Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Carmen (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    24 februari 2020 @ 09:19
    Berichten
    67
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 23 posts

    Standaard Carmen (Roemeense)

    Haarkleur/-lengte : blond, lang
    Lengte dame : 1.65?
    Postuur/Cupmaat : slank, B?
    Nationaliteit/Taal : roemeens/engels (matig)
    Leeftijd : 20-22
    Tatoeages/Piercings : nee/navel
    Service: PMC,NMC
    Tijdsduur : 30
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: geen.

    Carmen was weer terug nadat ik haar 2 mnd of zo niet gezien had. Heb mezelf overwonnen en haar aangesproken. Zoals eerder al in de algemene thread was genoemd: ze zit er ongeinteresseerd bij, en de sex was dito, ze werkt haar programmaatje af (hoewel ik haar dat dus ook heb laten doen). Ik vind haar heel erg mooi, en als ze lacht is dat betoverend. Een erg mooi lijf ook. Nadeel voor mij met de meeste jonge roemeentjes: als je niet reageert zoals een geile 18-jarige man, hebben ze geen fantasie of extra repertoire. Haar repertoire: pijpen, cowgirl, hondjes, missionaris. Kennelijk had ik toen moeten klaarkomen, want ze draaide zich om "what's the problem". Toen was ik wel klaar met de sessie (en moe's avonds laat, na een lange werkdag).
    Wellicht door haar gebrekkige engels, of gewoon desinteresse, maar conversatie is niet haar ding. Ogen dicht zodat ze je niet ziet tijdens de sex, etc... En mijn libido is erg gevoelig voor sfeer.

    HHG: tsja... Ik denk dat ik nog wel eens ga betalen om haar een half uur of uur te mogen bekijken


    Sent from my iPad using Tapatalk

  2. Onderstaande 3 leden hebben Volger bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (18 augustus 2016),sofaking (19 augustus 2016),yylover (18 augustus 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    24 februari 2020 @ 09:19
    Berichten
    67
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 23 posts

    Standaard

    Ach wat ben ik toch streng. Eigenlijk deed ze het helemaal niet zo gek (vergeleken met een aantal anderen) maar ik ben een beetje allergisch voor het afwerken van een standaardprogrammaatje.
    Ze is wat afstandelijk/verlegen, en ik vermoed dat het werken in een saunaclub niet helemaal is haar is voorgespiegeld tijdens de DVP-cursus.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  4. #3
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Heb ze zelf niet geprobeerd....maar weet wie het is....wat Volger schrijft klopt precies....als ik tenminste de verhalen van mijn vriend moet geloven, super mooi....maar niet voor dit werk in de wieg gelegd!!!!

  5. #4
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 16:54
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Volgens mij is zij degene die keihard nee zei toen ik vroeg of we naar een kamer konden gaan.

  6. #5
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Dan gaat 't geen 'grootverdienster' worden in deze branche. Aan mij zal ze, gelet alle bovenstaande info, in elk geval geen stuiver verdienen.
    Salutations,

    Swazontneuf

  7. #6
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 16:54
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    zo loopt er ook een blonde (duitse) rond.
    Ziet er geweldig mooi uit maar ze heeft dezelfde blik als Carmen.

  8. #7
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard Carmen (Roemeense)



    Carmen (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC
    Extra info : Optik-fick met beperkte service, maar desondanks toch wel herhalingsgevaar. Volgens mij is er veel meer uit te halen indien je haar met respect blijft behandelen. Voor mij persoonlijk zou ik 4 sterren geven, want dit is echt een Brad Clitt meisje.





  9. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (22 december 2021),pret (22 november 2016),yylover (22 november 2016)

  10. #8
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag over mijn bezoek aan YY dd 20-11-16 (https://www.ijsberenforum.com/forum/...771#post522771):

    Echter, na een paar minuten kwam er een zéér knappe, mij onbekende, blondine naast me zitten en stelde zich voor als Carmen, afkomstig uit Roemenië. Op dat moment was ik echter al reddeloos verloren, met haar zou ik mijn eerste kamertje gaan maken want zij was echt mijn type, sexy en stijlvol (en mijn jongeheer begon al direct te stijgeren zodra ik haar in mijn vizier kreeg). Ik kwam onder meer te weten dat ze pas sinds vijf dagen in YY was en een tijdje geleden in Magnum had gewerkt. Toen ik zei dat ik de afgelopen maand vier keer daar was geweest, vroeg ze geinteresseerd wat ik van die club vond vergeleken met YY. Ik antwoordde daarop dat ze op YBF mijn bevindingen kon nalezen.
    Op mijn vraag of ze ook aan (tong)zoenen deed, was haar antwoord een kleine domper, nee absoluut niet. Desondanks nam ik haar mee om een kamertje te gaan maken, ze was er tenminste eerlijk over en na ruim drie weken clubpauze stond ik toch wel op springen.

    Aangezien er flink gekamerd werd, kregen we een kamertje in het nieuwe gedeelte toegewezen en zodoende kon ik het eindresultaat van de vernieuwbouwing aanschouwen, ik moet zeggen het ziet er allemaal goed en strak uit (en even voorbij de bar liggen een extra heren én dames toiletgroep). Voorbij de nieuwe schoonheidssalon(vóór de wellness rechtsaf slaan) daalden we de trappen af richting Kino, aangezien we een kamertje onderin hadden. Daar ziet het nu héél anders uit, echt even wennen, maar na een tijdje weet je niet beter. Goed, we gingen eigenlijk neuken en eenmaal in het nieuwe, niet al te ruime kamertje begonnen we na een korte opfrisdouche van mijn kant aan hopelijk een vruchtbaar halfuurtje. Waar enkele dames mij complimenteren met mijn mooie ogen of mooie lul, vond zij mijn haar mooi...
    Ondanks het niet zoenen was het niet een afstandelijke boel, ik mocht haar op de wang en in de nek zoenen, aan haar kleine tietjes met lekkere grote tepels sabbelen en ze kwam zowaar op mij liggen om wat te gaan droogneuken. Mijn pik stond zodoende al snel op oorlogssterkte en ze begon aan een verdienstelijke pijpbeurt waarbij ik al voelde dat het aansluitende neuken niet lang zou duren mocht ze een strak kutje hebben. Na zo'n kwartier dan een condoom gemonteerd en vervolgens kwam ze op me zitten en zoals verwacht zou het bij dit ene standje blijven, echter we hebben het samen nog even kunnen rekken (dankjewel voor de medewerking, Carmen) en zodoende spoot ik pas zo'n vijf minuten later het rubbertje tot de nok toe vol. Vervolgens zij ik tegen haar dat ze eens naar boven moest kijken, want ik vond het uitzicht geweldig en daar was ze het roerend mee eens en aangezien mijn leuter niet verslapte bleef ze al omhoog kijkend hem met wulpse bewegingen verder berijden. En ik, ouwe snoeperd, genoot mee...
    Goed, na een klein minuutje was de after-party voorbij en vulden we de resterende tijd met een gezamenlijke douche, wat smalltalk en ik pestte haar wat met het feit dat ze niet wilde zoenen met zo'n knappe kerel die ook nog eens z'n tanden had gepoetst en voor de kamergang nog een slok mondwater had genomen. Ze bleef echter onvermurwbaar, ook de rest van de dag waar ik haar er steeds aan bleef herinneren, was zeg maar de running gag van de dag.
    Herhaling met deze meid, jazeker ondanks dat ze vooral in het begin wat afstandelijk, profi was maar naarmate de avond (en natuurlijk de kamergang) vorderde bleek ze toch goedlachs te zijn en over humor te beschikken. Misschien dat er ooit wel een klein zoentje inzit...

  11. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2016),Ethan Cunt (22 december 2021),JonnyFontane (22 november 2016),Sjeufke (22 november 2016)

  12. #9
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    24 februari 2020 @ 09:19
    Berichten
    67
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 23 posts

    Standaard

    Had al een draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...en-(Roemeense)


    Sent from my iPad using Tapatalk

  13. #10
    Geregistreerd
    28 november 2016
    Last Online
    30 april 2019 @ 15:25
    Berichten
    76
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    63 in 31 posts

    Standaard

    Ben er vorige week ook mee naar de kamer geweest. Ze stond al jaren op mijn lijstje maar het was altijd noppes. Na de gebeurtenissen van die zaterdag heeft ze dan blijkbaar de lat toch wel wat lager gelegd. Inderdaad een bloedmooie meid maar lachen is niet haar sterkste kant. En eerlijk op de kamer was het helemaal niets bijzonders, nummertje afwerken en klaar.

    Meid is zeer ongeïnteresseerd en voor haar lichaam kan je er veel veel beters opvissen.

  14. #11
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    24 februari 2020 @ 09:19
    Berichten
    67
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 23 posts

    Standaard

    Al jaren? Ik dacht dat ze hier pas een paar maanden werkte.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #12
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Volgens mij ook pas vanaf de late zomer, heb haar voordien nooit gezien.
    En ik kom er toch wel geregeld, lol.

    Heb haar afgelopen donderdag nog genomen, jammer genoeg zonder happy end (niet haar schuld).
    Na afloop zei ze dat ik een sexmachine ben.
    In ieder geval had ze een verwilderde blik in haar ogen...

  16. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (22 december 2021),Tropische_verrassing (15 augustus 2017)

  17. #13
    Geregistreerd
    28 november 2016
    Last Online
    30 april 2019 @ 15:25
    Berichten
    76
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    63 in 31 posts

    Standaard

    Ondanks mijn bovenvermelde recentie, kwam deze meid nog eens suggereren op naar de kamer gegaan. K zei ok maar dan wel met meer opties al gewoonlijk... deal

  18. Onderstaande leden hebben manke nelis bedankt voor deze bijdrage:

    Tropische_verrassing (15 augustus 2017)

  19. #14
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Mijn 2de kamergang, verleden week in YY, was met Roemeense Carmen

    Carmen is 31 lentes jong (maar ze kan makkelijk doorgaan voor een prille twintiger). Deze meid heeft een wondermooi gezicht. Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Ze is zo’n 1,65m groot, heeft een heel lekkere kont, en een leuke A-cup. Geen tattoos of piercings.

    De kamergang was goed. Weerom enkel zoenen zonder tong. Pijpen was gevarieerd. En het neuken heel lekker, zeker tijdens hondjes.

    Vlotjes klaargekomen, en ik heb de kamer opnieuw tevreden verlaten.

    Herhalingsgevaar: bestaande, maar dan toch voornamelijk omwille van Carmen haar schoonheid, en minder voor haar service.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. #15
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Ik was haar naam eerlijk gezegd vergeten, maar nu weet ik dat we vorige we vorige week samen gekamerd hebben. Zit er waanzinnig ongeïnteresseerd bij en lacht amper. Maar onder het eten kruisden onze blikken en liet ze haar prachtige lach zien.daarna haar aangesproken en bleek het een erg lief meisje te zijn, terwijl ze in de 30 is zoals ze vertelde. Op de kamer was het goed maar erg afstandelijk en plichtmatig.na de daad nog gezellig gekletst. Maar de overige keren dat ik haar die dag tegenkwam was er geen herkenning of een lach of iets dergelijks, alleen maar ongeïnteresseerd op het bankje hangen. Denk dat ze in het verkeerde vak zit en hier eigenlijk niks te zoeken heeft. Maar een lieve meid is het wel hoor.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  21. Onderstaande 3 leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 september 2017),haantje ( 8 september 2017),sti6 ( 5 september 2017)

  22. #16
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Woensdag leuke sessie met Carmen. Het klopt allemaal hierboven.
    Heel mooi meisje maar schijnbaar ongeintresseert.

    Maar dat maakte mij dit keer ff niet uit.
    Gewoon genieten van het mooie meisje en misschien een beetje weird .... maar in deze sessie genoot ik ook er ook wel van dat je bij iemand die zelf wat ongeintresseerd is wat makkelijker 'voor je eigen plezier' gaat. Weird idd maar in deze sessie relaxend.

    E..

  23. Onderstaande 2 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juli 2018),Uit-Drenthe (27 juli 2018)

  24. #17
    Geregistreerd
    28 november 2016
    Last Online
    30 april 2019 @ 15:25
    Berichten
    76
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    63 in 31 posts

    Standaard

    geef toe, tieten heeft ze niet hé,

  25. #18
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door manke nelis Bekijk bericht
    geef toe, tieten heeft ze niet hé,
    Ha Manke Nelis!

    Ik geef het toe ... Geweldig lijf maar geen grote tieten om in te schuilen

    Maar ergens bewonder ik het wel dat ze een beetje zichzelf blijft/ durft te blijven/ durft te laten zien.
    Ik wordt zelf verdrietig als een meisje een stel ballonnen in haar lijf laat implanteren. Neemt niet weg dat het soms heerlijk is om in een paar natuurlijke warme tieten te schuilen idd.

    Voor mij was de aantrekkingskracht (naast de optics ) meer een beetje de melancholie die ze uitstraalt.
    Veel andere meiden willen een beetje voor je zorgen en genieten daar zelf van.
    Carmen straalt meer een soort zelf geaccepteerd lijden uit. Toch heb ik de illusie dat ze naderhand oprecht blij was dat ik ervan had genoten en dat ik haar bedankte.

    Gek allemaal maar waar ....

    E.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.