Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    20 december 2013
    Last Online
    4 februari 2018 @ 16:08
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    34
    Discussies
    5
    Thanks
    127
    Thanked
    21 in 10 posts

    Standaard Loretta (Lorena (Roemeense) ex LD)



    LORENA (Roemeense)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Bekend van Fungarden, Sun Temple en meer





  2. #2
    Geregistreerd
    20 december 2013
    Last Online
    4 februari 2018 @ 16:08
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    34
    Discussies
    5
    Thanks
    127
    Thanked
    21 in 10 posts

    Standaard

    Saunaclub Lekkerding 10 april 2016.

    Afgelopen zondag maar besloten eens te gaan kijken in saunaclub LekkerDing te Emmerich,
    waar voorheen o.a Fungarden te vinden was.
    Na een beetje relaxen aan de bar kwam ik na een tijdje in gesprek met een dame met kastanje bruin haar. Haar naam was Lorena.
    Na een uitgebreide conversatie met deze enthousiaste dame, die vanaf de bar ondertussen was verplaatst naar een van de banken in de club,
    had ik wel een goed gevoel gekregen m.b.t deze dame en besloot haar maar om een sleutel voor een kamer bezoek te vragen. Om deze kamergang nog meer te verfraaien had ik om een kamer met een Jacuzie gevraagd.
    Eenmaal op de kamer liet ze er geen gras over groeien en ondernam meteen actie, waaruit bleek dat ze er ogenschijnlijk zelf ook heel veel zin in had.
    Tussendoor even de kraan van de Jacuzie open gezet en door met een vrijpartij
    op het grote bed waarbij het leek dat ik met een vriendin was die ik bij wijze van
    spreken een jaar niet meer gezien had.
    Kortom dit was geheel boven mijn verwachtingen !
    Ondertussen was de Jacuzie redelijk gevuld en hebben we daarin ook een dikke twintig minuten aangenaam "gestoeid".
    Na elkaar te hebben afgedroogd van de aangename jacuzie-sessie wederom op het bed beland,
    waar de sessie vervolgens een uitstekend vervolg kreeg, waarop ik op voorhand niet op had
    durven rekenen. Maar beter zo dan anders om nietwaar.
    De kamergang ging na allerlei handelingen en standjes ten einde.
    Lorena heeft volgens mij een voorkeur voor het "Doggy" standje waar ze ziender
    ogen en hoorbaar met volle teugen van genoot.
    Helaas ging de klok toch wat snel tijdens deze buitengewone en fantastische sessie.
    Na een en ander netjes te hebben afgerekend met een leuke fooi ben ik gaan douchen.
    Toen Lorena ook gedouched had heeft ze als after-sales me nog wat gezelschap gehouden.

    Kortom deze club LekkerDing doet haar naam wel eer aan met een DVP als Lorena.
    Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
    Ik ga er gauw weer eens kijken.

    Groetjes,

    een vriend van Frank
    (The Big Bear)

  3. Onderstaande 4 leden hebben Frank_Toronto bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (14 april 2016),Nedlovefkk (14 april 2016),Sjeufke (14 april 2016),Wentelt Eefje (14 april 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    als dit lorena is die vroeger bij fun garden zat? ze was bekend om haar fantastisch dansjes met een reet die je zelden ziet...in bed ? was dat voor menig ijsbeer ene afknapper...maar goed de oude doos over lorena in fun garden kan volgens deze bovenstaande recensie weer tevoorschijn worden gehaald.

  5. #4
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Brengt ook discussie naar voren waarom je fooi zou geven. Zelf ben ik geen fooiengever. Heel vroeger zelf ook wel gedaan, maar je verpest de markt. Laten we wel zijn, in LD, VM etc hebben de dames een goed tarief.

  6. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Frank_Toronto (16 april 2016),Wentelt Eefje (15 april 2016)

  7. #5
    Geregistreerd
    20 december 2013
    Last Online
    4 februari 2018 @ 16:08
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    34
    Discussies
    5
    Thanks
    127
    Thanked
    21 in 10 posts

    Standaard

    L.s.,


    Daar heb je natuurlijk een punt.

    Maar ik geef ook lang niet altijd fooi maar in dit geval uit enthousiasme en bij wijze van uitzondering.

    Fantastisch weekend allemaal !


  8. Onderstaande leden hebben Frank_Toronto bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 9 februari 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    lorena zit in acapulco gold onder de naam loretta

  10. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 9 februari 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Lorena (Ro)
    Mij keus is tijdens een van die bezoeken gevallen op Lorena. Deze dame ziet er op zich prima uit, beetje Acne plekjes in het gezicht maar zeker niet storend, prima figuur en lekker gebruind, lekkere ronde kont en ……… topless, met een paar verschrikkelijk mooie volle stevige boobies. Verkocht dus!!
    Lorena is een dame die er vaart in zet. Een prof kun je gerust zeggen. Zit al meer dan 10 yr in de business en kent het klappen van de zweep. Toen ik naast haar ging zitten kwam ze direct tegen me aan. Geen schijn van kans nog om me te bedenken. Een aardig gesprekje volgde en toen ze de Kamervraag stelde, stelde ik de Kino voor. Dat was niet haar ideale keus, maar goed elk diner begint met een fatsoenlijke ‘Vorspeiße ….’. Dat nam ze goed op en ter plaatse werd even lekker ‘geknutscht’. Daarna naar de kamer waar we alle actuele standjes uitgeprobeerd hebben en ik moet zeggen als je Lorena in doggy hebt, met die fantastische ronde kont, dan is er bijna geen houden meer aan. Moe en tevreden de kamer verlaten en lief afscheid van haar genomen.
    Later, bij een volgend bezoek, heb ik Lorena weer opgezocht en het was wederom uitstekend. Een aanrader, alhoewel ik wel hoop dat ze de volgende keer niet weer om een kamer komt vragen. Das nie leuk.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 mei 2017),Sjeufke (10 mei 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.

Living Room 468*60