Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Gina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard Gina (Roemeense)



    Gina (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info : Ze heeft heeft hair-extensions, dus haarlengte kan van lang naar half-lang kan varieren.




    Laatst gewijzigd door MrCoconut; 22 maart 2016 om 12:52

  2. #2
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Gina is een mooie, lieve, spontane GND-type. Haar karakter maakt haar nog aantrekkelijker dan ze als is
    Ze zoent met volle overgave, met deze meid wil je niet neuken...nee met haar wil je de liefde bedrijven
    Met haar pussy sliding skills weet ze je pik keihard te krijgen voor een stevige vrijpartij.
    Ze vertelde dat ze alleen van woe t/m zaterdag werkt. Meestal loopt ze rond in een rood lingerie setje, wat prachtig kleurt bij haar heel licht zongetinte lichaam.

  3. Onderstaande 4 leden hebben MrCoconut bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (22 maart 2016),Nedlovefkk (27 maart 2016),pret (22 maart 2016),Wentelt Eefje (22 maart 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ga ik er dus weer zondag mee hahahahha. Maar ik ben het met alles eens. Niets aan toe te voegen.

  5. #4
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Het lijkt erop dat ze ff op vakantie is. Kan iemand dat bevestigen?

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

  6. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Gister nog met dr gekamert

  7. #6
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gister nog met dr gekamert
    Ja, ik ook . En ze was weer behoorlijk populair bij de aanwezige beren.

  8. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Volgens mij waren er veel populair niet alleen gina. Haha

  9. #8
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Gisteren een kamer met Gina. De beschrijving van dit draadje klopt.
    Uitstekend. Lieve dame. Tz, eierlecken.
    Voorlopig blond haar.
    Ze is twee dagen geleden teruggekomen en zou een week blijven.
    Herhaling zeker.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 2 september 2016),Manureva ( 7 september 2016),satanic surfer ( 2 september 2016)

  11. #9
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Bij binnenkomst viel mijn oog al snel op 2 dames nl. Gina en haar vriendin Betty. Tijdens het eten gingen al snel wat blikken en lachjes naar elkaar. Dus zo rond 20u toen ze al weer even klaar was en aan de bar zat, ben ik op haar afgegaan en het gesprek geopend. Om haar toch eerst wat beter te leren kennen vroeg ik of ze het zag zitten om ff met me op de bank een gesprek aan te gaan. Dat vond ze goed en ik voelde al snel dat mijn gevoel bij haar wel goed zou zijn. Al zei ze op een gegeven moment wel …..of ik met haar naar de kamer wilde. Dus heb ik haar een sleutel laten halen. Ik moet er blijkbaar weer ff inkomen, want ik had vooraf dus niet naar de tijd gekeken en daar eigenlijk op gerekend dat zij dat wel in de gaten zou houden. Maar ok.
    Eenmaal op de kamer verliep alles heel goed, Gina is een dame die er echt haar best voor doet om het je goed naar de zin te maken en alles mag: zoenen, beffen, vingeren, pzc, eierlekken en vooral GFE. Als het goed is gaat de tijd altijd snel. Gina, praatte niet over tijd en ging gewoon door, tot ze vroeg, wat ik nog meer wilde….mijn vraag was hoeveel tijd ik nog had. Dat wist ze niet, daarvoor moest ze toch weer naar die ruimte daar bij de bar, waar ze de begintijd had opgeschreven en ging er weer even vandoor en kwam 5 min. later terug. We waren dus al blijkbaar 40 min. bezig. Ik vroeg haar…..nou dan stoppen we maar. Wat krijg je van mij…..zij: 75 eu. Dat leek me wat veel voor 10 min. extra, maar het was te proberen. Uiteindelijk heb ik haar de 75 eu gegeven en heb ik haar niet meer gezien. Al met al. Het is een dame waar ik de volgende keer beter op de tijd let, maar zeker iemand bij wie ik terug wil komen. Gina is er nu tot volgende week vrijdag en dan gaat ze weer voor 3 weken terug naar Roemenië.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 oktober 2016),mechelen (16 oktober 2016),Sjeufke (16 oktober 2016)

  13. #10
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van 4 december

    In de hal naast de receptie richting de lockers liep ik tegen Gina op. En ik dacht bij mijzelf "wow wat een lekker ding". Mijn pretpaal ging spontaan overeind en geraakte tussen haar benen. De kamergang kon niet uitblijven. De sessie met Gina was in een woord geweldig. Allerlei handelingen en standjes passeerden de revue, waarbij er geen gebruik gemaakt werd van gel.
    Laatst gewijzigd door pret; 6 december 2016 om 18:21

  14. #11
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Haar wiegende bips werd op mijn netvlies gebrand, wat oogcontact en dat blonde kopje besloot me in haar armen te wandelen.
    Vrolijke dame die er goed uitziet.
    Presale was prima, rustig en vlotte babbel.

    Ze vond me een leuke jongen en wou wel met me zoenen. En op de kamer was alles prima. Veel inzet, prima blowjob en in 69 duwde ze haar poes lekker tegen mijn tong.
    Er mocht geen plekje overgeslagen worden. Het zilt zoete sapje smaakte prima.
    Goed opgewarmt schoof ik bij haar naar binnen en langzame diepe stoten volgden. Ik zat snel tegen een hoogtepunt aan maar kon haar bedwingen en het nog wat langer volhouden.
    Na 45 minuten was het point of no-return bereikt en werd een vol zakje afgeleverd.
    Nog een kwartiertje liggen naknuffelen en zeer voldaan de kamer verlaten. Nog een klein presentje achtergelaten voor haar goede zorgen.

    Aftersales waren ook prima, ze kwam haar vriendin voorstellen welke ook wel een lieve meid was maar ik had reeds wat anders op het oog.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 februari 2017),Sjeufke (15 februari 2017)

  16. #12
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Last Online
    2 januari 2023 @ 16:37
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 13 posts

    Standaard

    Is een toffe meid met goede pre sales. Op de kamer geeft ze ook goede service en werkt in alles goed mee.
    Spijtig dat haar aftersales maar niks zijn. Eens de centen binnen zijn is haar interesse verdwenen.

  17. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Zo te zien ben ik niet de eerste die bij binnenkomst nogal afgeleid werd. (Hoewel, de receptionistes (en later de bardames) zijn best leuk! Kunnen wat mij betreft zowel voor als achter de balie werken )

    Nou, die afleiding was dus Gina. Maar aangezien ik wel eerst even kon bijtanken na een lange rit, ik de tent nog niet kende, en ook niet wist wat de line up was, eerst dus maar omtoveren tot ijsbeer.
    Er zijn wel een paar donkere dames die om de kleedkamers zwermen, flink jagend ook.

    Enfin, na een hapjes en een beetje werken kwam daar een zwart harige dame polshoogte bij me nemen. Niet zwaar jagend, maar een beetje nieuwsgierig, een beetje uithengeltje uitgooien... maar voor dat ik wilde bijten, wilde ik wel weten wat voor aas ik voorgeschoteld kreeg. Dus na mijn bi-sexuele wensen voorgelegd te hebben aan Julia, stelde zij voor om haar vriendin bij te halen, omdat zij de enige zou zijn met wie ze het zou overwegen.
    En tot mijn grote vreugde bleek het dus de entree afleiding te zijn! Dat moest ik dus voorzichtig aanpakken, want Julia had al aangegeven dat zijzelf niet bi is en haar vriendin ook niet. Ze doen reguliere trio's en wat lesbian show. Maar all the way was iets nieuws voor ze. Na wat Jedi mind tricks ("You like the green bills.") wilden ze het wel es proberen.
    Nou en dat hebben ze geweten. Na een beetje moeite met opstarten, kwam ze best redelijk op gang. De temperatuur in de kamer steeg tot aan een kookpunt toe! Tja, na zoveel geile actie stond er iemand ook om aandacht te springen. De dag was nog vroeg, dus wilde liever de tijd ervoor nemen. Een euro kun je immers maar 1x uitgeven. Dus je kunt er 1 uur van maken of 2 uur. Na Gina voor haar tijd bedankt te hebben, ben ik verder gegaan met Julia. Wel zo netjes vond ik aangezien zij mij als eerst benaderde. En de klik was er ook.

    Maar Gina bleef na die fantastische kamergang in m'n hoofd rondspoken. Doch toch nog verder kijken of ik nog andere dames om kon toveren naar lesbiennes

    Bij 2 paartjes tevergeefs geprobeerd. En daarbij blijkt dus hoe belangrijk goed doorvragen is, want in het begin was het 'ja ja ja', maar als steeds duidelijker werd wat de wensen nu zijn, haakten ze uiteindelijk af. Helaas, maar wel zo fijn dat we van te voren het al duidelijk hadden.

    Dus toen ik na een paar rondjes Gina weer zag, heb ik m'n belofte ingelost. Wat een lekkere meid is dat. Kwa service tandje lager imho dan Julia die iets passievoller met me was (misschien ook opgehitst door Gina in de kamer), maar met Gina was het zeker niet onprettig vertoeven. Maar bij beiden kwam het niet tot een hoogtepunt. Julia had ons beiden blijkbaar goed te grazen genomen
    Maar ik heb er wel erg van genoten.

    Herhalingsgevaar: 8.

    P.s. wat betreft after sales had ik niet iets op aan te merken. Ook na de daad en na de kamergang bleef ze leuk in de omgang.

  18. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 6 april 2017)

  19. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Naar eigen zeggen - vertrokken uit dld waar ze gaat landen weet ze nog niet.

  20. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 9 juni 2017)

  21. #15
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    waarschijnlijk ergens waar de drank rijkelijk vloeit... zal haar herinneren als Tila Tequila. Dank voor de info flipper, streep door PHG voor dit weekend.

  22. #16
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Momenteel in Samya te bewonderen

  23. Onderstaande 2 leden hebben MrCoconut bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 september 2017),Mr.TMF ( 8 juli 2017)

  24. #17
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    ==> Samya
    Show your appreciation

  25. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 september 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60