Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Rebecca (Roemeense) ex-H7



    Rebecca (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (15 april 2016),Mr Bluenose (16 april 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard












  4. Onderstaande 3 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (15 april 2016),licky luke (26 april 2016),Mr Bluenose (16 april 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Hoewel Willich te ver voor me is, complimenten voor Admin. Paspoort+foto's. Voor mij precies wat ik zou willen weten van dame in club. Fan van IBF!

  6. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Het paspoortje mag aangepast worden : leeftijd 20, géén tattoos of piercings. Deze dame doet wel aan TZ, PZC, NMC; echter geen FT, ook geen anaal. Van vingeren houdt ze niet. Extra info : Rebeka of Rebecca heeft een tijdje geleden in Living Room gewerkt.


    Herhalingsgevaar : misschien aangezien er in deze club niet veel stunners zijn.

    Uitgebreid verslag van mijn bezoek volgt asap!

  7. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 8 juli 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Rebeka. Zo staat het toch op de website van de club.

    Er waren niet veel meisjes aanwezig in H7, een twaalftal, en er waren hooguit 3 die in mijn ogen de moeite waren. Deze dame was mij al opgevallen toen ik de club verkende, ze zit vaak aan de gokkasten, en telkens al ik haar wou benaderen was ze met een andere klant. Populair is ze wel.

    Uiteindelijk kon ik haar dan toch schaken, toen ze net van de kleedkamer kwam. Ik heb haar dan maar uitgenodigd voor een uitgebreid interview in een van de zetels bij de bar.
    Rebeka is 20 en komt o verrassing uit Roemenië. Zij werkt hier al enkele maanden en heeft naar eigen zeggen ook in Living Room de dienst uitgemaakt. Op vlak van diensten waren er wel mogelijkheden : TZ zeker, maar geen FT of anaal. Anaal interesseert mij niet, niemand komt in mijn gat ... Maar geen FT vond ik wel jammer. Ik wou in geen geval nog eens ongepopt naar huis (zie mijn verslag uit het Schipperskwartier) en gezien de lagere prijs dan ik gewoon ben nam ik haar mee naar de kamer.

    Zoals in de meeste NRW clubs gaat de dame eerst een sleutel halen, anders dan ik gewoon ben in Sharks want daar zijn er geen sleutels, en toen we eens op de kamer gingen wou mejuffrouw zich snel nog eens douchen. Huisregel, of een truuk om tijd te rekken? Gelukkig duurde dat niet lang.

    Uiteindelijk was het dan toch tijd voor actie. Ik pakte haar eens goed vast om haar te tongzoenen en dat ging meteen goed, ik was echt bang voor een afknapper maar dit was echt goed. Het brilletje ging niét af maar dat was niet echt een probleem. Ik ging met mijn tong over haar mooie zonnebankgebruinde borstjes, zo van die jongemeisjestieten waar je als jonge kerel alleen maar van kon dromen... Om uiteindelijk wakker te worden met je pyamabroek vol smurrie.
    Ik dwong haar zachtjes op haar knietjes en na een kort nattedoekjesintermezzo begon ze me zachtjes te pijpen terwijl ik nog steeds rechtstond. Ik trok haar weer recht, en na een minutenlange kus kropen we het erg lage bed op, ik struikelde bijna maar alles kwam weer goed : ik op mijn knieën en zij voorovergebogen en maar pijpen.

    Ik nam zelf een condoom, lag al klaar natuurlijk en deed 'm errond. Rebeka nam de geltube, daar kunnen ze echt niet zonder en daar na kwam zij op mij. Ju! Rijden maar. Ze heeft echt mooi gevormde tietjes en al liggend kan je daar mee spelen natuurlijk.
    Gewisseld van postie : doggy, mijn favoriet standje want dan kan je ook aan billenkletsen doen . Eerst enkele minuten gewoontjes, en dan duwde ik haar zachtjes naar beneden waardoor ik volledig op haar lag : zij met haar benen tegen elkaar en mijn benen wijd open. Eens iets anders... Ik draaide haar hoofdje zachtjes waardoor ik haar toch kon zoenen en ze begon het nog leuk te vinden ook. Rebeka begon wel fel te zweten, niet moeilijk met mijn gewicht op haar en ze vroeg om een ander standje. Dat kreeg ze, missio, met haar benen in mij nek.
    Uiteindelijk toch weer overgeschakeld op amazone, en toen kwam ik snel klaar. Dit was best goed.

    Papierrolletje genomen, en mezelf wat opgefrist (douchen was voor later). Het halfuur was nog niet helemaal vol en dan maar wat gekletst, hoofdzakelijk in het Engels want Duits kan ze niet zo goed.

    Schade : 40 euro, wat weinig is. Herhalingsgevaar : waarschijnlijk wel want dit was zeker het mooiste meisje van de klas. Met haar looks en attitude zou ze het zeker kunnen maken in de grootclubs. Hier is zij een van de populairste en ik kan haar wel begrijpen dat ze hier wil blijven : ik heb haar meermaals naar een kamer zien verhuizen...
    Laatst gewijzigd door mechelen; 8 juli 2016 om 09:21

  9. Onderstaande 8 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 8 juli 2016),Interact ( 8 juli 2016),Kwakje ( 8 juli 2016),le_belge (11 juli 2016),licky luke ( 8 juli 2016),Mr Bluenose ( 8 juli 2016),pret ( 8 juli 2016),Smouse ( 8 juli 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Rebeka. Zo staat het toch op de website van de club.
    N.B. Voorheen stond ze toch echt als "Rebecca" op de site, nu staan de dames op de website "Girls Willich" (http://girls-willich.de/) en staat ze daar niet (meer) tussen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 8 juli 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:22
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    De mooie jonge meid met het brilletje.

    Rebecca heeft een mooi figuur en lief gezicht.
    Toen we kennismaakten zuchtte ze wat, moe zei ze. Ik dacht oei geen best begin. Maar we kregen toch een kleine babbel en verhuisden nadien naar de kamer.
    We verwenden elkaar rechtstaand en doken dan in bed. De tube glijmiddel lag al klaar. Oei ik hoop dat het geen klodder wordt.

    Ik kuste haar zachtjes en zij verwende mij zachtjes. Ik nam mijn tijd om dit mooie lijfje eens te verkennen. Neuken vroeg ze en ik antwoordde negatief. Ik genoot van het strelen en kussen en ging nog even door. Geen plekje liet ik onbenut ze kronkelde en kreunde zachtjes.
    Haar grotje was ondertussen vochtig, ze nam een condoom en er moest geneukt worden. Missio en diep naar binnen, glijmiddel was niet nodig.
    We zoenden zacht en neukten traag. Ik stond op springen maar had de controle zodat ik het tempo kon regelen. Het tempo ging omhoog, het bed daverde. Rebecca had nog steeds haar sexy brilletje op. De genade stoot kwam eraan en ik loosde met volle kracht mijn schot.
    Even paniek in de ogen van R, alles voelde zo echt dat ze dacht dat we het condoom verloren waren. Dit was niet het geval.
    45min op de kamer, we maakten het uurtje nog vol, ze was opgewekter dan voor de kamer.

    Graag volgende keer weer met deze sexy juffrouw.

  13. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (11 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),Smouse (11 juli 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Nu in Sharks.

  15. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 6 november 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    22 maart 2024 @ 23:40
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    434
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Als ik naar de foto's kijk zou ik haar niet als 'zeer slank' classificeren. Eerder: "postuur normaal"

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

  Diamond 468*60