Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32

Discussie: Aranca (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard Aranca (Poolse)



    Aranca (Poolse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 5 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 november 2016),Eddy_V (19 juni 2016),Mr Bluenose (19 juni 2016),pret (19 juni 2016),spirou ( 4 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Aranca Poolse

    Toen ik van het toilet af kwam zag ik deze dame al gehurkt zitten voor haar kastje in de oude heren kleed ruimte .ik kon niks anders als 2 passen achterwaarts zetten om dat lekkere knotje in me op te nemen . aan de eet tafel was ik in gesprek met eddy-v toen ze de bar binnen kwam ze ging aan de kop van de tafel zitten met haar rug richting de teke. al snel verkoos ik de rechte kant van eddy-v om een gesprekje met haar aan te knopen . aranca is een dame met veel humor en in mijn gebroken Duits ging het gesprekje verder . langer als een 15 minuten heeft het gesprekje niet geduurd en om 15.15 vertrokken we na de kamer . op de kamer aangekomen moest er nog een laken worden gehaald en condooms . ma na dat ritueel kon het feest beginnen aranca trok de badhanddoek los en begon staand een tong sessie. daarna zakte ze door haar hurken voor een PZ met ballen likken al snel stond ik met knikkende knieën en trok haar overeind en legde haar op bed waar de pz verder ging aranca geniet er van om een man te verwennen ma wil zelf ook graag verwend worden vingeren had dan ook ze uitwerking met een natte poes als gevolg al snel lag ze in standje 69 boven op me en verkende met haar mond en tong me edelen delen . ik kon het niet laten om met me tong haar nectar uit haar poes te likken na dat ritueel klom ze in amazone op me al zoenend reed ze zich zelf na een orgasme . echter ik was niet aan een orgasme gekomen en in een liggende doggie verder gegaan heerlijk geluid die billen tegen je lichaam aan horen te ketsen al staand met haar lijf tegen de muur heb ik haar staand genomen en er een eind aan gespoten

    Herhaling gevaar is zeker aanwezig

  4. Onderstaande 9 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 juni 2016),duivenmelker (20 juni 2016),fervent (19 juni 2016),forgetskinnyletsgetfatty (19 juni 2016),licky luke (19 juni 2016),Mr Bluenose (19 juni 2016),Nedlovefkk (20 juni 2016),pret (19 juni 2016),Toetebel (19 juni 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Daumen hoch

    Wat een waanzinnige leuke meid, qua uiterlijk heb ik niets toe te voegen aan het door onze spesjialist aangemaakte paspoortje. Dank daarvoor want mij was alleen haar Poolse naam bijgebleven en haar artiesten naam kon ik de hele dag al niet onthouden..(al werd mij die door diverse geïnteresseerden gevraagd)

    Nadat zij rond 4 uur weer in de bar verscheen moest ik mij verexcuseren bij mijn aimabele gesprekspartners. Met een drankje aan de praat geraakt met deze sympathieke meid die volop in het leven staat en met wie ik dan eerst geruime tijd heb zitten praten, waarbij al snel gemeenschappelijke interesses en avonturen gedeeld werden.
    Even voor 5 dan maar es op zoek naar een vrije kamer (in de loop van de middag waren regelmatig veel kamers bezet) en zo kwamen wij op kamer 8.. Kamer 8 heeft voor degene die het vergeten zijn (zoals ik) een raam naar de gang. Daar zaten we niet zo op te wachten en dus verhuist naar 7. Deur dicht en gelijk een omhelzing en heerlijke zoen. Dat ging zo ff een paar minuten door totdat ik m'n "meisje om m'n middel" gewoonte wilde uitvoeren. Ik op m'n knieën om de ritsjes van haar hoge schoenen los te doen en haar te verlossen van die hakken. Daarmee won ik ineens enkele centimeters in lengte van haar. M'n handen om haar heerlijke billen en opgetild zodat zij haar benen om mijn middel kon klemmen en zo werd het tongzoenen vervolgd waarbij ik ook nog eens m'n vingers tussen haar billen door kon laten glijden om haar lipjes te strelen... Wat niet zonder gevolg bleef.
    Dan tegen de muur geduwd nog ff doorgaan met zoenen en vingeren om haar op het bed te laten glijden (zij is relatief licht voor haar lengte en zal inderdaad rond de 54kg zijn want anders had ik mij een hernia getild!
    Rollebollen met alles wat er bijhoort en zo na een minuut of 45 tot een eerste hoogtepunt gekomen (die van mij heb ik het dus over).
    Beetje bijkomen, slokje cola allebei, wat tegen elkaar aan liggend met onze verhitte lichamen en wat smalltalk over een gezamenlijke hobby en de plaatsen waar we die zoal in Europa hebben uitgevoerd. Ik besluit haar maar eens een beetje te masseren en laat haar zo lekker rustig bijkomen van de gedane arbeid. Na een minuut of tien van ontspannende massage ging ik dan over op wat meer erotische massage, schot in de roos en net zoals ik had zij helemaal nog geen plannen om de kamer te verlaten!
    Nogmaals 45 minuten stomende sex in allerlei standjes en allerlei hoeken en gaten..
    Meer dood dan levend komt het tweede orgasme (die van mij heb ik het dus nu wederom over). Of en hoe vaak dat zij kwam zal wel altijd haar geheim blijven maar dat zij niet in Babylon voor haar verdriet is, dat heeft iedereen inmiddels wel begrepen!

    Na 2 uur en 20 minuten komen we weer boven bij de bar waar het kennelijk opviel dat onze haren totaal door elkaar zaten (er nog enkele blonde haren aan mijn lichaam bleken te plakken) en ik nog zodanig van de wereld was, dat ik dwars door de gasten heenkeek en zo Lesyeux niet eens direct opmerkte, die spontaan de reis naar Elsdorf had ondernomen. Schaamde mij naderhand natuurlijk diep dat ik mij zo had laten gaan. Excuses aangeboden en iedereen aan de tafel mocht het weten: Dit was één van de, nee DE beste kamer die ik ooit gedaan heb... Alles klopte: Mooie ogen, heerlijke lach, zalig tongen, kleine maar mooie tietjes (die wel iets steviger werden tijdens het spel), gevoel van wederzijds klik en stomende sex!!
    Vervolgens schappelijk afgerekend en onder de douche waar ik de net binnen gekomen oohlord en een sympathieke niet-schrijvende bezoeker trof. Ik raakte nog niet over Aranca uitgepraat.. En dat terwijl oohlord goed weet dat er ergens nog een andere dame is die veel voor mij betekent. Verandering van spijs doet eten..maar ik zou verdomd goed aan de Poolse maaltijden kunnen wennen!

    Woensdag nog een keer op herhaling als m'n planning het nog steeds toelaat. Daarna vertrekt zij weer naar elders voor andere business en wie weet zal zij ooit weer terugkomen. Naar ik begreep waren deze eerste twee dagen wel goed bevallen. Benieuwd of zij ook enthousiast is gebleven op de zondag en de maandag als het minder druk is met bezoekers.

    Pffffffffffff wat een meid!
    En Garde

  6. Onderstaande 9 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 juni 2016),duivenmelker (20 juni 2016),Klatergoud (20 juni 2016),Lesyeux (20 juni 2016),Mr Bluenose (20 juni 2016),Nedlovefkk (20 juni 2016),pret (20 juni 2016),Sjeufke (20 juni 2016),waterrat (21 juni 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Berichten
    327
    Discussies
    5
    Thanks
    3.463
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    "Meer dood dan levend"
    Denk om je hart, Eddy.

  8. Onderstaande leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 juni 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Een oudstrijdster die terug ten tonele verschenen is...Voor -zig jaren al actief in oa Samya&Babylon...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  10. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 4 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Niet alle inside information gaan verklappen svp.
    Straks gaat iemand nog beweren dat zij met... hooooo STOP!
    En Garde

  12. #7
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Een oudstrijdster die terug ten tonele verschenen is...Voor -zig jaren al actief in oa Samya&Babylon...
    dat kan zijn ma het is wel een topper

  13. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard livin' thing

    "Sailin' away on the crest of a wave. It's like magic (I'm taking.. a dive)
    Rollin' and ridin' and slippin' & slidin', It's magic (I'm taking, I'm taking)
    And you, and your sweet desire, You took me, higher and higher, Baby

    It's a livin' thing,
    It's a terrible thing to lose
    It's a given thing
    What a terrible thing to lose.

    I'm taking a dive-dive-dive!"


    Geknipt uit mn bericht

    Wat mezelf betreft, ik volgde een tip van cupido, die me Aranca even aanwees, waar ie net naar volle tevredenheid mee op kamer was geweest. Ik vreesde er even niet tussen te komen aangezien ze al snel meer aanspraak had dan Kinga en Jeanette bij elkaar, maar gelukkig ging ze even eten en konden we naar alle rust een introgesprekje doen. Heel apart, maar ze spreekt met precies hetzelfde accent als een van de Poolse dames die op vrijdagavond altijd in de friture meehelpt. Waarop het gesprek een wilde wending van talen naar treinen naar motorsport maakte.

    Het bleek erg slim om op die manier haar aan te spreken, want toen ze even drinken ging halen dook een van die Belgen naast haar op. Het bleek uiteindelijk ook lastig een kamer te vinden, want alles was bezet op bezemkast zes na. We stonden nog even naar de moto2 trainingen te kijken, waar twee man vonden dat we hinderlijk in beeld stonden en twee het juist prima vonden dat ze Aranca's kont in volle glorie konden bewonderen. De Belgen doken ook weer op, maar dat ging wel een uurtje duren voor die een kans gingen krijgen, désolé que mes anciens amis. Na een wachttijd bleek kamer 10 ook vrij te zijn, maar er ging iets mis in de administratie (had ze toch zes genoteerd?) wat een beetje onhandig, maar ook grappig en zelfs nuttig bleek te zijn.

    ELO zet een rustig klassiek deuntje in, wat aangeeft dat Aranca me niet zozeer overrompelt, maar wel me in haar ritme meetrok, heel rustig en kalm zoenen, veel contact zoeken en houden. "And you, and your sweet desire (don't you do it, don't you do it) You took me, oh higher and higher, baby!" Dat administratieve foutje komt echter een paar keer om de hoek kijken, want maar liefst vier keer gedurende deze sessie valt er iemand binnen die gedacht had dat nr.10 vrij was. "Besetzt"!" roepen we de vierde keer in koor. "Scheisse." klinkt een Duits/Roemeens stemmetje en de deur knalt weer dicht. Aranca krijgt de slappe lach en ik lig ook te grinniken. Alsof je een ontsnapping in de Tour wil opzetten en iedere keer komt er zo'n blij ei van de klassementsleiders je terughalen. Ik denk er wel over een tafeltje tegen de deur te zetten, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn. Het levert zelfs broodnodige brandvertraging op, want nadat we elkaar een tijd hebben liggen opgeilen (onder andere een befpauze, die ze maar niet wilde laten ophouden) bleek ze in cowgirl heel, heel erg nauw te zijn geworden. Ik ben dan ook niet verder gekomen dan dat enen standje voor de vluchters een sprint om de finish doen en de eerste turbo de geest geeft, kleng_BOEM. Ik moet opnieuw lachen als ik op mn horloge kijk: 90 minuten voor een dagopener is behoorlijk. WGSA-rating is niet meer te redden: TILT Hopelijk kom ik haar bij toekomstige gelegenheden nog eens tegen.

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande 9 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (19 juli 2016),billeman (18 juli 2016),de duisburg spesjalist (18 juli 2016),dennisw (19 juli 2016),Eddy_V (18 juli 2016),Klatergoud (18 juli 2016),Mr Bluenose (18 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016),waterrat (18 juli 2016)

  15. #9
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    6 april 2024 @ 00:28
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    909
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Deze week weer aanwezig en dan weer een week (of 2) niet. Dit is echt een toppertje, meest geile sessie ooit voor mij.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 6 september 2016),goolfy69 ( 6 september 2016),licky luke ( 5 september 2016)

  17. #10
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard A straight story

    geknipt uit mn bericht

    Na het eten loopt deze racebeer Aranca tegen het lijf, hele avond nog niet gezien. Ze heeft nog een gast en pauze, maar daarna heeft ze nog tijd over denkt ze. Het is idd even wachten voor ze weer te voorschijn komt, en als we nét een kamer gevonden hebben herhaalt zich het "besetzt"probleem van de vorige keer (dames die binnenvallen omdat ze denken dat een kamer vrij is) na twee keer steekt een thekedame haar hoofd door de deur en moppert waarom ze geen kamers noteert. Ik stond er naast dit keer, ze zette wel degelijk een krabbel bij nr.15.... misschien de volgende maar heel groot ARANCA in dat vakje kalken!?

    Enfin, daarna dus geen last meer gehad en vertrokken voor een heel rustige kalme rit. Qua tempo is dit waarschijnlijk een van de langzaamste sessies tot zover geweest, beetje op nivo van The Straight Story, de langzaamste roadmovie ooit. Een violist die zijn instrument bespeelt alsof ie een harmonica nadoet bemoeit zich er in mn hoofd tegenaan. Ik denk dat ik na alle gestresste werkdagen waarin iedere keer wel weer een brandje te blussen viel heel veel baat heb gehad bij mn laatste clubbezoeken, want anders kan ik me niet voorstellen waarom ik weliswaar moe en een beetje licht in mn hoofd van de endorfine van een kamer wankel, maar ook helemaal opgefrist alsof ik juist flink geslapen heb ipv heel langzaam ben klaargepijpt door Aranca. Ik zou niet eens snel hebben kúnnen bewegen toen we in missio lagen, want ze klemde me zo stevig vast dat ik alleen bewoog als zij ook bewoog. Ergens in die langzaam voortkabbelende 90 minuten springt er toch een zekering en ga ik heftig af. Aranca laat niet los, beweegt rustig even door tot ze de laatste druppels er ook nog uitgeknepen heeft WGSA-rating blijft TILT

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 november 2016),Eddy_V (20 november 2016),Mr Bluenose (20 november 2016),SeX++ (20 november 2016)

  19. #11
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    .....super tijd op de kamer gehad, echt een top meid, super zachte huid en heeft zo’n geile uitstraling!!!!

    vanKees

  20. #12
    Geregistreerd
    27 juni 2015
    Last Online
    15 januari 2024 @ 15:54
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    18 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    .....super tijd op de kamer gehad, echt een top meid, super zachte huid en heeft zo’n geile uitstraling!!!!

    vanKees
    I had the chance to go with her a few weeks ago (it's not easy, she is booked almost all the time and you need to be lucky or take your turn...), and apart from her beauty (very pretty body, and beautiful expressive face, reminds me a little of Michele Pfeiffer, a few years ago ;-)), she offer a perfect room experience, at least for me.
    Energetic gfe I would say.
    She reminds me of Precious (my previous favorite in the club) in multiple ways: natural, energetic and funny, she gives the impression she enjoy sex like a horny girlfriend, just what I like...and she is probably quite versatile and can be more pse if you like, given her success throughout the day, so be prepared to wait ...

    I will definitely go with her again, in fact she can motivates a visit in Babylon on her own...with the risk of being unavailable. That's the main problem of Aranca, managing to catch her for a room


    Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk

  21. Onderstaande 4 leden hebben Gkai bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion ( 7 februari 2017),duivenmelker ( 9 februari 2017),Manureva ( 9 februari 2017),Mr Bluenose ( 8 februari 2017)

  22. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Na maanden eindelijk Aranca aan de haak kunnen slaan op 3 maart.

    Het had nogal wat voeten in aarde. Madame loopt geen kwartier vrij rond. Het is me nu ook wel duidelijk waarom.
    Ik had eindelijk een plek naast haar veroverd aan de Stammtisch. Al snel werd het wat intiemer. Bingo, dacht ik. Ware het niet dat ze ineens haar tasje pakte en zei: "Ich bin so zurück!". In de fase van de presales waarin we zaten, verwacht je dan ook dat ze "so zurück" is. Enige verbazing was er dan ook toen ik Aranca met een klant naar beneden zag lopen.

    Een half uur gewacht. Ik vond het wel goed zo. Er is genoeg te snoepen in Babylon.
    Ik besloot maar weer eens een douche te nemen om vervolgens een andere babe van een donatie te voorzien. Zover kwam het echter niet. Tijdens het douchen kwam een welbekende bekende ijsbeer met Aranca onder de arm de douche binnen gewandeld. Of anders gezegd, hij had haar meegetrokken met veel hilariteit.
    Ze vroeg of ik nog interesse had. Ja dus!
    In de bar trof ik haar weer aan de Stammtisch. Om te voorkomen dat ze weer "Ich bin so zurück!" zou zeggen, heb ik Aranca meteen mee gesleurd naar een kamer.

    Nou.......die kamer maakte de hele "Ich bin so zurück!" soap meer dan 200% goed!
    Wat een prettig gestoorde Imp is dat zeg. Het begon allemaal in een lage versnelling. Prettig tongzoenen en van strelen en knuffelen is ze niet vies. Maar.......als de intieme delen aan bot komen, dan ontwaakt er ineens een heel andere Aranca in de kamer. Kleddernat......., de turbo er op en weet niet meer van ophouden. Blasen...... . De rest moet de lezer er maar bij bedenken Aranca is gewoon van nature geil, een nymfomane. Het deed me sterk denken aan de kamers in het verleden met Melody (AcaGold, SS, Bab, en nu GT).
    Na deze kamer met Aranca had ik geen behoefte meer aan een derde kamer. Alles Kaput!

  23. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 april 2017),bettman ( 6 maart 2017),biged ( 5 maart 2017),duivenmelker ( 5 maart 2017),Elmo3108 ( 5 maart 2017),Lesyeux ( 5 maart 2017),Manureva ( 5 maart 2017),Meme Moo ( 5 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017),savesexer ( 6 maart 2017),Superjohnny (18 maart 2017)

  24. #14
    Geregistreerd
    13 september 2017
    Last Online
    13 september 2017 @ 20:17
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft er nog iemand iets van Aranca gehoord of gezien? Volgens mij is ze al meer dan 2 maanden niet meer in Babylon geweest. Of is ze misschien ergens anders aan de slag?

  25. #15
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Ben ook benieuwd naar wat meer nieuws over Aranca.
    k moet wel toegeven dat bij al mijn bezoekjes aan Babylon waarbij ook Aranca "in the house" was ik er nooit ben in geslaagd haar te boeken :-( :-( :-(
    Probleem dat Sjeufke in de hier bovenstaande recensie ook aanhaalt.
    Tot nu toe ben ik met Aranca nog nietverder geraakt dan : I'm booked now, maybe later in a couple of hours.
    Maar die "maybe later" moet dus nog steeds plaats vinden.
    Als ze nu ook al niet veel meer in Babylon aanwezig is wordt het al helemaal moeilijk.
    Maar er zijn genoeg andere snoepjes in Babylon.
    Alhoewel, ik was een tijdje geleden verslingerd geraakt aan Jenny en die heeft me de laatste keer een "Aranca poets gebakken", m.a.w ook een "I come to you in a minute" ... nou, die minute werd een hele avond met andere beren aan de toog :-( :-(
    Maar geen geklaag, ik gun de medeberen het plezier van Aranca, Jenny, etc ... zonder problemen.
    Alleen zouden die dauerbuchers hun schatje toch wel een paar uurtjes (per dag / per week ? ) moeten "beschikbaar" laten voor andere geinteresseerde medeberen.
    De crux is natuurlijk dan net uit te vissen wanneer dat is en dan net op dat moment in Babylon aanwezig te zijn ... voor iemand die een paar honderden km moet rijden en enkel in Babylon kan binnen"wippen" als er voor andere (dagelijkse) business in de buurt van NRW moet gewerkt worden is dat niet eenvoudig. Ik blijf proberen, eens lukt het me wel

  26. Onderstaande leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 september 2017)

  27. #16
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat:
    " Ich glaube, sie ist seit mehr als 2 Monaten nicht in Babylon. "
    GuyGolo,

    nicht übertreiben. Nicht mal 4 Wochen zurück hatte ich Sie noch im Arm.
    Aber Sie ist nur ein paar Tage im Club und hat dann 'draußen' auch noch ein Leben.
    Sie kommt sicher wieder...vllt?

    vanKees

  28. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 november 2017),Manureva (16 september 2017)

  29. #17
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Ze was er gistermiddag en -avond.

    Bleek wel na dinner-time geboekt door een NLer ..

    Voor de rest van de avond ..

    Kwam er niet tussen ..

    Beer bood wel 3-O aan ..

    Jaja

    En dan alleen ff mee mogen opstarten

    Ben van andere 3-O's ..

    Komt nog wel
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  30. #18
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    fg22, wat is 3-0?

  31. Onderstaande leden hebben Pandabeer82 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 november 2017)

  32. #19
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    wat is 3-0?
    Trio (en in dit geval klaarblijkelijk man-man-vrouw). Dus kan me zijn weigering goed voorstellen.

  33. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 november 2017),Firehawk (24 november 2017),Giodude ( 3 maart 2020),Pandabeer82 (24 november 2017),Pierke69 (17 juni 2022)

  34. #20
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    fg22, wat is 3-0?
    Inderdaad Trio MMV

    Anders geschreven 3 - O
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  35. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 november 2017)

  36. #21
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Wenn nicht jetzt, wann dann

    "Gut und schlecht, falsch und recht, jedes Ding hat seine Zeit.
    Auf und nieder, immer wieder, Glück erkennst du nur im Leid.
    Doch wenn’s so irgendwo einfach nicht mehr weitergeht.
    Lass es raus, sprich es aus, irgendwann ist es zu spät.
    Komm bleib dir selber treu, es gibt nichts zu bereu’n
    Nur die Dinge, die du hier versäumst.

    Wenn nicht jetzt, wann dann?
    Wenn nicht hier, sag mir wo und wann.
    Wenn nicht du, wer sonst.
    Es wird Zeit, nimm dein Glück selbst in die Hand."


    Nou het is weer eens zover, deze racebeer ging weer eens overboord vrijdag. Hebben we al Katja, Violetta en een trio met Katja en Shana gehad, dan zou je toch denken dat je heel tevreden kan zijn met het verloop van de avond. Eerder op de avond had ik even kort Aranca gesproken, maar die was bezet. Joanna was iets minder onbereikbaar, maar ik besloot niet van persoonsverwisselingen te profiteren, waardoor we elkaar pas weer rond 11u tegenkwamen, waar ze met Aranca stond te ginnegappen. "Bist du auch geil" roepen ze me lachend toe. "Beetje maar" en deze racebeer geeft ze een dikke zoen. Feit, ze willen niet meer zonder elkaar weg, dus ik denk een miliseconde na, "pak een douche en kam mn haar, kies een handdoek met wat sjaar, en een kerstmuts met een print dat voor te lachen is". De dames hadden ook een soort Van Echelploeg lachje bij terugkomst (ziet em doen ja) en eerlijk is eerlijk, die kerstmutsjes stonden hen ook beter. Qua huid- en haarkleur zouden ze op een cosplay feestje zo voor Anime Elven door kunnen gaan

    gate anime tuka.jpg

    Ze probeerden me na een zeer intensieve 3-weg zoen nog zover te krijgen openbaar aan de slag te gaan, maar dat ging me toch te ver. Joanna ging aldus de administratie regelen terwijl Aranca me al kamer 17 introk en me al aardig in een tonghoudgreep verstrikte toen Joanna er bij kwam. Waarop we Aranca gezamenlijk aanvielen die al heel rap heel vochtig aanvoelde. Beide dames konden niet ophouden met giechelen en konden ook niet meer van elkaar afblijven, zodat ik af en toe voor de grap eens achterover leunde en ze hun gang liet gaan op elkaar. "Zal ik maar even weggaan?" wat een nieuwe lachbui uitlokte.

    Joanna kwam vervolgens boven me hangen terwijl Aranca even haar eigen feestje bouwde en zich in cowgirl klaar lag te rijden, waarbij ze af en toe met de stimulans van Joanna assisteerde. Wissel kwam er even niet, Aranca had me volledig in beslag genomen tot ze flink begon te trillen en helemaal ontspannen achterover viel. Het knijpgedrag van haar vaginale spieren zei echter genoeg: "Je bent gewoon gebruikt" giechelt Joanna pesterig. Ja daar heb ik gelukkig voldoende ervaring mee

    Daarna de rollen omdraaien en nu werd Joanna door twee personen aangevallen, ze weerde zich goed in missio moet ik toegeven. Pas toen de twee dames zowat op elkaar lagen en ik in doggy omschakelde ging ze merkbaar zwaarder hijgen en tegengas geven. Ook hier een opvallend knijpgedrag, niet zo heftig als Aranca, maar veel subtieler. Uiteindelijk kneep ze er tot mn grote verrassing de laatste plof van de dag uit Applaus en een volledig verdiende nominatie voor de Powerplay Award later deze maand. Of we dit ooit kunnen herhalen is van veel geluk afhankelijk, maar deze nemen ze ons niet meer af. "Wenn nicht jetzt wann dann"

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  37. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 december 2017),duivenmelker (10 december 2017),Eddy_V (10 december 2017),fg22 ( 8 januari 2018),Manureva (10 december 2017),Sjeufke (10 december 2017),waterrat (15 december 2017)

  38. #22
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Aranca ist mit Sonntag im Club!

    vanKees

  39. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 april 2018)

  40. #23
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    6 april 2024 @ 00:28
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    909
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Wilde eigenlijk vandaag gaan, maar ze staat niet meer op de lijst... twijfels, twijfels

  41. #24
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Aranca was er gisteren (tot ongeveer een uur op zes, zeven) en was het populairste meisje van de klas.
    Best wel hilarisch te zien dat tien tot vijftien heren (het leken wel kwijlende aasgieren) zich in de middag en vooravond continu strategisch stonden op te stellen om zich meteen op hun prooi te kunnen gooien.

    Voor zeker 90% van die ‘aasgieren’-populatie bleek ‘t een kansloze missie..
    Salutations,

    Swazontneuf

  42. Onderstaande 5 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (15 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018),pret (15 april 2018),Sjeufke (15 april 2018),yylover (15 april 2018)

  43. #25
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Best wel hilarisch te zien dat tien tot vijftien heren (het leken wel kwijlende aasgieren) zich in de middag en vooravond continu strategisch stonden op te stellen om zich meteen op hun prooi te kunnen gooien.

    Voor zeker 90% van die ‘aasgieren’-populatie bleek ‘t een kansloze missie..
    Dus slechts 10% van de heren had succes ....?
    10% van 15 heren is 1,5 heer
    heeft zij dan maar 2 bezoekers gelukkig gemaakt (1,5 zullen we naar boven afronden) ?

    2e of 3e week mei ook maar weer eens poging wagen, ik weet in ieder geval dat de kans op succes minimaal is!
    En Garde

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.