Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
  1. #1
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard James Bond lookalike?

    Misschien wordt het tijd dat ik een klein beetje meer over mezelf vertel.
    Een heel eind de 40 voorbij, en nog nooit een relatie gehad. Woon op een half uurtje van de grensovergang bij Roermond en Venlo. Tevens een minuut of 20 rijden van België af, en YinYang ligt ook op een half uur. Voor degenen die nu beginnen te extrapoleren en mij willen verrassen in mijn huisje, mijn favoriete vlaai is rijstevlaai met slagroom en de echte Hollandse vlokken. Dan kun je koffie en bier krijgen zoveel je wilt.
    Door enige familiale problemen en een eigen bedrijf met veel werk, en niet in de laatste plaats, enige verlegenheid als ik personen van het andere geslacht tegen kom, heb ik nooit het geluk gehad om een relatie te kunnen aan gaan. Een aantal van mijn vrienden praat regelmatig met enige trots(?) over hun ex, ik heb dat helaas niet.
    Zo'n 14 jaar geleden heb ik deze hobby op gepakt. Ik zat op een vrijdagavond in de bioscoop naar een film te kijken, vraag me niet welke, en bedacht opeens: vandaag ga ik naar de h***en. Enige maanden ervoor, toen ik eens met vrienden naar de film ging, kwamen we langs een leuk bungalowtje met garage met groene tl-buizen. Ik zei: waarom hang je nou groene tl-buizen aan de muur. Die anderen: snap je dat niet? Nee, hoezo? Nou daar zitten een speciaal soort vrouwen. Wat voor vrouwen dan, vroeg ik. Je weet wel, was het antwoord. Nee, dat weet ik ni....., wacht even, jullie bedoelen..... Ja, hehe, tjongejonge, duurt ook lang. Daar ben ik toen dus later die avond binnen gestapt. En nog eens, en nog eens, en nog eens.
    Als je er op gaat letten, dan zie je ineens een heleboel van die gelegenheden. Het eerste half jaar ben ik "volkomen los geslagen". Minimaal 2 keer in de week naar zo'n gelegenheid, vaak wel maar voor een half uur of 3 kwartier. Al gauw kwam ik tot de ontdekking dat ik liever een prostituee tegen kwam dan een h**r.
    Niet veel later vond ik ook de thuisontvangst. Toen waren dat nog bureau's die in de krant adverteerden, en daar kocht je dan een telefoonnummer. Ergens in die tijd was er volgens mij een wethouder uit Rotterdam of den Haag of zo, die eens buiten het potje had geplast. In de berichtgeving daar over ben ik op sites als Hookers en Kinky uit gekomen.
    Ik heb in midden-Limburg elke gelegenheid wel eens van binnen gezien. Ook YinYang toen het nog een gewone priveclub was. Noord-Limburg heb ik er een aantal bezocht, alsook net over de grens in België wist ik er toen een paar te liggen. Eindhoven en die kant ben ik wat minder geweest.
    Een jaar of 10-12 geleden lag er in, ik geloof Lomm, een club die heette Unique. Die hadden toen een soort van flatrate systeem. Alles kostte 25€, meen ik. Pijpen, neuken, zoenen betekende dus 75€ voor een half uur. En de mannen liepen er in badjas rond. Ik weet niet of het nog bestaat.
    Zo'n jaar of 8 geleden las ik voor het eerst over, wat dus de saunaclubs blijke te zijn, over clubs in Duitsland met grote huiskamers, waar de dames ook de hele dag zaten. Het zal op Kinky zijn geweest dat ik een advertentie zag staan. Je kon daar zomaar een praatje mee maken, zonder verplichtingen. Gezien mijn ietwat verlegen aard leek mij dat helemaal niks.
    De laatste jaren ging ik meer naar dames die thuisontvangst doen, je hebt dan wat meer kans om een Nederlandse tegen te komen, wat soms best handig is.
    Een jaar of 5 geleden zag ik een advertentie van PTX in Xanten: een keer betalen en daarna heel de dag neuken zoveel je wilt. Tussendoor nog wat eten, en ok de drank was bij de prijs in begrepen. Na mij zelf een paar keer wat moed in gesproken te hebben, op een dag de auto die kant uit gestuurd, een uur rijden vond ik net niet te ver. Ik ben daar in 3 jaar tijd iets van een 15 keer geweest. Destijds hadden ze nog regelmatig themadagen, en ik vermeed het weekend, wat mij erg druk leek. Helaas konden de meeste dames daar maar weinig Engels of Duits, wat het moeilijk maakt om echt contact te maken.
    Begin 2015 heb ik zakelijk een goede deal kunnen maken. Hierdoor heb ik wat meer vrije tijd gekregen alsook "een beetje meer slappe was". Op een zondagmorgen, ik zat in de bioscoop in Roermond, dacht ik: dadelijk moet ik eens gaan kijken wat dat YinYang tegenwoordig eigenlijk is. En een week later ging ik dat nog eens doen. Na een paar weken kreeg ik het idee dat er dames waren die dachten dat ze voor mij konden bepalen wat ik leuk vond. Ik ben toen maar eens door gereden naar SixSens. Sindsdien wissel ik deze clubs af op de zondag, als ik geen andere verplichtingen heb.
    Ergens in de zomer van vorig jaar heb ik dit forum ontdekt, en ben stiekum gaan mee lezen. Na enige tijd kreeg ik een mededeling dat ik mij moest aanmelden als ik meer wilde lezen. Ik heb dat toen gedaan, en schrijf zo af en toe eens wat.
    Ik heb nog steeds last van enige schaamte als ik een dame moet aanspreken, ik heb dus ook al eens vaker dames gespot waarvan ik dacht dat ze de moeite waard waren om eens nader kennis mee te maken. Sommigen heb ik dus nog steeds niet aan gesproken, en dat zal misschien ook nog wel even duren.
    Zo, ik ga eens kijken of de koffie door gelopen is, en zal de vlaaibordjes vast klaar zetten.

    Oh ja, mijn nicknaam hier. Ik zou eigenlijk de charmante verleider willen zijn die dat grote voorbeeld uit Engeland is, maar het is het toch net niet helemaal. Niet in goedgebekt zijn, niet in het versieren, zeker niet in het vangen van slechte mannen en vrouwen. Hooguit in respect voor personen van het andere geslacht.

    Nulnulzeseneenhalf

  2. Onderstaande 30 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 mei 2016),Ascari (24 mei 2016),Befke (25 mei 2016),Big30 (24 mei 2016),biged (27 mei 2016),Bluebear (24 mei 2016),ButtinSky ( 5 juni 2018),Das (24 mei 2016),Eddy_V (24 mei 2016),fr_loper (24 mei 2016),gignnl (24 mei 2016),Knabbel (24 mei 2016),Laatbloeier (29 mei 2016),langlekker (24 mei 2016),Massi (15 januari 2017),mentholbear (26 juli 2020),Nedlovefkk (24 mei 2016),Patjax (24 mei 2016),pret (24 mei 2016),Ricardo Banana (24 mei 2016),rob45 (24 mei 2016),SAS (25 mei 2016),schoolmeester (26 juli 2020),sofaking (24 mei 2016),Teiresas (24 mei 2016),The Joker (26 juni 2016),waterrat (26 mei 2016),Wentelt Eefje (25 mei 2016),Wijze grijze (24 mei 2016),yylover (24 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Als je met Elvira kunt dollen op de kamer, lijkt mij dat die schaamte al een heel eind is verbeterd

  4. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (24 mei 2016),pret (24 mei 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Een kleine aanvulling.
    Op dit forum bestaat de mogelijkheid om iemand een bedankje te geven. De oplettende lezer zal merken dat ik dat weinig doe. Hoewel ik het systeem an sich fantastisch vind, zie ik dat het wordt misbruikt.
    Bij het Eurovisiesongfestival zie je dat de "vriendjes" op elkaar stemmen om te voorkomen dat ze later scheve gezichten krijgen. Op snoetenboek, dat ik zelf niet heb, maar ik zie het bij vrienden en kennissen, wordt er geliked omdat een vriend of goede bekende iets erop heeft gezet of gedeeld. Ik geef alleen maar een bedankje als ik denk dat het een meerwaarde voor dit forum heeft, of wanneer ik van mijn stoel viel van het lachen.
    Om ongeveer dezelfde redenen zal ik in clubs niet snel met andere mannen in gesprek gaan. Ik heb daar geen moeite mee, maar omdat je verder weinig deelt gaat het al gauw over de dames die er rondlopen, en wat er allemaal mis mee is.

    Als verduidelijking op de opmerking van yylover. Veel van mijn vrienden en kennissen zullen zeggen dat ik totaal niet verlegen ben. Dat komt omdat ze vergeten dat ik de eerste paar keer dat ik hun tegen kwam niet veel zei of deed. Het kennismaken kost mij nog steeds moeite, maar als ik eenmaal iemand ken, en mijn schaamte voorbij ben, dan is er veel mogelijk. Iets dat zeer zeker verbeterd is sinds ik deze hobby beoefen. Het lukt mij al om niet meer te blozen als een knappe dame mij aanspreekt of zelfs maar toe lacht.
    Sterker nog, voor mijn bedrijf, of wat er nog van over is, ga ik wel eens naar beurzen toe. Op stands waar ik meer informatie wil probeer ik juist de dame aan te spreken. 2 vliegen in 1 klap. Ik word slimmer, en ik heb nog eens met iemand van het andere geslacht gesproken.

  6. Onderstaande 7 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (24 mei 2016),fr_loper (24 mei 2016),hobie (27 mei 2016),mentholbear (26 juli 2020),pret (24 mei 2016),waterrat (26 mei 2016),yylover (24 mei 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Door enige familiale problemen en een eigen bedrijf met veel werk, en niet in de laatste plaats, enige verlegenheid als ik personen van het andere geslacht tegen kom, heb ik nooit het geluk gehad om een relatie te kunnen aan gaan. Een aantal van mijn vrienden praat regelmatig met enige trots(?) over hun ex, ik heb dat helaas niet.
    Wijlen Johan Cruijff had een bekend gezegde "Elk nadeel heeft zijn voordeel" en andersom.Met andere woorden,jij heb ook geen last van partner en kinderalimentatie en je bent ook geen half huis (en de rest) kwijt aan een expartner.
    Laat ze maar met trots praten ?? over hun ex en de kosten verzwijgen. Jou gaat het voorlopig financieel voor de wind en ook heb je zelf de teugels in handen. Ik zou zeggen,Geniet er van met volle teugen ! Life is short........

  8. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 mei 2016),db2 (24 mei 2016),fr_loper (24 mei 2016),mentholbear (26 juli 2020),yylover (24 mei 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Veel dames vragen, na het uitwisselen van namen, heb je een vrouw, vriendin, kinderen. Of zeggen, wat heb je mooie ogen. Dat laatste zeg ik altijd dank je wel op, ook al weet ik dat het de bedoeling is om je mee te krijgen. Dat eerste zeg ik altijd nee op, heb ik niet. Zondag sprak ik met een dame en na 2 zinnen was het weer zover. In tegenstelling tot de meeste dames, was dit er eentje die niet zomaar wou geloven dat ik thuis niks heb. Je hebt een aardig gezicht, ziet er goed uit, bent aardig, waarom niet was de vraag. Zoals meestal doe ik het af met: ben ze niet tegen gekomen, of misschien rent ze wel weg als ze mij ziet.
    Ik heb op dit forum al in verschillende posts geschreven dat ik ergens toch wel graag een relatie zou willen hebben. Ook heb ik wel eens geschreven dat dames mij nooit hun nummer geven.
    Nou vraag ik mij af of dat dit verband houdt met elkaar. Oftewel, ben ik na de donatie van 50 of 100 € niet meer interessant omdat ze ervan uitgaan dat ik niet vrij ben? Kijk ik verkeerd, gedraag ik me verkeerd om ervoor te zorgen dat dames ook nog eens zin hebben om mij buiten de club vaker te zien. Ik lig er op dit moment niet wakker van, maar het is wel iets waar ik op dit moment op rustige momenten aan denk.

  10. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    @Nulnulzeseneenhalf : Zoek liever geen relatie in het P6 wereldje.
    Nu wil je er een, maar als er een toehapt dan had je mogelijk bezworen om Geen relatie te hebben.
    Zoek beter op Lexa of Badoo naar iets leuks en meet je zelf een interessant imago aan. (Profiel).
    Er zijn nog veel meer sites maar kijk even rond zou ik zeggen. P6 waar we hier voor op het forum zitten is een leuk tijdverdrijf/ontspanning en om in je sexuele behoeftes te voorzien,daar zou ik het bij houden als ik jou was.

  11. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (29 augustus 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Volledig eens met Rob45. SC zijn geen oorden om je toekomstige vriendin te zoeken. Dat kun je het beste op straat (nee hiermee bedoel ik dus geen tippel dames mee) doen. Of in uiterste geval via dating sites.

  13. #8
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    @rob45 en @pret
    Heren, U begrijpt mij niet helemaal goed. Ik zoek geen toekomstige echtgenote in het P6 gebeuren.
    Maar als ik links en rechts de bijdrages hier lees, dan lijkt het er soms op dat anderen overstelpt worden met aanbiedingen van dvp's om bij hun in te trekken en hebben ze 2 of 3 telefoons nodig om alle nummers kwijt te kunnen. Mij gebeurt niets van dat alles. En ik blijf maar denken dat als ik dit probleem heb getackeld, ik in het echte leven "de playboy" kan gaan uithangen en dit leven vaarwel kan zeggen. En dus ook binnen notie getrouwd ben met de liefste en aardigste vrouw die er in Nederland maar te vinden is.

  14. #9
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    @rob45 en @pret
    Heren, U begrijpt mij niet helemaal goed. Ik zoek geen toekomstige echtgenote in het P6 gebeuren.
    Maar als ik links en rechts de bijdrages hier lees, dan lijkt het er soms op dat anderen overstelpt worden met aanbiedingen van dvp's om bij hun in te trekken en hebben ze 2 of 3 telefoons nodig om alle nummers kwijt te kunnen. Mij gebeurt niets van dat alles.
    Oké, gelukkig dan, je wilt in principe alleen "oefenen" .Ook hier dan een tip van mij.
    Meet je dit imago aan : Kort kapsel of kaal. Duur horloge om de pols en liefst om de hals een brede gouden ketting.
    Looks zijn nog niet eens zo belangrijk zolang je er maar "normaal"uitziet.
    Kortom laat zien dat je geld heb en kom ook met een vlotte gezellige babbel.
    Ze zullen vragen uit nieuwsgierigheid wat je doet voor de boterham en als het antwoord bevredigend is om je telefoonnummer vragen. Note : Wel kan het soms moeilijk zijn om er weer vanaf te komen als ze er brood in zien.Dus geef niet je eigen nummer maar koop er een nummer bij voor dit soort aangelegenheden.

  15. #10
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Oké, gelukkig dan, je wilt in principe alleen "oefenen" .Ook hier dan een tip van mij.
    Meet je dit imago aan : Kort kapsel of kaal. Duur horloge om de pols en liefst om de hals een brede gouden ketting.
    Looks zijn nog niet eens zo belangrijk zolang je er maar "normaal"uitziet.
    Kortom laat zien dat je geld heb en kom ook met een vlotte gezellige babbel.
    Ze zullen vragen uit nieuwsgierigheid wat je doet voor de boterham en als het antwoord bevredigend is om je telefoonnummer vragen. Note : Wel kan het soms moeilijk zijn om er weer vanaf te komen als ze er brood in zien.Dus geef niet je eigen nummer maar koop er een nummer bij voor dit soort aangelegenheden.
    Twee probleempjes. Ik draag al 15 jaar geen horloge, en ik heb nog nooit een ketting om gehad.

  16. #11
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Twee probleempjes. Ik draag al 15 jaar geen horloge, en ik heb nog nooit een ketting om gehad.
    Haha, dan ben je "kaal". Koop een nep Rolex (Ziet er interessant uit). Gegarandeerd dat ze vragen of het een echte is,heb je al gespreksstof.
    Als je geen dikke Job heb met wat dikdoenerij verzin je er een.
    Een gouden ketting moet wel echt zijn want de dames zijn ook weer niet gek.
    Ik zeg altijd "Het kost een paar centen maar daar heb je dan wat voor.

  17. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Veel kameren met dezelfde dames 006,5 en waarbij de kamerduur minimaal 1 uur is en de contactgegevens vliegen je om de oren.

    Ben zelf meer iemand van half uurtjes en veel afwisseling maar de zeldzame keren dat een dame me zo kon bekoren dat ik vaker en langer mee kamerde werd privé contact aangeboden.

  18. #13
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Veel kameren met dezelfde dames 006,5 en waarbij de kamerduur minimaal 1 uur is en de contactgegevens vliegen je om de oren.
    Als je ze ook nog goed laat verdienen met eventueel een goede fooi dan is het helemaal voor mekaar.

  19. #14
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Kamer zelf veelal met dezelfde dames, en altijd voor een uur, ook nog eens met fooi.
    (Bijna) nooit met contactgegevens bestookt. Valt allemaal wel mee.
    Oh ja, en zonder gouden kettingen en horloges.

    Of zou het aan mij liggen ?

    De meeste verzoeken tot contact komen vaak van de ijsberen zelf. Veelal om data uit te wisselen voor aanwezigheid in de club.
    En een aantal van jouw dames ken ik natuurlijk ook, en we weten beiden, dat deze professioneel genoeg zijn om zich daar niet mee bezig te houden.

    Heb ooit met een dame, die kortstondig in een club werkte, eens telefoonnummers uitgewisseld, en dat was voor mij de wake up call om dit nooit meer te doen.

  20. #15
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Heb ooit met een dame, die kortstondig in een club werkte, eens telefoonnummers uitgewisseld, en dat was voor mij de wake up call om dit nooit meer te doen.
    Daarom vraag ik mezelf ook af waarom je dan contactgegevens van een dame zou willen hebben ? Die wake up call die ken ik wel.

  21. #16
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Daarom vraag ik mezelf ook af waarom je dan contactgegevens van een dame zou willen hebben ? Die wake up call die ken ik wel.
    Om met die ene dame, die je wel kan vertrouwen, te kunnen afspreken in de club. Daar zie ik geen probleem in.

  22. #17
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht

    Om met die ene dame, die je wel kan vertrouwen, te kunnen afspreken in de club. Daar zie ik geen probleem in.
    Dat is het hem net, dat vertrouwen dat je dan wel moet hebben in die ene dame.
    Mijn ervaring is,nooit GEEN nummers uitwisselen dan heb je in ieder geval geen gezeik. Die ene keer dat ik het wel deed was het een hoop ellende.
    Ik laat tegenwoordig alles in de club achter en neem niets "mee".
    Bevalt me prima want zo blijft het vrijblijvend en relaxt.

  23. #18
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Dat is het hem net, dat vertrouwen dat je dan wel moet hebben in die ene dame.
    Mijn ervaring is,nooit GEEN nummers uitwisselen dan heb je in ieder geval geen gezeik. Die ene keer dat ik het wel deed was het een hoop ellende.
    Ik laat tegenwoordig alles in de club achter en neem niets "mee".
    Bevalt me prima want zo blijft het vrijblijvend en relaxt.
    Helemaal mee eens.

  24. #19
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Veel kameren met dezelfde dames 006,5 en waarbij de kamerduur minimaal 1 uur is en de contactgegevens vliegen je om de oren.

    Ben zelf meer iemand van half uurtjes en veel afwisseling maar de zeldzame keren dat een dame me zo kon bekoren dat ik vaker en langer mee kamerde werd privé contact aangeboden.
    Ik heb zowel in YY als in SS een "vaste" dame. Meestal ga ik voor een half uur, soms een uur. Beide al bijna een jaar. Nog nooit zelfs maar toespelingen gemaakt. Mocht ik "morgen" om een telefoonnummer vragen, al is het maar om zekerheid van aanwezigheid te garanderen, dan vrees ik dat ze kwaad weglopen en me nooit meer willen zien.

  25. #20
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Je moet niet hun nummer vragen, maar je zou kunnen zeggen dat je de komende tijd maar sporadisch kan komen, en of ze je zouden kunnen zeggen wanneer ze aan/afwezig zijn in de komende maanden. Misschien geven ze je dan zelf wel hun nr.

    Ik zoek ook geen contact buiten de club, maar toch heb ik mijn 8 jaar clubwandelen 3 nummers toegestoken gekregen. Ik heb ze beleefd aanvaard, maar nooit gebruikt.
    Dit zijn mijn tips:

    Het waren al wat oudere dames die hun agenda zelf beheerden en niet aan een pooier gebonden waren. Hoe ik dat kan weten ? Zeker weet je het nooit, maar als je bijv. over vakanties spreekt en blijkt dat ze ook wel eens wat reizen naar Europese en exotische vakantieoorden en hobbies hebben, dan denk ik dat ze op hun eigen benen staan.

    Aangezien de dame mij erg beviel ging ik voor minimum een uur, 2 keer op dezelfde dag. Als ze een extra (FT of anaal) voorstelde ging ik op minstens 1 van de opties in. En achteraf kreeg ze ook nog een kleine fooi, omdat de klik er was. De dame werd tijdens het uur ook zo goed als ik kon verwend natuurlijk.

    En omdat ik dus echt niet frekwent club, stelde ik de vraag naar haar aanwezigheid en kreeg daarmee een nummer, ook al was dat niet de bedoeling. Twee keer kameren volstond zelfs daarvoor.

    Moest ik vrij zijn had ik misschien zelfs in de verleiding gekomen om het nummer te gebruiken, maar in mijn gebonden toestand kon dat (gelukkig, denk ik) niet.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  26. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 augustus 2016),rob45 (29 augustus 2016)

  27. #21
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    2 weken op rij is het me nu gelukt om in een club, vorige week SS, gisteren YY, er een niet-Roemeens dagje van te maken. Beide malen 1 "vertrouwd" en een nieuw gezichtje leren kennen. 3 van de 4 onderonsjes waren van het type waarvan ik me af vraag of mijn vrienden dat ook denken als ze 2 keer per week al 30 jaar lang met dezelfde dame, hun liefde voor het leven, de gebruikelijke gymnastiekoefeningen doen: het geeft verlichting maar geen voldoening.
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb me niet verveeld, ik heb er zeker geen spijt van, maar ergens mis ik mijn Roemeentjes.

    Ben ik nu verslaafd aan Roemenië? Want als dat zo is kan ik misschien beter verhuizen. Al heb ik hier niet zoveel, daar zal ik binnen gehaald worden als de rijke weldoener.

    Iets om de komende tijd eens over wakker te liggen als we de slaap weer eens niet kunnen vatten.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  28. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 9 januari 2017)

  29. #22
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ligt er wel aan waar je je gaat vestigen. Als je in Boekarest wilt leven (en dat is een verschrikkelijk mooie stad met een overdaad aan mooie vrouwen) dan is weliswaar het eten goedkoop, maar dan hebben we het wel gehad. Alle andere "westerse" producten, zoals kleding om indruk op die mooie vrouwen mee te maken, hebben "westerse" prijsnivo's.

    Iets soortgelijks geldt voor alle steden met een aanzuigende (economische) werking in iets mindere mate. Je rekent jezelf te snel rijk hier vrees ik.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  30. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf ( 9 januari 2017)

  31. #23
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik heb al een leuk stukje grond gevonden. Bouwen zal wel niet zo duur zijn daar, dus voor 5 ton totaal ben ik klaar. Weet iemand of dit ver van de bewoonde wereld ligt? Ik ben niet zo goed in aardrijkskunde.

    http://www.marktplaats.nl/a/zakelijk...Page=lr&pos=14

    PS nog genoeg ruimte over om zelf wat groentjes te verbouwen en een varken en stier of wat kippen voor het vlees.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  32. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (10 januari 2017)

  33. #24
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Ideale plek als je op beren- in plaats van op vrouwenjacht wilt...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  34. #25
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb me niet verveeld, ik heb er zeker geen spijt van, maar ergens mis ik mijn Roemeentjes.

    .
    En de ban gaat door. Gisteren in YY 2 maal Roemeentje gestrikt. Inclusief voor- tussen- na- en weet ik wat voor spelletjes, meer als 2 uur heel veel lol en plezier gehad. De slapeloze nachten blijven zo wel voort duren.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Diamond 468*60