Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Idee Club Man's Heaven, Würselen, vroeger Crazy Life

    Ik moet effe wat kwijt een nieuwe club ze zijn 4 weken open, my god relaxed, groot, gemutlich geen grote FKK club maar wel gezellig, huiskamersfeer, badjas kakelnieuw, nieuwe slipper, gratis bier, 35entree, lekkere broodjes gegeten, zeer aardige eigenaar, eeeeeeeeeeennnn lekkere wijven, later even recencies schrijven triootjs gedaan met zeeer jonge selina en maria, daarna sandra daarna weer selina PZC is maar 35hellllllooooooooo wuaw dit is dus smullen, ik zal hier vaker heengaan, vlakbij aacheen maar erg om aan te raden, Het is pal naast een supermarkt maar wel heel diskreet, maar ja geen hond kent je daar, op 124 druk je op de bel, ga je door een hele grote hal naar boven, en dan kom je binnen loop je helemaal tot het eind daar is de "huiskamer" en daar zit je gewoon tussen de meiden in die gekleed zijn in geile lingerie, die geile kleine selina krijg weer een paal als ik eraan denk, tering wat geil. Er waren toen ik er was 7 meiden, uit kroatie, duitsland en nog een een of ander land. Ik vond het gemudlich, je krijgt eten en drinken, tv staat aan, is geen bubbelbad of zonnebank, maar ja ze zijn net open, met meer klandizie en nog jonger spul heeft deze club een goede kans, zit niet veel soeps in die omgeving!!

    http://www.crazy-life.info/
    http://www.6relax.de/club-crazy-life/

    Als je gaat laat je masseren door maria en selina, 4 handen heel geil!!!

  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard geile lingerie

    Een FKK club , waar de meiden gekleed zijn in geile lingerie. --- ????
    Wanneer het een FKK club betreft mogen de meiden van mijn part hun geile kledingsstukken thuis laten.
    Verder vermeld de website dat enkel alcoholvrije dranken gratis zijn. --- ????
    Kamerbezoek met meisje begint vanaf 25 euro, wat houdt deze prijs in, en wat is courante prijs ?

    Had toch eerst nog even graag een andere recensie gezien van deze club , vooraleer mijn wagen in te springen om me naar daar te haasten.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Onderwerp verplaatst naar Nordrhein-Westfalen. Hier is inderdaad sprake van een gewone club, privéhuis-variant. Maar dat kan ook zeer goed zijn.....

    W2
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 november 2005 om 10:02
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard Crazy-Life

    Ja nou ok dan is het een club, ze lopen dan ook bijna naakt, gisteren weer aangekomen om 15:00 ging om 23:00 weg, er is een kleine selina shit man die heeft zo'n geil klein kontje, en een heerlijke liktong, lekker alles meegedaan gisteren, ik heb zat bier gekregen en duitse broodjes, warm eten etc, maria de geile "sau"" is echt super geil, doet alles 3 keer helemaal ondergespoten en is zelf zo geil als een ijsbeer, doet alles van lotuskus tot flink in d'r gezicht geschpritz worden, het is echt de moeite waard al ga je alleen maar voor die 2.

  5. #5
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard Würselen, Bardenbergerstr 124, Maria

    Van een bepaalde site afgeplukt
    --------------------------------------------------------------------------
    Hallo,

    Gisteren ook maar naar deze nieuwe club getogen.
    Kwam gisteren binnen rond 21.30, er waren 5 dames aanwezig.
    Gekozen voor Maria, eerst een uurtje, echter na de heerlijke ervaring met haar, verlengd met nog een uurtje.
    Aansluitend lekker op de bank in de kamer nog een drankje genoten en film gekeken.
    Hier dan ook met de andere meisjes gebabbeld, vooral de Celine is een leuke meid.
    Uiteindelijk voor mijn vertrek nog een trio gedaan met Celine en een andere dame.
    Heb ze lekker moe geneukt zodat ze samen lekker konden slapen.
    Het was 03.00 toen ik vertrok.

    Inderdaad Maria is een ontzettend geil beest, doet je verwennen alsof je haar laatste avondmaal bent.
    Dan Celine is een prachtig mooi ding, blaast je een echte egelander op je trompet.
    Ze zal dit wel bij Ernst Moosch geleert hebben, ook het andere meisje genoot van mijn lolly.

    Ik ga zeker eens terug want buiten de ontspanning daar is het gezellig, een echt huiselijk gevoel.

    Groet Tok

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Nele aka RedAmber

    Eigentlich heisst sie ja Manuela, aber sie lebte lange im norddeutschen Raum und so wurde sie zur Nele. Nach einem schweren Schicksalsschlag ist sie wieder im Rheinland. Sie wohnt 20 km von mir entfernt. Koentte auf dem Fahhrad hinfahren.:D

    Nele lernte ich durch die Foren kennen, durch ihre absolut ehrliche, aber auch sehr erfrischende Art. Bei uns auf IJBF macht sie ja auch mit. Sie macht es natürlich auch wegen der Werbung, aber dezent und nicht übertrieben. Sie ist eher ne Forentante die man auch in Foren ueber bestimmte Krankheiten oder Funforen findet. Googelt mal rum.

    Date stand. Da stand sie vor mir. 165 cm, knallrote haare, normale Figur, nicht dick, nicht duenn, 42 Jahre.
    "Willste nen Kaffee" klaro das.Wir waren beide en wenig nervoes, sahen wir uns doch zum ersten Mal. Kaffee geschluerft, was ueber die Foren gequatscht, dann ich "Nelelein ich hab nochn paar andere Beduerfnisse"

    Peng nach oben, die Klamotten runter und unter die Dusche. Klein Neukie bekam nach ner Grundwaschnung die erste muendliche Kontaktaufnamhe mit Nele. Dann abgetrocknet und auf die Kiste.

    Erst mal Zaertlichkeit pur. Schmusen. Sich verwoehnen, gegenseitig streicheln, einfach schoen. Nele sagte "Du kuesst nicht richtig" und schon hatte ich ihren Lappen voll(!!) im Mund. Dann ging ich langsam nach unten was ihr sehr gut gefiel. Sie revanchierte sich natuerlich mit nem hervorragenden Blaskonzert.

    Dann die ersten Stellungen. Missionar amazone usw usw usw. Das ganze auf ne sehr liebevolle und gleichzeitig geile Art. So schnell komm ich nicht. Und dank Geraetetraining bin ich ganz gut dabei. Irgendwann mal bat ich nele: "Schatz hol mir alles raus". Sie kramte mit ein paar Oleflaeschelchen rum, fing an meinen Schwanz und meine Eier einzureiben und legte gekonnt los. Das Tempo immer wieder variierend. Irgendwann mal schrie ich mir die Seele aus dem Leib. Geschafft. Nele sah gluecklich auf ihr Werk und reinigte mich.

    Geduscht, angezorgen, nach unten gegangen noch gemuetlich nen Kaffee geschluerft und was gequatscht. Preis fuer 2 Stunden: 200 Eus.

    Dann fuhr ich gluecklich nach Hause.
    ---------------------------------------------------------------------
    posting verandert en verplaatst naar man's heaven
    Laatst gewijzigd door neukie; 19 september 2006 om 11:38

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Der Club war einige Zeit geschlossen, ist renoviert worden und unter neuer Leitung wiedereröffnet. Die website ist in Arbeit.

    Adresse: 52146 Würselen, Bardenberger Str. 124, Tel. +49-2405-424281

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Der Club war einige Zeit geschlossen, ist renoviert worden und unter neuer Leitung wiedereröffnet. Die website ist in Arbeit.

    Adresse: 52146 Würselen, Bardenberger Str. 124, Tel. +49-2405-424281

    Nieuwe Website : www.mans-heaven.de

    Groeten Willem2


    PS Zie ook : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3523
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    ff de website bekeken maar die Engel sind mehr xxxxxxxxxx


    --------------------------------------------------------
    geen beledigingen!
    Laatst gewijzigd door neukie; 28 oktober 2006 om 23:59

  10. #10
    RedAmber Gast

    Böse

    @rob10
    die Mädchen mögen deinem Geschmack nicht entsprechen, Beleidigungen jedoch finde ich hier ziemlich deplaziert.

    Warst du schon einmal in unserem Haus und hast eine unsere Damen kennen gelernt und festgestellt das sie xxxxxxxxxxxx?

    Kritik in allen Ehren( sei sie nun Positiv oder Negativ) sei auch unbenommen wie man jedoch eine 25 Jährige Braisilianerin(Maße 1,60m KF 36 OW 70B) oder eine 28 Jährige Afrikanerin(1,70m KF 38 OW 80D) als xxxxxxxxx bezeichnen kann ist mir Schleierhaft...


    --------------------------------------------------------------------------------------
    Geen herhaling van beledigingen aub. Dan heb ik weiniger werk.
    Laatst gewijzigd door neukie; 29 oktober 2006 om 00:13

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

  FKK Artemis 468*60