ze binnen gewandeld. In haar ogen was te zien dat ze wat wilde, en het werd snel duidelijk dat ik het lijdend voorwerp was. Eigenlijk had ik al beslist dat ik wel eens door haar veroverd wilde worden, maar heb dat niet verteld. Ze kwam tegenover mij staan, terwijl ik me nog aan het afdrogen was, en zei dat ze met mij naar een kamer wilde. Na wat chitchat kwam het er op en neer dat ik me maar moest melden in de maroc lounge als ik klaar was met me afdrogen. Daar zou ze op mij wachten.

    Wat later een sleutel gehaald en ons afgezonderd. Daar hebben we met de nodige hilariteit de meeste standaard oefeningen wel doorgenomen. Tijdens de missionaris activiteit maakte ik kennelijk wel een verkeerde opmerking of zo want ze pakt zo'n papiertje uit de doos die wel op elke kamer staat en legde dat over haar gezicht, zodat ze mij niet meer ziet. Het resultaat was eigenlijk dat we nog meer moesten lachen.
    Was het hemels, nee. Was het hemelschreiend, zeker niet. Het lijkt mij een dame waarbij meer mogelijk is als je haar beter kent. Helaas komt ze vaak wat ongeduldig over waardoor velen haar die eerste kans al niet gunnen. Ik zal haar zeker nog wel eens een kans gunnen, maar denk dat dat voorlopig nog niet elke keer zal zijn.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  16. Onderstaande 8 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 mei 2017),Bachatero (13 mei 2017),Deantje (13 mei 2017),jansenroy (13 mei 2017),licky luke (13 mei 2017),Manureva (17 september 2017),Mr Bluenose (13 mei 2017),Patjax (13 mei 2017)

  17. #10
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Deze dame heeft een ietwat bedenkelijke reputatie. Ze is ietwat ongeduldig en daardoor roept ze soms net iets te snel "vielleicht später". Zodat velen het kunnen horen. Ik vind zoiets wel vermakelijk. En soms werk ik zelf ook aan mee. Zola's van het voorjaar eens toen ze een bankje verder neer plofte en verzuchtte dat ze weer allerlei vreemde afwijzingen had gekregen. Ik heb er haar toen nog een paar verteld die ze nog niet wist. Soms komt ze ook zomaar ineens bij ie neervallen. Op zich wel leuk, maar, mede door haar lengte, is ze nu ook weer geen vedergewicht. Ik kan wel wat hebben, maar ze is niet altijd bepaald zachtzinnig.

    De laatste keer dat ik er was kwam ik haar al tegen bij het binnenkomen. Netjes goedendag gewenst, en ook een goedendag terug gekregen. Mijn eigen gaan omkleden. Een ontbijtje genomen, was wel al half 2, maar goed. Een douche genomen en daarna nog even mijn elektronische hulpmiddelen in de kleedkamer gecheckt.
    Bij het uitlopen van de kleedkamer kwam ik haar tegen. Ik vraag hoe het ermee gaat. En zij zegt: je wilt mij toch niet. Ik zeg dat ik iets ga drinken in de bar en vraag heel subtiel wat zij van plan is. Het kwartje valt bij haar en we lopen samen richting de bar. Daar laat ze zien dat ze begrijpt hoe dat je iemand op zijn gemak stelt. Vraagt wat ik wil drinken, zorgt daarvoor, en houdt haar sigaret aan de andere kant. We babbelen wat bij en ze vraagt voor de zekerheid of dat ik met haar naar de kamer wil. Ja hoor, vandaag wel.
    Op de kamer is het met haar altijd lachen. Dat kan aan mij liggen, maar dat is minder interessant. Dat zorgt er in ieder geval voor dat het wel gezellig is. De gebruikelijke oefeningen verzorgt ze goed of doet ze enthousiast aan mee, maar voor een echte GFE is het net niet genoeg.
    Ik zie haar vaak genoeg in gezelschap verdwijnen dus ze zal toch wel genoeg aanbidders hebben.
    Als je haar wat langer kent dan laat ze soms wat dingen vallen waardoor je haar beter leert kennen. Zonder direkt veel uit de school te klappen. Het maakt dat ik haar beter kan waarderen. En misschien zorgt het er zelfs voor dat ik me in de toekomst eens een keertje vaker met haar afzonder.

    Anderen noemen zoiets een "guilty pleasure", ik hou er gewoon van om eens te lachen. En soms moet je dan eerst een dame prikkelen zodat ze iets beter haar best doet.

    Nog een dikke 2 weken en dan gaat ze weer eens eventjes op vakantie naar huis. Ik dacht iets van begin oktober.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  18. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 september 2017),licky luke (15 september 2017),Manureva (17 september 2017),VAZKOR (20 september 2017)

  19. #11
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    15 februari 2020 @ 22:37
    Locatie
    Twenteland
    Berichten
    190
    Discussies
    12
    Thanks
    332
    Thanked
    347 in 136 posts

    Standaard

    Waardeloos. Aan de bar een leuke mokkel, eindigde dramatisch op de kamer.

    Kan uiteraard aan mij hebben gelegen.

  20. Onderstaande leden hebben VoX bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (26 september 2017)

  21. #12
    Geregistreerd
    13 januari 2013
    Last Online
    19 april 2024 @ 14:07
    Locatie
    Mooie Twente
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    129
    Thanked
    130 in 37 posts

    Standaard

    Ik heb je nog gewaarschuwd. Duidelijke signalen dat het niet deugde . Heb je geen kut aan nu, maar ik wrijf het nog lekker in. :-)
    Welcome to the danger zone, step into the fantasy.

  22. Onderstaande 2 leden hebben StrikerXMF bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (26 september 2017),VoX (24 september 2017)

  23. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Deze Melissa is de gekendste Melissa in sixsens,zeg maar de meest zichtbare Melissa
    Ziet er best leuk uit,en haar typische gedrag maakt het allemaal nog leuker.
    Animo factor voor de club vrij hoog,hoewel eenmaal ze door heeft dat ze niets aan je zal verdienen totaal omslaat in fuck you modus.
    En daar begint het al....dikwijks geeft ze al op nog voor ze echt begint aan de pre sales.
    Wat best jammer is voor haarzelf,want als ze echt wil,kan ze lief en attent zijn als de beste,en een lekker mokkel is het zeker wel.
    Maar ook dat speelt ze niet echt uit,haar lichaamstaal maakt best duidelijk dat het allemaal niet echt hoeft voor haar.
    Melissa functioneerd het beste bij nieuwe en totaal vreemde ss bezoekers.
    Bij bestaande en veelvuldige bezoekers,weet ze best dat ze geen kans maakt tegen de harde kern van de Bulgaarse crew.
    Uit frustratie zie je haar dan ook dikwijks doorheen de club razen,op zoek naar easy targets.
    Animo gehalte voor de stamgasten,vrij hoog....Toch zijn niet alle Bulgaarse toppertjes gelukkig met de vele fuck you's en andere verwijten van haar kant naar de klant toe.Je hoeft als klant niet raar op te kijken,als ze begint met Pinokkio verwijten etc...
    Ik had reeds een kamer met haar,en weet dus perfect hoe het verloopt.
    Melissa met de grote mond,is plots muisstil eenmaal op de kamer...
    Over de kamergang zelf wil ik liever niets kwijt,een ervaren eisbeer heeft geen uur nodig om te weten wat hier aan de hand is.

  24. Onderstaande 8 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2017),Bachatero (26 september 2017),jansenroy (26 september 2017),licky luke (26 september 2017),Mr Bluenose (27 september 2017),Patjax (26 september 2017),Ryuhayabusa (27 september 2017),Sjeufke (26 september 2017)

  25. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch Maandag 18/12/17:

    Paspoort in SFL-stijl:

    flag-of-Bulgaria.png

    VLAGJE

    Naam: Melissa

    Talen: Bulgaars / Benglish

    Leeftijd: 24 of 25

    Roken: ja



    De uiterlijke kenmerken:

    Haarkleur/-lengte: Zwarte lange haren

    Lengte dame: 1m70 zonder en 1m85 met hakken

    Postuur en Kont: Mooi lichaam.... Sexy buikdanseres buikje, voor de rest slank en een sappige volle ronde kont

    Cupmaat: B-cup en lekker stevig en puntig met loeiharde tepeltjes erop

    Body-Art: iets bloemachtig op rechter schouderblad

    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Van kop niet volmondig mijn type, maar een heerlijk lichaam zoals ik het graag heb. Goeie volle kont en kleine boezem. Zachte huid en van die dikke smakelijke schaamlippen!





    De technische fiche:



    Diensten & service:

    GFE, beffen, TZ, knuffelen, blowjob, vingeren, massage, NMC



    Standaardhandelingen:

    Tongzoenen:

    Pijpen:

    Neuken:



    Belangrijke details bij het beffen der DVP:


    Interactie bij het beffen:

    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:



    Randassortiment:

    Massage:



    Ingesteldheid:

    Motivatie en inzet:

    Zin voor initiatief:

    Spontaniteit en omgang:



    Aaibaarheidsfactoren:

    Prijshantering en transparantie op voorhand:

    Correctheid + waarmaken beloftes:

    Netheid & persoonlijke hygiëne:

    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:

    Lieftallig- en schattigheidfactor:

    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:





    Prijs : 100/u + 5€ fooi

    Score op uiterlijk 7/10

    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 7.7/10

    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 80%





    De verslaggeving:



    Voordelen:

    Natte kut, vrijwel meteen bij de eerste aanraking. Easygoing, wulps lichaam, GFE, feeling, krachtige massage



    Nadelen:

    Het pijpen is redelijk gehaast en de massage van korte duur.



    De betaalde tijd:

    Laat ik er gelijk een clubverslag van maken, want ik had maar voor 2uur entree betaald. Dus veel heb ik in SS niet uitgevreten. Ik kwam van Duitsland gereden en de drang was te groot om voorbij Aken toch even de afslag te nemen. Het is weer enkele maanden geleden dat ik nog naar de clubs geweest ben. Ten eerste omdat ik bijna altijd in het buitenland was. Enkele weken terug was ik ook terug in Vlaanderen en wou ik naar de hoeren gaan, maar steeds opnieuw kwam er iets tussen. Gisteren had ik eigenlijk ook weinig tijd, maar instinctief nam mijn pik het van me over en belde ik aan bij SS. Na een instemmend antwoord op mijn vraag of ze de formule van 2uur nog aanboden voor 35€, hapte ik toe en was ik in een mum van tijd omgekleed, gewassen en iets aan het drinken onder in de bar. Maar wat viel me op? Waren al die snollen gestopt met roken??? Nope, er mag verdomme niet meer gerookt worden in de barruimte van SS. Ik had nu niet meteen alle tijd om de kat uit de boom te kijken en zodus ging ik boven maar op het verwarmde terras zitten, waar ik de rokende sloeries onopvallend kon observeren. De eerste die op mijn schoot sprong was de Roemeense Melanie.... Lang niet mis, maar te brutaal gebekt naar mijn zin. Ik hield de optie wel open, maar besloot om nog even rond te kijken.



    Tijdens mijn toch wel gehaaste zoektocht naar geschikt neukvee, stelde ik vast dat er wel veel mokkels aanwezig waren in SS. En dat voor een maandag! Ook wel redelijk wat kerels. Deze maandag leek me veel drukker dan de meeste dinsdagen dat ik er ooit op bezoek was. Nou goed, ik zag heel wat oude bekenden, maar eveneens heel veel nieuw vlees. Tijdens mijn wandeling liep ik op het bevallige lijf van Melissa. Ik kende haar wel van enkele maanden terug, maar voorts had ik nooit de eer met haar. Ze bleek heel easygoing in omgang en ookal was ze van gezicht niet meteen mijn type, haar lichaam was dat vast en zeker wel. Dus wat verder kennis gemaakt... Ik dronk nog wat en zij rookte nog een sigaret in het glazen hok. Daarna de kamer op!



    Op de kamer begon het met nog wat plagerijen, wat geknuffel en veel gezoen. Daarna likte ik haar mooie tieten af en begon ik met haar kutje te spelen. Ze zette me gaandeweg aan om enkele vingers in haar schede te steken. Ze werd heel nat en glibberig. Mijn pik werd zo hard als beton. Vervolgens ging ik haar beffen. En ze smaakte fantastisch. Zelf deed ze volop mee door met haar bekken te draaien en te kantelen. Daarna weer wat tongen en haar tieten kneden. En toen ging zij pijpen, terwijl ik haar verder bleef vingeren. De blowjob was geen hoogvlieger. Snel en vrij gevoelloos. Maar pijpen is voor mij bijzaak en zodus vroeg ik haar om me een rubber aan te meten en over te gaan tot neuken. Dat deed ze meteen en ze hees zichzelf in het zadel. 3 standjes terwijl ze bovenop zat. Eerst rechtop waarbij ik haar lekkere bovenlichaam kon zien en strelen. Daarna boog ze voorover en neukten we zachtjes en op GFE-wijze terwijl ze me muilde. En daarna ging ze gehurkt zitten en pompte op en neer. Dit was te hevig naar mijn smaak en daarom hees ik me recht en neukten we al zittend verder. Om enige poos daarop te eindigen in missio-modus. Van het vooropgestelde uur hadden we nog 20 minuten over en kwam ze de belofte na om me te masseren. Een krachtige massage werd mijn deel, maar helaas was ze vanwege een verkoudheid in een slechte conditie en rolde ze na amper 5 minuten compleet buiten adem van me af. Al kan het ook een vorm van luiheid geweest zijn en zette ze het buiten adem zijn in scène, want bij het gehurkt wippen, ging ze tekeer als een duracell-konijn. Maar laat ik dat door de vingers zien. Voor de rest was deze guitige Bulgaarse degelijkheid troef. De betere middenklasse zelfs. De rest van de betaalde tijd hebben we dus nog wat liggen praten.


    Na het samenzijn met Melissa, ging ik me douchen en ik moest me verdomme haasten om binnen de 2 uur na aankomst weer buiten te zijn. Ik had namelijk geen zin om voor een hele dag te betalen, terwijl ik maar een uur en 55min binnen was, amper 3 drankjes geconsumeerd heb, 1 stuk Limburgse vlaai en totaal geen tijd had voor wellness. Maar het lukte me nog net en uiteindelijk is het goede formule van SS, dat je er ook kan komen wippen en weer wegwezen. Al hoop ik de volgende keer op een langere periode.




    Verdere opmerkingen:

    Betreft de Bulgaarse Melissa kan ik klare taal spreken. Leuk wijf, tamelijk ervaren, goede GFE en degelijk op bijna alle vlakken. De kans is groot dat ik in de nabije toekomst met haar herhaal. Ze werkt al een hele poos in SS en ik meen wel dat ze nog enige tijd zal blijven. Voorheen heeft ze ook in Sharks gewerkt.













    Naar SFL’s normen:

    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  26. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 december 2017),Bachatero (19 december 2017),biged ( 8 april 2018),Firehawk (19 december 2017),firstme (19 december 2017),Hooker lover1 (19 december 2017),Megaboob (19 december 2017),Mr Bluenose (19 december 2017),sofaking (19 december 2017)

  27. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Het doet mij plezier dit leuke verslagje te lezen SFL.
    Jou bijdrage staat namelijk in schril contrast,met het algemene beeld wat de meeste beren van Melissa hebben.
    Toch twijfel ik geen seconde aan wat je beschrijft,zelf ben ik er al langer van overtuigd dat Melissa wel kan als ze wil.
    Dikwijls wordt ze verkeerd begrepen door haar uitgesproken karaktertje,waar ze dikwijls zelf mee in conflict blijkt te liggen.
    Haar reputatie spreekt vanwege enkele ongelukkige conflictjes,niet in haar voordeel.
    Stamgasten zijn hiervan iets te goed op de hoogte,waardoor ze veelal gelimiteerd is om klanten te recruteren die niet tot de stamgasten lijst behoren.Gezien sixsens nu echt wel een club is,met behoorlijk wat stamgasten,loopt Melissa zich hierin dan ook dikwijls te frustreren.

    Vanwege dit alles is jou bijdrage een plezier om lezen,Melissa kan dus weldegelijk wel presteren als ze zich op haar gemak voelt bij een beer...Als Melissa haar karaktertje wat zou temperen,en er de scherpe kantjes van achterwege zou laten....Zou er een nieuwe wereld voor haar open gaan.Ze is namelijk best aantrekkelijk,en ziet er gewoon anders dan de andere uit.
    Iets groter en steviger gebouwd,wat de meeste beren wel kan bekoren.
    Ook heeft ze een stel lekkere tieten,iets waar sommige andere dames slechts van kunnen dromen.
    Als ze wat rust in haar temperament zou vinden,geef ik haar ooit misschien weleens een herkansing!

  28. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 december 2017),Bachatero (19 december 2017),Mr Bluenose (19 december 2017),SFL (20 december 2017)

  29. #16
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Mooie meid maar zeer onsportief als ze een nee krijgt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  30. Onderstaande 2 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (20 december 2017),SFL (20 december 2017)

  31. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Ik kan me wel vinden in wat hierboven gezegd wordt betreft het onsportieve gedrag. Ze neemt geen genoegen met NEE of LATER of MISSCHIEN. Maar wees nu eerlijk: welke wijven wel waar je regelmatig mee herhaalt??? Nu denk ik dat Melissa eerder een spelletje speelt waarmee ze je ego streelt. Ik was nog geen halve minuut binnen nadat ik me had omgekleed en ze sprong al rond mijn nek. Ik heb haar wandelen gestuurd, ik heb nee gezegd en ik was totaal niet zinnes om met haar mee te gaan die dag. Waarom niet? Simpelweg omdat er zoveel nieuw vlees was... Zoveel nieuw neukvee waar ik wel wilde mee rotzooien.

    Maar bij dat neukvee kwam ik niet eens in de buurt omdat ik in de netten van een Aziatische verstrikt raakte, die geheel mijn type niet was. Veel te dikke tieten voor een Aziatische ook. Maar de beste blowjob van mijn leven viel me wel te beurt. Dat relaas kan je lezen onder het draadje van de Koreaanse Lin.

    Na deze Koreaanse dook ik terug op in de bar, waar het niet lang duurde of Melissa stond weer naast me. Kwaad kijken, een vranke bek opzetten, me uitlachen omdat de Koraanse geen mooie is… Dat ze er echt door aangedaan is, lijkt me sterk. Ik denk eerder dat ze wil laten voelen dat jij alleen telt voor haar en dat ze je graag mag. In mijn geval streelt dat mijn ego en ga ik me er ook goed bij voelen. Laat ons zeggen dat Melissa niet aan mijn lul hoefde te trekken, of mijn hals zoenen of me plagen om toch nog de kamer op te krijgen. Na haar afhankelijke gedrag kon ik haar zelf niet weerstaan en konden al de andere aanwezige wijven mijn rug op. We gingen de kamer op en al snel werd duidelijk dat Melissa er alleen maar beter op wordt, indien je met haar herhaalt!



    Diensten & service:

    Combi GFE & PSE, vingeren, beffen, TZ, knuffelen, NMC, rookfetisj


    Standaardhandelingen:

    Tongzoenen:

    Pijpen: NIET VAN TOEPASSING DEZE KEER

    Neuken:



    Belangrijke details bij het beffen der DVP:

    Interactie bij het beffen:

    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:



    Randassortiment:

    Rookfetisj:



    Ingesteldheid:

    Motivatie en inzet:

    Zin voor initiatief:

    Spontaniteit en omgang:




    Prijs : 100€ voor een uur + 5€ fooi

    Score op uiterlijk 7/10

    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.5/10

    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%




    De verslaggeving:

    Op de kamer stelde ik iets vast. Ze heeft iets… Dat tikkeltje meer dat ze niet in de bar heeft en dat ze eveneens bij ons eerste rendez-vous niet had. In andere omstandigheden zou ik dit toeschrijven aan herkenning, een meerwaarde door herhaling… Ik weet het niet. In ieder geval kon ze me daar te plekke laten geloven dat we lovers zijn en dat we al een tijdje een relatie hebben. Als een DVP je zoiet kan laten geloven of aanvoelen, zonder wat te zeggen… Enkel op gevoel… Dan moet je uitkijken… Dan heb je verdomme te maken een gevaarlijk wijf!

    Van snoet is ze mijn type niet meteen (hoewel ze door met haar bambi-ogen te lonken je wel week kan maken), maar dat lichaam is helemaal mijn meug. Die roomwitte huid, zacht velletje, dat sexy buikje, die stevige punttieten, die mooie egale en lichtgespierde benen… Om nog maar te zwijgen van die kont, die voor mij haast perfect is. Daarom ook dat ik na 2uur met de Koreaanse en 2x een FT te bolwerken, toch nog meteen geil was in het gezelschap van Melissa. Eenmaal op de kamer, gingen we zoenen, strelen en likken op een woeste wijze, alsof we elkander al jaren kenden als minaars, maar dat het maanden geleden was dat we elkaar nog zagen. Op het bed daalde ik langs haar tieten en buik al likkend, bijtend en kwijlend af naar onderen. Om eerst haar benen te zoenen en te likken en vervolgens het betere befwerk boven te halen (ookal had ik mijn tongriem reeds verneukt bij de Aziatische). Wat ik zo geweldig vind aan Melissa is dat ze onmiddellijk nat wordt. En niet zomaar nat. Slijmerig nat en enorm productief waardoor er onder haar kont op het bed zelfs een vijvertje van vaginale sappen gevormd wordt. Helaas is beffen voor haar niet genoeg… Dit was mijn tweede onderonsje met haar en voor de tweede maal duw ze mijn hand in haar kruis en moet ik mijn vingers erin steken… Terwijl zij speelt met haar klit. En ik al haar vocht opvang in mijn bek.

    Laat ons zeggen dat ik vingeren bij een DVP meestal beperk tot het beroeren van het pretknopje. Uit respect steek ik zelden of nooit mijn vingers in de schede omdat ik toch weet dat ze dit algemeen genomen niet graag hebben… Maar onze Melissa krijgt er verdomme niet genoeg van. Dus wie ben ik om dat te weigeren. Al spelend komt ze klaar en terwijl kruip ik terug naar boven en zoenen we passioneel. I want to fuck you zegt ze opeens in haar Bulgarisch English en niet veel later zit ze boven op mij. En ze ging tekeer als een wilde beest… Maar wel met veel gevoel. We rollen na een tijdje over elkaar heen en dan zit ik boven op haar. Ik neuk haar krachtig met korte en trage stoten. Ze kronkelde onder mij als een slang die de stuipen krijgt. Now you fuck me from behind…. En we gaan over tot doggy modus. Ik neem haar lekkere kont in mijn jatten en neukt haar met flinke klappen achterwaarts in de poes. Zij werd vooral gek… En ik: ik werd vooral wat moe van de zware inspanningen daar ik haar langs achter wipte als een haas op XTC. Mijn erectie was niet hard genoeg meer om zo blijven door te gaan. Het was ofwel klaarkomen oftewel een korte pauze nemen. Ze had me eerder streng toegebeten dat ik nog niet klaar mocht komen. Dus opteerde ik maar voor de pauze.

    Now you Smoke, beveelde ik haar in het overgenomen Balkan Engels. En ze stak een sigaret op terwijl ik haar de asbak toewierp. Iets beter dan te kijken naar een knap en naakt wijf dat rookt bestaat niet voor mij, om de batterijen van mijn pik weer op te laden. Ze kreeg in de gaten dat mijn lul opnieuw opzwol na de tweede trek die ze van haar sigaret nam. Ze blies rook in mijn gezicht en zoende me vervolgens. Liggend tegen mij voelde ze mijn hart nu in mijn lul bonken. Het kon niet anders dan dat ze doorhad dat dit mijn fetisj was. Ze ging boven op me zitten en met haar sigaret tussen haar lippen stopte ze mijn lul weer in haar vulva. Now I smoke and I ride you at the same time, klonk het in Bulglish. Ze had me goed bij mijn zwakke lurven en begon me traag en plagerig te bereiden. En tussen door maar roken. Ik moest alles op alles zetten om nog niet klaar te komen. Op het nippertje kon ik het volhouden totdat haar sigaret op was. Maar toen zette ze zich gehurkt op mij en ging ze opnieuw tekeer… Ik moet er geen tekening bij maken dat ik binnen de 2 minuten toch klaar kwam.

    We knuffelden nog wat na… Zacht zoenen en strelen. En toen het uur vol was, verlieten we de kamer en rekende ik met haar af nabij mijn locker. Ter afscheid volgde er een loeiharde knuffel. Het voelde gemeend en oprecht aan… Ze liet me zelfs niet direct los. Ze zoende nog wat in mijn hals en ik ook bij haar… Maar ik maakte haar van me los, want het begon genant te worden daar er nog andere hoerenlopers op te kijken stonden.

    Tot zover mijn tweede onderonsje met haar. En het werd alleen maar beter. Ik zit dit nu 2 dagen na de feiten uit te typen en ik begin al uit te kijken naar een volgend weerzien. Ik zou de vorige keer nooit geloofd hebben dat ze dit effect heeft op mij. Hangt het van de herhalingen af… Van connectiviteit? Van haar gemoedstoestand? Of groeit ze in haar service en techniek? Ik wil er niet over nadenken… Ik zal volgende keer wel vertellen of het al dan niet in stijgende lijn blijft gaan! In ieder geval begin ik haar echt wel een zalig wijf te vinden.



    Apr.jpg











    Naar SFL’s normen:

    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  32. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 6 februari 2018),Badslippers ( 5 februari 2018),biged ( 8 april 2018),Hooker lover1 ( 5 februari 2018),Husky ( 5 februari 2018),Mr Bluenose ( 5 februari 2018),Partycrasher ( 5 februari 2018),Patjax ( 5 februari 2018),sofaking ( 5 februari 2018)

  33. #18
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren nauwelijks last van haar gehad. Wel commandeerde ze me om haar een cola in te schenken wat ik uiteraard negeerde. De sukkel na mij schonk wel braaf een cola in. Ze bedoelt het allemaal niet slecht maar een paar bezoekjes aan een goede psycholoog zou haar goed doen.

  34. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (24 februari 2018)

  35. #19
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Naar SS gaan zonder in herhaling te vallen met eender welk wijf waar je eerder mee gevogeld hebt, is een regelrechte utopie. Zeker voor een zwakbegaafde zoals mezelf.
    De Bulgaarse en Roemeense maffia zet je het pistool tegen de kop om je toch maar de kamer op te krijgen.
    Maar nog een categorie zotter is het psychopatisch randgeval en eveneens de Bulgaarse opperteef Melissa.
    Nadat ze je eerst in je gezicht spuwt omdat je met een ander wijf loopt te rotzooien en ze je voor de rest smerig bekijkt, springt ze plots van de ene persoonlijkheid in de andere en is ze weer poeslief.
    Tenminste voor mij... Daartegenover staat dat geen enkele andere snol het in haar dwaze kop moet halen om nog maar een blik op mij te werpen. En op zulke momenten voelt een narcistische en egocentrische kloothommel zoals mezelf zich behoorlijk in z'n nopjes. Gegeerd... Aanbeden... Verafgood... gewild... Noem de hele mik mak maar op!
    Dus weer maar eens met haar de kamer op. Helemaal op zolder. Een vermiljoen rode kamer..... Ik zat verdomme in de hel met de duivelin in hoogsteigen persoon. En dat 2 uur lang!
    We hebben niet geneukt... We hebben verdomme nog aan toe de liefde bedreven! GFE+... Her en der met kinky kantjes (maar wat wil je ook wanneer je met satan in menselijke gedaante ligt te krikken)

    Ik kan niet anders dan toegeven dat ze heerlijke stoot is. OK, ze spoort niet in haar kop en is helemaal door de ratten besnuffeld. Maar daar waar psychiaters falen, daar doet SFL zijn lul aan mentale genezing om zotte wijven uit diepe dalen te halen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  36. Onderstaande 15 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 april 2018),Bachatero ( 3 april 2018),Badslippers ( 3 april 2018),biged ( 8 april 2018),Firehawk ( 4 april 2018),Hooker lover1 ( 3 april 2018),jansenroy ( 4 april 2018),Kwakje ( 4 april 2018),Meme Moo ( 3 april 2018),Mr Bluenose ( 3 april 2018),Patjax ( 3 april 2018),Schietgraagft ( 4 april 2018),Sjeufke ( 3 april 2018),sofaking ( 3 april 2018),Wijze grijze ( 3 april 2018)

  37. #20
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Heb helemaal niets met die Melissa, ik ken haar zelfs bij mijn weten niet maar kan haar wel begrijpen. Hoe vaak horen die meiden niet:'later, later, later. Soms terecht wanneer je als klant moet bijkomen maar meestal zijn het drogredenen, lees kutsmoesjes en dat weten die meiden ook.
    Wees een echte vent met ballen en zeg rechtuit 'neen'
    Weliswaar op een bekeefde manier maar toch duidelijk

  38. #21
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Heb helemaal niets met die Melissa, ik ken haar zelfs bij mijn weten niet maar kan haar wel begrijpen. Hoe vaak horen die meiden niet:'later, later, later. Soms terecht wanneer je als klant moet bijkomen maar meestal zijn het drogredenen, lees kutsmoesjes en dat weten die meiden ook.
    Wees een echte vent met ballen en zeg rechtuit 'neen'
    Weliswaar op een bekeefde manier maar toch duidelijk
    Het is duidelijk dat je haar nog niet kent Deket.
    Deze dame valt in de categorie voor wie een rechtuit 'nee(n)' niet genoeg is. Voor haar telt alleen maar 'ja' en op wat voor manier je haar ook weigert ze zal nooit normaal reageren.

  39. #22
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dan laat je haar gewoon links liggen, en kijk je de andere kant uit
    Momenteel mis ik het clubleven nog niet maar Sixsens is een uitstekende zaak met alternatieven genoeg als goede keuze

  40. #23
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dan laat je haar gewoon links liggen, en kijk je de andere kant uit
    Momenteel mis ik het clubleven nog niet maar Sixsens is een uitstekende zaak met alternatieven genoeg als goede keuze
    Dat is precies hoe ik er tegenaan kijk.

  41. #24
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Het is duidelijk dat je haar nog niet kent Deket.
    ze zal nooit normaal reageren.
    Mogelijk dat deket de naam Melissa niet op het juiste gezichtje kan plakken,maar kennen zal hij haar zeker wel.
    Iedereen die in sixsens komt,kent Melissa
    Melissa hoort nu eenmaal bij het vaste sixsens meubilair,en is nagenoeg altijd aanwezig.
    SFL zijn laatste uiteenzetting over Melissa was trouwens zeer accuraat.
    Het is nu eenmaal een lekkere stoot en een prettig gestoord wijf
    Gezien ze nooit normaal reageert,zal jou theorie hier ook niet werken Deket.
    Haar afwijkende gedragen zijn haar handelsmerk,en best uniek in het wereldje

  42. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 5 april 2018),Mr Bluenose ( 4 april 2018),SFL ( 6 april 2018),Sjeufke ( 4 april 2018)

  43. #25
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Ach ja... Deket probeert me hier te leren hoe ik assertief moet zijn met de mokkels in de club. Laat ik zo stellen dat ik het zelf zo ver laat komen als ik zelf wil. Bij Melissa ga ik hier ver in mee omdat ik haar ook echt leuk vind... Zelfs met de mindere kantjes erbij. Dat maakt de situatie des te gekker.

    Beeld je mijn situatie nu eens in: ik ben al 3 of 4 keer met haar gaan wippen. Sinds de tweede keer maakt ze verdomme openlijk ruzie met mij wanneer ik op een ander wijf kruip. Is niet altijd prettig, maar het streelt mijn ego wel. Dan ga ik in de tegenaanval en zeg dat zij me ook loopt te bedriegen met al die viespeuken van hoerenlopers. En de ruzie loopt dan hoog op... Tot we opeens geen van beiden onze lach kunnen inhouden en in elkanders armen vallen. Afgelopen zaterdag moet je gewoon voorstellen dat ik met een mokkel de trap op loop en zij daalt met een ouwe klant de trap af. Zonder wat te zeggen spuwt die teef in mijn gezicht. Na mijn 10min met desbetreffend wijf sta ik te douchen en staat Melissa plots naast me. Vies kijken, wat in het Bulgaars mompelen, me wat komen uitdagen. Tot ik dacht dat het echt over was en ik haar verder negeerde. Zit ik in de eetplaats bij Patjax en zijn kameraad... En opeens duikt dat loeder bij mij op schoot en doet alsof er nooit iets gebeurt is. We zonderen ons af en zij verklaart mij haar liefde. Nog een paar minuten later zitten we op een duivelse kamer en neukt ze me verdomme bijna hersendood. 2x een GFE zoals je ze nog maar weinig tegenkomt. Dat is dan toch geweldig. En ook met de extra's is ze kinky... Vorige keer mijn rookfetish over me heen gehad. En zaterdag tussen het wippen door een heus kietelmoment. We rollebolden alle kanten uit en ik viel met mijn rug op een glas dat naast het bed stond op de verharde rand. Was dit een echte glazen beker in plaats van plastic, dan zat ik nu nog de scherven uit mijn nieren te pulken. Zulke dingen kunnen alleen bij haar. Toen we later opstonden en de drank over het matras gekieperd was, zei ik tegen haar dat de volgende klant nu zou denken dat ze over me gepist heeft. Weet je wat ze daarop zegt? "De volgende keer pis ik je zo hard onder dat je erin verzuipt!" Zo'n uitspraak en dan in combinatie met dat Bulgaars Engels van haar... Dat maakt het top en daarom wil ik nog wel vaker met haar herhalen. De ervaring is niet compleet als zij normaal zou doen tegen mij... Dus daarom mag ik haar wel.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  44. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 6 april 2018),Bluebear ( 6 april 2018),bonoke ( 6 april 2018),Hooker lover1 ( 6 april 2018),jansenroy ( 6 april 2018),Mr Bluenose ( 7 april 2018),pret ( 6 april 2018),sofaking ( 6 april 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.

Living Room 468*60