Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46

Discussie: Yasmine (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard Yasmine (Bulgaarse)



    Yasmine (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 1/2 uur minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : A nice girl with a good attitude





  2. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dag 1 Kamer 2 (23 juni)

    Yasmine is redelijk nieuw voor de club en is, zoals beschreven in het paspoort. Mijn vriend had roomed met haar eerder en had zeer gratis geweest, dus ik besloot op te volgen! Zeer goed zoenen en blowjob en seks in 3 standen gevolgd en Yasmine was zeer attent en blij om richting en advies in te winnen over de weg vooruit. Eerder werkte zij in de woonkamer en een aantal clubs in Zwitserland.

    Dag 3 Kamer 2 (2 juli)

    Een herhaling sessie met Yasmine als ik had gewacht Emma maar ze was constant bezig. Wederom een zeer goede sessie met Yasmine en ik vind haar houding om goed te zijn en ze is bereid om een beetje te proberen en haak de vis te vermaken. De sessie vrijwel volgde het formaat van onze vorige kamer met alle standaard diensten die worden uitgevoerd om een hoog niveau. Ik zal herhalen met deze dame in de toekomst.

    Day 1 Room 2 (23rd June)

    Yasmine is reasonably new to the club and is as described in the Passport. My pal had roomed with her earlier and had been very complimentary so I decided to follow up! Very good kissing and blowjob and sex in 3 positions followed and Yasmine was very attentive and happy to take direction and advice on the way forward. Previously she has worked in Living Room and a number of clubs in Switzerland.

    Day 3 Room 2 (2nd July)

    A repeat session with Yasmine as I had been waiting for Emma but she was constantly busy. Again another very good session with Yasmine and I find her attitude to be good and she is willing to entertain a little bit to try and hook the fish. The session pretty much followed the format of our previous room with all the standard services being performed to a High Level. I will repeat with this lady in the future.

  3. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 5 juli 2016),jansenroy ( 5 juli 2016),Kwakje (13 juli 2016),le_belge (12 juli 2016),Manureva ( 5 juli 2016),sofaking ( 5 juli 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    jasmine

    This girl has been an infinite softness with me, be to good with her !

    and you will not regret it :liebe 2:

  5. Onderstaande 2 leden hebben français41 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (11 juli 2016),sofaking (11 juli 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    Repetition with her, a girl without problems
    she is of disconcerting simplicity

    Recidiveren, een meisje zonder problemen
    Het is d'een ontstellende eenvoud

  7. Onderstaande leden hebben français41 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (21 juli 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    Two sessions with her, it is a quiet girl

    Her, her will not try to swindle you, as a certain girl who takes himself for a diva in this club

    She is always opened to a lot of proposal this girl

    She proposed me a session in public on the pink round bed outside

    I believe that I did not feel inspiring, it's a pity for me

    She worked in Swiss, in the shark, in France, then in this club

  9. Onderstaande 2 leden hebben français41 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (13 september 2016),Mr Bluenose (13 september 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Yasmin niet normaal dinsdag werken, maar ze kwam op hetzelfde moment als ik vorige week. Ik volgde haar op zoek naar haar mooie kont die mooi in een paar leren broek werd omlijst !! Ik haalde haar later op in de club en nam haar mee naar de kamer. Zoals gebruikelijk een goede prestatie van Yasmin, hoewel ze niet had geschoren voor een week (een andere klant houdt van een beetje van haar zei ze) en haar stoppels was irritant mijn arme kin !! Een goede regelmatige prestaties van Yasmin en ik zal herhalen in de toekomst, maar mijn lijst van meisjes die ik graag zien breidt alleen bij elk bezoek met Lin en Melanie nu worden toegevoegd aan deze lijst!

    Yasmin does not normally work tuesdays but she arrived at the same time as me last week. I followed her in looking at her nice ass which was nicely framed in a pair of leather trousers!! I caught up with her later on in the club and took her to the room. As usual a good performance from Yasmin although she had not shaved for a week (another client likes a bit of hair she said) and her stubble was irritating my poor chin!! A good steady performance from Yasmin and I will repeat in the future but my list of girls I like to see only expands with each visit with Lin and Melanie now being added to that list!

  11. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 september 2016),français41 (27 september 2016),Sjeufke (27 september 2016),sofaking (28 september 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Deze jongedame heb ik al vaak zien rondlopen of zitten in de club. Maar veel verder als een goedemorgen/middag/avond of een "wie gehts?" zijn we tot nog toe eigenlijk nooit gekomen. Voornamelijk omdat ik haar eigenlijk altijd op het verkeerde moment tegen kwam. Maar haar looks, kleding en zeker ook haar oogopslag intrigeerde mij al langer.
    Vandaag kwam het wel uit. Wat liggen zeveren aan de bar, de variant waarbij er dus niet veel speeksel vrij komt, een triootje af geslagen, haar vriendin zogenaamd heel erg boos op mij, en daarna besloten om samen een kamer op te zoeken.
    Na een wat moeilijk begin waarbij ik nog dacht :zie je wel, Bulgaars, sloeg de stemming ineens om naar het positieve. Een leuk half uurtje beleefd. Komt nog zeker wel een vervolg.
    Grappige dame zonder kapsones.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  13. Onderstaande 9 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 januari 2017),Bachatero ( 2 januari 2017),Flyerke ( 2 januari 2017),français41 ( 7 januari 2017),jansenroy ( 2 januari 2017),Manureva ( 2 januari 2017),Mr Bluenose ( 1 januari 2017),Patjax ( 2 januari 2017),Sjeufke ( 2 januari 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik lag op het terras naast Licky Luke die Yasmin al wat beter kent. Een ondeugd die naast mij allerlei kunstjes aan het uitvoeren was om Licky Luke op kamer te krijgen. Ik zag het allemaal met lede ogen aan. Ik dacht op een gegeven moment wel....die zou wel eens tot een kamer kunnen worden veroordeeld. En zo geschiedde.


    Na de douche en wat vrij nette presales in de bar kwamen we terecht helemaal in de nok van Sixsens. Yasmin maakt er werk van. Ondanks dat het een fuivende losbol is, is het gewoon een uur volop genieten. TZ en blaaswerk dik oke! GOSP = 0,9M. Toen we in de afronding terecht kwamen, zei ze: "je gaat nu iets mee maken, wat je nog nooit hebt meegemaakt!" Ik dacht, wat komt er nu weer uit de hoge DVP-hoed? Nog nooit meegemaakt, maar haar spieren knepen mijn kleine Sjeuf er bijna af. Normaal heb ik niets met de wip en zijn TZ en blasen voor mij de belangrijkste ingrediënten op de kamer. Maar bij deze dame is de wip zo strak dat je er wel 10 vangnetten om heen kan hebben. HHG...zeker wel

    ps Ze is binnenkort jarig en dan wordt ze al weer 30

  15. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 mei 2017),Bachatero (24 mei 2017),Bearke (24 mei 2017),biged ( 9 juli 2017),Deantje (24 mei 2017),licky luke (24 mei 2017),Mr Bluenose (24 mei 2017),sofaking (24 mei 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    10 juni 2016
    Last Online
    29 december 2023 @ 14:30
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    136
    Thanked
    43 in 21 posts

    Standaard

    Yasmine is idd een heel fijne en geile dame om mee te kameren... bij mijn laatste bezoek aan Sixsens een week of twee geleden een ZALIGE kamer met haar gehad, ik denk dat ze zonder overdrijven een keer of vijf is klaargekomen. lekker luid en geil ... En hoe ze dan je kleine heer helemaal leegperst met haar bekken... WAAAAW zelden meegemaakt; daarbij heeft ze ook nog eens een heel mooi lichaam en heel schatig gezicht met prachtige ogen... echt een topper!!!

  17. Onderstaande 5 leden hebben flicki bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 mei 2017),Bachatero (24 mei 2017),licky luke (24 mei 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),Sjeufke (24 mei 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    10 juni 2016
    Last Online
    29 december 2023 @ 14:30
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    136
    Thanked
    43 in 21 posts

    Standaard

    weet iemand of deze mooie yasmine nu zondag aanwezig is of is ze reeds met vakantie???

  19. #11
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Ze is reeds enkele weken met vakantie en zal waarschijnlijk binnenkort wel terug opdagen. Zodra ze er is zal ik het meedelen in dit draadje...

  20. Onderstaande leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 juni 2017)

  21. #12
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Ze is reeds enkele weken met vakantie en zal waarschijnlijk binnenkort wel terug opdagen. Zodra ze er is zal ik het meedelen in dit draadje...
    Klopt. Blijft wel langer weg dan ik had verwacht.

    Maar wees gerust, als ze terug is heb je dat snel in de gaten...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  22. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (29 juni 2017),flicki (30 juni 2017)

  23. #13
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Yasmine is first day back in the office tiday. She is looking fresh and we just had a great room (Just in time as all the Girls are now upstairs waiting for Control Clearance).

  24. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 juli 2017),Bachatero ( 6 juli 2017),Deantje ( 6 juli 2017),Flyerke ( 6 juli 2017),licky luke ( 6 juli 2017),Sjeufke ( 8 juli 2017)

  25. #14
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.633
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Weet iemand wat de vaste rustdag is van Yasmine of heeft ze die niet?

  26. #15
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Weet iemand wat de vaste rustdag is van Yasmine of heeft ze die niet?
    De meeste Bulgaartjes hebben vaak maandag en dinsdag een vrije dag. weet even niet zeker of dat ook voor Yasmine op gaat.

  27. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2017)

  28. #16
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ongeveer 10 minuten nadat ik klaar was met Sabina, werd ik bij Yasmine aangesproken voor een praatje en een opvang na haar maand weg. Ze zag er goed en verfrist uit en ze had die mooie blink in haar oog. Ik heb nogal wat kamers met Yasmine gehad en we kennen elkaar goed en ze weet hoe ik me kan aanzetten. Enkele karesses later op de Terras en hout werd zo verwezen naar de kamer die we gingen.

    Goede kussen en blowjob zoals gebruikelijk van Yasmine en seks was eerst met haar op de top. Ze heeft fantastische pussy spieren en controle en wanneer ze wil, kan ze haar kut puls maken en je hout stevig vastvinden. Er zijn tijden geweest dat dit, in combinatie met haar uitstekende vaardigheden bij het rijden, voldoende is om me te maken (wat ongebruikelijk is als het meisje bovenaan staat). Niet vandaag al was het mijn derde kamer in ongeveer 4-5 uur, dus na een paar positieveranderingen had ik haar met de hand afgerond. Yasmine is echt leuk en ik houd van haar houding, zodat ze natuurlijk een zekere herhaling voor mij in de toekomst zal zijn.

    About 10 minutes after I had finished with Sabina I was joined by Yasmine for a chat and a catch up after her month away. She was looking good and refreshed and she had that nice twinkle in her eye. I have had quite a few rooms with Yasmine and we know each other well and she knows how to turn me on. A few caresses later up on the Terras and wood was obtained so off to the room we went.

    Good kissing and Blowjob as usual from Yasmine and sex was firstly with her on top. She has fantastic pussy muscles and control and when she wants she can make her pussy pulse and grip your wood tightly. There have been times when this, coupled with her excellent skills when riding you are enough to make me finish (which is unusual when the girl is on top). Not today though as it was my third room in about 4-5 hours so after a couple of position changes I had her finish me by hand. Yasmine is really good fun and I like her attitude so she will of course be a certain repeat for me in the future.

  29. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 juli 2017),Deantje (13 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (13 juli 2017),Kwakje (13 juli 2017),licky luke (13 juli 2017),Manureva (13 juli 2017),Sjeufke (13 juli 2017)

  30. #17
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Onderhoud aan het fontein des levens door de loodgietster van Lemiers.

    Yasmin en ik kennen elkaar al vanaf haar begin in SS. Leuke dame, altijd in voor een praatje of dolletje zonder dat er ooit een kamervraag van haar kant kwam.

    Na acht dagen van inactiviteit van mijn fontein des levens kan een servicebeurt door een ervaren loodgietster geen kwaad. Haar referenties op dit gebied zijn goed en vooral haar speciale techniek met haar nauwe gereedschapsdoosje schijnen het klusje moeiteloos te klaren.

    Na een rondje bubbelen liep ik de kleedkamer in om me van een luchtje te voorzien. Toen ik wegliep stond Yasmin ook in de kleedkamer. Zoals gebruikelijk ff babbelen en dollen. Ze vroeg wat mijn plannen waren en toen ik haar een knipoog gaf en mijn wenkbrauwen optrek begreep ze dat ik haar bedoelde. Voor de zekerheid vroeg ze of ze het goed begrepen had. Ik zei haar dat het er maar eens van moest komen dat we elkaar ook op een intiemere wijze leerde kennen. We besloten eerst nog een sigaretje te roken op het terras en liepen de trap op. Yasmin zei dat ze alvast een sleutel zou halen.

    Ik neem alvast plaats op het terras waar de gehele Bulgaarse maffia haar tenten hebben opgeslagen. De dames gooien een balletje op voor een duel. Als ik zeg dat ik al voorzien ben en wacht op mijn tegenstandster zie ik de verbazing op hun gezichten. Al mijn gebruikelijke opponentes zitten op het terras. Yasmin komt triomfantelijk met de sleutel zwaaiend het terras opgelopen en vraagt of kamer 2 ok is. De blik op de gezichten van de andere dames is onbetaalbaar. Stacy zegt gevat dat nu ze weet welke kamer Yasmin en ik hebben ze wel even komt "buurten". Binnen 1 minuut hebben nog 4 dames hetzelfde plan opgevat. We besluiten na het sigaretje wijselijk te verkassen voordat een mini orgie daadwerkelijk een feit wordt.

    Op de kamer breng ik haar eerst op bedrijfstemperatuur met een massage. Zodra dit het geval is begint ze aan haar klusje. Er vind eerst een vakkundige en uiterst minutieuze manuele controle plaats van het fontein en zijn bron. Als de test resultaten naar beiden volle tevredenheid zijn is het tijd om het fontein eens "durch te blasen". Haar expertise op dit gebied is uitstekend en ook de bron wordt niet vergeten. Dan is het tijd voor de laatste fase. Om overstromingen te voorkomen wordt er een bescherming aangebracht en laat ze haar gereedschapsdoosje van bovenaf over het fontein heen zakken. Ze past haar speciale techniek toe en langzaam begint de leiding van het fontein te borrelen. We besluiten dat de laatste fase van de controle andersom wordt gedaan. Na enkele minuten spuit het fontein dusdanig krachtig dat zij bang is dat het door de bescherming heen is gegaan. Controle van de bescherming wijst uit dat deze zijn taak naar behoren heeft vervuld. Het service uurtje zit erop en haar met een glimlach haar welverdiende honorarium met een fooi overhandigd. Er zullen in de toekomst zeker nog meer servicebeurten plaatsvinden met deze lieve, leuke loodgietster.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 10 augustus 2017 om 09:13

  31. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 augustus 2017),Bachatero (10 augustus 2017),Deantje (10 augustus 2017),Giodude (11 maart 2019),licky luke (10 augustus 2017),Manureva (18 augustus 2017),Mr Bluenose (10 augustus 2017),Pierke69 (13 februari 2020),Sjeufke (10 augustus 2017)

  32. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Yasmine is wat mij betreft de vrolijkste van heel de bende.
    Altijd in voor een praatje,wat humor,lachen en plezier maken...
    Je kan en mag haar best eens vastnemen voor de lol,zonder dat daar verdere verplichtingen aan vasthangen.
    Yasmine vond het ook super dat ik wat Bulgaars versta,niet dat het nog veel voorsteld want door de tijd heen ben ik mijn Bulgaars verleert.Toch anticipeerde ze onmiddelijk op mijn matige Bulgaarse woordenschat,en wekte ik onmiddelijk haar interesse op vanwaar ik bulgarije zo goed ken.Het nieuws verspreide zich razendsnel doorheen de club,en al gauw stond er een Bulgaars clubje rondom mij...
    Wie was ik,wat deed ik,en vanwaar mijn kennis van bulgarije....yasmine vond dit alles erg vermakelijk,de andere bulgaartjes vertrouwde het blijkbaar niet helemaal.Eentje van wie ik de naam kwijt ben,deelde alvast mee zeker niet met mij naar de kamer te gaan die dag.
    De andere bulgaartjes wouden weten hoeveel ik dan betaalde voor een hoertje in hun thuisland,nadat ik hun van antwoord diende zag ik enkel verwonderde gezichten.Dat men in bulgarije nog steeds voor zo weinig van grond kan gaan vonden de dames niet kunnen,enkel yasmine stond wat te lachen met de mededeling.....diese man weiss alles von bulgarien,zei ze met de nodige humor...
    Gezien yasmine haar humor en aangename karakter,begonnen we wat te flikflooien....
    Yasmine zelf schoof mijn hand in haar slipje,haar kutje stond nat van goesting en met pretoogjes deelde ze mee dat ze nog niet gebruikt was die dag.Gezien de ambiance twijfelde ik niet op haar vraag om te kameren....Aangekomen op de kamer lag ze in geen tijd naakt op het bed,mett de beentjes open en de mededeling.....Ik ben yasmine en ik ga me nu lekker laten gebruiken) En eigenlijk zat heel de sessie vol met humor en grapjes,doorheen de lekkere neukpartij.Later op de dag viel het me op dat yasmine niet erg veel moeite deed om achter de beertjes aan te gaan.Roken,drinken,dansen....en vooral veel plezier maken....Op mijn vraag later op de dag,hoeveel beertjes ze nog had kunnen strikken die dag,schoot ze in een bulder lach.Geen enkele namelijk,maar vanwege mijn inbreng was ze gebruikt die dag en was het ok voor haar.Wat later in een wat ernstiger moment,deelde ze me mee dat ze die dag eigenlijk vakantie had.Haar aanwezigheid was er dus niet op gericht klanten af te werken.Ik kom vandaag om me te amuseren en ontspannen,mijn inkom heb ik terug en had lekkere sex met jou...Het was een geslaagde rustdag,en morgen ben ik weer helemaal beschikbaar om er echt in te vliegen...aldus Yasmine.Kortom,zeer leuke meid met een gouden karakter!

  33. Onderstaande 10 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 augustus 2017),Bachatero (18 augustus 2017),dennisw (18 augustus 2017),flicki (18 augustus 2017),licky luke (18 augustus 2017),Manureva (18 augustus 2017),Mr Bluenose (26 augustus 2017),Patjax (20 augustus 2017),Smouse (18 augustus 2017),waterrat (18 augustus 2017)

  34. #19
    Geregistreerd
    10 juni 2016
    Last Online
    29 december 2023 @ 14:30
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    136
    Thanked
    43 in 21 posts

    Standaard

    fijn te horen dat Yasmine terug uit vakantie is, ik ook... dus een bezoekje zal eerstdaags volgen
    iemand enig idee of ze alle dagen werkt volgend week???

  35. Onderstaande leden hebben flicki bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (18 augustus 2017)

  36. #20
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Altijd een verrassing in ss wie opduikt,of net niet...
    Ik ben er eerstdaags ook weer,en als yasmine er is zal dat zeker niet onopgemerkt blijven.
    Geen beer komt omheen die vrolijke losbol

  37. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 augustus 2017)

  38. #21
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Onze vrolijke yasmine gaat naar eigen zeggen weldra weer even naar haar thuisland,op vakantie.Ze sprak van nog een kleine 2 weken en ik ben weer even weg.
    Ze zou nadien gewoon weer terug naar sixsens komen...en dat hopen we natuurlijk allemaal want yasmine is er echt wel het sfeer makertje

  39. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (26 augustus 2017),flicki (30 augustus 2017),licky luke (30 augustus 2017),Sjeufke (26 augustus 2017)

  40. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Onze vrolijke yasmine gaat naar eigen zeggen weldra weer even naar haar thuisland,op vakantie.Ze sprak van nog een kleine 2 weken en ik ben weer even weg.
    Ze zou nadien gewoon weer terug naar sixsens komen...en dat hopen we natuurlijk allemaal want yasmine is er echt wel het sfeer makertje
    7 t/m 28 september om precies te zijn (volgens haarzelf).

    En daarna weer fris terug...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  41. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 augustus 2017),Bachatero (30 augustus 2017),Hooker lover1 (30 augustus 2017),Mr Bluenose (31 augustus 2017)

  42. #23
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Bedankt voor de gedetailleerde aanvullingIk zal het dus bij volgend bezoek eenmalig zonder yasmine moeten doen,en zal haar entertainment zeker missen.Over sexuele smaken en voorkeuren heeft ieder zijn mening,maar yasmine is veruit de vriendelijkste en vrolijkste meid in sixsens.Soms lijkt het me dat ze daar als animatrice rondloopt,een rol die haar op het lijf geschreven staat.Ook komt ze nooit op een opdringerige manier pushen om te kameren,iets wat ik ook al waardeer bij haar.Vaste gasten herkent ze vrijwel onmiddelijk,en een begroeting laat nooit op zich wachten.Ik hoop haar dus in october weer aan te treffen,om eens een trio met deze vrolijke meid te beleven.

  43. Onderstaande 7 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 augustus 2017),Bachatero (31 augustus 2017),français41 (14 september 2017),Kwakje (31 augustus 2017),licky luke (31 augustus 2017),Mr Bluenose (31 augustus 2017),Sjeufke (30 augustus 2017)

  44. #24
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Vrolijke yasmine is dus weer terug van weg geweest,ze strikte me als eerste voor een kamergang tijdens het afgelopen 5 jarig bestaan feestje.Hoewel yasmine niet op mijn planning stond,was er geen ontkomen aan,zoals steeds met het haar gekende humor was ze naar eigen zeggen nog maagdelijk die dag....En daar wou ze snel verandering inHoewel ik geen fan ben van doggy style posities,ging yasmine spontaan op de knieën na het pijp concert,wat overigens feilloos klonkNog voor ik mijn mond kon openen om duidelijk te maken dat doggy niet mijn bedoeling was,schoof ze mijn pik in haar kutje wat volgens haar volledig klaar was voor gebruik.Wie yasmine niet kent,de meid houd van vrolijkheid en de ene grap wisselt de andere af...Een sessie met yasmine,is dus om vrolijk van te worden en de sex zelf is gewoon goed.Tegen mijn eigen verwachting in vond ik doggy deze keer best leuk,daar waar ik er normaal niet echt van hou.Toen ik het tempo wat liet zakken,ging yasmine zelf tekeer en bereed ze mijn pik terwijl ik haar in de spiegel aan het bewonderen was.Wat een vrolijke meid,wat een humor,en wat een zalig kutje...Uiteindelijk dan toch maar overgeschakeld naar missio,zodat ik haar ook nog eens zoenen kon en flink diep in haar kon doorstoten...Terwijl ik me uit de naad aan het neuken was,vroeg ze me doodleuk hoeveel kamers ik die dag weer zou gaan doen.Met het zweet op mijn hoofd riep ik dat het 5 kamers zouden worden,vanwege de 5 de verjaardag van sixsens.Yasmine bulderde van plezier,en bleef de gehele dag mijn kamergangen tellen.Deze meid zou eigenlijk verloond moeten worden om in sixsens rond te wandelen.De hele tent wordt namelijk geëntertaind door yasmine die nagenoeg onvermoeibaar een hele dag loopt te grappen en lachen.De aanwezigheid van yasmine maakt dan ook steeds een verschil voor sixsens!

  45. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2017),goolfy69 (25 oktober 2017),Mr Bluenose (22 oktober 2017),Sjeufke (21 oktober 2017)

  46. #25
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Strak perfect lichaam, mooi weliswaar Gipsygezicht en altijd goedlachs, immer
    Alleen vergeet ik vaak dat ze ook al de 30 nadert. Maar juist zoals bij Isa ziet zij er jonger uit

  47. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 4 maart 2018),Flyerke ( 4 maart 2018),Manureva ( 4 maart 2018),phoenix (28 januari 2019)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Babylon 468*60   Diamond 468*60