Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: KATRIN (Russische)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard KATRIN (Russische)



    KATRIN (Russische)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC
    Extra info : Een van de slechtste ervaringen die ik ooit heb gehad, met deze Katrin. Pijpen deed ze na veel moeite zonder condoom.





  2. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    gwanfich (12 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Ik ging opzoek naar die dame met dat prachtige kontje, die ik in het begin tegen kwam, maar helaas heb ik haar naam niet onthouden. Tijdens mijn zoektocht kwam ik een andere dame tegen, die heel spontaan en enthousiast over kwam. Haar naam is Katrin. Ze is half Roemeens en half Russisch. Ook een leuke meid om te zien. We hebben een tijdje met elkaar gesproken en ze vroeg of we naar een “Zimmer” gingen. Ik zei, dat ik alleen met dames op de kamer ga die tongzoenen. Ze zei dat ze dat ook deed. Ik wilde zeker van mijn zaak zijn en probeerde haar te zoenen, maar ze ontweek me. Ze zei, dat ze alleen tongzoende op de kamer, niet in het openbaar, omdat ze het niet met iedereen deed. Ik heb nogmaals aangegeven, dat ik alleen met haar naar een kamer ga als ze ook daadwerkelijk zou tongzoenen. Ze beloofde echt te tongzoenen, dus zijn we naar een kamer gegaan. Op het bed wilde ze gelijk beginnen met een blowjob, maar ik wilde eerst tongzoenen. Ze kuste me een beetje op mijn lippen, absoluut zonder passie. Helaas gebruikte ze haar tong ook niet zoals afgesproken, ondanks dat ik ook op de kamer herhaaldelijk hierop aandrong. Ze had me er dus mooi ingeluisd. Ik ging toen maar voor haar blowjob. Misschien dat dat beter gaat. Mevrouw wilde er een rubbertje om heen doen. Ik zei dat ik liever zonder had. Na veel moeite deed ze het uiteindelijk zonder. Eerst werd mijn lid grondig gereinigd. Tijdens de blowjob bleef ze poetsen en spugen in een doekje. Het was meer trekwerk dan een blowjob. Een van de slechtste die ik ooit gehad heb. Ik had er eigenlijk niet meer veel zin in. In een Pauschalclub had ik de sessie afgebroken en gewacht tot de 20 minuten voorbij waren en op naar de volgende dame die wel een goede service zou leveren. Nu had ik zoiets van, ik betaal er voor dus wil ik ook een orgasme. Het is ook de eerste keer in een saunaclub, dat ik een slechte ervaring heb met een dame.
    Ik stelde voor om haar in missio te nemen. Dan had ik in ieder geval de controle. Ze lag er wat passief bij en kreunde wat, maar ik wist dat ze dit speelde. Toch het rubbertje gevuld, even schoonmaken en gauw van de kamer. Erg jammer, deze sessie. Ze begon als een spontane meid, maar ze had me mooi tuk. Later op de avond kwam ik haar nog vaak tegen en elke keer gaf ze me toch een glimlach. Of lachte ze me uit? Haar service was so wie so een lachertje alleen kon ik er niet om lachen. Voor mij was het een hard gelag...

    Naam: Katrin
    Nationaliteit/Taal : half Roemeense half Russisch / Duits
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC (maar ze heeft liever met), NMC, 69
    Presales: 8/10 (Ze heeft zich goed verkocht)
    Aftersales: 6/10 (ze glimlachte na de tijd wel vaak naar me. Of lachte ze me uit?)
    Cijfer: 3/10 (MrMazur had haar waarschijnlijk een 0/20 gegeven)

  4. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    gwanfich (12 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Babylon 468*60