Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard forumrecensies versus clubbelang

    Wat denken de clubs zelf over het forum?
    Ik hoor in de wandelgangen wel eens dat clubs niet blij zijn met wat er verteld wordt?
    Er zouden zelfs ijsberen worden geweigerd in sommige clubs wegens (te veel) slechte recensies over betreffende clubs...
    Iemand hier ervaring mee?

  2. Onderstaande 2 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (17 mei 2016),pret (17 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Het betekent simpelweg dat er belangen spelen en consequenties mogelijk zijn afhankelijk van wat je schrijft.
    Recensies en live topics kun je dan ook het beste met een flink korrel zout nemen en beter uitgaan van eigen waarnemingen en wat bekenden buiten het forum om aan info geven.

    Het meest betrouwbaar zijn de sportrubrieken, daar lees je in elk geval 'niet aan de waarheid afbreuk doende berichten' zoals bijvoorbeeld dat Anderlecht een absolute topclub is.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (17 mei 2016),lekkersfan (17 mei 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    De meeste clubs zijn sponsor van diverse fora, dus dat ze er een commercieel belang bij hebben is buiten twijfel.
    De wervende werking van de diverse fora is dan ook niet gering. Veel beren zijn op het spoor gekomen van de saunaclubs door de fora.
    Dat er ook mindere berichten geschreven worden is inherent aan het medium. De goede clubs zullen daar geen moeite mee hebben. Is juist een manier om zich te onderscheiden van de clubs waar nóg slechter over geschreven wordt.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  6. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Das (17 mei 2016),Eddy_V (17 mei 2016),fr_loper (17 mei 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    17 mei 2014
    Last Online
    5 oktober 2023 @ 15:30
    Berichten
    107
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    162 in 50 posts

    Standaard

    Ik vind het wel knap dat clubs mij zullen herkennen aan de berichten die ik hier op het forum zou zetten. Normaal gesproken loop ik ook niet een club binnen en roep daar hallo ik ben Rickertje en ik zit op de voor jullie welbekende fora, dus dan kunnen jullie even checken wat ik schrijf.
    Zoals de 2 andere beren schrijven is het logisch dat er commerciële belangen spelen bij deze clubs hoewel ik denk dat het verhaal dat er beren geweigerd worden vanwege hun recensies met een korreltje zout genomen kan worden.

  8. #5
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickertje Bekijk bericht
    Ik vind het wel knap dat clubs mij zullen herkennen aan de berichten die ik hier op het forum zou zetten. Normaal gesproken loop ik ook niet een club binnen en roep daar hallo ik ben Rickertje en ik zit op de voor jullie welbekende fora, dus dan kunnen jullie even checken wat ik schrijf.
    Zoals de 2 andere beren schrijven is het logisch dat er commerciële belangen spelen bij deze clubs hoewel ik denk dat het verhaal dat er beren geweigerd worden vanwege hun recensies met een korreltje zout genomen kan worden.
    Er bestaan wereldberoemde ijsberen en onder de ijsberen zitten ook populisten die jouw naam te grabbel gooien voor eigen gewin. It's the way the cookie crumbles.

    Ik ben zelf ooit bij een zeer bekende club "Auf's bureau" moeten komen alwaar men mij verdacht van oplichting. Waarom laat ik even achterwege. Iemand probeerde mij een pootje te lichten en vergiste zich in mijn gewicht. De dagelijkse leiding kon al haast niet geloven dat een goede klant als ik ben zich druk zou maken om een paar grijpstuivers.
    De persoon die mij dit flikte heb ik zelf in de val gelokt en hoeft zijn gezicht daar niet meer te laten zien. Mooi is dan om te zien hoe zo'n club zijn veiligheid bewaakt, want ze hadden een dossier met foto's van mijn persoontje op A4 formaat. Ik heb wel geeist dat ze dit dossier vernietigden en dat werd in mijn bijzijn gedaan.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Das (17 mei 2016),deket (19 mei 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik ben zelf ooit bij een zeer bekende club "Auf's bureau" moeten komen alwaar men mij ....
    Treffend voorbeeld van Bluebear. De reden waarom ik nog slechts sporadisch melding maak van het plezier dat ik heb in clubs en de vulkan, en als ik het doe beperk ik me tot de eerste letter van de artiesten namen. Laatste tijd bewust een beetje mee zitten spelen en hier en daar buiten de betreffende club een naam laten vallen. Afgelopen zaterdag kwam de aap zoals verwacht uit de mouw. Een vulkan bekende wist me precies te vertellen welke dames daarbij hoorde en wie hem dat verteld had. Maakt niet uit, er lopen er meer rond daar met een brilletje en ze zaten er naast

    Bovenstaande wellicht offtopic maar Bluebear's verhaal ook al eens gehoord met betrekking op andere ijsberen. Via IM en face to face waarbij ik soms sterk de indruk heb dat er bewust een verhaaltje opgehangen word om net wat meer te weten te komen over mijn en andermans strapatsen.

    Meer on topic: Ben wel eens gemaand niet openlijk te suggereren welke belangen er zwaarder gewogen worden, dat van de club of de ijsbeer. Misschien wel terecht, mischien ook niet, wel blij zelf die afwegingen niet te hoeven maken.

  11. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 mei 2016),Das (17 mei 2016),deket (19 mei 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik had een stukje geschreven over Marisol
    Of ze de tijden van tevoren bekend willen maken met een party
    Van de tombola en liveshows
    En dat de DJ zijn muziek veel te hard had staan voor 5 mensen
    Krijg ik een mailtje van SAS dat ik niet meer welkom ben

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  13. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    deket (19 mei 2016),Erotiekfan (18 mei 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickertje Bekijk bericht
    Ik vind het wel knap dat clubs mij zullen herkennen aan de berichten die ik hier op het forum zou zetten. Normaal gesproken loop ik ook niet een club binnen en roep daar hallo ik ben Rickertje en ik zit op de voor jullie welbekende fora, dus dan kunnen jullie even checken wat ik schrijf.
    Als je stamgast bent in een bepaalde club en meer dan één kamer per bezoek maakt en hierover schrijft dan is het voor de club en dames geen hogere wiskunde om erachter te komen onder welke naam je jouw berichten schrijft. Voor zover ze het iets kan schelen...

  15. #9
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Als je stamgast bent in een bepaalde club en meer dan één kamer per bezoek maakt en hierover schrijft dan is het voor de club en dames geen hogere wiskunde om erachter te komen onder welke naam je jouw berichten schrijft. Voor zover ze het iets kan schelen...
    Vaak genoeg zijn het gewoon bekende ijsberen die melden welke nick je op het forum hebt. Maakte zelf een paar keer mee dat in gesprek met een dame en ijsbeer ik even naar het toilet loop en bij terugkomst zegt de dame 'ah jij bent dus Picasso op Ybf' en de betreffende ijsbeer beschaamd wegkijkt omdat die ook verrast wordt door het verdiende 'verraad' door de dame . Niet dat het me al te erg verraste die paar keer maar een gevolg was wel dat ik de betreffende club en of dames langdurig buiten mijn beperkte schrijfsels liet.
    Een heldere code is voor mij, hoe meer bekenden die naar een bepaalde club gaan hoe bekender je nick is zowel bij dames als bij clubleiding. Aan de andere kant zijn er gelegenheden waarop me dat totaal niet boeit, zoals bijvoorbeeld GT waar zelfs een van de theke dames me met mijn nick aanspreekt.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 17 mei 2016 om 20:40

  16. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 mei 2016),Das (17 mei 2016),Erotiekfan (18 mei 2016)

  17. #10
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Mijn nick is voor het forum (alleen dit forum) en verder ben (steeds) ik anders!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  18. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Mijn nick is ook voor het forum (alle Nederlandstalige fora en het interne Babylon forum), maar heel wat dames en het personeel of leiding van de clubs waar ik vaker kom, kennen hem ook.
    Ik heb respect voor de nicknames van collega beren en zal die niet bekend maken bij de dames, maar ik zou niet weten waarom ik mij tov de dames of de clubs zou moeten verschuilen. Weliswaar schrijf ik veelal positief omdat ik nu eenmaal zo in het leven sta, maar als ik op- of aanmerkingen heb schrijf ik het ook. En zonder repercussies van de clubs tot nu toe, integendeel met opbouwende kritiek kunnen ze alleen maar beter worden. En als ik niet meer welkom zou zijn.. Jammer dan! Er zijn genoeg alternatieven.
    Overigens meld ik mijn kritiek meestal ook al ter plaatse, want op een forum worden sommige zaken wel eens uit hun context gehaald of geciteerd.
    Ik durf te stellen dat ik iedereen en alle clubs onder ogen durf te komen, ongeacht wat ik schrijf. Ook als ik wat minder positieve zaken op een live-topic schrijf, zoals enige tijd geleden bij Lekker Ding.
    De enige uitzondering zou het voormalige keukenhulpje van Villa Marisol kunnen zijn die kennelijk moest wieberen, nadat ik (nota bene voor de grap!) iets had geschreven over ontbrekende mayo bij de frietjes. Waarschijnlijk was mijn opmerking de druppel geweest, want bij de club waar zij vervolgens aan de slag ging was men ook niet onverdeeld enthousiast. Sommige opmerkingen op een forum kunnen dus wel degelijk invloed en consequenties hebben.

    Ook over de dvp's die tegenvallen zal ik niet terughoudend zijn. Zou dat de reden zijn waarom Melinda van Babylon/Sixsens mij nooit meer aankijkt..? jammer dan, ik zit er niet mee. Ik schrijf genuanceerd en in de wetenschap dat de dames geen machines zijn die met iedereen hetzelfde kunnen of willen doen, maar negatieve ervaringen zal ik blijven delen.
    Een ander voordeel om niet moeilijk te doen is dat ook andere forum schrijvers of lezers mij makkelijk herkennen, zoals afgelopen vrijdag in Sixsens waar een dame luidkeels mijn naam roept en meld dat het hoogste tijd werd "to fuck"! Faddist en Talisker hadden mij op het terras anders niet herkend en ik hun ook niet en dankzij Stacey (die ik vervolgens teleur moest stellen) kwam er een leuk gesprek tot stand met deze twee gemoedelijke Vlamingen.
    En Garde

  19. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 mei 2016),Das (18 mei 2016),dbd67 (18 mei 2016),Erotiekfan (18 mei 2016),Kwakje (20 mei 2016),Liefje (18 mei 2016),Nedlovefkk (18 mei 2016),pret (18 mei 2016),Sjeufke (18 mei 2016),Smouse (19 mei 2016),Teiresas (18 mei 2016)

  20. #12
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Ik heb er in een eerder bericht al over geschreven ( zie topic PT la Vita Wallenhorst)

    Het kan ook andersom: Ela sprak mij er op aan, waar ik uit kon opmaken dat ze er een bezoeker aan had te danken. Ik schreef postief over haar en de desbetreffende ijsbeer was blijkbaar onder de indruk van haar.

    Het was de eerste keer dat ik er op werd aangesproken. Ze lezen het blijkbaar wel, vindt ik niet erg, denk dat de clubs en de dames er alleen maar beter van kunnen worden.

  21. #13
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Ik kreeg eens gezeik in fun park omdat ik
    Negatief Over de waargenomen soa's van de meidjes had geschreven. Na wat gedram van de dikke theke zeug mochten we toch naar binnen waar we betaalden voor sex met condoom maar het merkteken dat daartoe op onze handen werd geschreven weer afveegde en de dames vervolgens zonder condoom Volkwakte.

    In de regel helpt positief schrijven je wel een betere positie te verkrijgen indien je frequent een bepaalde club bezoekt. Men leest mee en weet verrassend accuraat de nickname aan de ijsbeer te koppelen.
    Zondaars wees dus op uw hoede en besef dat uw anonimiteit niet vanzelfsprekend is gewaarborgd louter door u achter een nickname te verschuilen.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  22. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (19 mei 2016)

  23. #14
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Men leest mee en weet verrassend accuraat de nickname aan de ijsbeer te koppelen.
    Is ook niet zo lastig als je nick op de aanwezigheidslijst staat van een of ander feestje en de thekefrau vraagt welke van jou is om deze vervolgens af te strepen. Je kunt dan wel een andere naam gaan aanwijzen maar dat vind ik kinderachtig.

    Zodra er ook maar één betaalde advertentiebanner van een club op dit forum staat is er sprake van een wederzijdsbelang en is de onafhankelijkheid onherroepelijk verdwenen.

  24. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2016)

  25. #15
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ik heb wel eens meegemaakt, bij een privehuis in Nederland, dat ze recensies die ik na vorige bezoeken had geschreven, op hookers.nl, hadden uitgeprint en mij die vervolgens onder m'n neus drukte. Gelukkig had ik positief over hen geschreven en kreeg daarom een half uurtje extra kamertijd, maar ik was er evengoed niet blij mee dat ik op deze manier werd aangesproken.

  26. Onderstaande leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 mei 2016)

  27. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Niet voor een en ander maar ik herinnrr mij wel de commotie en de polemiek die er volgde ivm 100 ipv 75euro per uur en voorheen de 10euro meer entree voor diezelfde eens mijn stamclub.
    persoonlijk vond ik toen dit geleuter, immers iemand die zo krenterig is met zijn geld zoals bv, het bestuur van Ajax, best naar de ramen of de tippelaarsters gaat.
    wel werd toen de gehele discussie verwijderd en ik begreep toen ook waarom, maar gelde ook hier niet, :"wiens brood men eet, diens woord men spreekt."
    Komt van de Romeinen, en nog steeds aktueel. Ken de media intern goed genoeg om te weten dat zelfs zij die zich progressief en onafhankelijk opstellen onder druk staan van de sponsors, adverteerders,
    nu heeft hier geen enkele ijsbeer last van ondervonden, ook niet door het verwijderen van het item, druggebruik.
    ja en mijn nicknime kennen ee ook bij het management van minstens een club, maar daar heb ik zelf nooit mee te koop gelopen,, integendeel. Maar ik lig er ook geen seconde wakker van.
    Zou zeggen, enjoy, make fun and crup the bullschit

  28. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 mei 2016),molaar (20 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60