Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Dana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard Dana (Roemeense)



    Dana (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Knap gezichtje, normaal postuur zoals je buurvrouw maar je kunt goed met haar neuken ondanks beperkte service.





  2. #2
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van mijn debuutbezoek (https://www.ijsberenforum.com/forum/...120#post492120) :

    Vrij snel daarna kwam ik boven in de Biergarten (daar bij de grill zeg maar) in gesprek met een eenzame dame die het nogal koud had zo te zien (helemaal in een grote handdoek gewikkeld). Dana uit Roemenië had niet zo'n lekker figuurtje als Maira maar wel een héél knap gezichtje, reden genoeg voor mij om een gesprekje aan te knopen. Gaf wel aan dat ik nog niet zo lang van kamer was en dus nog niet in was voor een onmiddelijke kamergang. Onder meer te weten gekomen dat ze een paar jaar geleden in YinYang heeft gewerkt (artiestennaam niet durven te vragen) en toen ik zei dat ik daar in de buurt woonde en het mijn stamclub is begon ze me wat uit te vragen hoe het daar nu is. Na een tijdje nodigde ze me uit om met haar naar de Kino te gaan, aangezien mijn derde been weer tekenen van leven vertoonde door haar geraffineerde manier van doen ging ik daar graag op in. Na wat geflikflooi aldaar (kussen, strelen) en haar grijpgrage handje onder mijn badjas stond mijn pik op volle oorlogssterkte en liet ik haar een sleutel halen voor een kamer boven. En zo liepen we pardoes vanuit Acapulco Roma binnen (had ik niet gedacht dat ik op één dag naar Mexico en Italie zou gaan), een leuke kleine kamer met een goed geplaatste spiegel naast het bed. Zoals gezegd, Dana heeft geen killer-body (wat breed in de heupen) en ondanks dat ze wat slappe tieten (C-cup) heeft werd ik toch wel redelijk opgewonden van haar. Dat ze haar mooie zwarte nylons daarbij aanhield hielp zeker mee. Na een rustige, goede pijpbeurt met af en toe een zoentje ging ze bovenop me zitten, dit voelde wel lekker strak aan en ik genoot van haar trage bewegingen in diverse variaties. Na een tijdje had ik zin om tegen haar brede kont te beuken en gingen we in doggy verder. Ik moet zeggen, ik heb al heel wat mooie doggy's meegemaakt, maar kwa opbouw was dit toch de allerbeste. Heb het heel lang vol kunnen houden (voor mijn doen dan, zeker 10 minuten) en toen we beide meermaals tegelijk in de spiegel keken zag ik dat zij er ook steeds meer van genoot. Daardoor en doordat ze goed meebewoog voelde ik het orgasme eindelijk komen en spoot ik het condoompje toch ruim binnen de tijd vol. Normaal heb ik grote moeite om op een dag twee keer neukend klaar te komen (en zeker binnen een dik uur), maar nu ging het redelijk vanzelf. Goed gedaan, Dana (en applausje voor mezelf) !!!
    Herhalingsgevaar op zich wel, maar er lopen zoveel mooie meiden rond met killer-body's (en die waren er op dat moment nog niet zo) dat ik bang ben dat het er niet meer van komt en dat is eigenlijk best wel jammer.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 juni 2016),The Pussyhunter (21 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60