Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard Patricia (Bulgaarse)



    Patricia (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, FT, Beffen, Vingeren
    Extra info : prijs incl. FT





  2. Onderstaande 3 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    george101 (15 augustus 2016),Manureva (14 augustus 2016),pret (13 augustus 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Deze donkerkleurige Bulgaarse meid zegt van gemengde afkomst te zijn, Turks/Bulgaars. Mogelijk, vanwege haar wat donkere huidskleur, schaamt ze zich voor haar werkelijke afkomst, maar dat kan mij niet zo boeien.
    Kleine, zeer slanke dame, met mooie borsten en ze was sinds lange tijd weer eens een nieuwe dame voor mij in PSR.
    Werkt al ruim 2 jaar in PSR, al kan ik mij haar niet echt herinneren. Werkt slechts kortere periodes om daarna langere tijd in haar thuisland te verblijven.
    Leeftijd is een schatting.

    Prima kamertje gehad, niet de allerbeste, maar was wel tevreden.
    Wou dolgraag gebeft worden, en ik moest lang doorgaan, waarna ik wel een handdoek nodig had om mijn gezicht af te vegen, ze werd zeer nat.

    HHG redelijk groot

  4. Onderstaande 5 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 augustus 2016),Clubganger75 (13 augustus 2016),george101 (24 augustus 2016),Manureva (14 augustus 2016),Nedlovefkk (12 augustus 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Zeer geïnspireerd geraakt door de recensie van YYlover ben ik alweer een week of 6 geleden bij mijn door Willem2 gesponsorde bezoek aan deze club ( en dank!! ) met Patricia aan de slag geweest. Na een toch best wel spontane kennismaking samen een praatje gemaakt waarbij zij aangaf dat haar naam uitgesproken dient te worden als ' Patrietsia'. Goed, doen we dat. Ze was ondanks de zomerhitte van rond de 35 graden in een soort van ochtendjas gehuld, en die zou pas op de kamer geheel uitgaan. Later zou duidelijk worden waarom....
    Desgevraagd gaf ze aan "dass es auch auf zimmer noch wass zu entdecken geben muss", maar eenmaal op de kamer bleek dat toch meer de richting in te gaan van " dass es auch auf zimmer noch etwas zu shockieren geben muss". Nou heb ik bij een toffe klik met een dame never nooit moeite met zwangerschapssouvenirs van welk kaliber dan ook. Maar aangezien die toch al bescheiden klik op de kamer al heel snel volledig uitdoofde ten gevolge van haar totale passiviteit resteerde er van mijn kant weinig incasseringsvermogen voor de diepe sporen van verval die drie zwangerschappen (aldus Patrietsia zelf ) bij haar hadden achtergelaten. "Mooie borsten" en "wou dolgraag gebefd worden"...ik kon me nauwelijks voorstellen dat dit de dame was die door YYlover zou lovend was beschreven. Maar ze was het!!! Wat zich daarna heeft afgespeeld komt ook in de verste verte niet overeen met de Niagara-ervaringen van mijn collega ijsbeer; langdurig op haar mobieltje bezig, klagen over hoofdpijn ( ze zag er bij nader inzien ook niet al te vitaal uit ), en tot overmaat van ramp een stevig prutluchtje. Sessie toen maar voortijdig beeidigd, 50 euri op bed gelegd en de kamer verlaten, wat vervolgens luidkeelse protesten opleverde. Ik had echter geen zin meer in discussie met haar. Ik had bij aankomst al genoeg gedoe gehad met de theke over het vrijkaartje dat pas na hoogspersoonlijke bemoeienis van Willem 2 ( nogmaals en dank! ) uiteindelijk werd geaccepteerd.
    Maar goed, alle positieve impressies van YYlover ten spijt, deze Patrietsia doet wat mij betreft de reputatie van deze verder prima club helaas geen goed.
    Laatst gewijzigd door george101; 4 oktober 2016 om 20:57

  6. Onderstaande 7 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 oktober 2016),Dalton ( 5 oktober 2016),flicki ( 6 oktober 2016),Manureva ( 5 oktober 2016),Sparky ( 5 oktober 2016),Wentelt Eefje ( 5 oktober 2016),yylover ( 5 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Diamond 468*60   Freude 468*60