Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Naomi (Sierraleoonse)

    Naomi (Sierraleoonse)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung, SM, Slikken
    Extra info : Tijgerin







    07.jpg

    01b.jpg

    03 (1).jpg
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 juni 2016 om 20:47

  2. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (24 juni 2016),irlando ( 9 juni 2016),Mr Bluenose ( 9 juni 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Naomi - The black pearl of Babylon
    7 Mei 2016
    Bij deze recensie

    In de bar danste ze wild op de bar en ze liet haar kont zodanig snel trillen dat een luxe vibrator-seksspeeltje for him - een trillende kont met vagina in siliconen - er verschrikkelijk jaloers op zou worden. In dit hete weer zingen de Afrikaanse genen van die zwarte parels die je levend kunnen verslinden een ritmisch ophitsend lied van wilde ongeremde seks in de jungle. Naomi is zo'n zwarte parel. Haar tongzoenen waren extatisch, diep en haar dikke tong zocht zich probleemloos een weg tot tegen m'n keel, haar grote dikke lippen en perfecte parelwitte tanden, haar grote borsten maakten me helemaal opgewonden. Ik twijfelde geen seconde en we gingen eerst naar beneden in een zetel voor presales en dan de kamer op waar verder werd getongzoend, ze doet dat zodanig passioneel dat ik niet kon volgen: ze deed het veel beter dan ik. Als Mila tongzoent is dat lief als een vriendinnetje: GFE-TZ. Als Naomi dat doet, is er een tijger met je bezig: PSE-TZ. Klein verschil.

    Dit doet echt vragen rijzen bij mezelf. In het verleden zou Mila door mij de hemel in geprezen zijn en Naomi te wild bevonden. En nu? Een wandelaar evolueert, zijn smaak en zijn intake in hoe hij een sessie wenst te beleven veranderen met de jaren en de ervaringen die hij beleeft. Daardoor wijzigen zijn verwachtingen van wat lekkere seks is. Ga ik nu meer voor PSE en minder voor GFE? Korte stoomsessies versus lange GFE-sessies? Is het mijn budget die me dit aandoet want lange GFE-sessies kosten wel meer natuurlijk*.

    *: Op het moment dat ik dit schreef lag de 2 uur-sessie met Ema in Samya nog in de toekomst nl. een week later om deze conclusie mogelijks nog meer te onderstrepen.

    Noami's lichaam ... ooh wat heeft ze lekkere borsten, kon er niet afblijven . Ze lachte haar grote witte tanden bloot: Wild Woman. Ik had vooraf gevraagd dat ze haar lippen vuurrood verfde. Negerinnen met vuurrode lippen zijn super sexy. Ze liet haar tong vervaarlijk over die rode lippen glijden. Ze beet vervolgens goed maar speels door in mijn beider oren en liet er een stel mooie bitemarks achter die m'n ouders en een collega(!) met een veelbetekenende blik hebben opgemerkt.... Ik kon niet van haar lichaam af blijven. Sexy Naomi, kom hier, lekker dier! De seks was best heftig. Ik probeerde het tempo wat te bepalen. Probeerde. Ondertussen bespeelde ze me, teasde ze, draaide ze sexy met haar lijf, domineerde ze me. Wild jaguar woman. De seks was ook in jaguar-style, zij on top, draaiend met die lekkere kont van haar. Kleine Vazkor had intussen geen stakingsaanzeggingen meer en ik kwam lekker klaar. We bleven even wat liggen maar niet lang: de tijd was nu eerder kort (25 min) en helaas op. Kort maar krachtig, zeg maar.

    Na een geweldige sessie afgerekend met de zwarte parel. Dacht dat het m'n laatste sessie was. Not.

    Score: ***
    De zwarte wolf

  4. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 juni 2016),brombeerzuid (28 september 2017),Flurkman (24 juni 2016),hasta la pasta (31 juli 2016),Interact ( 5 juni 2016),Italia77 ( 5 juni 2016),Klatergoud ( 5 juni 2016),Kwakje ( 5 juni 2016),Mr Bluenose ( 9 juni 2016),Nedlovefkk ( 5 juni 2016),SeX++ ( 6 juni 2016),Zultbroek81 (12 juni 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2006
    Last Online
    14 januari 2024 @ 21:52
    Locatie
    Bijna op het Noordzee strand
    Berichten
    52
    Discussies
    0
    Thanks
    84
    Thanked
    91 in 21 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Naomi - The black pearl of Babylon
    7 Mei 2016
    Bij deze recensie


    Noami's lichaam ... ooh wat heeft ze lekkere borsten, kon er niet afblijven [/B]
    Een weekje later op vrijdag 13 mei heb ik Naomi in actie gezien in de tuin. Nee, niet wat je hier bij denkt, maar tijdens een potje handballen met twee andere dvp's gevolgd door een kleine voetbalmatch. Fantastisch om dat mooie lijf (en speciaal die borsten) op een natuurlijke manier in actie te zien! Zonder twijfel puur natuur. Vrijdag ga ik weer naar Babylon en als kon boeken voor een soortgelijke show zou ik dat direct doen!
    Overigens lag Diana daarbij ongeïnteresseerd toe te kijken en maakt af en toe wat schampere opmerkingen.

  6. Onderstaande leden hebben Interact bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (13 juni 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    14 januari 2022 @ 11:54
    Locatie
    Belgium (2 different places)
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    109
    Thanked
    113 in 49 posts

    Standaard

    That nigerian girl is a real PSE girl if you want... She like sex and could be very dangerous and crazy
    One of my favourite black girl for the moment.

  8. Onderstaande 3 leden hebben 24HOURS bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (12 juni 2016),Mr Bluenose (13 juni 2016),Sjeufke (12 juni 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    25 augustus 2019 @ 17:48
    Berichten
    58
    Discussies
    8
    Thanks
    20
    Thanked
    151 in 35 posts

    Standaard

    Wild is ze wel,
    Ze was mijn eerste echte Zuid-Afrikaanse dame...
    Fantastisch lijf, volop TZ en inderdaad, je kan veel met haar en ze kan zelf ook genieten van beffen.
    Beweerde voor de eerste keer twee orgasmes op een half uur gehad te hebben.
    Dus je krijgt er wel een goed gevoel bij.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:

    goei1163 (16 juni 2016),Klatergoud (14 juni 2016),Mr Bluenose (19 juni 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Eerste keus viel op de prachtige Naomi. Ze liep opgewekt rond in haar kostuumetje en zag er weer lekker uit. Aan de praat geraakt en uiteindelijk in een zetel terecht gekomen. Nou dat viel niet tegen want ze zette er het gas op. Hevig TZ, knuffelen, knabbelen en een zeer uitdagende pzc op het bankje vielen mij ten deel. Kortom waanzinnig goed en ze ging maar door en door en door. Op enig moment vroeg ik mij af wanneer ze de sleutel vraag ging stellen ?? Die vraag kwam maar niet en ik denk dat ze al een kwartier bezig was.
    Ik moest moeite doen om haar te stoppen want ik vond het een tikje gênant worden. Tijd is geld voor haar tenslotte en op het bankje (nog) niet. Daarom snel gevraagd een sleutel te gaan halen en we gingen lekker op een kamer verder. Maar eerst moest ze nog even dollen en plagen met Lilly. Dat is ook een mooie dame en de moeite waard voor de volgende keer ...... :dance2
    Heb al vaker aangegeven dat wat er op de kamer gebeurt, blijft op de kamer in mijn geval. Ik wil wel verklappen dat het er enerzijds stevig, fijn aan toe ging en anderzijds met heel veel gymnastische oefeningen gepaard ging. Grote genade, ik was op en dat terwijl ik toch echt niet rook ofzo. Nadat we beiden uit 'geknuffeld' waren de kamer verlaten en haar (ook) met een dikke klapzoen bij de lockers bedankt voor een heerlijke sessie. Wat een chick zeg!
    Na het douchen wat te eten besteld en ik was zeer aangenaam verrast dat ik gezelschap kreeg van .................... Naomi dus :happy. Ze begon wat van mijn frietjes mee te smikkelen en we raakten gezellig aan de praat. Tja, wat kan ik er meer over zeggen? Dit is gewoon een heel lief meisje, goed in haar vak en zeker communicatief en sociaal in haar gedrag. Moet echt zeggen dat ik van haar gezelschap heb genoten. Zowel voor, tijdens als na ons 'officieel' samenzijn. Met enige moeite liet ik haar gaan, maar de after sales bleken regelmatig van hoog niveau met een knipoogje, knuffeltje, kneepje, kusje etc etc. Klantenbinding in optima forma!

  12. Onderstaande 4 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (11 juli 2016),Mr Bluenose (11 juli 2016),SeX++ (11 juli 2016),VAZKOR (11 juli 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Alez, alez, alez: een slim foutje

    "Miroir, dis moi qui est le plus beau. Quitte à devenir mégalo
    Viens donc chatouiller mon ego. Allez, allez, allez
    Laisse moi entrer dans ta matrice. Gouter à tes délices
    Personne en peut m’en dissuader. Allez, allez, allez.

    Je ferai tout pour t’accompagner. Tellement je suis bornée
    Je suis bien dans ma bulle. Allez, allez, allez
    Tout est beau, tout est rose. Tant que je l’impose
    Dis moi qui est le plus beau. Allez, allez, allez"


    Geknipt uit mn bericht

    Zo rond zessen zag ik echter een van de weinige zwarte dames van de kamer komen, Cherry, Shana en Iman waren er helaas niet. Ik meende dat het Vanessa was, maar toen ik er naast neerplofte bleek het om Naomi te gaan. Alweer een Alayaya-moment, maar ook nu maakte het helemaal niets uit. Naomi kustte namelijk heel enthousiast, klom op mn schoot en lag zich gemeen tegen me aan te schurken. Alice mopperde iets in het Frans over goedkope sletten, maar daar zat geen venijn in die opmerkingen (zelf lag ze ook in een omhelzing met een stamgast)

    We besloten het op kamer verder maar uit te vechten en dat was een goede beslissing. Het begon net als een plaatje van Willly William, voor je gevoel net te langzaam, maar dan ineens vind ie toch zijn ritme: "Laisse moi entrer dans ta matrice, gouter à tes délices. Personne en peut m’en dissuader, Allez, allez, allez". Maar na een kusoffensief, blasoffensief en befcounteroffensief gaat het veel sneller dan dat ritme, al viel me op dat ze eerst een tijdje luid lag te kreunen, zonder dat ik nog veel gedaan had. Ik lette er verder niet op en na een paar minuten liet ze haar act varen, het ging over in veel zachter hijgen en je merkte dat ze nu op stoom kwam. Naomi rijdt stevig op me in cowgirl, duwt een van mn vingers in haar anus en wil nog sneller. In missio en doggy gáát het nog sneller en knalt na een uur uiteindelijk de eerste turbo van de dag stuk: "Je suis bien dans ma bulle, alez, alez, alez" BAM! Conlusie: Zeer lekkere meid voor PSE-ervaringen. Dit gaan we wel eens vaker proberen. WGSA-rating: 8/10

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (11 juli 2016),Klatergoud (11 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),Wijze grijze (17 juli 2016)

  15. #8
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Werd dixit intimi eruitgekegeld dit w-e TERECHT...redenen niet forumgeeigend
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  16. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (17 juli 2016)

  17. #9
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Ze staat noch vermeld bij de afwezige dames die weldra terug komen en dit ook voor Lilly .( Reizen damen ) .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  18. #10
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 09:15
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 4 posts

    Standaard

    dankzij de lovende commentaren op het nederlandse zebravinken club forum zal dit de druppel zijn geweest. en nu maar klagen

  19. #11
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    De alcohol spiegel was aan het begin van de dag echt nog veel te groot. Ik kon dus nog niet naar huis na een overnachting bij Babylon, na de avond ervoor teveel gezopen (en geneukt) te hebben. 's Ochtends kwam ik Naomi al even tegen, zo te zien was ze niet erg blij. Er werd wat met haar gepraat door o.a. Shana die ik even gedag kwam zeggen. Nadat de meeste verschijnselen van de kater overwonnen waren en ik een krantje zat te lezen werd ik gruwelijk ingepakt door haar. Ik hou er wel van om zelf de touwtjes in handen te houden. Dit maal liep het wat anders. Ze liep verleidelijk voorbij, ik dacht dat ze door zou lopen, maar keerde zich om, kwam naast me zitten en pakte me gruwelijk lekker op de bek. Dit kon dus wel eens het laatste zetje zijn om van de kater af te geraken. Na een kwartiertje zijn we arm in arm afgedaald naar een kamer. Ik had haar al nadrukkelijk gevraagd of het in een rustig tempo kon. Geen probleem. Sterker nog, een prima GFE werd het op de kamer. Mijn metgezel had er echter weinig zin in, dus werd het een hele onderneming om nog een condoom vol te krijgen. Eigenlijk deerde dat me totaal niet. Ik ben heerlijk verwend (en heb ook nog wat teruggedaan) met een lange pijpsessie. Deepthroat is zo m'n ding maar nu kon het juist bekoren. Het keelneuken in de eerste versnelling was ook subliem. Na bijna 1,5 uur kreeg ik het dus toch nog voor elkaar om heel intens klaar te komen.

    Na de kamer trouwens prima after sales gehad. Ik vind het een leuke, best lieve meid die er niet vies van is. Je zou misschien denken dat dit de eerste kamer met haar was. Nou niet dus, deze stond in schril contrast met de eerste, toen ik haar uitkoos. Ze kon zich de eerste kamer met mij niet meer herinneren. Het is nu al de tweede maal dat iets dergelijk me gebeurt met een Afrikaanse in Babylon. De score van vandaag was in ieder geval een mooie 9.
    Pluk de dag of een bloemetje

  20. Onderstaande 5 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 augustus 2016),Klatergoud (31 juli 2016),Manureva ( 2 augustus 2016),Mr Bluenose ( 1 augustus 2016),SeX++ ( 1 augustus 2016)

  21. #12
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Gisteren gespot in GT, ik begrijp dat ze daar haar geluk gaat zoeken

  22. #13
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard Naomi (Dominicaanse)



    Naomi (Dominicaanse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : meid om voor terug te komen.





  23. Onderstaande 2 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 november 2016),Mr Bluenose (13 november 2016)

  24. #14
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard Naomi [ dominicaanse ]

    Ik zag een mooi donker meisje aan de bar zitten het was Naomi een meisje uit de Dominicaanse Republiek.
    Ze had lange zwarte krullen en een leuke glimlach en na wat besteld te hebben zijn we op de bank gaan zitten.
    Het duurde niet lang of ze begon me te tongzoenen en niet veel later was ze me op de bank aan het pijpen.
    Snel naar de kamer waar ze doorging waar ze mee bezig was en het pijpen was nu een heerlijke deepthroat geworden.
    We veranderde in standje 69 waarbij ik ze kon beffen en vingeren in haar kutje en kontje.
    Ze ging daarna bovenop me zitten en ik liet me heerlijk berijden tot ik een geweldig klaarkwam.
    Dit meisje geeft een uitstekende service en is leuke meid in de omgang.

  25. Onderstaande 3 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (12 november 2016),Manureva (12 november 2016),Mr Bluenose (13 november 2016)

  26. #15
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    het betreft Naomi die al een paspoortje heeft (sierra-leone) enzo..dus kan gemerged worden...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  27. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    24HOURS (17 november 2016)

  28. #16
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    met zoenen vreet ze je bijna op met haar dikke lippen. Dat is al een hel avontuur. Pijpen is top, en ze laat zich gewillig beffen, ze komt ook na een tijdje.
    Lieve meid, GFE zeker aanwezig

  29. Onderstaande 4 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (14 februari 2017),Manureva (14 februari 2017),Mr Bluenose (13 februari 2017),Mr Pussy (13 februari 2017)

  30. #17
    Geregistreerd
    25 juli 2015
    Last Online
    17 maart 2017 @ 00:26
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 14 posts

    Beitrag Clomid Boost oder „Zungenküsse mit Bullensperma“

    Babylon, Naomi – Clomid Boost oder „Zungenküsse mit Bullensperma“
    09. Februar 2017



    Der liebe Eddie hat einen Heidenspaß mir immer mal wieder ein Mädel an die Seite zu stellen, von der er überzeugt ist, dass das passt oder er einfach neugierig ist, wie die Reaktionen so ausfallen. Gedanklich war ich fernab einer Buchung und hatte tendenziell andere fleischliche Gelüste, denn kurz zuvor hatte ich meinen schriftlichen Futterwunsch ans Kombüsenbullauge gepinnt. Es kam dann irgendwie anders und erstaunlicherweise doch absolut passend.

    Naomi, die nicht so ganz Schwatte aus Sierra Leone umme Dreißig, kam auf Zuruf und hatte wohl ihre Problemchen dem Redeschwall zu folgen. Ich hielt mich dabei auch eher vornehm zurück und tingelte zwei Minuten später mit dem Rastazopf-Schopf auf ein Stelldichein.






    Ein fröhliches Mädel mit ausgezeichnetem Service-Leumund und knutschigen Schmolllippen; kombiniert mit einer durchaus netten Oberweite. Ihr Bellybutton ist echt ein nach außen gewölbtes Knöpfchen und ihre Kehrseite hat einige, ziemlich unschöne, Geweberisse. Kann man aber prima drüber hinweg sehen…


    Kurzübersicht:
    Knutschen, Schlittenfahren, bisschen Ficken (Missio, Doggy, Elefant), ausgedehntes orales Finale mit SpZK und gemeinsamer Dusche danach. 50 min Zimmertime - 125 (100+25) Tacken.





    Wie die meisten Blacks knutscht auch Naomi nass, tief und recht wild. Allerdings hat man bei ihr auch Chancen sie auf die „Feelingschiene“ zu küssen. Insgesamt abwechslungsreiches Geknutsche mit saugenden und lippenbekennenden Zwischentönen. Langweilig ist definitiv anders.

    Schlitten fährt sie ebenfalls aufheizend und ausdauernd. Sie fokussiert sich allgemein im Sinne des Gastes ohne selbst irgendwas vorzugeben. Man könnte sagen, dass sie benutzbar ist ohne devot zu sein. Eine Gespielin für den Normalbereich, die sich auch nonverbal führen lässt. Prima! Zumindest für Papas Sohnemann.



    Das Ficken selbst empfand ich als solide bis gut, aber sie konnte mich diesbezüglich nicht wirklich vom Hocker hauen. Dennoch möchte ich nicht ungerecht sein oder gar ein Klagelied anstimmen. Gut möglich, dass es eher mir anzukreiden ist, dass das Fickfeuer nicht lichterloh lodern sollte. Beim Manne ja leider doch sehr Kopfsache. Nur geil sein, ist nicht halt nicht immer ausreichend. War ich etwa hungrig?

    Aber, es war ja nicht aller Tage Abend! Sowohl Schmackhaftes als auch die (meine) Ficktarantel des Tages sollte ich später noch serviert bekommen… Anderes Thema Andere Stelle!





    Etwas differenzieren muss ich auch beim Französisch. Naomi ist insgesamt eine gute Bläserin und unermüdlich dabei, aber trotz zwischenzeitlichem DT und EL/ES, halt phasenweise ein bisschen monoton. Den perfekten Druck an meiner Pfeife habe ich nicht wahrnehmen können oder dürfen.




    Ich überlegte das Handtuch zu werfen und es bei einer „höhepunktlosen“ halben Stunde zu belassen. Ob mir dies auf der Stirn geschrieben stand? Zumindest fragte Naomi im rechten Moment: „Will you come yet?“ und mit meinem „I don't know, maybe, maybe not!“ war ihr Ehrgeiz spürbar. Keine Dumme, möchte ich meinen, denn so steigerte sie schließlich auch ihren Profit ganz nebenbei. Zustimmend, und nun auch genug Zeit habend, schloss ich die Augen. Ich ließ sie ackern und man kann durchaus sagen, dass sie sich ihr Honorar hart erblasen musste. Ohne Mitleid zu heucheln, erwiderte sie auf meinen abschließenden Dank: „Anyone who wants to fuck two hours, is also exhausting“ und grinste dabei.



    Es dauerte rund eine Viertelstunde bis ich sicher war, dass ich zum Abgang kommen würde. Nicht ohne Grund erwartete ich eine ordentliche Portion „Bullensperma“. Stichwort Clomid! Als spermaaffiner Ficker gebe ich mir manchmal dieses Doping, welches bei mir eine Verdopplung der Ejakulatsmenge mit sich bringt. Vernünftig ist das sicher nicht, aber ich konnte bislang keine unerwünschten Nebenwirkungen feststellen. Irgendwie sind wir ja alle dreimal sechs Jahre alt und für sich selbst, mit jeder Konsequenz, verantwortlich.

    Ich drückte meinen pochenden Pimmel tief in ihren Schlund und zuckte kräftig aus. Wortlos forderte ich das gefüllte Schleckermäulchen zum Knutschen zu mir. Es sollten die hemmungslosesten und intensivsten Spermazungenküsse seit Längerem werden. Really yummy!



    Naomi schlug eine gemeinsame Dusche vor, denn die Stunde wäre schließlich nicht komplett. Sehr gerne! Zwei Minuten habe ich noch mit ihr im Zimmer rumgealbert und unter der Dusche ihr spielerisch einen Finger in den Hintern geschoben.

    „That's my passion!“, kommentierte Naomi diesen gefummelten Ausflug. „No secret, honey!“




    Insgesamt war es schon eine runde Nummer und als ich mich zurück im Barraum einfand, war mein bestelltes Futter gerade erst frisch serviert worden. Perfektes Timing und eine zusätzliche Überraschung, obwohl dies natürlich nur dem Zufall geschuldet war. Es war nach meinen Gusto!

  31. Onderstaande 3 leden hebben zitrone bedankt voor deze bijdrage:

    bettman ( 7 maart 2017),Manureva ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 2 maart 2017)

  32. #18
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 07:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard Black beauty

    Woensdag met deze dame op de kamer beland en er twee uur later "moe, maar voldaan" er weer vanaf gekomen. Wat een kanjer is dit, zeg! Naomi gaf mij werkelijk de perfecte GFE, uitgebreid tongzoenen, lekker kroelen en knuffelen, pijpen, beffen en, natuurlijk heerlijk intiem. Alles met een vanzelfsprekendheid alsof we al vele malen het bed hadden gedeeld. Prachtig!! Drie rondes hebben we gedaan, met uiteindelijk een orgasme-eindstand van 3-2 in Naomi's voordeel. Na de eerste ronde ging ze heel subtiel aangeven hoe ze het graag heeft, veel vertrouwder en "vriendinnenseks-achtig" wordt het niet...
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  33. Onderstaande 7 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (28 september 2017),foefel (29 september 2017),Klatergoud (29 september 2017),langlekker (29 september 2017),Manureva (30 september 2017),Mr Bluenose (28 september 2017),VAZKOR (29 september 2017)

  34. #19
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    na wat geklooi in Heaven7 is mejuffer sinds een weekje in Acapulco Gold
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  35. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 mei 2018)

  36. #20
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard Melody (Gambiaanse)

    Melody (Gambiaanse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 32 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
    Extra info : echt hele goede sessie





  37. Onderstaande 3 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 ( 5 mei 2018),Manureva ( 6 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018)

  38. #21
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    Acapulco Gold sessie 1 Melody


    uit mijn stukje algemeen

    De eerste met de donkere Melody, die was ik ’s morgens bij een eerste rondgang door het gebouw in een van de sauna bijkom ruimtes tegengekomen toen ze aan het bellen was, intrigeerde me meteen. Mooie meid (midden twintig) prachtige bos haar. Wat later kwam de ze barruimte binnen en ik sprak een paar woorden met haar, met inspiratie nam fors toe. Ze verdween in de rustige Kino (men zou een nieuwe beamer kunnen overwegen want de kwaliteit was echt niet zo bijster), en ik volgde haar en ging naast haar zitten. Met haar zachte (uiterst geile) stem had ze mijn interesse al snel gefocusseerd… een vrijpartij ontspon zich die mij nog lang zal bij blijven, heeerlijk. Uitgebreid als verliefd stel tongzoenen, met lichaam tegelijkertijd door haar zachte handen in vuur en vlam gezet.. die wilde ik na een tiental minuten beslist beter leren kennen.

    Op de kamer werd het alleen maar beter. Echt een vette vrijpartij voor het bed, eindigend met Melody op het bed die mij knielend een blowjob deed terwijl ik haar oh zo fraaie rug en billen met wat massageolie een goed en geil onder handen nam. Ik hield het niet echt lang uit, en moest even afleiding zoeken. Gedaan door haar op haar rug te leggen en nu de voorkant onder handen (en tong genomen), Welaan, daar lustte Melody pap van… wat een fris kutje zeg, smaakte heerlijk, en ze leek te genieten van mijn orale prestaties. (NL-GH 1:0). Daarna besloot Melody dat het mijn beurt was, en wist wederom mijn lichaam een vuur en vlam te zetten, oraal aktief (tongzoenen), blow van de eerste categorie. En tegelijkertijd mijn lichaam aftastend om mij verder te stimuleren. Ze wist mijn hoogtepunt echt super lang te rekken… een echte aanrader heren beren, met zoveel seksuele intelligentie…
    Daar moest ik wel even van bijkomen…



  39. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 mei 2018),delaplace1 ( 5 mei 2018),Manureva ( 6 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),Patjax ( 5 mei 2018),phoenix ( 5 mei 2018)

  40. #22
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    kan samengevoegd worden met Naomi(ex-Bab/H7) gezien het dezelfde dame is
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  41. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 7 mei 2018)

  42. #23
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    scherpe opmerkzaamheid!

  43. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 8 mei 2018)

  44. #24
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    scherpe opmerkzaamheid!
    Is dit de NAOMI met de strepen op haar buik lijk net of er een siaalborstel overheen is gegaan.

  45. #25
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Neen Dalton, die betreffende Naomi is al een tijdlang op non-actief...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  46. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 mei 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.

Diamond 468*60   Living Room 468*60