Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Eerste en enige trio in PHG tot nu

    Beide dames zijn inmiddels weg uit PHG, zover ik weet is Sara gestopt en Jessica is laatst nog eens geweest maar of dat een vervolg krijgt weet ik niet



    * Recensie van 8 januari 2005 *

    ;D ;D ;D ;D

    De grijns is er nog niet weg te krijgen....
    Gisteren dus voor het eerst sinds een week of 4/5 weer eens richitng het wijze oosten getogen. Aangekomen trof ik er natuurlijk weer een aantal bekende ijsberen aan, zoals Willen2 en Bedero. Ook kennis gemaakt met nog een paar andere nedrlandse ijsberen, leuk jullie ontmoet te hebben Wil48, Winex69 en Tiga.
    Tot mijn groot geluk was ook Sarah van de partij dus beloofde de dag al goed te worden, maar ja over haar gaat deze recensie niet.....
    Na een middagsessie met Sarah dus na het eten eens rondkijken en twijfelen, zoals ik dat inmiddels wel gewend ben van me zelf. De heren Winex, Wil en Willen vertrokken al om uurtjke of 7 met de noorderzon.
    Opvallens was dat tijdens het eten de genoemde Jessica ook eten kwam halen beneden in het nachtcafe...en nog opzienbarender was haar verschijning, ik geloof dat menige ijsbeer even zijn vork op het bord had gelegd om haar te bekijken toen ze de trap opliep met haar bordje 'Spretzel & Goulash'' ..ja ik ook
    Had al gepland om wellicht nog eens met Sarah te gaan, maar toen ik haar zag voelde ik de pionierszin omhoog komen. Na wat geklets te hebben met Tiga besloot ik maar eens af te gaan wachten en wilde her en der wat info inwinnen, maar helaas kende niemand Jessica echt...zelfs onze Hausmeister niet .
    Maar Tiga hielp een handje en offerde zich op en dook een half uurtje met haar de kamer op en kwam behoorlijk tevreden ervan af weer....tja toen wist ik het bijna zeker.....
    In de hal stond ineens Sarah te kletsen met haar dus na alle verhalen van Sarah en Nicky die ik had gelezen besloot ik dan mijn premiere maar te nemen, als ze wilden.....Sarah en Jessica, twee dezelfde types qua karakter heb ik het idee.
    Nou wat ik in het begin al typte...de smile is er nog steeds, wat was dit een lekkere ervaring zeg....was me eerste trio in PHG maar wel een heel erg lekkere
    Jessica heeft in mijn ogen een droomfiguurtje, heerlijk strak, lijkt idd echt geen 23 (eerder 18/19) en is op de kamer ook een heerlijke meid.
    Erg opvallend is haar tongkustechniek, zal maar zeggen, best wel indringend :P.....
    Heb de cijfers/kosten voor Jessica ingevuld bij het recensieformulier....die van Sarah mogen inmiddels bekend zijn

    Im Falle dass ihr es selbst lest.....Jessica und Sarah, es war echt toll mit euch beiden....vielleicht machen wir das nochmal :
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Bijna trio maar wel meteen achter elkaar : Katalin en Bettina....
    Bettina werkt nu in Zwitsreland en Katalin in Keulen.

    18-6-2003
    Nadat ik eigenlijk nog bezig was om Katalin bij te voederen kwam ik de Hongaarse vriendin Bettina tegen. Deze maar aan de arm meegenomen om wat bij te kletsen en eens te kijken of het wat was. Had niet zo'n zin in een trio daarom alleen met Bettina verder gegaan. Bettina is niet de allermooiste maar voor mij heeft ze wel wat. Een paar mooie blauwe kijkers en voor de rest zit er alles op en aan. Nadat ik haar lekker had gemasseerd kwam ze een beetje los en begon me te zoenen en over mijn hele lichaam te likken. Tepels en ballen kregen een speciale behandeling. Wat ze echt lekker kan is pijpen en daarmee stopt ze niet totdat je klaar bent(FT) was wel weer lekker.
    Gr Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb wel een keer een trio gedaan met Katalin en de zus van Bettina, die trouwens ook werkt in Zwitserland op dit moment.

    Tevens wel een keer een trio gedaan met Mel en haar vriendin Kim.

    Allemaal oude doosgevallen

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Kan het trio met Leila en Sammy niet uit mijn hoofd zetten...................jemigdepemig............. ... ik weet zeker dat als ik over een jaar of 40 in een beaardentehuis zit en hieraan terugdenk, ik accuut weer een orgasme zal krijgen.................. (als is het dan ook in poedervorm). Afijn, Sammy is schijnbaar gestopt :( , en Leila werkt wellicht elders........... :( tot groot ongenoegen van mij.......................Ik kon het met Leila met gemak enige uren uithouden op de kamer (het persoonlijke record staat op meer dan 5 uur) mAAR OH god, die twee zoenende meiden, all over myself.................everywhere................i k ben echt zielsgelukkig dat ik dat heb mogen meemaken...............Ik wist bij god niet waar ik moest zoenen, likken...............noem het maar...................bijna niets was te gek bij deze twee vriendinnen. In 1 woord! hemels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.