Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 45
  1. #1
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard Viersen of Mönchengladbach, Schwarzmeer Babes, Algemeen

    Ik dacht gisteren laat ik het maar eens proberen. Ik vond het gewoon helemaal niks. Er waren 5 dames waarvan 2 actief de andere 2 gingen pizza eten. Eerste keer sex gehad met Maja in een open ruimte ze bleef maar praten en zingen en binnen 5 minuten waren we klaar. Van gangbang of 3 loch is geen sprake allemaal erg chaotisch. Douchen op de kamer waar andere bezig zijn. Je kleren liggen daar ook in een plastic zak. De enige waar ik nog een mee zou willen was Steffie maar die werd meer als een uur bezig gehouden door een donkere medebeer.
    Ik ben misschien ook wel verwend met mijn ruime ervaringen bij Villa Venus. Ik ga er in ieder geval niet meer heen

  2. Onderstaande 11 leden hebben gracia bedankt voor deze bijdrage:

    discover (16 juli 2016),foefel (16 juli 2016),hallodaarbenikweer (17 juli 2016),Hcw (17 juli 2016),kevinnl (18 juli 2016),Kwakje (16 juli 2016),noglangnietuitgewandeld (16 juli 2016),PollekeZuid01 (16 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016),TeddyWolf (17 juli 2016),Wentelt Eefje (17 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Hahaha de naam alleen al schwarzmeer babes, zou daar vrijwel alleen rumbul rondlopen...
    I just don't give a fuck

  4. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Als de nood hoog is.

    Bijna 5 weken was ik op vakantie geweest en omdat daar op hobbygebied niets te scoren viel en ik daar ook niet echt naar op zoek was geweest, was de opgebouwde druk navenant hoog. De tijd ontbrak me om er een dagtrip naar m’n favostek PC-Bochum van te maken. Echter had er niet iets nieuws geopend op niet al te verre afstand? Laten we nog maar eens ontdekkingsreiziger spelen en dus werd het XL-mobiel maar richting Viersen-Dülken gestuurd. Een ritje van 3 kwartier. Navolgend wat ter zake doende nuttige info. Doe er je voordeel mee.

    Eerst echter nog eens de disclaimer herhalen die ik destijds ook al in mijn Hertz-Factory recensie schreef:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Disclaimer:
    Je leest deze recensie, omdat je nieuwsgierig bent of dit weer zo’n beruchte je-weet-wel tent is. Daarom een ding vooraf: die hele discussie over het verdienmodel, uitbuiten van de meiden, afwerksex, slechte service , afvoerputje, gedwongen aanwezigheid, etc. hebben we al lang gehad. Mocht je daar over willen doorzagen, dan kan dat in de daarvoor bestaande topics. Ik zal er niet meer op reageren, want dat heb ik in het verleden al voldoende gedaan. En ook de AO-discussie is al elders gevoerd. Bespaar je dat dus.
    Parkeren: dat is een probleem hier. Toen ik er tegen 13:00 arriveerde, was er in de onmiddellijke omgeving geen vrije parkeerplaats. Was me niet helemaal duidelijk hoezo. Zoveel bruisende winkelactiviteit viel er niet te bespeuren. Er is wel een publieke parkeerplaats vlakbij, maar daar kun je maar max. 2 uur parkeren. Echter na een verkennend rondje zag ik in een van de zijstraten een lege plek. Daar kun je je auto wel onbeperkt lang laten staan.

    Ingang: Het pand bevindt zich links naast een speel-/ gokhal. Er hangt een sticker naast de deur, waar op staat: “Neueröffnung”. Als je binnenkomt, ga je de trap omhoog. Ik kwam op de eerste verdieping en kon geen receptie ontdekken. Wel een wirwar aan gangetjes, trappetjes en kamers. Op die kamers was al onzedelijke activiteit gaande. “Receptie?” vroeg ik maar eens. “Op de tweede verdieping” was het antwoord. Een briefje met een pijl erop was wel handig geweest.

    Betalen: Er zijn 2 opties: EUR 80,= voor een hele dag tabulos plezier, of je wacht tot 18:00, dan bedraagt de entree slechts EUR 60,=. Er is geen armbandjessysteem voor safe, of tabulos. Wat je na betaling doet of laat, is aan je eigen verantwoording overgelaten. Het overgrote merendeel van de bezoekers hoorde tot de Russisch roulette brigade. Bij de receptie staat wel een beker met condooms.

    Drukte: Ik kreeg toevallig mee dat men rond 17:00 de balans opmaakte en tot dan 22 betalende bezoekers had gehad. Maximaal waren er echter een 8-10-tal tegelijk aanwezig. Ik zelf ben tot ca. 20:00 gebleven. Dan was er nog even consternatie toen 2 Bulgaren entree betaald hadden en de Bulgaarse dames het niet zagen zitten om met landgenoten te kameren. De heren kregen hun geld terug en vertrokken. Het tabulose concept trekt blijkbaar toch een voldoende aantal van een bepaald slag avonturiers aan.

    De dames: Inderdaad allemaal Schwarzmeer-babes. 5 Bulgaarsen en 2 Roemeensen. Dus vandaag 7 dames aanwezig, waarvan er 6 kameractief waren en eentje alleen de receptie bezette. Zij had gisteren een bizarre Arbeitsunfall gehad: Bij het douchen had zij zich namelijk behoorlijk de poes verbrand. Zo erg zelfs dat ze naar de dokter had moeten gaan die haar een zalf had voorgeschreven. Het moet vrij serieus geweest zijn, want echt makkelijk liep ze er niet bij.

    Eten en drinken: Filterkoffie en frisdrank uit flessen van de Lidl. Men had echter ook “the real thing”: Coca Cola. In de advertentie had ik iets gelezen over eten, echter dat bestond uit: koekjes, pindaflips en gummibeertjes. De dames lieten zich af en toe wat eten uit de Imbiss brengen. Ik neem aan dat je daar als gast ook gebruik van kunt maken.

    Er zijn geen lockers aanwezig. Je krijgt een vuilniszak en daar mag je je kleding in doen. Die deponeer je in een Ikea-kast op een van de kamers. Daar is verder geen toezicht en iedereen kan aan je spullen. Er zijn geen badjassen. Je krijgt een handdoek. Neem eigen slippers mee, anders loop je er op blote voeten. Je waardevolle items laat je het best in de auto, of je geeft ze aan de receptie af.

    Netheid: Er zijn geen bedden. Op de kamers zijn matraseilanden op de grond. Als je gaat kameren, dan lig je op de matras waar waarschijnlijk allerhande flora en fauna welig in tiert. Ik ging steeds op m’n eigen handdoek liggen en had bovendien een kleine handdoek bij me die ik over het hoofdkussen legde. Niet dat ik smetvrees heb, maar een bepaalde minimumstandaard aan hygiëne mag ik toch wel verlangen. Maar ja, als je een dergelijke poel des verderfs bezoekt, neem ik aan dat je niet tot de faint hearted behoort. Was dich nicht umbringt, macht dich nur härter.

    De inrichting: Op de eerste verdieping bevinden zich 4 kamers, waarvan eentje met bubbelbad en eentje met douche. Het is wel even zoeken, want er is ook nog een klein trappetje, maar uiteindelijk is het wel te overzien. Er is maar één douche, hetgeen wel eens tot wachttijden kan leiden. Je kunt je geloof ik ook in het bubbelbad douchen, maar dat heb ik niemand zien doen.
    Op de tweede verdieping is de receptie met verblijfsruimte met wat barkrukken en 5 tweezitsbanken. Via een half trappetje in die verblijfsruimte kun je nog wat hogerop. Daar staan ook 4 tweezitsbanken. Daar is het wat rustiger en af en toe vond er ook wat publieke actie plaats.

    Er was geen muziek. Ook wel eens zo fijn. Maar wel merkwaardig als het verder doodstil is en je van een verderop gevoerd gesprek alles woord voor woord kunt volgen.

    De meiden: De eerste sessie was meteen al een tegenvaller. Ik had een tijdje met een klein pittig Bulgaartje BUL1 op de bank gezeten, toen een collegaatje tegenover ons voorstelde om een trio te gaan doen. Och, laat me dat nu geen slecht idee te zijn. Op de kamer bleek echter dat de dames mij hun programma wilden opleggen. Of ik BUL2 wilde beffen, terwijl BUL1 me even blank klaar zou rijden. No way, José. Verbazing bij de dames, waarbij BUL2 beledigd afdroop, omdat ik haar niet wenste te beffen. In PZC had BUL1 geen zin. Alleen PMC. Nou, dan stoppen we er toch mee.
    Toen ik daarna weer boven kwam, werd ik door BUL2 aangesproken, waarom ik de baas gebeld had. Huh? U bedoelt? Nou, er had blijkbaar iemand geklaagd over non-performantie van BUL1 en 2. “Tsja, dames, wie de schoen past, trekke hem aan, maar als ik een probleem met iemand heb, dan spreek ik je daar zelf op aan. In elk geval leidde het er toe dat BUL1 een uurtje later schuldbewust bakzeil kwam halen en me aanbood me toch met een PZC-sessie te verwennen. Aldus geschiedde dan ook.

    Goede herinneringen en haar naam heb ik overgehouden aan twee sessies met Roemeense Veronica. Zij heeft een service georiënteerde mentaliteit en met haar heb ik twee maal gekamerd. Ook met Steffie heb ik een goede sessie gehad, maar dat ligt waarschijnlijk eraan dat we elkaar al jarenlang af en toe en hier en daar (Schneewittchen, Fun Park) tegenkomen.

    Dan was er nog een micro Bulgaartje. Een klein zero-chested onderdeurtje met een grappig koppie. Service is standaard.

    En dan was er nog Bulgaarse Anna. Zij reed op een gegeven moment op een Duitse bezoeker schuin tegenover me op de bank en daagde me uit om Wijze Stijve aan haar mond te presenteren. Nou daar had ik geen moeite mee. Echter haar PZC was eerder halfslachtig.

    Dan nog een ritueel dat daar blijkbaar gebruikelijk is. Toeschouwers/ peeping Toms.
    Ik had Veronica’s schouders een tijdje op de bank gemasseerd, waardoor zij met haar hoofd in mijn schoot lag en mij aldus ook verwende. Ik stelde voor m’n flesje olie erbij te pakken. Dat had Veronica echter als uitnodiging begrepen om mee naar beneden naar de IKEA kast te gaan. En laat daar nou toevallig ook een matras liggen. Twee mannen gingen mee om het tafereel verder te bekijken. En terwijl ik eens benieuwd was hoe lang zij het volhielden om naar een non-erotische schoudermassage te blijven kijken, kwam Steffie met een gast naast ons liggen. Zij wilde ook gemasseerd worden. Dat ontaardde in een kleine orgie, waarbij ik me beperkte tot me door beide dames te laten afzuigen. Als wraak heb ik toen mijn moneyshot maar op beide heren gericht en ja hoor, dat werd een voltreffer en leidde tot hilariteit bij Steffie en Veronica. Eigen schuld dikke bult. Dan moet je Wijze Grijze maar niet bij z’n activiteiten storen.

    Dan waren er nog twee rare vogels. Er was een kleine file die stond te wachten om te douchen. Staan er een meid met haar gast voor me, die ook staan te wachten. De gast stond constant een monoloog op de meid af te vuren, over hoe geweldig dat ze wel niet was geweest en hoe geweldig hij het zou vinden als ze hem 2 maal wekelijks thuis zou komen bezoeken. Daar zou hij EUR 100,= per keer voor over hebben. De meid gaf nog niet eens antwoord, maar dat registreerde de bezoeker niet eens. Hij bleef welgeteld 15 minuten onafgebroken aan het woord, zonder dat er ook maar een reactie van de meid op volgde.
    Een andere rare snuiter attendeerde ik erop dat hij de deuren van de douche dicht moest doen aangezien hij alles nat spetterde. Hij reageerde Oost-Indisch doof. Ik herhaalde mijn advies, hetgeen wederom tot geen reactie leidde. Toen ik de deuren toen zelf maar dichtschoof, reageerde hij heel paniekerig: de transparante deuren mochten onder geen beding dicht. Meneer had last van engtevrees en raakte in paniek als hij in een kleine ruimte opgesloten raakte. Als kind had hij eens in een lift opgesloten gezeten.

    Conclusie en HHG? Nee, voor mij in geen geval. Dit was voor mij een door Wijze Stijve schwanzgesteuerte korte termijn noodoplossing. Ik heb er wel 7 kamergangen ten koste van 4 porties WG-crème gedaan, maar nu ik weet hoe het er aan toe gaat en hoe de faciliteiten zijn, zal ik er niet in herhaling vallen.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Schwarzmeer Babes vandaag: 5,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  5. Onderstaande 28 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (23 januari 2018),Big spender (18 juli 2016),De Shyman (19 juli 2016),Duitslandfan (28 juli 2016),fg22 (20 oktober 2016),foefel (18 juli 2016),frankie10 (18 juli 2016),george101 ( 9 augustus 2016),hallodaarbenikweer (18 juli 2016),jabby (23 juli 2016),kevinnl (28 juli 2016),Kloothommel (20 juli 2016),Kwakje (18 juli 2016),lanciared ( 2 augustus 2016),Lesyeux (18 juli 2016),McMahon ( 6 augustus 2016),Mistralwind (18 juli 2016),noglangnietuitgewandeld (18 juli 2016),Oost (21 augustus 2016),papi ( 8 augustus 2016),pcenter (31 juli 2016),PollekeZuid01 (18 juli 2016),pret (18 juli 2016),Punter (12 juli 2017),Scrotum ( 3 augustus 2016),Sigmund11 (30 oktober 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),zaadgranaat (18 juli 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    ben zondagavond ook de laatste uren geweest. Wat in het bovenstaande beschreven wordt is herkenbaar. Geen lockers, spullen in een vuilniszak ergens droppen, waardevolle spullen inleveren bij de Theke en er vanuit gaan dat het allemaal goedkomt. In eerste instantie geen vrouwen te bekennen dus maar een door het pand gestruind en uiteindelijk wat gevonden. Leila aangesproken die eerst wilde roken en daarna zich idd aan de gemaakte afspraak hield. Sessie was redelijk, met gummi wat zo te horen niet echt standaard was. Vervolgens douchen in een kamer waar ook een bed lag. Vervolgens weer naar boven. Vrouwen zijn moeilijk benaderbaar, hebben geen zin en zijn veel weg. Op het laatst nog een sessie met Veronica. Gedurende dat ik er was had een dame volgens mij ook bonje gehad met een gast, ze had een tijd lang last van keel/hals. Verder had op het eind Steffi toegezegd aan twee mannen maar smeerde hem uiteindelijk. Een Duitse medebeer kon dit niet echt waarderen en liet dit ook duidelijk horen aan het aanwezige publiek. Vervolgens kwam theke rond dat iedereen over 25 minuten pleite moest zijn.
    Ik ben de chaos/bende ontvlucht, was blij dat ik al mijn spullen had en ben vertrokken.

    grtz

    Zaadgranaat

  7. Onderstaande 9 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 oktober 2016),frankie10 (18 juli 2016),jabby (23 juli 2016),Kwakje (18 juli 2016),lanciared ( 2 augustus 2016),PollekeZuid01 (19 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),Wijze grijze (18 juli 2016),wooley (20 juli 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    2 augustus 2016
    Last Online
    3 augustus 2016 @ 18:05
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Bijna 5 weken was ik op vakantie geweest en omdat daar op hobbygebied niets te scoren viel en ik daar ook niet echt naar op zoek was geweest, was de opgebouwde druk navenant hoog. De tijd ontbrak me om er een dagtrip naar m’n favostek PC-Bochum van te maken. Echter had er niet iets nieuws geopend op niet al te verre afstand? Laten we nog maar eens ontdekkingsreiziger spelen en dus werd het XL-mobiel maar richting Viersen-Dülken gestuurd. Een ritje van 3 kwartier. Navolgend wat ter zake doende nuttige info. Doe er je voordeel mee.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Schwarzmeer Babes vandaag: 5,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Can you post an English translation please? I m interested in attending a session on 4. August i.e. tomorrow.

    Thanks

  9. Onderstaande leden hebben deutschman bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 oktober 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deutschman Bekijk bericht
    Can you post an English translation please? I m interested in attending a session on 4. August i.e. tomorrow.

    Thanks
    Use google translator.

  11. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Oost (21 augustus 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Mettmann is het allerslechtste adres wat ik ooit heb meegemaakt. Parkeren is pas een minimaal een kilometer verderop mogelijk. Dichtbij, vaak terreinen allemaal vol, kan soms wel betaald voor een 2 uur, langer moet je lopen. Bij binnenkomst straalt de armoede je tegemoet. Twee slaapkamers en een douche, de dames zitten op een paar krukken in de entreehal. Geen banken, niets om op te zitten. Toen ik er was, kon ik gelukkig kameren met Sidney, een topwijf, lekker makkelijk en geeft zich helemaal. De rest had echt geen zin, Maja verbeelde zich dat ze gastvrouw was, en niet beschikbaar was. Afijn, de andere twee hadden steeds smoezen, de enkele bezoeker die binnenkwam, ging snel weer weg of na 1 wip. Dit adres is beschamend, de eigenaar, een Turk met zijn Carmen moet zich vet schamen. Zo ga je niet met klanten en met de dames om. In Viersen was het redelijk, Monchengladbach kon er meestal ook nog mee door als er goede dames zaten. In Keulen was het eerste adres ook redelijk. Later ging het snel bergafwaarts. Mijden, jammer voor de dames, maar deze organiserende Turk moet gemeden worden.

  13. Onderstaande 3 leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan (18 oktober 2016),fg22 (20 oktober 2016),foefel (19 oktober 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Mönchengladbach, Mülforter Straße 99, Geile CreampieGirls, Hardcore-Orgie....



    Mülforter Straße 99, 1. Etage bei Sommer
    41238 Mönchengladbach

    +49-151-75801320



  15. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 november 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Viersen, Rheindahlenerstr.354 - 10 Girls Mega Silvester Orgie, Alles ist erlaubt!




    Rheindahlenerstr. 354
    41751 Viersen


    +49-2162-580570
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 november 2016),ZeusPGS (26 november 2016)

  18. #10
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    is er iemand bekend met deze locatie,

  19. #11
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Dit is geen vaste lokatie, de man die deze ao gangbangs organiseert zit iedere keer op een andere locatie.
    Het is niet mijn ding, maar ieder zijn muug.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  20. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 november 2016)

  21. #12
    Geregistreerd
    2 april 2014
    Last Online
    21 januari 2020 @ 16:51
    Berichten
    30
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    39 in 19 posts

    Standaard

    Het gaat om de Florida Bar; blijkbaar hebben ze deze voor 2 dagen gehuurd. De meisjes van die "groep" zijn verdeeld over Duisburg, Keulen en Mönchengladbach. De rest zal dan daar enkele dagen in Viersen zijn. Misschien zijn er een paar nieuwe bij...Valt af te wachten of ze de GBs regelmatig ook in deze locatie gaan doen.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Omega69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 november 2016),toyota (26 november 2016),ZeusPGS (26 november 2016)

  23. #13
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Ik ben er geweest, het was een fantastisch feest.

    Eindelijk weer eens hoe het hoort. Een mooie aangeklede gelegenheid, alles super schoon, meerdere kamers, kluisjes voor je spullen, een ruime grote ronde bar, voldoende zitgelegenheid aan de bar, een danspodium met paal en een paar banken. Bij binnenkomst waren er twee meiden naakt op de bar aan het dansen en twee aan het strippen op een klein danspodium. Overal kon je sex hebben, direct aan bar, op de banken, op het podium meedoen en uiteraard op de kamers. Er waren maar liefst 10 meiden, zagen er zonder meer goed uit en waren tot veel bereid. Op de kamers was regelmatig een gangbang waar men de een na de ander zijn genot gaf. Condooms zijn voldoende aanwezig.

    De dames kregen moesten per wip melden bij de bar, wat ze zonder meer motiveerde om lekker actief te blijven. Dit was een dag om niet snel te vergeten. Viersen zou zo maar weer op de lijst favorieten kunnen komen. De meiden hadden het ook goed naar hun zin vertelden ze mij, ondanks dat het druk was. De inzet van de dames was super. Na 8 uur moe en voldaan naar huis gereden. Ik ben benieuwd of dit zo blijft.

  24. Onderstaande 2 leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (10 december 2016),Wentelt Eefje (29 november 2016)

  25. #14
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Iemand ervaring?

  26. #15
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Iemand ervaring?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...539#post524539

  27. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 9 december 2016)

  28. #16
    Geregistreerd
    16 december 2011
    Last Online
    16 december 2023 @ 07:23
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    99
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Viel de 2de maal tegen. Te warm binnen. Geen leven in de brouwerij en het bubbelbad defect.

  29. Onderstaande leden hebben ZeusPGS bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (10 december 2016)

  30. #17
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Verschillende ervaringen lees ik. Ik wil a.s. Donderdag wel gaan, maar begin nu wel te twijfelen.
    Is er ook eten beschikbaar?
    Is het bubbelbad weer in werking?
    Tussen de sex door wil ik graag een beetje relaxen.
    Zijn de dames van saunaclub niveau?

  31. #18
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Ben daar gisteren langsgeweest rond 18u, lege parking, effe naar binnen, ontvangen door vriendelijke theke, waren maar 3 dvd's aanwezig, niet mijn types, dus direct terug vertrokken naar GT, zonde van de rit naar daar en tijdverspilling !
    Zien mij daar niet meer, afficheren 8 dvps en effectief maar 3!

  32. Onderstaande 2 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 december 2016),Philoe (14 december 2016)

  33. #19
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Kan snel gaan, toen net geopend was, heb ik een paar leuke dagen gehad met veel inzet en plezier. Maar inderdaad, het feest is hier weer over.

  34. Onderstaande leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 december 2016)

  35. #20
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    28 november 2017 @ 00:52
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met genoemde dames?

  36. #21
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    28 november 2017 @ 00:52
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vandaag geweest naar deze hard gangbang; om 12 uur waren er ongeveer 10 a 15 beren. Slechts 4 dames ipv de 8 aangekondigden op de poster.
    Toch maar betaald en de gok gewaagd.
    Nadat ik me omgekleed had gaan kijken op de 2 kamers waar de actie was. Op 1 bed waren 3 dames bezig met een aantal beren. Dames waren zo te zien uit Turkije. Was er niet erg fris en dames waren niet mijn smaak, eentje had haar bh nog aan. Alles zonder trouwens.
    Op de andere kamer was 1 dame bezig met 2 beren. Zag er wel redelijk goed uit.
    In de tussentijd even gesproken met duitse beer die weer wegging omdat hij er niets aan vond. Altijd hetzelfde met deze organisator en steeds trap ik er weer in.......
    Na nog 1 keer rondgekeken te hebben ook maar besloten om mijn heil elders te zoeken. Zonder problemen kreeg ik mijn geld terug en teleurgesteld weer terug naar huis.

  37. Onderstaande leden hebben Partylover bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 december 2016)

  38. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was er om te checken of het wat is... Waren 4 dames.. (om 11.00 maar 2)..was een dooie boel. Wel netjes en schoon. Badjassen en kastjes. Doordat bert er was uit Zwitserland werd het toch nog gezellig. Dames hadden er jammer genoeg niet veel zin in. Heb me redelijk vermaakt en ben na 3 uurtjes vertrokken. Wordt nog wel eens vervolgd. Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  39. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 december 2016),zaadgranaat (24 december 2016),ZeusPGS (14 januari 2017)

  40. #23
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Zijn er ervaringen met deze dames op dit adres?

  41. #24
    Geregistreerd
    16 december 2011
    Last Online
    16 december 2023 @ 07:23
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    99
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Dze dames zitten nu in Mönchengladbach, Mülforterstrasse 99

  42. #25
    Geregistreerd
    5 juni 2011
    Last Online
    21 juni 2022 @ 21:52
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 9 posts

    Standaard

    Was er donderdag 18 januari, geen 10 dames maar 4. Ok voor €48 kan het niet mis gaan dacht ik, 2 dames in Duisburg is al duurder. Eerste sessie was met 2 dames op de kamer wel ok. Er kwam nog een gast binnen die maar 1 sessie wilde en weer vertrok. De dames praten met elkaar Bulgaars en op de tv ook zoiets. Toen kwam de Polizei met 4 personen binnen voor controle. Alle vrouwen in de stress. Hun id's klopten maar ze hadden geen werkvergunning.Mij vroegen ze niks alleen waar de advertentie staat. Zag al aankomen dat het nu afgelopen was. Kon nog een sessie doen, was toevallig de jongste en knapste van de dames. Heb het met die goedkope party's nu wel gehad.

  43. Onderstaande 2 leden hebben digishot bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 januari 2017),papi (23 januari 2017)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

  Living Room 468*60