Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard Mia (Gha) vulkanstrasse 11, K202

    Deze 1.70m lange Afrikaanse heb ik al 3 maal bezocht. Ze is vrij donker qua huidskleur en 26 jaar. Ze is nu zo'n 1 jaar werkzaam. Liep haar op de één of andere manier altijd voorbij of ze was toevallig bezet of niet aanwezig. Erg aantrekkelijke dame en op de Hookerssite staat meer over haar beschreven. Ik liep een keer langs haar toen ze een praatje met me wilde maken. Ik zei dat ik een ronde deed langs alle loophuizen en dat ik zo naar buiten wilde gaan want ik had behoefte aan wat frisse lucht. Ik zei dat ik later wel weer langs haar kamer zou lopen maar dat geloofde ze niet. Ze zei dat als ik eenmaal buiten was ik haar niet meer zou ontmoeten. Ik zei dat ze me in verwarring bracht aangezien ik niet op donkere vrouwen val maar ze was wel knap met een mooi gezicht, mooie d-cup en mooi lichaam met flinke kont die ze geil aan mij presenteerde. Ook haar lange krullende zwarte haren met in haar haren een blauwe bloem als decoratie kregen mijn goedkeuring. Erg lieve en sociaal vaardige meid die mij wel zag zitten. Ze kon niet van mijn vrij grote smalle neus afblijven en stak hem zomaar in haar mond. Ik dacht laat ik de gok maar eens wagen en ging naar binnen. Ze praat overigens goed Engels. Ik was na afloop zeer voldaan bij haar weggegaan. Voor 30€ een half uur binnengeweest. Een complete GFE-ervaring die me nog lang zal heugen. Ik merkte dat ze me wel aantrekkelijk vond. Ze vroeg naar mijn leeftijd en toen ik zei dat ik 50 was kon ze dat nauwelijks geloven. You have a babyface zei ze nog. Sex was super en ze is zeer relaxed en totaal geen klokkijkster. Pijpen zonder was aangenaam en lang genoeg en mijn ballen nam ze ook lekker mee. Alle standjes waren mogelijk en in de cow-girl kwijlde ze zelfs en keek ze me toch geil uit haar ogen. In de missio kon ik haar hard nemen en bij iedere diepe stoot kreunde ze lekker en ook nam ze mijn tepels lekker mee. In dit standje kussen wij elkaar innig. In plat doggy kun je lekker over haar volle billen schuren. Ze gaat helemaal op tijdens de sex wat het gebeuren extra geil maakt en ze genoot er zelf ook van. Regelmatig stak ze mijn neus in haar mond; heb ik nog nooit meegemaakt. Ook stak ze haar vingers uit en moest ik deze in mijn mond steken. Ze werkt vanaf 11.30 uur tot diep in de nacht (05.00 uur). In het weekend zelfs tot 07.00 uur. Beffen, PZC en zoenen was zeer aangenaam en er is een uitgebreid voorspel met veel lichaamscontact en ze daagt je uit en houdt van teasen. Zo ging ze op bed staan en boog zich voorover en keek ik rechtstreeks naar haar poes. Bij afscheid deed ze nog voorovergebogen even een bubble dance. Heerlijk die schuddende, trillende billen van haar en uiteraard als afscheid nog een aantal smakken. Hygiëne is dik in orde bij deze meid. Heb haar nog gecomplimenteerd over haar uitstekende uiterlijk want ze heeft een beautiful body. Een normaal postuur tot misschien ietwat stevig want ik hou veel minder van magere/slanke dames. Mia was zoals veel vrouwen minder te spreken over haar buik en haar 2 grote voortanden. Ik zei dat ik deze onvolkomenheden niet zag wat ze goed kon waarderen. Deze goedlachse meid is werkelijk een pareltje en verdient het om veel klanten te trekken want ze verstaat haar "vak" uitstekend. Zoals gezegd ik keek later op Hookers en las nog 2 uitstekende recensies over haar wat ik ook wel had verwacht. Volgens mij zou ze ergens in juni met vakantie gaan naar Italië voor een paar maanden maar dat staat vast ook al op de Hookerssite vermeld.
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 19 mei 2016 om 14:44

  2. Onderstaande 2 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (19 mei 2016),Wentelt Eefje (19 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ben bang dat ze inmiddels met vakantie is. Was er afgelopen zaterdag maar in de middag nog steeds geen kruk voor haar deur die dan ook gesloten bleef.

  4. #3
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ze was 1 week naar Italië en nu weer terug.

  5. #4
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 13:30
    Berichten
    101
    Discussies
    8
    Thanks
    52
    Thanked
    28 in 20 posts

    Standaard

    Deze dame ook bezocht. Ze begon bij deur tegen me aan te rijden. Leuke gesprek ik twijfelde.
    Ging allemaal op vriendelijke manier niet opdringerig. Dus ik dacht ga het gewoon proberen.
    Wat een aardige meid. Ze was weg van mijn lichaam en pik. Ze kom er niet vanaf blijven.
    Eerst opfrissen daarna BJ en daarna de daad eerst zij onder . daarna doggy en plat doggy
    Kortom heerlijke eerlijke meid en goede sex.

  6. #5
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 13:30
    Berichten
    101
    Discussies
    8
    Thanks
    52
    Thanked
    28 in 20 posts

    Standaard

    Heb haar gister ook weer bezocht. Was weer een feest. Moest eerst uitleggen waarom ik haar niet meer had bezocht�� was wel weer keer in Duisburg geweest maar toen was ze er niet.dat accepteerde ze
    Eerst paar minuten elkaar tegen elkaar aan gestaan. Daarna gewassen en op bed beland. My pussy likes your Dick dat heeft ze wel een paar gezegd. Toen ging ze lekker met haar doos over mijn pik liggen rijden. Heerlijk
    Daarna korte bj en toen rubber erom en knallen. Hard, zacht diverse standjes
    Echt Super meid heerlijk afscheid genomen.
    Gr P12

  7. Onderstaande leden hebben peer12 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 8 augustus 2016)

  8. #6
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 18:12
    Berichten
    96
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    93 in 32 posts

    Standaard

    Een leuke meid met een vrolijke babbel. Ze heeft een echte "happy face".
    Je kun leuk met haar babbelen en wat lol maken maar ze vergeet niet waarvoor je eigenlijk bij haar bent.
    Ze kan het ook waarderen wanneer je een lolletje met haar uithaalt.
    Zoenen mag, maar haar tandjes bleven op elkaar.
    Ze kan je erg lekker oraal verwennen. Daarna heeft ze me in cowgirl naar een zalig hoogtepunt gereden.

    Ik zal zeker nog eens naar haar uitkijken wanneer ik door de gangen van de Vulkan zwerf...

  9. #7
    Geregistreerd
    29 oktober 2006
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 13:30
    Berichten
    101
    Discussies
    8
    Thanks
    52
    Thanked
    28 in 20 posts

    Standaard

    Haar weer bezocht. Weer een feest
    Mooie donkere meid. Zonder tijdsdruk
    P12

  10. #8
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 18:12
    Berichten
    96
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    93 in 32 posts

    Standaard

    Zaterdagnacht deze meid weer eens bezocht. Voorlopig voor de laatste keer want ze komt in februari pas weer terug...
    Ze blijft leuk en aardig, ze stuurde zelfs een potentiele klant/prater weg wanneer ze me aan ziet komen om me voor te laten gaan; dat is me nu al 2 keer overkomen. Ze geef je het gevoel dat je haar liefje bent, ze knuffelt en kroelt met je, maar heef duidelijke grenzen.
    Het orale gedeelte werd in 69 gedaan en aan haar keelklankjen te horen ging ie diep.
    Daarna cowgirl en in reverse cowgirl naar het einde. Prima bezoekje weer.
    Voorlopig dus even een paar maandjes geen Mia meer, hopelijk wordt het snel weer februari.

  11. #9
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Mia vanmiddag weer bezocht. Ze was net terug van vakantie en vandaag was ik haar eerste klant vertelde ze dus ze was nog lekker fris.

    Deze topper doet er alles aan om je een aangenaam half uurtje te bezorgen. Totaal geen tijdsdruk en volgens mij vindt ze het stiekem best lekker als ik haar neem. Kreeg ook nog een pikmassage waarbij ze met olie mijn vriend aangenaam bezighield.

    Heb haar ook nog kunnen beffen en veel lichaamscontact kwam ook deze keer ter sprake. Pijpen ohne deed ze weer lekker en de opmerking dat ie big was deed mij ook goed. Vervolgens kwam ze op mij zitten en bereed me lekker. Ze moest wel even wat glijmiddel aanbrengen want tjonge wat voelde ze strak. Daarna nog (plat) doggy en missio met haar gedaan en tevreden met een paar zoenen weer afscheid van haar genomen.

  12. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 februari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

  Babylon 468*60