Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Aartie - Rotterdam

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Aartie - Rotterdam

    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/default.aspx

    Gisteren laat in de avond bij deze geile hindoestaanse langs geweest voor drie uurtjes. Aartie begon op mijn verzoek met een stritease. Toen ze eenmaal naakt was had ze allen nog haar stay up pantys aan.

    Aartie heeft een lekker sexy lichaam mooie borsten met een paar heerlijke dikke tepels. Ik trok ook snel mijn kleding uit even mijn lul gaan wassen. Aartie zag mijn grote dikke lul en ze zei wat een MONSTER penis heb jij zeg.

    We gingen in 69 op bed de smaak van aartie haar kutje en anus was erg lekker .Ze was me heerlijk en lekker nat aan het pijpen. Aartie kan lekker geil slurpen ik moest er alles aan doen om niet in haar mondje te gaan klaarkomen.

    Ze begon al flink nat en geil te worden van mijn tong.Ik deed een condoom om mijn lul heen en aartie lag al op haar rug te wachten. Ik drukten mijn lul bij haar naar binnen toe man wat was ze strak.

    Ik deed haar benen om mijn armen heen en ik begon aartie te neuken. Ze drukten haar nagels diep in mijn rug. Je grote lul voeld fucking lekker kreunde/gilden ze. Ik pakte haar benen vast en ik trok haar beide stay up pantys kapot.

    Aartie heeft mooie kleine voetjes en een paar perfecte sabbel teentjes. Eerst lekker aan haar voetzolen gaan ruiken ze ruikten erg lekker vond ik. Ik deed haar benen weer om mijn armen heen.

    En terwijl ik aartie hard en diep aan het neuken was sabbelden ik aan haar mooie teentjes. Ze begon natter en NATTER te worden ik ga komen gilde ze. Ik trok mijn lul uit haar kutje en ik stopten twee vingers diep bij haar naar binnen.

    Haar g-spot was FLINK opgezwollen en ze begon lekker te soppen. En daar was het aartie begon als een wilde te squirten Ze kneep me hard JAAAA door gaan kreunde ze.

    Na dat ze leeg was gesquirt stopten ik mijn lul weer in haar en neukten haar hard en diep. Ik voelden dat ik snel ging komen. Ik trok het condoom van mijn lul af ik ging boven haar zitten en ik spoot haar twee keer achterelkaar flink onder.

    Mijn sperma zat echt over al op haar borst in haar nek/gezicht en zelfs in aartie’s haar. Whoo ben je soms een jaar niet klaargekomen lachten ze. Nee hoor pas nog zei ik maar ik spuit altijd lekker veel.

    Dat heb ik gemerk zei ze we ging ons wassen. Daarna zijn even wat gaan drinken ik pakte aartie bij haar enkels en deed haar teentjes onder mijn ballen. Speel er maar lekker me zei ik tegen haar.

    Haar teentjes waren goed bezig mijn lul werd weer vrij snel stijf hier door. Toen we ons drinken op hadden kwam aartie naast me liggen met haar voetjes mijn kant op. Ze begon me heerlijk te rukkenterwijl ik aan haar voetzolen aan het ruiken was.

    Ik vroeg haar of ze even haar pumps wou geven. Ze legten ze op mijn borst neer en ik begon er aan te ruiken. Er zat een lekkere geur in waar ik boter geil van werd. Aartie zag dat ik er van aan het genieten was.

    Ruiken ze lekker vroeg ze me HEERLIJK kreunde ik. Ik voelde dat ik ging klaarkomen ik pakte haar voetje vast en ik zei je moet met je teentjes gaan wiebelen als ik ze in mijn mond heb.

    En dat deed aartie erg sexy eerst langzaam en daarna steeds sneller. Ik begon te spuiten en ze bleef maar door gaan met rukken. Kom kom er zit vast nog wel meer in je ballen zei ze geil.

    Ik ben daarna nog een keer HEEEEEEERLIJK klaargekomen. Ik heb haar hand en haar vingers schoongelikt. We gingen ons even wassen en wat drinken. Aartie ging weer met haar teentjes onder mijn ballen.

    Deze keer werd mijn lul niet zo snel weer stijf. Aartie haar mooie teentjes voelde wel erg lekker onder mijn ballen. Ik vroeg of ze me haar slipje kon geven. Dit werkten perfect haar slipje ruikten erg lekker.

    Ik ruikten aan haar kruis en mijn lul werd zo hard als beton. Condoom om gedaan en aartie ging op mijn verzoek op haar buik liggen. Voor dat ik mijn lul in haar stopten had ik aartie’s haar mooi op haar rug gelegt.

    We hadden gelukig nog even zag ik op mijn horloge. Met flink wat spug maakten ik aartie haar kutje nat. Ik stopten mijn lul diep in haar en begon haar hard te neuken. Ze was al weer snel aan het kreunen/gillen ik merkten aan haar dat ze weer lekker geil aan het worden was.

    Mijn heupen kletsten tegen haar mooie licht bruine hindoestaanse kontje op. Dit klonk als music in mijn oren ik werd geiler en geiler aartie haar kutje was heerlijk ze kneep ook flink er mee.

    Tijdens het neuken keek ik naar aartie’s haar wat op haar rug lag. Ik ga daar straks flink wat sperma in spuiten dacht ik bij mezelf. Ik pakte aartie bij haar buik en deed haar in doggy.

    Man wat kan deze aartie lekker neuken zeg haar kutje bleef heerlijk strak. Aartie zelf was al een paar keer goed klaargekomen merkten ik. Ze was nu echt zeik maar dan ook ZEIKNAT geworden.

    Ik kon het echt niet lang meer vol houden. Ik drukten haar plat op haar buik en ik legde aartie’s haar mooi over haar rug neer. Ik trok mijn lul uit haar lekkere kutje en trok het condoom van mijn lul af.

    Ik ging op mijn knieen boven haar kontje zitten. En ik trok me zelf HEEEEERLIJK leeg in aartie’s mooie lange haar. Het zag er echt super geil uit dat dikke witte sperma in aartie’s haar.

    Nog even aan haar teentjes gesabbeld terwijl ik bleef door rukken tot mijn lul slap werd. NU BEN IK ECHT LEEEEEG kreunde ik. Ze moest lachen dat geloof ik graag.

    Aartie ging onder de douche ik ga thuis wel douchen zei ik. Tijdens het aan kleden zei ik aartie jou kutje is echt nog lekker strak. En ik kom snel weer om daar van te gaan genieten.

    Ik belde een taxi en ik ging weer richting huis (Blijft kut even geen auto te hebben).
    "once you go hindoe you never go back"

  2. Onderstaande 12 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 juli 2016),Firehawk (21 juli 2016),gignnl (19 juli 2016),hallodaarbenikweer (18 juli 2016),hugging_pall (18 juli 2016),lustman (18 juli 2016),mechelen (18 juli 2016),rob45 (19 juli 2016),SAS (18 juli 2016),snaal88 (22 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),Wijze grijze (18 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Gisteren had ik aartie gebeld ik vroeg haar of ze naar me toe wou komen voor vier uurtjes. Ik zei ik betaal gewoon je uurtarief en je taxi kosten. Dat is goed zei ze ik gaf haar mijn adres via sms.

    Ik kreeg er eentje terug dat ze er in + - 1’5 uur kon zijn. Ik keek uit het raam en ik zag een taxi bij mij het grindpad op draaien. Toen aartie uit stapen zei ze wat woon je mooi hier zeg lekker rustig.

    Ik kreeg een heerlijke tongzoen van aartie en we zijn naar binnen gegaan. Zullen we eerst even wat gaan drinken in de tuin zei ik. Lekker lachten ze Ik trok een fles witte wijn open.

    Aartie begon met een super geile striptease. Ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Waar mijn VOLLE ballen gek van werden. Aartie’s kleine voetjes ruikten heerlijk. Ik trok ook snel mijn kleding uit aartie keek naar mijn stijve lul en zei geil. Je grote vriend is heeft er zin in kan ik zien.

    Aartie kwam naar me toe en we gingen tongzoenen. Ik ging met mijn handen over haar mooie licht bruine hindoestaanse lichaam heen. Haar dikke tepels werden lekker hard. En haar kutje begon al goed nat te worden voelde ik.

    Aartie deed een ijsklontje in haar mond en ze begon me HEERLIJK te pijpen. Ik kon er echt niks meer tegen toen ik spoot haar mond vol met sperma. Aartie bleef met net zo lang door pijpen tot ik leeg was.

    Ze keek me geil aan je sperma smaakt erg lekker lachten ze. Aartie ging op tafel liggen en ik ben haar lekker gaan beffen. Aartie heeft een mooi kutje haar schaamlipjes zijn prachtig en lekker van smaak.

    Na dat ik aartie een paar keer achterelkaar had klaar gelikt. Stopten ik twee vingers diep bij haar naar binnen. Aartie’s g-spot was flink opgezwollen. Ze begon FLINK te soppen ze lag flink te kreunen/gillen. En daar kwam het aartie begon te squirten en te SQUIRTEN tot ze leeg was.

    FUCKING HELL wat kan jij dat lekker zeg lachten ze. We zijn even wat gaan drinken daarna zijn we in het gras gaan liggen. Aartie kwam naast me liggen met haar HEERLIJKE ZWEETVOETJES mijn kant op.

    Ze begon me lul weer stijf te trekken terwijl ik aan haar teentjes lag te sabbelen. Ik likten het zweet tussen al haar tien teentjes vandaan. Ze zag hoe ik lag te genieten hier van. Mijn grote lul was weer zo hard als staal geworden.

    Terwijl ik haar vijf teentjes totaal in mijn stopten begon ze er lekker mee te wiebbelen. Ik werd geiler en GEILER aartie lag me heerlijk te rukken. Ik kreunde dat ik ging komen spuit je volle ballen maar lekker leeg zei ze geil.

    Toen de eerste dikke straal sperma er uit spoot zei aartie nu ga ik je leeg melken. Man o man wat heeft ze me achterelkaar laten klaarkomen zeg. Het werd gewoon zwart voor mijn ogen ze LEKKER was het. Toen mijn lul slap werd stopten ze pas met rukken. Ik lag voor dood in het gras aartie liep naar de tafel toe en kwam terug met drinken.

    Aartie zei ik wat kan jij heerlijk en super geil iemand totaal leeg rukken zeg. Bedankt zei ze met een smile van oor tot oor. Tijdens de pauze was ik lekker met haar voetjes/teentjes bezig.

    Aartie ging lang uit in het gras liggen en ik ben haar gaan beffen. Toen ik bezig was zei ze dat ze moest plassen. Laat maar gewoon komen aartie zei ik tegen haar. Er kwam een FLINKE STRAAL urine uit aartie’s kutje spuiten. Ik heb alles netjes opgedronken de smaak van haar urine was HEERLIJK.

    Na dat ik haar weer een paar keer had klaar gelikt. Condoom om mijn lul heen gedaan en haar in het gras FLINK HARD EN DIEP liggen neuken. Ze was zo geil als boter geworden mijn heupen kletsten tegen haar op. Ze drukten haar nagels diep mijn rug in wat lekker aan voelden.

    We hebben een uur liggen neuken in de tuin het was zo erg lekker. Missio – Doggy noem maar op het zweet droop van ons lichaam af. Ik trok het condoom van mijn lul af ik ging boven haar staan en ik trok me leeg over haar heen. De sperma zat echt totaal over aartie heen.

    Ik vulden een pak met water en ik gooide die over aartie heen. WHAaaaaa dat is lekker lachten ze hard.Ik ging op mijn knieen en aartie gooide een pak over mij heen. Ze zag mijn BBQ staan hmm yum yum zei ze daar heb ik straks wel zin in ik heb toch niks te doen zei ze.

    Na de pauze heb ik in het gras nog heerlijk van aartie’s teentjes liggen genieten terwijl ze me lekker LEEG TROK. Daarna de BBQ aan gedaan en zijn we lekker gaan douchen samen. We hebben nog een leuke avond gehad samen aartie ging om 20:30 weer naar huis toe.

    Deze geile hindoestaanse aartie staat in mijn favo lijst erg hoog.
    "once you go hindoe you never go back"

  4. Onderstaande 7 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 juli 2016),Firehawk (21 juli 2016),hugging_pall (21 juli 2016),rmjhexe (21 juli 2016),snaal88 (22 juli 2016),Wentelt Eefje (22 juli 2016),Wijze grijze (21 juli 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 11:23
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Na mijn koude douche van vorige week, heb ik mijn zoektocht naar een Hindoestaanse snoepje (zoals mijn naam dat al zegt) vervolgt.

    Paar weken terug kwam ik de advertentie van deze dame tegen.
    Ik heb haar gebeld en ze klonk ontzettend lekker over de telefoon.
    Zo heb ik afspraak voor de volgende dag gemaakt. Echter stond haar telefoon de dagen daarna uit.
    Kan gebeuren, met geduld kan je beloond worden.

    Zo heb ik haar vandaag gesproken en de situatie van de vorige keer verhaald.
    Wederom afspraak gemaakt en ik zou een uur later op Rotterdam centraal komen.
    Dan had ik de instructies gekregen om haar te bellen.

    Telefoon ging over maar werd niet opgenomen. 10 minuten later stond haar telefoon uit,
    Ik heb vervolgens 1 uur gewacht, maar helaas kreeg ik haar niet te pakken.

    Wederom gefrustreerd naar huis toe.

  6. #4
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hindulover Bekijk bericht
    Na mijn koude douche van vorige week, heb ik mijn zoektocht naar een Hindoestaanse snoepje (zoals mijn naam dat al zegt) vervolgt.

    Paar weken terug kwam ik de advertentie van deze dame tegen.
    Ik heb haar gebeld en ze klonk ontzettend lekker over de telefoon.
    Zo heb ik afspraak voor de volgende dag gemaakt. Echter stond haar telefoon de dagen daarna uit.
    Kan gebeuren, met geduld kan je beloond worden.

    Zo heb ik haar vandaag gesproken en de situatie van de vorige keer verhaald.
    Wederom afspraak gemaakt en ik zou een uur later op Rotterdam centraal komen.
    Dan had ik de instructies gekregen om haar te bellen.

    Telefoon ging over maar werd niet opgenomen. 10 minuten later stond haar telefoon uit,
    Ik heb vervolgens 1 uur gewacht, maar helaas kreeg ik haar niet te pakken.

    Wederom gefrustreerd naar huis toe.
    Eerst bij veena geen geluk. Nu bij Aartie geen geluk. Je heb niet echt geluk in het leven hindulover.
    "once you go hindoe you never go back"

  7. #5
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 11:23
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben benieuwd of andere leden ook nog in contact zijn gekomen.... Want dit is eigenlijk de 2e x dat ze flikt.

    Het is omdat jij een recensie hebt geschreven, anders zou ik denken dat ze faker is

  8. #6
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hindulover Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of andere leden ook nog in contact zijn gekomen.... Want dit is eigenlijk de 2e x dat ze flikt.

    Het is omdat jij een recensie hebt geschreven, anders zou ik denken dat ze faker is
    Hindulover wat DOE jij toch dat elke keer een afspraak bij jou NIET door gaat met haar. zou het niet kunnen dat het MISSCHIEN een heel klein beetje aan je zelf ligt.
    Dit is gewoon een kleine TIP niks meer en niks minder.
    Laatst gewijzigd door mr big; 2 augustus 2016 om 14:28
    "once you go hindoe you never go back"

  9. #7
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 11:23
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Ja het zou ook aan mij liggen.
    Vooral als ze zegt: ja sorry, kom maar vandaag....ik maak het goed met je...bel je me als je er bent op (blablablabla)?
    En vervolgens dan telefoon uitzetten wanneer ik er ben. Yep klopt helemaal

  10. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 11:23
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Heb eindelijk met haar kunnen afspreken.

    Eenmaal aangekomen doet haar vriendin open en begeleid ze naar het kamer.
    Toen kwam Aartie binnen....hoewel niet zoals haar foto's doet blijken op haar advertentie, maar ook niet onaangenaam.

    Ze is een gezellige tante, Maar praat best wel veel plus ons uurtje laat ze vullen door haar te masseren....niet erg, maar misschien mijn fout...ik ga ook wat meer terug verwachten.

    Ik heb wel een leuke tijd met haar gehad en misschien als je als klant vaker komt, dat ze je meer dan een 1e date kan aanbieden, maar voor mij is het geen herhalingsvatbaar.

  11. Onderstaande leden hebben Hindulover bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (23 augustus 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.