Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Kamila (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Kamila (Roemeense)



    KAMILA (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Buik
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 90 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    pret (28 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Kamila
    Een half uurtje later kwam Kamila de bar binnen lopen. Ze kwam gelijk naar me toe en stelde voor om in de zithoek te gaan zitten. Ze vertelde me dat ze nog erg moe was, omdat ze in Mondial lange dagen maakte. Meer dan 14 uur. In Mondial schijnt er een regel te zijn, dat de dames voor 17:00 uur binnen moeten zijn. Doen ze dat, dan bedraagt de entree €30,-- voor ze. Komen ze later dan wordt de entree €60,--. Mirela kon mij dit later bevestigen.
    Kamila en ik hebben een behoorlijjke tijd met elkaar gesproken. Ik denk toch gauw een uur. Op een gegeven moment vroeg ze of ik met haar naar een kamer wilde. Ik zei dat ik daarvoor uiteraard was gekomen. We zijn opgestaan en Kamila ging voor een sleutel. Op de kamer begonnen we elkaar innig te (tong)zoenen. Ik werd hier behoorlijk opgewonden van. Kamila merkte dat ook een daalde af naar beneden. Ik vroeg aan haar of ik haar ook mocht likken, maar ze zei dat ze in haar periode zat. Ik geloofde haar en wist dat ze dit niet zei om te voorkomen dat ik haar zou likken. In het verleden heb ik haar meermaals gelikt, zonder dat ze daar een probleem van maakte, integendeel. Vandaag had ik helaas pech.
    Na een tijdje kwam Kamila boven op me zitten en begon langszaam te rijden. Na een tijdje stelde ik voor om haar te nemen in missio. Zo kon ik haar weer lekker (tong)zoenen en zij begon mijn tepels te bewerken met haar vingers. Dit alles werd me al snel te veel en ik kon het niet meer houden. We hebben nog even nagepraat met elkaar en hebben de kamer weer verlaten Ik had het gevoel dat we al meer dan een half uur op de kamer waren, maar toen we de kamer verlieten, vroeg ik haar wat ik haar verschuldigd was en ze zei €30,--. Dat is het tarief voor 20 minuten. Volgens mij was het wel wat langer. Ik zei tegen haar dat ik later nog een kamer met haar zou nemen, oa om elkaar te masseren. Beneden heb ik haar betaald en we namen afscheid met een paar zoenen.

    Later op de avond heb ik inderdaad nog een 2e kamer met haar gehad. Dit keer 40 minuten. Voor de tijd hebben we eerst nog een leuk gesprek gehad en dat hebben we voortgezet op de kamer. Dit keer een kamer buiten op het terras. Erg kleine “knusse” kamertjes. Het voordeel is wel dat je geen last hebt van de harde muziek. Op dit kamertje hebben we elkaar een beetje gemasseerd. Ik dit keer zijn we zeker meer dan 40 minuten op de kamer geweest, maar ik hoefde maar te betalen voor 40.

    Naam : Kamila
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg, maat 36/ A-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10 (een paar keer een uitgebreid gesprek met haar gehad, voordat ik met haar op een kamer ben gegaan)
    Aftersales: 10/10 (Ook na de tijd geeft ze je altijd aandacht)
    Cijfer: 9/10

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.

  Diamond 468*60