Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard Andreea Dianes Secret Den Haag

    Andrea is een zeer knappe en stijlvolle dame voor het oog maar een beest in bed.Italiaanse half Roemeense schone met sprekende groene ogen

    Mijn mogelijkheden

    en een geile blik die constant naar jou verlangt.
    Zwarte lange lokken, een satijn zachte huid en altijd vrolijk.
    Naast haar perfecte looks is Andrea ook nog eens een heerlijke sexpartner

    Postuur: slank
    Haarkleur: zwart
    Lengte: 1.65
    Kleur ogen: Groen
    Cupmaat: dd Niet helemaal strak meer maar wel puur natuur
    Nationaliteit: half italiaans/roemeens
    Roken: ja

    Tot zover de info van de site van DS
    https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Andrea
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  2. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Zaterdag 26-3-2016
    Het is zaterdag en zo te zien geen tijd voor een avontuurtje vanavond dus het wordt gewoon een avondje voor de tv tot dat ik thuis kom en blijkt dat ik die avond taxichauffeur moet spelen. Toch maar eens kijken of er een avontuurtje inzit in de loop van de avond. Geen echte tijd om een privedame te regelen en mijn favoriete plekken om langs te gaan zijn allebei dicht. Lust sluit te vroeg en Dubbeldam82 is helemaal niet open op zaterdag.
    Dan maar eens kijken in Den Haag want bij DS is meestal een leuk line up.
    Nora staat er op de lijst maar ook een paar andere dames die er veelbelovend uit zien dus dat zou wel goed komen.
    Nora is al vaker door me gebeld maar is nog niet tot een afspraak gekomen helaas. Ze is ook bekend onder de naam/namen Donna Lana en heeft ook bij Stout en Salon261 gewerkt.
    Omdat ik nog geen idee had hoe laat ik bij DS aan zou kunnen komen heb ik geen afspraak gemaakt maar zou ik wel zien wat er op mijn bord terecht zou komen.
    Omdat ik niets voorbereid had was er helaas ook geen koffertje/tasje met spullen maar dat heb ik opgelost door eerst even langs de zaak te rijden waar dit allemaal verstopt is. Aldus mijn tasje gevuld met mijn bekende speeltjes en een handje touwwerk en de reis naar DS aangevangen. Via de nieuwe A4 was ik zo in Den Haag en parkeren kon ik bijna recht tegenover DS en ongeveer 22.30 uur stapte ik binnen waarna ik bovenaan de trap de vraag kreeg of ik een afspraak had.
    Nee die had ik niet waarop ik te horen kreeg dat er bijna geen dames beschikbaar waren, er waren er welgeteld twee en een daarvan had al een afspraak. Dus het voorstelrondje was wel heel kort. De dame die zich voorstelde was Andreea.
    Op de site staat Andrea met 1 e maar toen ze na de date haar telefoonnummer intoetste in mijn telefoon zette ze daar Andreea in dus zo blijf ik ze maar noemen.
    Voor een uurtje afgerekend want ze stond me wel aan. Ze heeft een cola voor me geregeld en toen moesten we naar beneden maar er kwam nog net een nieuwe wandelaar zonder afspraak de trap op. Ik was dus net op tijd en of die andere wandelaar nog een avontuur heeft weten te scoren weet ik niet maar ik ben bang van niet

    Achter Andreea aan de trap af, helaas niet op en beneden de gang door naar het achterste kamertje. Geen superkamer maar dat zou Andreea met haar aanwezigheid meer dan goed maken
    Op de kamer eerst eens een opwarmertje in de vorm van een omhelzing en een heftige tongzoen. Gelukkig want dat is toch wel net de slagroom op de taart als dat gulzig en spontaan gebeurt.
    Na het uitkleden de gebruikelijke wasbeurt en na het afdrogen heb ik Andreea naar het bed gedirigeerd waar ik ze op haar rug heb neergelegd. Na een heerlijke tongzoen ben ik eerst afgezakt naar een paar heerlijke zachte puur natuur dubbel D's.
    Daarna afgezakt om nog iets lager een lekker frisse poes geserveerd te krijgen.
    Een uitgebreide likbeurt later ben ik naar boven gekropen en heb eigenlijk zonder te vragen of PZC mogelijk was mijn kleine maar nadrukkelijk aanwezige vriend tussen haar lippen laten verdwijnen
    Ze kon nog net uitbrengen you want without? waarop ik zei Yes
    Ze lag met haar hoofd tegen het hoofdeinde van het bed en kon eigenlijk niet tegenstribbelen dus heb ik voorzichtig mezelf naar binnen laten schuiven maar na enkele seconden werd ik echter bij mijn billen vastgepakt en met kracht naar voren getrokken waarbij ik mijn kleine vriend volledig zag verdwijnen en ik even dacht die zie ik nooit meer terug
    Werkelijk tot aan mijn klokkespel verdween hij tussen haar lippen, deze dame had dus een niet vermoedde heerlijke deep throat voor me in petto. Toen ze naar adem moest happen werd ik terug geduwd en was gelijk ook mijn klokkespel aan de beurt waarna bovenstaande een aantal keer werd herhaald. Even dacht ik laat dat neuken maar want zo haar keeltje volspuiten is ook al een perfect hoogtepunt
    Maar gelukkig kon ik voorkomen dat ik al mijn kruit zo snel zou verschieten
    Na elkaar dus zo om de beurt verwend te hebben heb ik ze iets lager op het bed gelegd en ben ik in 69 over haar heen gaan zitten waarbij ze gelijk gretig mij weer naar binnen slobberde. Gelukkig kan ik als ik zo aan een poesje sabbel mezelf wat beter inhouden dus zijn we zo lekker doorgegaan. Af en toe kon ik het niet laten om iets overeind te komen om te kijken hoe ze haar mond en keel op mijn grote trots wist te spietsen tot er niets meer over was. Dit hield ze vol tot ze naar adem snakkend weer terugtrok. Ik kan me niet alles meer helder voor de geest halen maar ergens tijdens deze behandeling heb ik ze geloof ik gevraagd met me te trouwen
    Nu hield ik het niet meer en wilde haar neuken dus rubbertje erbij en Andreea klom bovenop. Armen om elkaar heen en heftig zoenend begon ze me heftig te berijden. Dit was geen klant behagen maar ook voor haar eigen genot en als snel ging ze volgas en was ze ook driftig bezig haar klit tegen me aan te wrijven. Hier was ik niet tegen bestand en al snel was het rubbertje gevuld. plat op me liggend hebben we zoenend liggen nagenieten voordat ze met doekjes de rommel begon op te ruimen. Even mijn vocht met een slokje drinken op peil gebracht waarna we met een sigaret hebben liggen nagenieten en ik het gesprek op wat meer kinky dingen kon brengen. Na wat aftasten van wat ik misschien van ze gedaan kon krijgen heb ik een touw uit mijn tas gepakt en op haar borst gelegd met de vraag of ik die mocht gebruiken. Na de belofte dat nee ook echt nee is en stop ook kreeg ik daarvoor toestemming
    Op haar knieen op de bedrand met haar rug naar me toe heb ik toen haar armen in haar nek vastgebonden. Een simpele maar zeer doeltreffende bondage die ik vaker bij andere dames heb gebruikt. Nu ze vast zat heb ik ze op haar rug gelegd op bed en zoenend en strelend aan haar duidelijk gemaakt dat ik nu zou gaan doen wat ik wilde en dat alleen een stop van haar mijn plannen in de war kon schoppen waarmee ze instemde.
    Tijd om mijn onvolprezen staafmixer uit het stof te halen en aan te sluiten op het stopkontakt welke ik al bij binnenkomst van de kamer in de smiezen had. Een beetje benauwd keek ze wel naar de vervaarlijke blauwe kop maar ze hield zich in
    Een druk op de knop en niets noppes nada gebeurde er Damn wat zou er fout gaan
    Na even rondkijken had ik gelukkig nog een stopkontakt in het vizier en jawel hier kwam wel leven in het apparaat.
    Op standje 1 heb ik hem tussen haar borsten gelegd om hem even te laten kijken hoe het er uit zag waarna ik hem naar haar klitje liet afzakken voor een voorproefje. Een beetje speeksel was voldoende om hem soepel naar binnen te laten glijden Met de MW op standje 4 stond Andreea al snel op standje genieten
    Naast haar zittend en heftig zoenend en haar strelend stond hij echter al snel op 6 en Andreea op standje aardbeving
    Ze had tijdens deze mishandeling haar ogen open maar ik zag alleen het wit van haar ogen
    Naast haar liggend werd me al snel duidelijk dat deze dame precies zoals ik het wil van plan was zonder gene klaar te komen op mijn speeltje, haar ademhaling werd steeds onregelmatiger en de bewegingen van haar benen en bekken had ze steeds minder onder controle om uiteindelijk met een paar kreten en spastisch bewegend tot een climax te komen
    Met haar mond open lag ze verbijsterd naar me te kijken wat er gebeurd was. Die open mond zag ik echter als een uitnodiging die ik maar al te graag acepteerde dus zat die al snel weer vol
    Na een heerlijke pijpbeurt die helaas niet meer in een happy end eindigde maar dat lag niet aan haar heb ik me nog uitgebreid op haar klitje geworpen waarna aan het uurtje helaas een eind kwam.
    Opstaand van het bed zei ik dat ik me aan zou kleden en weggaan en dat ze zelf maar moest uitzoeken hoe ze los kwam Maar ik kwam kennelijk niet geloofwaardig over dus heb ik de touwen toch maar verwijderd.

    Zodra ze los was greep ze mijn toverstaf weer vast, nee niet kleine LL maar grote MW om hem nog even te inspecteren en aan te zetten
    Nu werd het echt tijd om mijn spullen op te ruimen aan te kleden en afscheid te nemen. Na het uitwisselen van tel nummers hebben we met een laatste knuffel afscheid genomen en ben ik met een grijns van oor tot oor in de auto gestapt.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  3. Onderstaande 3 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    @j (29 maart 2016),Elmo3108 (29 maart 2016),laplagne (29 maart 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.