Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Suan - Rotterdam

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Suan - Rotterdam

    Gisterenavond had ik weer eens TREK in voetjes en teentjes ik kwam uit bij http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx. Deze 38 jarige hindoestaanse dame doet aan car dates. Ze vroeg me aan de telefoon of ze haar voetjes en teentjes moest wassen.

    Nee schatje ik wil ze RUIKEN hoe ze nu zijn. Suan op gehaald ze zei dat ze een leuk en zeer rustig plekje wist. Toen we er waren konden de twee heerlijke uurtjes gaan beginnen. Ze maakten mijn broek los zo dat is nog eens een FLINK MONSTER lachten ze.

    Suan trok haar schoentjes uit en al snel ging haar voetgeur door mijn auto heen. De afspraak was dat ze me gek zou maken met haar voetjes en teentjes. En als ik ging klaarkomen zou ze me leeg pijpen. Suan sloot haar voetzolen om mijn lul heen en ik kreeg een heerlijke voetjob van haar.

    Ik voelden dat ik vrij snel ging klaarkomen. Ja suan ik ga komen ze ging er goed voor zitten en ze stopten mijn lul in haar mond. Ik pakten haar hoofd goed vast en ik neukten mijn ballen leeg in haar mond. Suan wist niet wat ze mee maakten ik spoot twee keer achterelkaar flink diep haar keeltje in.

    Uitspugen dat lukten suan niet daar voor zat mijn sperma te diep in haar keetje. Ze keek me aan en vroeg me kom je altijd zo extreem veel klaar. Ja zei ik tegen haar als ik goed geil ben dan spuit ik erg veel. Ze sloot haar voetzolen weer om mijn sperma lul en ik kreeg weer een heerlijke voetjob van suan.

    Deze keer kon ik er langer van genieten. Ik vroeg suan of ze me een van haar schoetjes kon aan geven. Toen ik hem vast had stopten ik mijn neus er in de geur was heerlijk. Suan zag hoe ik van haar voetgeur aan het genieten was. Ik vroeg haar of ze me KEIHARD in mijn ballen kon knijpen.

    Suan deed haar hand op mijn volle zak en ze kneep er echt keihard in. Dit was echt lekker samen met haar heerlijke geur voelden ik dat ik snel ging komen. En dat was ook zo JAAA suan kreunde ik ze ging er weer goed voor zitten. Ze sloot haar mondje on mijn lul heen en ik neukten me weer achterelkaar leeg.

    Ik hield haar hoofd goed vast tot er echt niks meer uit spoot. Daarna even pauze en zitten kletsen over mijn voetfetish. Ik heb het wel eens op internet gezien maar dit is de eerste keer dat ik het meemaak. En dat geld ook voor het vele klaarkomen wat je doet.

    Ik pakten haar schoentje weer van de grond en ik begon er weer aan te ruiken. Mijn lul was in een paar sec weer stijf suan sloot haar voetzolen weer om mijn lul heen. Deze keer hield ik haar hiel en haar teentjes goed vast. Terwijl ik haar voetzolen lekker aan het neukten was.

    Kneep suan me harder en HARDER in mijn volle ballen de pijn werd lekkerder en geiler. Kom schatje kom zei ze om me nog geiler te krijgen dan ik al was. En daar kwam ik Suan stopten snel mijn lul in haar mond en ze begonn me te pijpen tot het zwart werd voor mijn ogen.

    Na de pauze vroeg ik suan om een condoom ik liep naar haar kant. Suan deed wat spug op haar vingers en ze deed het tussen haar schaamlipjes. Met een flinke stoot zat mijn grote lul in haar strakke kutje. Ik pakte haar heupen vast en ik neukten haar zo hard als ik kon.

    Suan gilden de auto bij elkaar haar kutje werd natter en natter. Ik zei tegen haar kom op de motorkap zitten ik stopten twee vingers haar kutje in. Ik voelde dat haar g-spot flink was opgezwollen. Ik ging flink te keer en suan begon te squirten na dat ze dit een paar keer flink gedaan.

    Trok ik het condoom van mijn lul af suan ging op haar knieen. En ik ben haar net zo lang blijven keelneuken tot mijn ballen echt leeg waren. Ik heb geen sperma meer gezien alles was diep in haar keeltje gegaan. Haar weer naar de ontmoetingsplek gebracht geld gegeven en ik zei jij gaat me weer snel zien.

    Suan is een leuke hindoestaanse dame met een paar heerlijke stink voetjes en teentjes. Waar ik 100% nog eens van ga genieten.
    "once you go hindoe you never go back"

  2. Onderstaande 5 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 juni 2016),fr_loper (26 juni 2016),hallodaarbenikweer (25 juni 2016),lustman (14 juni 2016),Pietjepik (15 juni 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

  FKK Artemis 468*60