Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Daria (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard Daria (Roemeense)



    Dadia (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Onbekend
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.45 m - 1.50 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Nek
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro euro Tijdsduur : 30 min minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE
    Extra info : Speekt alleen roemeens en italiaans. Vriendin va alexa





  2. Onderstaande 5 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (25 augustus 2016),Mr Bluenose (25 augustus 2016),orangeunique (30 september 2016),pret (25 augustus 2016),Sjeufke (25 augustus 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    De naam is volgens mij Daria, een veel voorkomende Roemeense naam.
    Leuke dame, was haar eerste klant deze week dinsdag omdat Alexa voorstelde om een trio te doen, kwestie haar vriendin de weg de tonen. Geen spijt van gehad, maar zij moet uiteraard nog wat wennen, en ja, ze is echt wel petite.

  4. #3
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Bij mij stelde alexa ook een trio voor. Daar had ik geen behoefte aan . Dan moet je kiezen zei ze . Toen heb ik voor daria gekozen omdat ze me iets meer aansprak. Het was geen slechte sessie, maar erg onwennig en dan wordt ik ook wat onzeker. Ze liet wel haar mooie lange zwarte haren loshangen en dat was een prachtig gezicht bij het pijpen etc. Draadje van alexa gelezen en dat wordt de volgende denk ik. Twee leuke meiden, maar als je met daria wil praten heb je alexa als tolk nodig.

  5. Onderstaande leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (30 september 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    27 april 2016
    Last Online
    19 februari 2023 @ 08:37
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    250
    Thanked
    114 in 42 posts

    Standaard

    Deze week op voorspraak van Alexa trio met haar en Daria gehad ,persoonlijk vond ik het lastig dat conversatatie met Daria voor mij onmogelijk was ze spreekt idd alleen maar Roemeens en Italiaans en aangezien dat niet mij sterkste talen zijn was veel afhankelijk van Alexa in pre sale.
    Tijdens kamergang bleek mede daardoor en het ontbreken van klik met Daria dat ze er beetje initiatief loos bij lag maar het zal ook mee te maken hebben dat ik met Alexa wel klik heb en ik dus vooral gefocust was op Alexa
    Ik hoop voor Daria dat ze snel wat meer Engels verstaat en spreekt anders zal ze weinig kamers maken ben ik bang ondanks dat ze correcte en vriendelijke meid lijkt
    Conclusie voor mij geen HHG in tegenstelling tot Alexa wat kan ik van haar genieten !

  7. Onderstaande 3 leden hebben YYadict bedankt voor deze bijdrage:

    Lewieke (30 september 2016),Manureva (30 september 2016),Mr Bluenose (30 september 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    De Daria waarvoor deze recensie werd opgestart is terug naar Roemenië. De Daria 2 waarover YYadict het hier heeft is eveneens een vriendin van Alexa en is groter en mooier dan Daria 1.
    Daria 2 is 21 jaar en is nog onervaren. Spreekt inderdaad enkel Roemeens, dus conversatie is nagenoeg niet mogelijk.
    Lief meisje die in de toekomst denk ik voldoende potentieel heeft om het maken in SS.
    Had op haar eerste dag een trio met haar en Alexa omdat Alexa dit vroeg, en ja, indien deze schat haar charmes aanwendt is het voor mij zeer moeilijk om er niet op in te gaan.
    Misschien beter een nieuw draadje maken voor Daria 2.

  9. #6
    Geregistreerd
    27 april 2016
    Last Online
    19 februari 2023 @ 08:37
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    250
    Thanked
    114 in 42 posts

    Standaard

    Klopt inderdaad , dit is andere Daria ,Daria1 is weer terug naar Italië , Daria 2 sinds afgelopen week ingevlogen en ik bedoel inderdaad Daria 2 deze is zeker charmanter als " haar voorgangster"

  10. #7
    Geregistreerd
    27 april 2016
    Last Online
    19 februari 2023 @ 08:37
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    250
    Thanked
    114 in 42 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    De Daria waarvoor deze recensie werd opgestart is terug naar Roemenië. De Daria 2 waarover YYadict het hier heeft is eveneens een vriendin van Alexa en is groter en mooier dan Daria 1.
    Daria 2 is 21 jaar en is nog onervaren. Spreekt inderdaad enkel Roemeens, dus conversatie is nagenoeg niet mogelijk.
    Lief meisje die in de toekomst denk ik voldoende potentieel heeft om het maken in SS.
    Had op haar eerste dag een trio met haar en Alexa omdat Alexa dit vroeg, en ja, indien deze schat haar charmes aanwendt is het voor mij zeer moeilijk om er niet op in te gaan.
    Misschien beter een nieuw draadje maken voor Daria 2.
    Nieuw draadje voorlopig overbodig lijkt me , ze is inmiddels weer teleurgesteld (.volgens haarzelf ) terug naar thuisland
    "You can check out any time you want , but you can never leave "
    - The Eagels-

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Diamond 468*60   Babylon 468*60