Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 135
  1. #51
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Ja wat zal ik zeggen je doet het gewoon....400km rijden om aan je gerief te komen!
    Vandaag maandag 16 feb. De tuut mocht naast het pretpaleis geparkeerd worden, dat is altijd fijn. Ik denk dat ze inmiddels mijn auto herkennen :0)
    Zoals altijd een warm welkom bij de entree..tegenwoordig geen zoemer?? Zouden de overburen hebben geklaagd, want die zoemer maakte best wel een beetje herrie.
    Enfin de thekefrau liet me keurig binnen nam de contributie aan en gaf me mijn nummer.
    Douchen en berenvel aan en naar binnen, het was druk voor een maandag...meer beren dan verwacht.
    Later hoorde ik dat Belgie vakantie had en volgens mij het nederlanse zuiden ook...maar die moeten carnaval vieren.
    Niet getreurd er waren ook genoeg lieve vriendinnen binnen. Eerst maar even aardappelhuid gekweekt in het bubbelbad en aangenaam gesprek gehad met een aantal Belgische heren die een bedrijfsuitje hadden in GT hahahah. De collega's hadden het naar hun zin. Ze vroegen aan mij of er ook omgebouwde tussen zaten want dat hadden ze gehoord!! Heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan...zou best kunnen toch?
    Ok het werd tijd om te kijken of er nog favorieten aanwezig waren maar helaas niet gespot...geen Shaira of Nika.
    Wel oude bekenden Lulu en Andrea liepen hun rondjes en probeerde me uit het bubbelbad te lokken..maar er zat net zo'n bubbelstraal tegen me scrotum...dus ik zat lekker.

    Ik zag een oosterse dame die ik wel eens eerder heb gezien maar waar ik nog nooit mee gekamerd heb...en aangezien Meggy niet meer werkt, moest ik toch op zoek naar een nieuwe oosterse vriendin..en even voor den Belgen kijken of het een omgebouwde zou kunnen zijn..DUS
    Even gebabbeld in matig engels..haar naam is Soy..29jaar thaais erg lief volle zachte echte borsten...een mooie Muschie.....niks omgebouwd aan. De buks af laten gaan en Soy heeft gezegd dat ze ook een orgasme had..ondanks dat ze moeilijk te bevredigen is....gelogen of niet...mijn status is onbeschadigd..thnx Soy
    Het was een prima uurtje..daarna gedoucht getafeld en weer op huis aan.
    Beren doe er uw voordeel mee een leuke gfe

    AB
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  2. Onderstaande 5 leden hebben albertde2de bedankt voor deze bijdrage:

    bart1975 (17 februari 2015),lekkersfan (16 februari 2015),Liefhebberrob24 (20 februari 2015),Mr Pussy (16 februari 2015),Teiresas (16 februari 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Aan de berichten op het forum zou je denken dat het niet zo druk is of dat er niet veel te beleven is in GT...ik weet beter.
    Ik ben nog nooit op vrijdag geweest dus ben van plan morgen even te gaan lunchen...weer kilometers vreten...dus ik hoop wel dat 't het waard is!!!
    Geen zin om lang te wachten fur dem schlussel of is het der of die schlussel...
    Ik hoop natuurlijk dat Nika of Shaira er is rond dat tijdstip...zo niet weer wat nieuws uitproberen.
    Wie praat me even bij over drukte en bezetting op vrijdag vanaf een uurtje of 11.00
    Ab
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  4. #53
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Mijn ervaring is dat de vrijdag een uitstekende dag is.

    Om 11 uur zullen er ongeveer 20 dvp's zijn en vanaf een uur of 12 druppelen er continue nieuwe dames binnen, waardoor er veel dames aanwezig zullen zijn vanaf die tijd. Niet al te druk met beren, voldoende bewegingsruimte en geen wachttijden.

    Vanaf einde van de middag zal het waarschijnlijk wat drukker worden qua beren, maar niet storend. Wachttijden zullen er mogelijk zijn, maar beperkt. Heb het zelden meegemaakt dat deze langer zijn dan een kwartiertje.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  5. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (19 februari 2015),Mr Pussy (20 februari 2015)

  6. #54
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Het is nu gezellig druk. Veel mooie dames...

  7. Onderstaande 2 leden hebben ThaDude bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (19 februari 2015),joepie (19 februari 2015)

  8. #55
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Ja als je er toch bent @thadude check dan even of Nika er morgen om 11.00 uur is....that would be nice
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  9. #56
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Ik was gisteren in GT. Heel weinig mannen voor een woensdag, gelukkig wel voldoende vrouwen. Om 20u was de parking van GT al voor 2/3 leeg toen ik vertrok.
    Het doel heiligt de middelen

  10. #57
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    Ik was gisteren in GT. Heel weinig mannen voor een woensdag, gelukkig wel voldoende vrouwen. Om 20u was de parking van GT al voor 2/3 leeg toen ik vertrok.
    Een verband met carnaval wellicht
    "Ohne Spaß kein Fun"

  11. #58
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door albertde2de Bekijk bericht
    Ja als je er toch bent @thadude check dan even of Nika er morgen om 11.00 uur is....that would be nice
    Welke Nika? Er schijnen er meer te zijn...

  12. Onderstaande leden hebben ThaDude bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (19 februari 2015)

  13. #59
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Bril en kort haar
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  14. #60
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door albertde2de Bekijk bericht
    Bril en kort haar
    Donker kort / halflang haar en spreekt ook redelijk engels?

  15. #61
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Ja at is ze...werkt ze morgen rond 11.30??
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  16. #62
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Ja nika is er morgen vanaf 11 uur ;-)

  17. #63
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    TOP
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  18. #64
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Donderdag 19 februari

    Met gevaar voor eigen leven ben ik gisteren in GT geweest. Het damesoverschot was gigantisch met: Alycia Angel Anisa Anny Barbi Carolina Christina Claudia Cora Crissie Daniella Dorina Elisabeth Flo Francis Gabriela Georgi na Irina Jana JayJay Klara Lara Lilly Lisa Lulu Maria Meggy Mery Meylin, Michelle Mona Ola Pim Rihanna Samia Simona Sina Sui, Svetlana Tanya Tanja Valeria Victoria.

    Helaas kon ik er maar 2 uit kiezen. Het werd een latinadagje met Sina en Gabriella. Beiden waren uitmuntend en compenseerden mij falende gedrag ruimschoots.

    Het was gezellig, maar door het gebrek aan mannen was het af en toe ook maar wat hangen. Je wilt toch ook soms lekker ouwehoeren. Blijkbaar was het de dag er voor beter. Althans dat hoorde ik van diverse dames.

    Aan het einde van de avond ben ik met 3 Thaisen op een ligstoel beland. Hoe mooi kan het leven zijn.

  19. Onderstaande 10 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (20 februari 2015),Banana Boi (22 februari 2015),biged (20 februari 2015),Bluebear (20 februari 2015),joo (20 februari 2015),laplagne (20 februari 2015),Mr Pussy (20 februari 2015),mynasch (21 februari 2015),rob45 (20 februari 2015),Teiresas (20 februari 2015)

  20. #65
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Zo ff klaar mee....
    Vandaag vrijdag vanaf 11.15 tot 16.00 aanwezig
    Zoals uitgezocht door ThaDude was Nika inderdaad aanwezig...meteen naast haar op de bank geploft en bakkie thee en koffie gedronken...en gekamerd...echt wat een topper als het om GFE gaat...heerlijk mijn kwaliteiten kunnen tonen en genoten.
    Daarna uurtje ECHT in het bubbelbad.. gesproken met een zeer aardige Belg uit Antwerpen, een regelmatige gast op vrijdag en er kwam een man uit Enschede bij ons in bad welke een profvoetbal cariere achter de rug had en kon kiezen uit 3 auto's om naar GT te komen te weten een Porsche, Audi en een Mazda...hij was met de laatste..
    Ik had toch voor de middelste gekozen met dat KUTweer

    Je gelooft het nooit...na de lunch weer even met Nika aan de bar staan kletsen alwaar ik werd gedwongen door Lulu om haar muschi zu lecken...ik heb geprobeerd er onderuit te komen maar een lekker massage voor mijzelf zat ook in het verschiet...DUS Ja heren het vlees is zwak en Lulu kan masseren ....ze claimt 10x klaargekomen te zijn....het zal ;0) Ik ging voor de massage.. GT hij was weer leuk, ik kan niet elke week 2 x maar zal spoedig wederkeren..

    Ab
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  21. Onderstaande 2 leden hebben albertde2de bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (20 februari 2015),ThaDude (20 februari 2015)

  22. #66
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    En is er wat te doen en staat het bier koud dan kom ik straks

  23. #67
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    heeft er iemand nog een line up van gisteren wil er misschien vandaag weer eens heen.

  24. #68
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.217
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Beste Popey01: een line-up van vrijdag is totaal geen garantie dat dezelfde dames op zaterdag aanwezig zullen zijn. De DVP's zijn net mensen, die van dag tot dag leven. Ook zijn er dames die bijvoorbeeld niet in de weekeinden werken.

  25. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    WA (21 februari 2015)

  26. #69
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Gisteren top dag gehad in GT en 4 x gekamerd.
    Het eten was ook goed kalkoen en kibbeling met frietgegeten smaakte naar behoren

    Tot snel!

  27. #70
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    2 mei 2024 @ 19:26
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.545
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    heeft er iemand nog een line up van gisteren wil er misschien vandaag weer eens heen.
    ik zou zeggen: pak de telefoon, en bel GT. Ik heb goede ervaringen met het bellen van een club en vragen hoeveel dames ze verwachten, er zijn, of het vragen naar een specifiek dame. Bijkomend voordeel: veel sneller antwoord en niet eindeloos wachten op een halfbakken bericht waar net niet instaat wat je wil weten.

    +49 2163-8894760

  28. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (22 februari 2015),Wentelt Eefje (21 februari 2015)

  29. #71
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    heeft er iemand nog een line up van gisteren wil er misschien vandaag weer eens heen.
    de line-up was gisteren zeer teleurstellend. Heel erg veel onvriendelijke arrogante schmink-dozen.
    Jammer om vast te stellen dat de line-up er iedere keer steeds meer op achteruit gaat (was gisteren geleden van november dat ik er was).

  30. #72
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Awakey klpot dit had ik afgelopen twee keer ook dat ik er was en ja vulkaanridder bellen kan ook maar ik heb al diverse keren gehad als je belt zijn de dames aanwezig en als je er een half uur later aankomt oh nee die is er vandaag niet,dus zijn net zo betrouwbaar als de dames zelf.

  31. #73
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    de line-up was gisteren zeer teleurstellend. Heel erg veel onvriendelijke arrogante schmink-dozen.
    Jammer om vast te stellen dat de line-up er iedere keer steeds meer op achteruit gaat (was gisteren geleden van november dat ik er was).
    Ik vond de line-up afgelopen donderdag echt waanzinnig goed.

  32. Onderstaande leden hebben ThaDude bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 februari 2015)

  33. #74
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    18 maart 2015 @ 17:28
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Ondertussen al maanden geleden dat ik daar nog geweest ben. 2 jaar geleden was de line-up fantastisch maar ik vrees dat GT gaat moeten investeren.

  34. #75
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zondag 22-02

    Het bier begon z'n werk al aardig te doen bij m'n vriend en het leek hem wel wat om de zaterdagavond af te sluiten met een paar biertjes in de locale stripclub. Een bar die ik twee jaar terug ook best tof vond, maar waar ik na het ontdekken van Thailand en de FKK wereld niet echt meer enthousiast van wordt. Het verschil is dan natuurlijk dat ik de meeste weekenden in Duitsland zit en hij een dikke vriendin thuis heeft zitten, dus om hem een plezier te doen toch maar geweest. Grappig was ook dat in de taxi naar huis toen m'n vriend aan de chauffeur zat te vertellen waar we geweest waren, die toen op zijn beurt ook verhalen ging vertellen. Hij was wel eens naar Roermond geweest, daar was een club met badjassen en ook een keer naar zo'n club in Duitsland. Die vriend van mij zit vol verbazing naar dat verhaal te luisteren, uit zijn verbazing en vraagt of ik ooit wel eens gehoord had van zulke clubs. 'Nee man', zeg ik, 'Is nieuw voor mij, maar dat heb je als taxi-chauffeur he, dan kom je nog eens ergens'.

    Na 6 uurtjes slaap was ik klaarwakker, het nadeel van slapen op een te kort logeerbed. Gelijk maar gaan douchen en in de auto gestapt richting Duitsland, bij Eindhoven besloten door te rijden naar Brüggen, qua afstand en tijd het makkelijkste vandaag en hoewel ik geen kater had voelde ik me nog verre van wakker en fit dus ik had ook weinig zin om langer dan nodig in de auto te zitten. Uiteindelijk zat ik rond 1 uur omgebeerd en al aan m'n ontbijt en begon ik heel langzaam een beetje wakker te worden. In de bar kwamen er wel wat dames peilen of ik al toe was aan kameren maar geen enkele kon me al overtuigen. Valentina kwam voor de 9e keer zich voorstellen en vragen of ik er voor het eerst was - haar record is zich drie keer op één dag voorstellen -. Hoewel ze best een mooie meid is doet ze eigenlijk helemaal niks voor mij, ze heeft wel een goede neus voor nieuwe beren want ik zag haar weer een paar keer toeslaan


    Fiona
    Soms werkt het toeval ook een beetje mee. Ik had haar al zien lopen en toen ze haar dag begon kwam ze 'toevallig' naast me zitten. Fiona, een 24 jarige Roemeense die al een paar jaar in London woont en dus bijzonder goed Engels spreekt. Ze zei vorig jaar ook in GT gewerkt te hebben en was nu weer terug, nu waarschijnlijk voor een langere tijd. Ik vond haar wel iets hebben, ze sprong er een beetje uit door haar verschijning, een mooi lijf, wel wat tattoos en kleine sili's (mooi in verhouding). We raakten in gesprek en dat leidde vlot genoeg tot sleutel halen.
    De kamergang was goed, niets negatiefs, maar ook niet bijzonder. Tongzoenen was niet geweldig, voor zover je het opengooien van je mond en je tong uitsteken tongzoenen kan noemen..... maar ze kon fijn zoenen verder. PZC was goed, net als NMC. Ze was haar gel vergeten, dus ik mocht er au naturel in, persoonlijk had ik daarover geen klagen, het voelde een stuk beter. Ze was ook heel bewust van de spiegel en als ze me daarin zag kijken gaf ze daar op een speelse manier wel een extra geil tintje aan.
    HHG 80%


    Isabella
    'so....you finally made up your mind to come see me'
    Ze moest lachen toen ik eindelijk naast haar kwam zitten. We hadden al meerdere keren oogcontact gehad en glimlachen uitgewisseld tot ik uiteindelijk naar haar toe kwam om een praatje te maken. Isabella is een 26 jarige Roemeense, een beetje het GND type en wel een knappe meid. Ook bij haar viel me op hoe goed haar Engels was en eigenlijk hadden we gelijk wel een klik. Isabella was net weer een paar dagen terug in GT, maar zei vorig jaar ook in GT gewerkt te hebben. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik de kamergang moet omschrijven, het was eigenlijk meer gezellig op de kamer dan dat het met sex te maken had. Zoenen was eigenlijk gewoon niet aanwezig, maar PZC was super. Voor mij precies goed qua gevoel en als ik richting finish dreigde te gaan stopte ze even. Na de derde keer namen we even een break om daarna weer verder te gaan met PZC en daarna NMC. Maar aan één standje toegekomen, simpelweg omdat ik geen enkele controle meer had, het hoofd wilde nog doorgaan, maar het lijf ging vol door naar de finishlijn. Uiteindelijk een uurtje op de kamer geweest en de tijd vol gekletst, wat hartstikke gezellig was maar....... Op de een of andere manier hadden we een hele goede klik, maar die uitte zich eigenlijk niet in de sex. En nou, dat is toch eigenlijk wel een klein beetje de bedoeling in een sauna-club.
    HHG .......ik ben er nog niet over uit.....


    Venus
    Het had een tijd geduurd eer ik echt wakker was en hoewel het qua tijd wellicht beter was om naar huis te gaan moest er gewoon nog een derde kamergang komen. Soms heb je gewoon het gevoel dat je nog niet klaar bent, of ben je eigenlijk nog gewoon geil. Eerder tijdens het avondeten had ik naar Venus en haar vriendin gezeten. Venus is een blonde Albanese, een hele mooie meid om te zien met A-cups en wat piercings. Tijdens het eten hadden we wat gepraat en gelachen en toen ik haar weer in de bar zag zitten leek me dat een prima optie als afsluiting. Een heel kort praatje en toen gelijk om een sleutel gestuurd. De kamer was in orde maar niet bijzonder, een paar zoenen en toen kroop ze omlaag voor redelijk PZC. NMC was wel prima, reversed cowgirl en cowgirl zijn gewoon heerlijk als er zo'n mooie meid bovenop zit. Via doggy naar missio om het af te maken waarbij ze liet zien ook lenig te zijn. Wat wel storend was, was hoe veel ze bezig was met het condoom. Zag het nog goed, zat het er nog om, was het niet kapot. Practisch nog tijdens de vinegar strokes ging haar hand er al tussen om te checken of het condoom nog wel goed zat, verdomd irritant als je nog ligt te komen en ze gaat er al meer aan de slag. Ze bood er nog wel min of meer haar excuses voor aan, naar eigen zeggen had ze een klein beetje een obsessie. Volgens mij zat ze ook nadat ze het condoom er had afgehaald te kijken of er geen scheurtje of gaatje in zat......
    HHG 30%



    Oh, verder was het blijkbaar niet echt druk vandaag, volgens mij heeft de WIFI de hele dag gewerkt namelijk

  35. Onderstaande 8 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 februari 2015),biged (23 februari 2015),buttlover (24 februari 2015),lekkersfan (24 februari 2015),satanic surfer (23 februari 2015),Stief (25 februari 2015),Teiresas (23 februari 2015),Willi69 (25 februari 2015)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.