Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: FKK Harem - Ilona

  1. #1
    Geregistreerd
    10 mei 2016
    Last Online
    6 juni 2017 @ 16:32
    Berichten
    52
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard FKK Harem - Ilona

    Heb 9-6 jl. een bezoek gebracht aan deze werkelijk prachtige club. Buiten aangekomen sta je eigenlijk al met open mond te kijken naar de grootte van het gebouw, wat een pand met alleen SEX als doel. Geweldig!! Aan het soort auto's wat buiten op de parking staat verwacht je ook een bepaald soort ijsbeer binnen, en dat klopt ook wel. De beren die ik heb gesproken zijn rustig en beschaafd en komen voor een lekker dagje uit. Een van die types leek helaas wel een FKK-girl die me meende te moeten animeren, want hij had snel door dat ik voor het eerst in die club was. Hij vroeg me of ik behoefte had aan een rondleiding, en ik zei 'Ok, ist Gut'. Hij liet met de club zien, maar ik kreeg wel een beetje een eng gevoel bij die goser, want hij kwam me iets te dicht bij me staan en was iets te aardig. Later bleek waarom, want eenmaal boven kwam hij met het voorstel voor een 'Dreier'.... Dat leek me niets, dus dat heb ik maar vriendelijk afgezegd. Blijkbaar kwam de boodschap niet helemaal aan, want toen ik aan de bar een lekker biertje zat te drinken kwam hij er alweer aan. Mijn boodschap 'Jetzt lass mich in Ruhe' kwam wel aan, want daarna heb ik die gosert niet meer gezien.

    FKK Harem is weliswaar een eind weg van NL, maar is een bezoek beslist waar. Niet is de inrichting echt fabelachtig mooi en ingericht naar 1000 en 1 nacht in Arabische stijl, praktisch alle girls hebben stijl, kunnen een fatsoenlijk gesprek aan en zijn niet te opdringerig. Er wordt flink geanimeerd in de club, maar als je eenmaal nee zegt tegen een girl, dan valt ze je ook niet meer lastig. Ik moet zeggen dat ik het niet al te opdringerig animeren als erg prettig beschouw, ik ga eigenlijk pas met een girl kameren als ik echt het 'Wauw'-gevoel bij haar heb. Dat kan zijn door een fantastische body, een paar ferme titten, een mooi gezicht, of gewoon een leuk gesprek. Als het niet zover is, plaag ik de girls altijd een beetje als ze gaan animeren door ze te laten denken dat er iets te halen valt. Ik laat me een beetje masseren en strelen, kom een beetje aan de tieten van de girl en streel ook een beetje. Als ze dan vragen of ik mee wil gaan, wimpel ik het af of vraag dusdanig rare dingen dat ik haast wel zeker weet dat ze het niet doen, of er moet extra worden betaald wat ik vervolgens weer te duur vind, haha, it's a game my friend !!

    Nu was het eindelijk tijd me op het vrouwelijk schoon te orienteren, na een paar geile animeersessies kwam ik dan een girl tegen genaamd Ilona afkomstig uit Brazilië. Ik heb een erg leuk gesprek met haar gehad, en we hadden echt een klik. Ze heeft een mooi gezicht, een slank figuur en is gezegend met een lekkere B-cup. We gingen samen voor een half uur, echter niet op een kamer maar in de 'Afrikaanse ruimte' om de hoek. Op mijn vraag of dat wel discreet zou zijn antwoordde ze bevestigend, nou ja, dacht ik, we zien wel.

    De sessie zelf was erg goed. Ze kon erg lekker en langzaam pijpen, maar ik vind het ook leuk om een girl zelf te verwennen en kijk dan altijd of ik haar nat kon krijgen. Ik mocht alles bij haar, en ik streelde likte haar waar ik maar kon. Op het laatst toen zij op haar rug lag en ik haar langzaam in haar kutje aan het vingeren was, werd ze lekker nat en zei ze ook dat ik dat heerlijk deed ;-) Een compliment doet altijd goed :-)-) De sessie werd door mij staand afgesloten en Ilona stond me geknield te pijpen, tot ik lekker klaar kwam in haar mond, onderwijl mij lekker vragend aankijkend . Toen ik gekomen was , moest ze lachen en opende even haar mond en toen kon ik zien dat haar mond flink vol zat,, hahah, ik dacht al wel dat ik enorm gekomen was. Ze stond op, ging even tegen me aan staan, keek me toen aan en slikte het goedje door,,, enorm geil allemaal. Ik heb de beste meid €100 euro voor dit half uur gegeven, wat het meer dan waard was.

    Voor mij is dit echt een superclub met een fantastische entourage, enig nadeel is de afstand.
    Laatst gewijzigd door john.doe; 25 juni 2016 om 19:05

  2. Onderstaande 7 leden hebben john.doe bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (26 juni 2016),Ascari ( 1 juli 2016),dbd67 (25 juni 2016),Mistralwind (27 juni 2016),phoenix (26 juni 2016),pret (25 juni 2016),Wentelt Eefje (26 juni 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Diamond 468*60