Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard Irina Charlottenstrasse (Griekse)

    Vandaag bij Irina geweest. Zij is een mooie blondine met een heel vriendelijk gezicht. Achter in de 20, ietsje mollig, maar dat komt de tieten ten goede. Ze heeft flinke jetsers met mooie tepels. Haar kut is helemaal het einde, toen ze haar benen spreidde voor het beffen openbaarde zich dar een geweldige grot, flinke schaamlippen, goede klit. Ze vond het heerlijk om gebeft te worden, ik ook. Zou ik uren vol kunnen houden, haar lippen kun je gewoon naar binnen zuigen en op sabbelen. Ze vindt het heerlijk of doet heel goed alsof. Daarna geneukt, ze lag wijdbeens zo dat ik mijn pik heerlijk in haar kut zag schuiven. Na het beffen van zo"n topkutje was er niet veel nodig om het condoom vol te blazen. Verder is ze heel erg aardig en geeft een echt GF gevoel. Bij veruit de beste hoer die ik ooit gehad heb, extreem hoge kans op herhaling(en) Absolute aanrader

  2. Onderstaande 2 leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (17 maart 2016),Wentelt Eefje (17 maart 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door atilla.de.hun Bekijk bericht
    Vandaag bij Irina geweest. Zij is een mooie blondine met een heel vriendelijk gezicht. Achter in de 20, ietsje mollig, maar dat komt de tieten ten goede. Ze heeft flinke jetsers met mooie tepels. Haar kut is helemaal het einde, toen ze haar benen spreidde voor het beffen openbaarde zich dar een geweldige grot, flinke schaamlippen, goede klit. Ze vond het heerlijk om gebeft te worden, ik ook. Zou ik uren vol kunnen houden, haar lippen kun je gewoon naar binnen zuigen en op sabbelen. Ze vindt het heerlijk of doet heel goed alsof. Daarna geneukt, ze lag wijdbeens zo dat ik mijn pik heerlijk in haar kut zag schuiven. Na het beffen van zo"n topkutje was er niet veel nodig om het condoom vol te blazen. Verder is ze heel erg aardig en geeft een echt GF gevoel. Bij veruit de beste hoer die ik ooit gehad heb, extreem hoge kans op herhaling(en) Absolute aanrader

    Atilla, Charlottestrasse heeft 2 ingangen nl. Haus 35 (Blue Moon) en 69. In welk huis is Irina te vinden en op welke verdieping en evt. kamernummer? Huis 35 heeft lange rechte trappen en 3 verdiepingen en links van de trap als je binnenkomt is 1 kamer (Vanessa). Huis 69 heeft 2 verdiepingen en de trappen zijn kort en bij binnenkomst heb je aan de rechterkant een gang met een paar kamers. Welk dagdeel werkt ze? Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 18 maart 2016 om 23:35

  4. #3
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    Atilla, Charlottestrasse heeft 2 ingangen nl. Haus 35 (Blue Moon) en 69. In welk huis is Irina te vinden en op welke verdieping en evt. kamernummer? Huis 35 heeft lange rechte trappen en 3 verdiepingen en links van de trap als je binnenkomt is 1 kamer (Vanessa). Huis 69 heeft 2 verdiepingen en de trappen zijn kort en bij binnenkomst heb je aan de rechterkant een gang met een paar kamers. Welk dagdeel werkt ze? Alvast bedankt
    Als je in de charlottenstraat komt vanuit de julius weberstr is het om de hoek de roze deur. Als je binnenkomt zit beneden een kamer met een lekkere blondine. Maar je gaat de trap op, op de 1e etsge rechts het kleine gangetje in en dan gelijk links, de eerste kamer. Het is een leuke blondine, met een guitig gezicht, ietwat mollig, zou zo een gezonde Hollandse boerenmeid kunnen zijn in positieve zin des woords. Maar dat is ze niiet, ze is Grieks, spreekt goed Duits, is belangstellend en klets leuk. Ik ben vandaag weer geweest. Ze was blij me te zien, herkende waarschijnlijk een potentiele vaste klant. Het was nog geiler dan gisteren. Zeldzaam lekkere kut, als je ervan houdt dat bij wijd gespreide benen (wat ze graag doet) een grote open grot met heerlijke lippen te zien, redelijke klit die ook weer in een flapje zit. Genoeg te likken, en weer heerlijk geneukt. eerst zat zij op me, dan zie je die kutlippen heerlijk lans je lul glijden. Daarna in missionarisstand afgemaakt. Vandaag was er ook tongzoenen bij. Haar opzet is geslaagd. Ze heeft een nieuwe vaste klant.

  5. #4
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door atilla.de.hun Bekijk bericht
    Als je in de charlottenstraat komt vanuit de julius weberstr is het om de hoek de roze deur. Als je binnenkomt zit beneden een kamer met een lekkere blondine. Maar je gaat de trap op, op de 1e etsge rechts het kleine gangetje in en dan gelijk links, de eerste kamer. Het is een leuke blondine, met een guitig gezicht, ietwat mollig, zou zo een gezonde Hollandse boerenmeid kunnen zijn in positieve zin des woords. Maar dat is ze niiet, ze is Grieks, spreekt goed Duits, is belangstellend en klets leuk. Ik ben vandaag weer geweest. Ze was blij me te zien, herkende waarschijnlijk een potentiele vaste klant. Het was nog geiler dan gisteren. Zeldzaam lekkere kut, als je ervan houdt dat bij wijd gespreide benen (wat ze graag doet) een grote open grot met heerlijke lippen te zien, redelijke klit die ook weer in een flapje zit. Genoeg te likken, en weer heerlijk geneukt. eerst zat zij op me, dan zie je die kutlippen heerlijk lans je lul glijden. Daarna in missionarisstand afgemaakt. Vandaag was er ook tongzoenen bij. Haar opzet is geslaagd. Ze heeft een nieuwe vaste klant.
    Ja Atilla; heb haar gevonden vandaag. Keek nog even naar haar tieten maar echte jetsers vond ik haar niet hebben (c of d-cup). Trouwens vorige week zag ik haar ook al zitten maar toen was er nog geen recensie over deze Griekse en was ik niet danig onder de indruk van haar uiterlijk. Ze zit op kamernummer 5 van Huis 35 (Blue Moon). Dus als je op de eerste verdieping bent gekomen even doorlopen en dan gelijk links. Als je haar nog wil bezoeken zou ik niet te lang wachten want over 2 a 3 weken gaat ze terug naar Griekenland en blijft daar dan 2 maanden. Vriendelijke meid en ik vroeg nog even of ze ook pijpen zonder deed en dat was geen probleem. Bij de badkamer aangekomen was er geen zeep maar shampoo om je gereedschap en handen te reinigen. Een beetje vreemd eigenlijk. Op bed beland begon ze gelijk te pijpen zonder en dat deed ze best goed. Daarna neuken in doggy en dat mocht hard of zacht zei ze. Vervolgens plat doggy en haar flink kunnen stoten. Toen we overschakelden op missio wou ik haar nog even beffen maar dat liet ze maar heel even toe. Een beetje raar omdat ik las dat ze het heerlijk vond om gebeft te worden. Jammer want met haar flinke schaamlippen had ik haar haar best uitgebreid een likbeurt willen geven. Wellicht heb jij haar iets meer betaald dan de gebruikelijke 30€ en tongzoenen waagde ik mij maar niet aan want ik kreeg al PZC. Vraagje Atilla; begon zij met tongzoenen of nam jij het initiatief? In missio heb ik uiteindelijk het condoom volgespoten en in dat standje ging ze een paar maal met haar vingers over mijn rug wat aangenaam aanvoelde. Tijdens de sex doet ze goed mee en kreunt en steunt wat mee en in het Engels af en toe wat geile taal.

    NB: Atilla begin april komt Tanja (Roemeens) weer terug en deze lieve meid geeft je een echt gfe-gevoel. Ze heeft wat meer buik dan Irina en is wat voller maar laat veel toe en ook met tongzoenen erbij. Ze zit ook in de Charlottestrasse maar dan nummer 69 op de eerste verdieping en daar aangekomen gelijk de gang rechts nemen. Op kamernummer 25 of 26 zit ze dan en ze heeft haar naam op de deur vermeld. Deze tip krijg je van mij. Kan me niet voorstellen dat het tegen gaat vallen want heb haar al vele malen bezocht en ik krijg maar geen genoeg van haar.

  6. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (20 maart 2016)

  7. #5
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    Ja Atilla; heb haar gevonden vandaag. Keek nog even naar haar tieten maar echte jetsers vond ik haar niet hebben (c of d-cup). Trouwens vorige week zag ik haar ook al zitten maar toen was er nog geen recensie over deze Griekse en was ik niet danig onder de indruk van haar uiterlijk. Ze zit op kamernummer 5 van Huis 35 (Blue Moon). Dus als je op de eerste verdieping bent gekomen even doorlopen en dan gelijk links. Als je haar nog wil bezoeken zou ik niet te lang wachten want over 2 a 3 weken gaat ze terug naar Griekenland en blijft daar dan 2 maanden. Vriendelijke meid en ik vroeg nog even of ze ook pijpen zonder deed en dat was geen probleem. Bij de badkamer aangekomen was er geen zeep maar shampoo om je gereedschap en handen te reinigen. Een beetje vreemd eigenlijk. Op bed beland begon ze gelijk te pijpen zonder en dat deed ze best goed. Daarna neuken in doggy en dat mocht hard of zacht zei ze. Vervolgens plat doggy en haar flink kunnen stoten. Toen we overschakelden op missio wou ik haar nog even beffen maar dat liet ze maar heel even toe. Een beetje raar omdat ik las dat ze het heerlijk vond om gebeft te worden. Jammer want met haar flinke schaamlippen had ik haar haar best uitgebreid een likbeurt willen geven. Wellicht heb jij haar iets meer betaald dan de gebruikelijke 30€ en tongzoenen waagde ik mij maar niet aan want ik kreeg al PZC. Vraagje Atilla; begon zij met tongzoenen of nam jij het initiatief? In missio heb ik uiteindelijk het condoom volgespoten en in dat standje ging ze een paar maal met haar vingers over mijn rug wat aangenaam aanvoelde. Tijdens de sex doet ze goed mee en kreunt en steunt wat mee en in het Engels af en toe wat geile taal.

    NB: Atilla begin april komt Tanja (Roemeens) weer terug en deze lieve meid geeft je een echt gfe-gevoel. Ze heeft wat meer buik dan Irina en is wat voller maar laat veel toe en ook met tongzoenen erbij. Ze zit ook in de Charlottestrasse maar dan nummer 69 op de eerste verdieping en daar aangekomen gelijk de gang rechts nemen. Op kamernummer 25 of 26 zit ze dan en ze heeft haar naam op de deur vermeld. Deze tip krijg je van mij. Kan me niet voorstellen dat het tegen gaat vallen want heb haar al vele malen bezocht en ik krijg maar geen genoeg van haar.
    Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen. Jetsers is natuurlijk ook een subjectief begrip, als ik met twee handen een tiet niet bedekt krijg dan zijn het voor mij jetsers, en ik heb redelijk grote handen. Dan zit je al rond cup D. Maar andere mensen hanteren wellicht andere definities. Ook zien we maar weer eens hoe wispelturig de vrouw kan zijn. Toen ik de eerste keer te kennen gaf dat ik wilde likken, gingen haar benen onmiddellijk vol enhousiasme in spreidstand, zodat ik gelijk aan kon vallen. Ik heb haar lang gebeft en ze liet alles toe, kutlippen naar binnen zuigen, op klit sabbelen ton diep in kut, snuit begraven in kut, ik was zelf ook wel wat verbaasd. Ik heb het zelf op een gegeven moment onderbroken, ik wilde nog neuken voor de tijd om was. Eerste keer was ze ook erg knuffelig en zoenerig, maar niet met de tong. Tweede keer wist ze waar voor kwam en kreeg ik dezelfde enthousiaste behandeling, ditmaal zoenen met tong. Hierbij moet je je geen hollywood filmkus voorstellen, korte tongzoenen waren het. Haar dit keer in de 69 houding gelikt.Wat een geweldig uitzicht als ze met die volbloed pruim boven je gezicht komt hangen. Ik heb haar weer in de missionarisstand geneukt en het condoom volgespoten terwijl ik mijn pik tussen haar heerlijke lippen naar binnen zag glijden, die kun je zien van bovenaf bekeken!
    Dus ze gaat gauw genoeg terug naar Griekenland? Moet ik haar voor die tijd nog eens bezoeken.
    Ik zal Tanja eens uitproberen als de gelegenheid zich voordoet, Ze is voller zeg je? Dikke tieten? Ik bef graag, hoe is ze daar in? Grote schaamlippen?

  8. #6
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Atilla, tieten zijn niet zo groot en weet me even niks te herinneren over haar schaamlippen maar ik ben ook niet zo'n likfanaat. Ze doet echt tongzoenen en neukend in missio en tegelijk tongzoenen vind ik erg lekker. Beffen laat ze ook toe en totaal geen tijdsdruk. Een echte gfe-ervaring.

  9. #7
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Momenteel met vakantie. Zou in totaal 2 maanden wegblijven dus nog ruim 1 maand wachten.

  10. #8
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Vandaag weer bij haar geweest. Ze had de haren nu donker, staat haar beter. Ze zag er ongelofelijk lekker uit, ik heb voor een uur genomen Zeldzaam lekker genoten, 100% GFE. Heerlijke facesiting wat heerlijk is met haar lekkere kutlipjes. Twee keer geneukt tussen al het befwerk door, een keer reverse cowgirl en een keer zij op haar rug en ik geknield op de grond zodat ik mijn lul goed in die topkut zag glijden. Geen spijt van. Jammer dat ze maandag stopt met werken en terug naar Griekenland gaat. Ze vroeg nog om te trouwen. Met zo'n lekker wijf twijfel je toch wel.

  11. #9
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Ik kan me nog tot zondag bedenken. Heb ik wel elke dag topsex

  12. #10
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    @Atilla

    Komt ze nog wel terug of is ze definitief gestopt?

  13. #11
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    @Atilla

    Komt ze nog wel terug of is ze definitief gestopt?
    Ze zegt dat ze definitief stopt, maar je weet het maar nooit.

  14. #12
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 04:20
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Vorige week in Duisburg en in de Charlottestrasse 35 liep ik die lange trap naar boven. Voorheen was haar kamer links maar nu prijkte haar naam op de deur als je doorloopt. Volgens mij kamernummer 6 waar Patricia eerst zat.

  15. #13
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Is ze terug? Ik krijg nu een stijve bij de gedachte. Heeft iemand haar gezien?

  16. #14
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Vanavond, een zaterdagavond in Duisburg geweest. Het was er stervensdruk en bijna alle gordijntjes waren dicht. Charlottenstr. 35 was voor altijd gesloten. Gaat het niet worden, dacht ik, tot ik Vulcanstrasse 27 naar binnen ging en Irena daar zag. Ze werkt nu in kamer 5. Afgerekend voor 2 keer lekker neuken en het was weer fantastisch. Wat is dit een heerlijke GFE. Haar heerlijke vlinderkutje lekker gebeft tot ze klaarkwam en haar lekker geneukt. Tussen de twee sessies door lag ze lekker in mijn armen, dit was heel prettig en intiem. Daarna nog een bef en neuksessie en ik ben weer zeer voldaaan naar huis gegaan.
    Herhalingsgevaar is hier 100% Beste DVP die ik ooit bezocht heb. Smaken verschillen, maar voor mij is ze perfect

  17. Onderstaande 2 leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (14 januari 2018),Sjeufke (13 januari 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

  FKK Artemis 468*60