Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37
  1. #26
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.384
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Ben vandaag weer in Münster op de Holtenweg 75 beland is hier wel rustig! De meeste ijsberen kijken voetbal. Ben al op de kamer geweest met mijn roemeense favorietje Diana, maar vind het wel een beetje vreemd er kijkt verder geen ijsbeer naar haar om terwijl het een bloedmooie D.V.P. is! Blijkbaar ben ik één van de weinige die het goed kan vinden met haar! Maar voor mij is Diana op de kamer ook een topper!

    M.v.G. Robglover.

  2. #27
    Geregistreerd
    28 augustus 2016
    Last Online
    16 april 2022 @ 19:36
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Na dinsdag in de pauschalclub Münster vandaag eens gestopt in de love saunaclub Münster .
    Ik had vandaag wat vroeger gedaan dan verwacht en had na een prima deal wel iets te vieren voor ik terug naar huis hing .

    Mijn eerste idee was om naar de totalclub te gaan in Osnabrück maar heb beslist om in Münster te blijven en de love saunaclub eens een bezoekje te brengen dat scheelt mij toch een dik uur rijden naar huis en ik had hier op dit forum wel wat goeie dingen gelezen over deze club .

    Aangekomen rond 15 uur en ik vond het moeilijk om een idee te hebben hoeveel beren er zijn in de club . We club ligt in een industriezone en er staan zowat overal auto's in de straat .
    Wel netjes dat er plaatsen zijn aangeduid aan het bedrijf net naast de club voorbehouden voor die zaal en de club .
    Aangebeld en prima ontvangen door de theke . Wat mij direct opviel is dat deze club wel heel netjes is en van een ander niveau dan de pauschal of totalclub . Er waten een 14 dames aanwezig volgens de tablet bij de there en dit leek wel te kloppen en er was maar een vijftal beren binnen mij inclusief .

    Eerst een bakje troost binnen en een sig in de rookruimte wat voor mij het enige minpuntje zou zijn . Veel te klein en de afzuiging werkte niet zo goed dus irritant veel rook in deze ruimte. Ik ben voor de rest naar buiten gegaan om eentje te roken .
    Verder was ik aangenaam verrast van de dames aanwezig , echt stuk voor stuk prachtige meiden .

    Ik besloot om eerst wat de kat uit de boom te kijken wat er allemaal aanwezig was en bestelde nog een drankje aan de bar bij een zwarte parel Dana denk ik . Gestoorde meid , best grappig en beeldschoon maar ik had mijn zinnen net op iemand anders gezet .
    Er kwam een prachtige verschijning voorbij , volledig mijn type dus ik sprak haar aan . Haar naam was Sara , maar ze had net afgesproken met een andere beer en stond aan de bar op hem te wachten . Ze zei dat ze max 5 min op hem zou wachten en anders wel bij mij zou komen zitten . Jammer genoeg kwam hij af en ze zei dat ze een half uurtje op de kamer zou gaan . Net toen ik dacht van de zwarte parel Dana te vragen hing er ook een andere beer met haar aan de haal .
    Ok , wachten dan maar en in een van de vele sofa's plaatsgenomen . Net op dat moment kwam Roxy langs , een knappe blonde verschijning , mooi figuurtje mrt leuke kleine tietjes .

    Roxy , ze kwam bij me zitten , begon lekker met de Presales en ik besloot om met haar een halfuurtje naar boven te gaan .
    op de kamer lekker zitten tongen en toen en eens op het bed begon ze netjes met een blowjob zonder . De schwanze kon het smaken maar ik zei haar dat ik eerst haar eens wilde onder handen nemen . Van boven naar onder mijn weg gezocht . Van haar mond naar haar oortjes , nek borstjes met lekker grote tepels tot bij haar grotje . Ik heb haar lekker lang gebeft en mocht haar ook lekker vingeren .
    Ze kwam er kletsnat van en plots dwong ze mijn vinger naar haar achterdeurtje , ik vingerde haar in haar kont en kutje tegelijk en likte haar als was het een ijsje die aan het smelten was . Best geil vond ik want dot was de eerste keer dat dit mocht bij een dame . Na een tien min riep ze stop en kwam lekker klaar . Ze kwam dan voor me zitten en begon mij opnieuw te pijpen en na enkele min deed ze er het jasje over . Ik neukte haar in missio en vroeg of ik mocht klaarkomen op haar tietjes , no problemo was mijn deel en na enkele min mijn beste gegeven over haar borstjes . Best een leuke meid en voor herhaling vatbaar ? Zeker . Ik geef haar een dikke 9 voor sfeer en gezelligheid ;-)

    Dan maar terug naar beneden en mijn #1 op mijn Bucketlist leek goed in de markt te liggen want ze was ondertussen opnieuw naar boven met een andere beer voor een uurtje . Ik besloot om wat sauna te doen , prima trouwens , en wat te eten ( niets fancy maar gewoon goed ) En een NA biertje gedronken . Toen kwam Dana bij mij en probeerde mij naar boven te lokken want Roxy had haar blijkbaar verteld van haar sessie met mij en ze zei dat ze snakte naar een orgasme en ik moest mee ! Dat streelde wel mijn ego moet ik zeggen dat Roxy blijkbaar zo tevreden was geweest dat ze erover sprak met de andere meiden . Ze toonde haar tieten en muschi maar ik had gezworen dat ik Sara moest en zou hebben . Ik beloofde haar dat zij mij #2 was en indien ik nog tijd had ik haar zeker zou zoeken .
    Ik begon wat de hoop te verliezen dat ik nog bij Sara zou raken en besloot om buitenbeentje dig te gaan roken en dan Dana of iemand anders te zoeken .
    Eenmaal buiten kwam tot mijn verbazing sara mij opzoeken en ze was vrij :-)) nu zou ik haar niet meer laten gaan en we praten wat in een van de sofa's binnen . Ze zegt zelf dat ze uit Spanje komt en dat ze een mix is van een Perzische vaderen Spaanse moeder en kan wel kloppen volgens mij .

    Sara , voor mij de knapste dame aanwezig . Perfect lichaam , lichtbruine huid en lang pikzwart haar . Een prachtig snoetje en lekkere borstjes ney zoals ik ze het lekkerste vind .
    Eens op de kamer begon ze mijn berevel te stropen en deed ze haar kleedje uit . We legden ons op bed en we begonnen wat te kussen .
    Ze duwde mij op mijn rug en ik had gezegd dat ik een massage wel prima vind in een sessie . Ze smeerde mijn voorkant in en gaf een prima massage en nu en dan de kleine wat teasen . Ze smeerde ook haar eigen borsten in en ze legde mijn handen erop .
    Ze gaf dan zen lekkere blowjob en dan het hoedje erop . Ze kom dan op mij zitten in cowgirl en reed op mijn pikkie als een volleerde amazone . Lekker strak is deze meid . Na een tijdje haar gepaald in missio z'n uiteindelijkbafgedloten in doggy. We waren al een 45 min op de kamer dis ik kon zowel het uur volmaken . In besloot haar mooie tepels eens onder handen te nemen en heb haar ook gebeft . Lekker ding . Ik kan haar zeker aanraden . Is een 10 voor mij !

    Na deze sessie besloten om aan de lange reis naar huis te beginnen . Ik kan deze club alleen maar aanbevelen , prima infrastructuur zowel binnen als buiten . Beeldschone dames , van de veertien aanwezig waren er maar 2 die ik maar niks vond .
    Jammer dat ik niet meer geen tijd had want kon hier wel nog uren doorgaan .
    Ik kom hier zeker nog terug , maar dan wat voor een langere tijd . Jammer genoeg niet bij Dana geraakt dus moet ik zeker nog een terug. Gewoon een prima club

  3. Onderstaande 11 leden hebben Canpet bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (13 januari 2017),Bluebear ( 9 december 2016),De Vrijbuiter (11 december 2016),den fietser ( 9 december 2016),Hcw (12 december 2016),Knutje77 (10 december 2016),Kwakje (12 december 2016),Marcus69 ( 5 maart 2017),robglover (10 december 2016),TeddyWolf (10 december 2016),Wentelt Eefje ( 9 december 2016)

  4. #28
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Na mijn bezoek aan Freude39 doorgereden naar saunaclub Love in Munster. Vergeleken met Freude is deze club klein. De lounge, eetruimte en kino zijn allemaal dicht op elkaar gepoeft. 40eur inkom betaald, berenjasje aan en eerst eten. Het restaurant was een ware verrassing. Het is een soort van koud buffet, kaasschotel, maar ook warm vlees en spaghetti, maar wel allemaal piek-piekfijn in orde. Het is lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. De verschillende kazen, groenten, toastjes zorgen voor een ware smaakexplosie in mijn mond.

    De club was snel ontdekt. Je hebt een soort inkomhal met omkleedruimte, dan een bar met keuken, een lounge, een kino en boven de kamers. Er is een mini rokersruimte en er staat een speelkast. Buiten een terras met ligbanken, tafeltjes, sauna en (afgedekte) jacuzzi. Alles zo dicht mogelijk op elkaar gepakt. Meiden... een 12-tal denk ik, al leek een flink deel doorheen de dag afgewisseld te worden. Je ziet zo dat dit de meer ervaren dames zijn. Maar omdat alles zo dicht op elkaar gepakt is, is er veel interactie tussen beren en dames.

    In de rokerskamer onmiddelijk aan de praat geraakt met enkele dames. De ene dame vertelde me dat ze nog gewerkt had in de vitrinnes én als tippelhoer doorheen heel europa. Heel volwassen en respectvol gesprek, maar toch viel ze voor dit feit af voor mij. Pas na lang babbelen begon ze over ne kamergang. Ze zag er ook afgeleefd uit. Daarna nog met een andere dame gesproken, zonder het over de bussines of kamergangen te hebben. Na wat rusten in de kino (is de enige plek waar je kunt liggen) werd ik geil en botste ik op een meid met rood haar (ik denk Christina) en melkwit huidje. Onmiddelijk in de kino wat knuffelen en masten.

    Op de kamer goeie seks gehad waarbij ze m’n jongeheer verwende en heel m’n lichaam kuste en dan in verschillende standjes neuken. Ze heeft het dan afgemaakt met een blowjob. Goeie seks. Nog eens gaan eten en weerom genoten van de smaakexplosie. Mijn eten gaat voor de rest van de week niet meer smaken op deze manier. Nog es buiten wat genieten van het warme weer, en binnen zag ik dat de meid die ik net gehad heb een nummertje gaf aan de strippaal, onder luid applaus van de aanwezige beren en dames. Deze club doet me feitelijk wat denken aan Babylon op 1 of andere manier... Omdat alles zo klein is, lijkt er vele ambiance en geloop te zijn en zijn contacten snel gemaakt. Het enige dat ik mistte was de jacuzzi die buiten werking was. Mocht dat gewerkt hebben was dit een absoluut topbezoek geweest.

  5. Onderstaande 8 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2017),fr_loper ( 5 maart 2017),Kwakje ( 5 maart 2017),Reagen ( 5 maart 2017),robglover ( 5 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017),Wijze grijze ( 5 maart 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.384
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus69 Bekijk bericht
    Het enige dat ik mistte was de jacuzzi die buiten werking was. Mocht dat gewerkt hebben was dit een absoluut topbezoek geweest.
    Even aan de thekedame(s) vragen en het zeiltje gaat van de jacuzzi af en je kunt er in!

    M.v.G. Robglover.

  7. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 ( 5 maart 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Dat heb ik dus niet gevraagd. Merci Rob.

  9. Onderstaande leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 5 maart 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard

    Donderdag Love Sauna Club bezocht in Munster.
    De sfeer was nogal mat. De dames zaten maar wat en er waren slechts 4 beren aanwezig. Ik ben meer jagende meiden en open actie gewent vanuit de partytreffs. Er was wel een prachtige dame, Andreea. Ik had mijn oog er gelijk op laten vallen, maar het duurde even voordat ik contact kon maken. We zijn even op de hoge bank bij het grote scherm gaan zitten. Hier zit je lekker prive. Ze zei niet zo veel, maar ze begon mij al wel lekker te masseren, zodat ik lekker geil werd.
    Na een kwartiertje zijn we naar boven gegaan. Ze ging zich eerst even opfrissen en kwam na 5 minuutjes geheel naakt terug. We vleiden ons op bed in een mooie kamer. Ze heeft een zeer strak lichaam en kleine tietjes. Ze zongzoent helaas niet. Haar kutje lekker gebeft en mij hierna lekker lang en langzaam laten pijpen. Dat deed ze prima. Hierna ging ze op mij zitten en ik heb haar lekker op mijn laten rijden. Hierna over gegaan in doggy en haar toen flink doorgeneukt. Een prima lang hoogtepunt zat er in. Ik mocht lekker lang in haar kut blijven, totdat ik helemaal klaar was.
    We hadden nog 5 min. over, maar daar gebeurde niets meer. Ze is erg stil en maakt geen sfeer. Dus naar beneden en afrekenen. Alles was prima, maar ik had geen zin om verder te gaan. Voor mij zat er te weinig spanning in deze club. Kan natuurlijk door het moment komen (donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur).
    Hebben anderen ervaring dat er wat meer actie in de club is ???
    Dus totaal 80 euries armer en 1 prima kamer gemaakt, maar voor mij even geen herhalingsgevaar. Maar ik hou de recensies in de gaten.
    .

  11. Onderstaande leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (21 mei 2017)

  12. #32
    Geregistreerd
    10 juni 2016
    Last Online
    29 december 2023 @ 14:30
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    136
    Thanked
    43 in 21 posts

    Standaard

    iemand al ooit met Vivien gekamerd in Love Munster... ziet er mooie en mysterieuze dame uit

  13. #33
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:54
    Berichten
    9.757
    Discussies
    307
    Thanks
    17.820
    Thanked
    11.778 in 5.134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flicki Bekijk bericht
    iemand al ooit met Vivien gekamerd in Love Munster... ziet er mooie en mysterieuze dame uit
    Ik zou zeggen probeer haar uit, het kost je hooguit 40 euro en schrijf daarna een leuke verslag over.

  14. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (31 december 2017)

  15. #34
    Geregistreerd
    4 mei 2016
    Last Online
    7 mei 2023 @ 17:06
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    50 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flicki Bekijk bericht
    iemand al ooit met Vivien gekamerd in Love Munster... ziet er mooie en mysterieuze dame uit
    Ben er zaterdag geweest de sfeer zat er laatst echt wel goed in.
    Echt gezellig iedereen los het begon een beetje op Samya te lijken top.

    Vivien is ook een mysterieuze dame is op eerste zicht een beetje verlegen houd mij ook een beetje tegen om er een kamertje mee te doen al heeft ze wel een geweldige body.
    Volgende maal misschien wel eens proberen.

  16. #35
    Geregistreerd
    10 juni 2016
    Last Online
    29 december 2023 @ 14:30
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    136
    Thanked
    43 in 21 posts

    Standaard

    thnx guys... dan zal het idd zelf proberen worden

  17. #36
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Ik heb twee weken geleden kennis met haar gemaakt. Ik zou zeggen: "Niet doen!!!" Als ik er toevallig ook ben moet ik veel te lang op haar wachten. We hadden een geweldige klik en hebben het uiteindelijk twee uur met elkaar uitgehouden. Ik vindt haar geweldig, maar alles is uiteraard persoonlijk, je heb een klik of niet.

  18. Onderstaande leden hebben Bezitos bedankt voor deze bijdrage:

    flicki (22 mei 2017)

  19. #37
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    1 mei 2024 @ 08:25
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ik was gisteren ook en kijken in deze kleine Club.
    Leuk, alles netjes.
    De dames zijn lief en aardig.
    Doch is het voor me te ver weg. 1 uur en 15 min rijden.
    Naar Villa Marisol heb ik maar 15 min. Dat is makkelijker

    Ik kan nu wel verglijken.

    Als ik in de buurt van Münster zal zijn gaa ik wel nog een keer kijken, maar extra voor rijden doe ik niet.

  20. Onderstaande 4 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    flicki (31 mei 2017),Liefje (29 mei 2017),robglover (30 mei 2017),Sjeufke (29 mei 2017)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60