Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Jaleena - Groningen

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Jaleena - Groningen

    Vandaag ben ik bij deze heerlijke jonge hindoestaanse meid geweest voor vier uurtjes http://www.eromarkt.nl/advertentie/3...-studente.html Toen ik bij haar in de straat was even gebeld voor het huis nr.

    Jaleena vroeg of ik nog vijf min kon wachten. Ik ben bijna klaar met mijn teennageltjes lakken zei ze (Deze zou ze in mijn favo kleur lichtblauw doen). Na vijf min belde ze me op en ik kon komen.

    Toen de deur open ging zag ik een extreem knap jong hindoestaans meisje staan. Ze zag er precies zo uit als ik had gevraagd. Ze had haar haar strak naar achteren in een vlecht.

    Ze had een korte jeans rok aan. En aan haar voetjes had ze open pumps. We gingen richting haar slaapkamer waar ze me de beste en geilste striptease tot nu toe heeft gegeven.

    Jaleena heeft een erg mooi slank lichaam. Haar borsten zijn lekker groot en ze heeft heerlijke dikke tepels. Haar kutje was lekker glad geschoren. Ik trok snel mijn kleding uit is was zo geil als boter.

    Toen mijn boxershort uit ging zei jaleena WHOO jij heb een flinke worst (Bijft toch keer op keer leuk om te horen). We gingen op bed liggen lekker nat tongzoenen (Jaleena haar tong is erg lekker).

    We gingen in 69 de smaak van haar kutje was HEERLIJK. Ze heeft erg mooie kleine schaamlipjes. Jaleena kan erg goed pijpen het was zo lekker dat ik al bijna klaar kwam.

    Ik had mijn eigen condooms gepakt en ik deed er een om. Ik ging op mijn rug liggen en jaleena kwam gehurkt boven mijn lul zitten. Ze deed wat spug tussen haar lipjes en ze liet zich rustig zakken.

    Man o man wat heeft dit meisje een STRAK kutje zeg. Ik trok mijn knieen op zo dat ze er met haar rug tegen aan kon gaan zitten. Jaleena had mooie stay-up pantys aan.

    Ik pakten haar enkels vast en ik ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Ik werd geiler en geiler ik trok haar pantys kapot zo dat ik bij haar HEERLIJKE teentjes kon komen.

    Jaleena heeft mooie lange teentjes ik zei tegen haar dat de lichtblauwe nagellak mooi bij haar huidskleur past. Ze deed haar teentjes uit elkaar zo dat ik met mijn tong er lekker tussen kon.

    Terwijl ik met mijn tong lekker tussen haar teentjes aan het likken was. Ging ze met de voetzool van haar andere voetje over mijn gezicht heen. Jaleena zag hoe ik lag te genieten van haar voetjes.

    Ik voelde dat ik bijna ging klaarkomen ik vroeg haar om met haar teentjes te gaan klaar zitten. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik spoot haar teentjes twee keer achterelkaar flink onder met mijn sperma.

    Het droop tussen haar heerlijke teentjes door nog even door blijven rukken tot er niks meer uit kwam. Zo jij kan veel klaarkomen zeg spuit je altijd zo veel vroeg ze me.

    Ja zei ik ik vind de teentjes van hindoestaanse dames ZO ERG LEKKER.Daarna ben ik lekker haar teentjes stuk voor stuk gaan schoon likken net zo lang tot ze sperma vrij waren.

    Tijdens de pauze vroeg ze me hoe veel hindoestaanse meisjes/vrouwen ik al heb gehad heb. Ik ben verslaafd aan jullie ik heb er al heel wat gehad in mijn leven.

    Mijn eerste was toen ik + - 17 was ik ben nu 46 dus dat zijn er best wel veel geweest. Jaleena had wat te drinken gepakt voor ons. Ik vroeg jaleena of ze zo met haar teentjes kon gaan wiebelen als ik ze weer in mijn mond had.

    Dat is goed zei ze lief terwijl ik naar haar teentjes keek werd mijn lul al weer stijf. Ze ging op haar rug liggen en ik ben haar gaan beffen. Ze werd natter en natter ik ging met twee vingers naar binnen.

    Haar g-spot was flink opgezwollen en ze begon flink te soppen. We begonnen te tongzoenen en jaleena begon met squirten. Man o man wat was deze jonge hindoestaanse meid geil zeg.

    JAAAAA gilden ze ik squirt voor het eerst van mijn leven. Ik deed een condoom om en ik stopten mijn lul in maar natte kutje. Ik deed haar benen om mijn armen heen zo dat ik flink diep kon gaan in haar.

    Jaleena stopten haar teentjes in mijn mond en ze begon er zachtjes me te wiebelen. Wat was dit lekker zeg hoe geiler ik werd hoe sneller ze begon te wiebel met haar heerlijk teentjes in mijn mond.

    Wat zijn jou teentjes lekker zeg kreunde ik terwijl ik haar vol uit lag te neuken. Jaleena lag te kreunen/gillen van genot haar kutje was echt zeik maar dan ook ZEIKNAT geworden.

    Na een half uur aan haar heerlijke wiebel teentjes te hebben gesabbeld. Hield ik het niet meer ik trok het condoom van mijn lul af en ik spuiten haar navel – buik – borsten en haar nek onder met sperma.

    Jaleena greep mijn lul vast en bleef net zo lang door rukken tot mijn ballen leeg waren. Wat een sperma douche was dit zeg lachten ze. Daarna lekker haar lichaam schoon gelikt voor haar.

    Ik viel naast haar neer op bed wat was dit lekker jaleena zei ik. Je heb me flink laten klaarkomen zei ze daar voor wil ik je een groot compliment (Altijd leuk om te horen van zo’n lekker hindoestaanse).

    We zijn wat gaan drinken samen terwijl ik lekker met haar teentjes bezig was. Met haar andere voetje ging ze met haar teentjes onder mijn ballen. Wat heb je toch HEERLIJKE teentjes zei ik.

    Mijn lul begon weer langzaam aan stijf te worden. Ik vroeg haar om zich om te draaien. Ik trok langzaam het elastiekje van de punt van haar vlecht af. En ik maakten haar vlecht los.

    Daarna deed ik het bovenste elastiek uit haar mooie lange zwarten haar. Ik vroeg jaleena om een kam. Ze ging naar haar badkamer en ze kwam terug met een kam.

    Ik ben haar mooie lange haar gaan kammen. We hadden nog anderhalf uur over ik vroeg haar om op haar buik te gaan liggen. Ik deed een condoom om en ik stopten mijn lul in jaleena haar strakke kutje.

    Ik had haar mooi op haar rug gelegd. Ik wou daar flink in gaan spuiten. Ik begon haar langzaam te neuken ze werd weer vrij snel zeiknat. Mijn heupen kletsten tegen haar mooie licht bruine hindoestaanse kontje op.

    Ze was weer flink aan het kreunen/gillen ik voelden dat jaleena lekker aan het klaarkomen was. Ze wou boven op me komen zitten ik Zei dat ik dit standje veel te lekker vond om nu te stopen.

    Terwijl ik naar jaleena haar mooie lange haar keek wat op haar rug lag. Werd ik geiler en geiler Het zweet droop van mijn kop af ik ging vol uit in haar kutje.
    Jaleena haar heerlijke natte kutje was nu gewend aan mijn grote dikke vriend.

    Ik trok mijn lul uit haar kutje en zei dat ze boven op kon komen zitten. Hmm eindelijk zei ze met van die mooie glinsteroogjes van der.

    Ze kwam gehurkt boven mijn lul zitten en ze liet zich zakken. Ik trok mijn knieen op en ze ging er met haar natte rug tegen aan zitten. Ik zei tegen haar als ik straks ga klaarkomen dan moet je weer op je buik gaan liggen goed.

    Is goed schatje zei ze en ze ging met haar zachte voetzolen over mijn gezicht heen. Ik werd geiler en geiler maar ik wou zo lang als het kon genieten van haar. Maar na een tijdje kon ik het niet meer tegen houden.

    Haar voetzolen waren gewoon te lekker. Ik vroeg haar om op haar buik te gaan liggen. Ik pakten haar lange mooie haar en ik legde het mooi over haar rug heen. Ik trok het condoom van mijn lul af.

    En ik ging bij haar voetzolen liggen om er aan te gaan likken tot ik ging klaarkomen. Daar had ik niet veel voor nodig ik ging boven haar kont zitten. En ik heb me zelf twee keer achterelkaar leeg gerukt in haar mooie haar.

    Wat zag dat er geil uit zeg dat mooie dikke witte sperma in haar lange hindoestaanse haar. Ze draaide zich op haar rug om me nog even lekker van haar heerlijke teentjes te laten genieten.

    Ik bleef nog door gaan met rukken maar mijn lul werd slap en mijn ballen waren LEEG. We zijn daarna samen onder de douche gegaan. op geven moment zei jaleena dat ze moet plassen.

    Ik ging op mijn knieen zitten en ik zei dat ze haar benen uit elkaar moest doen. Ik deed mijn mond op haar plasgatje en terwijl ik op haar blaas drukten. Kwam er een FLINKE straal met urine uit haar kutje.

    Ik moest flink door drinken maar alles was weg geslikt door me. Ik zei tegen haar terwijl we ons aan het douchen waren. Dat de smaak van hindoestaanse vrouwen hun urine HEEL ERG LEKKER is.

    Nog even wat gaan drinken samen en ik ging weer richting huis. Dit meisje staat in mijn top tien op de 2 de plaats. Er is geen hindoestaanse die aan angell kan tippen.

    Ik zei dat ik zeker nog wel eens terug kom bij jaleena. Dat vond ze leuk om te horen deze heerlijke jonge meid. Nog een lekkere tongzoen en ik ging richting mijn auto.
    Laatst gewijzigd door mr big; 3 juli 2016 om 15:36
    "once you go hindoe you never go back"

  2. Onderstaande 5 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall (10 juli 2016),lustman ( 4 juli 2016),SAS ( 6 juli 2016),snaal88 ( 5 juli 2016),Wentelt Eefje ( 3 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Ik had jaleena gisteren gebeld of ze vandaag tijd had van 09:00 14:00. Ze zei ik heb niks te doen dus je bent van harte welkom mr big. Ik was er om 08:45 en ik belde haar dat ik er was.

    Toen jaleena de deur open deed zag ze er weer super lekker uit. Ze vertelde me dat ze speciaal haar voetjes/teentjes niet voor me had gewassen vandaag. Toen we naakt op bed waren zijn we eerst in mijn favo 69 gegaan. Jaleena haar kutje en anus smaakten weer net zo lekker als onze eerste afspraakje.

    Jaleena haar clit werd al vrij snel flink dik door mijn tong. Ze was me weer heerlijk en goed diep aan het pijpen er kwam veel speeksel bij haar los. Ze liet het uit haar mond over mijn grote dikke lul en mijn ballen druipen. Toen kwam jaleena naast me liggen met haar voetjes/teentjes mijn kant op.

    Er kwam inderdaad zo als ze al had verteld een lekkere stank vanaf. Ik werd geiler en GEILER van haar heerlijke voetgeur. Ik zei tegen jaleena dat ik al snel ging klaarkomen. Ze ging op haar knieen naast me zitten en ze pijpte me twee keer achterelkaar leeg.

    Jaleena liet me mijn twee zaadlozingen in haar mond zien en het was hap slik en weg was het. Ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen mijn lul was nog stijf en ik stopten hem in haar poesje. Ik deed jaleena haar benen om mijn armen heen zo dat ik haar hard en diep kon neuken.

    Tijdens het neuken stopten ze haar stink teentjes in mijn mond waar ik erg van genoot kan ik jullie zeggen. Na een tijdje trok ik mijn lul uit jaleena en ik spoot op haar borsten en in jaleenas mooie lange zwarte haar. Het was tijd voor een pauze geworden ik was lekker met haar voetjes/teentjes aan het spelen.

    En jaleena kneep me heel zachtjes en dan weer KEIHARD in mijn ballen. Toen mijn lul weer stijf begon te worden zei jaleena dat ze eerst even moet plassen. Dat mag je wel in mijn mond doen lachte ik. Dus naar de douche met haar gegaan ik ging op mijn knieen zitten en ik trok zachtjes haar schaamlipjes open.

    Ik deed mijn mond over haar plasgaatje heen en jaleena plaste mijn mond vol. De smaak van haar urine was super zout maar ERGGGG LEKKER. Daarna ging de douche aan en zijn we weer schoon en fris naar haar bed gegaan. Zo jaleena nu ga ik jou eens FLINK laten klaarkomen.

    Na wat lik werk ben ik haar gaan vingeren en jaleenas g-spot werd flink opgezwolle voelde ik. Ze begon als een gek te soppen en vrij snel lag deze hindoestaase meid te squirten. Na dat ze dat een paar keer achterelkaar had gedaan stopten ik mijn dikke leverworst diep haar kutje in en heb ik haar een uur lang vol uit liggen neuken.

    Ze drukte haar langenagels diep mijn rug in en ze gilde en kreunde van genot. Toen jaleena merkte dat ik ging klaarkomen zei ze SPUIT me maar lekker vol met je sperma. Nou heren dat heb ik dan ook flink gedaan ook. Toen mijn lul slap haar poes uit glee ben ik haar schoon gaan likken.

    Haha daar was flink wat lik werk voor nodig kan ik zeggen. Jaleena kroop daarna lekker tegen me aan en hebben we een tijdje lekker met elkaar liggen tongzoenen. Ze had een been over me heen gedaan zo dat ik bij haar voetjes/teentjes kon komen. Na + - 40 min werd mijn leverworst weer zo hard als beton.

    Ze kwam gehurkt boven mijn lul zitten en ze liet zich er over heen zakken. Ik trok mijn knieen omhoog zo dat jaleena er met haar rug tegen aan kon gaan liggen. Ze ging met haar stink voetjes over mijn gezicht heen en ze stopte haar teentjes in mijn mond. Om dat ik al wat keertjes was klaargekomen kon ik er lekker lang van genieten.

    Ik heb denk ik zo’n 70 min van jaleena haar stinkende voetjes/teentjes liggen genieten voor dat ik ging klaarkomen. Toen ik zei dat ik ging klaarkomen ging ze er goed voor zitten en heeft ze me twee keer achterelkaar in haar poes laten klaarkomen.

    Jaleena kwam met haar kutje boven mijn mond en ze liet zich leeg druipen in mijn mond. Toen zijn we wat gaan eten en drinken samen wat erg lekker was. De rest van de tijd hebben we elkaar met de hand laten klaarkomen.

    Man wat kan ze squiten zeg niet normaal meer. Zelf had ik ook flink liggen spuiten dan weer in haar mond en dan weer over haar borsten en soms nog wat in jaleenas haar. Om 14:15 gingen we onder de douche ze heeft me nog een keertje in mijn mond geplast.

    Op weg naar huis was ik KAPOT en ik had geen gevoel meer in mijn ballen zitten. Hindoestaanse jaleena is een BEEST in bed I’L BE SNEL WEER BACK.
    "once you go hindoe you never go back"

  4. Onderstaande 3 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (28 februari 2017),Wentelt Eefje (27 februari 2017),Wijze grijze (26 februari 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Straks is deze dame ook zwanger van mr big, krijgen weer zo m discussie hier
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  6. Onderstaande 2 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 februari 2017),Pietjepik (26 februari 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Straks is deze dame ook zwanger van mr big, krijgen weer zo m discussie hier
    Jaleena gebruikt de PIL.
    "once you go hindoe you never go back"

  8. Onderstaande leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (26 februari 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr big Bekijk bericht
    Jaleena gebruikt de PIL.
    Maar desalniettemin is het niet netjes tov de door jouw bezwangerde dame om nu al vreemd te gaan
    En Garde

  10. #6
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Maar desalniettemin is het niet netjes tov de door jouw bezwangerde dame om nu al vreemd te gaan
    Angel weet dat ik ook andere hindoestaanse dames neuk en dat is voor haar geen enkel probleem.
    "once you go hindoe you never go back"

  11. #7
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr big Bekijk bericht
    Angel weet dat ik ook andere hindoestaanse dames neuk en dat is voor haar geen enkel probleem.
    Mr Big wil graag een groot gezin.

  12. #8
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Mr Big wil graag een groot gezin.
    Haha mechelen die ik samen met angel krijg is meeeeer dan genoeg. Jaleena vertelde me dat ze de pil slikten dus daar om ben ik in haar klaargekomen. Anders had ik het niet gedaan een baby onder weg is meer dan genoeg voor mr big.
    "once you go hindoe you never go back"

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60