Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Cool Nadja (Roemeens), niet te verwarren met de Hollandse Nadja.

    Paspoort in SFL-stijl:
    Naam: Nadia
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
    Leeftijd : tussen 20 en 24, maar ziet er uit als 18 (lekker fragiel)
    Roken: ja

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren (stijl)
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : heel slank Lolita / strakke kont / A of maximal B-cup tietjes
    Tatoeages/Piercings : Lettertjes op onderrug
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: grote donkere hondenogen


    De technische fiche:

    De saunaclub standaardservice:
    TZ: 3/5
    PZC: 2/5
    NMC: 2.5/5


    PSE- en/of GFE-gehalte:
    PSE: 1/5
    GFE: 3/5


    Extra dienstverlening bovenop de standaard: beffen /69

    Prijs : 50/halfuur
    Score op uiterlijk 8.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.2/10


    De verslaggeving:

    Presales:
    Wederom zat ik buiten op het terras, aan het observeren of mijn doel dat eigenlijk nooit zou komen, niet in mijn vizier zou verschijnen. Maar plots loopt er iets anders naar buiten wat mijn aandacht trekt. Zuigend aan een sigaret alsof haar leven ervan af hangt sla ik een zigeunerachtig en minderjarigogend mokkel gade. Na een sessie powersmoking waarbij ze rechtstaand 2 sigaretten binnen de 5 minuten de lucht in blaast, ging ze weer naar binnen alsof de ze schrik had van de zon. Zeer apart, want ze heeft een mokkahuid en zou er vrij goed moeten tegen kunnen. Soit, ik op slag verliefd en zette onmiddellijk de achtervolging in. Ik liep in tegenovergestelde richting van haar een rondje rond de bar en bij het elkaar passeren maakte ik oogcontact. Daarna zette ik me aan de bar en je kon er geld op verwedden dat ze na haar rondje rond de bar voltooid te hebben, ze langs achter over mijn rug kwam hangen. We maakten kennis en 5min later vertrokken we naar de kamer.

    De betaalde tijd:
    Ze is zeker geen PSE, maar een GFE is ze helaas ook niet uitgesproken. Alles verliep volgens de saunaclubstandaardnormen. Wat aftasten, strelen, TZ, PZC en ook ik mocht haar beffen, alvorens we aanvingen met NMC. Tijdens de orale verwennerij wurmden we onzelf ook in een 69 positie. Even vermelden voor de ijsberen die hier problemen mee hebben… Bij het TZ is het wel een asbak die je uitlikt. Voor mij geen probleem als liefhebber, maar ik geef het jullie even mee voor het geval. Betreft het neuken liet ik haar het werk doen. Zij bovenop mij, vooral gehurkt, afgewisseld met zitten. Wat me wel stoorde en wat voornamelijk afdeed aan het GFE gehalte is dat ze me niet muilde tijdens het neuken. Meestal hield ze ook haar ogen gesloten en dat irriteerde me, want diep in die donkere ogen kijken zou een extra dimensie aan de beurt gegeven hebben. In eerste instantie vanwege deze kleine tekortkomingen en in tweede instantie omdat ik er dol op ben, sloten we af in cowgirl reverse. Het voelde lekker en het was ook lekker op die manier, maar toch sloeg ik er niet in om klaar te komen binnen het half uur. Amelia/Kathelea had me een uur daarvoor helemaal afgemat en de gezondheid liet een totale recuperatie niet toe in die korte tijd. Dus we braken de sessie af, maar ik stelde haar wel op de hoogte dat het aan mij lag in mijn huidige toestand en niet aan haar. Ze had er wel begrip voor.

    Aftersales:
    Ik mag er niet over oordelen, want ik ben meteen terug naar huis vertrokken na haar. Maar als ik op mijn eigen inschattingen afga, denk ik niet dat dit een typisch meisje is dat nog overbodig aandacht schenkt aan jou, eenmaal de buit binnen is. Zal niet wegnemen dat ze bij een volgend weerzien als eerste rond je nek hangt.

    Verdere opmerkingen:
    Zoals gezegd een gemiddelde saunaclubstandaard. En je mag deze Nadja niet verwarren met de Hollandse Nadia. Deze is een aanrader voor de optick fuckers die een hoog lolitagehalte appreciëren. De Hollandse Nadia prefereer je dan weer beter wanneer je service wil ontvangen en niet verlegen zit voor het milf-type. Maar sowieso raad ik aan haar niet te negeren als de klik er toch is.

    Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 20%







    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 juli 2016),Das (11 juli 2016),Kwakje (23 augustus 2016),yylover (11 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Zondag jongstleden opnieuw kennis gemaakt met deze dame. Ruim een jaar geleden ben ik ook een paar maal met haar naar de kamer geweest. Ze is een lange tijd ook niet meer hier aanwezig geweest, maar sinds een paar maanden zag ik haar weer rondlopen.

    Vroeg in de avond kregen we een paar maal oogcontact. Dit is meer een dame die eerst wat (subtiel) contact maakt voordat ze op je afstapt. Op een gegeven moment liep ze naar buiten om een sigaretje te roken, en in het voorbij gaan zegt ze: when I am back, we go to a room. Toen ze weer binnen kwam, ging ze dus bij me zitten. Ze is wat socialer als een jaar geleden, praat wat meer. Ik gaf aan dat ik haar al kende, maar zij heeft mij niet direct herkend. Na wat keuvelen zijn we naar een kamer vertrokken, met 2 minuten wachttijd. Geen TZ gedaan, wel massage gehad, lekkere blowjob. Helaas is het daarbij gebleven. Als 3e dame van de dag was het misschien niet de beste keus. Volgende keer wat eerder op de dag.

    Het zuigen aan de sigaret of haar leven ervan afhangt is wel typisch een kenmerk van haar.
    En de "slechte" aftersales is meer een gevolg van verlegenheid als geen zin of niet meer interessant.

  4. Onderstaande 5 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 augustus 2016),Deantje (23 augustus 2016),Kwakje (23 augustus 2016),pret (23 augustus 2016),yylover (23 augustus 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    @Prime te Velbert
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. #4
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:43
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Deze dame was gister zeer druk in Prime
    Maar dan met bankzaken, heb haar 0 kamers zien maken de hele tijd zat ze op de bank, wat me niet verbaasde, gezien de beperkte service die ze aanbood.

  7. Onderstaande leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 oktober 2021)

  8. #5
    Geregistreerd
    12 september 2022
    Last Online
    Gisteren @ 21:58
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    41
    Thanked
    201 in 40 posts

    Standaard

    I have to say I've gone with her twice...

    Her service keeps getting better.. I think it's because she likes me..

    I'm in the room most of the time for 30 minutes, I don't have great expectations and despite that I like you.

    Service is standard, the main thing is that I have an orgasm and am satisfied

  9. Onderstaande 2 leden hebben Joel75 bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 (12 september 2022),mentholbear (13 september 2022)

  10. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.133
    Discussies
    112
    Thanks
    14.191
    Thanked
    5.816 in 2.948 posts

    Standaard

    She likes your money i think.

  11. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Biggie75 (12 september 2022),mentholbear (13 september 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Freude 468*60   Diamond 468*60