Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Beitrag Ties85 Hong Kong 2016

    net terug uit o.a. Hong Kong hoewel Hong Kong nou niet echt bekend staat als een wandelbestemming in Z-O Azie valt er genoeg te beleven. Al liggen de tarieven een stuk hoger als in de meeste andere Aziatische landen maar dat geld in HK voor zo ongeveer alles niet alleen dames van plezier. Mijn eerste kennismaking met het nachtleven van Hong Kong was in de bekende rosse uitgaansbuurt Wanchai alles speelt zich hier heel Hong Kong keurig af in de gebouwen met meestal fel gekleurde neonlichten ( al branden die laatste in HK zo ongeveer overal niet enkel bij bordelen )

    Voor de meeste clubs zitten een paar dames die je met veel geroep naar binnen proberen te trekken om een kijkje in hun snoepwinkel te nemen. Na in een paar tenten te zijn geweest voor de 2e keer een van de bekendste zaken binnen gelopen New Makati. Het was rond 22.30 nog niet zo heel druk binnen qua dames en heren. Uiteindelijk een leuke meid na een wederzijdse klik mee genomen voor 1000 HKD voor een LT en dan wou ze dag erna ook nog wel een paar uur HK met me verkennen. Let wel op New Makati is meer een disco de dame maakt zelf de prijs er is geen barfine dus ook geen bar bescherming. Ik heb met de dame in kwestie echter een leuke tijd gehad dus het was het geld zeker waard.

    Op mijn 2e dag ben ik in mongkok uitgekomen dit is weer een heel ander deel Hong Kong weg van het dure chique HK Island en de dure Kowloon wijk Tsim Tsa Tsui waar ik verbleef. Hier vind je dan ook veel dames met bordjes massage het lijkt een gewone massage maar dat veel mogelijk was laten ze wel door schemeren ( ze lopen niet voor niks bij een gebied met de naam ladies market, dit buurtje is ook goed voor de betere nep producten ). Ook ben ik nog in 2 bordelen binnen geweest maar het dames bestand stond me niet aan prijzen hier voor rond het half uur tussen de 300 en 500 HKD. Er hangen bij deze bordelen genoeg bordje op waaruit duidelijk word dat het een bordeel is, in een bordeel kwam ik ook een bord tegen met de tekst dat prostitutie helemaal legaal is in HK no problem even iff police shows up. Altijd fijn om te weten want in regulier China is ondanks dat het even vaak word aangeboden bij wet wel verboden.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 6 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 maart 2016),hasta la pasta ( 7 maart 2016),lustman ( 7 maart 2016),Nedlovefkk ( 7 maart 2016),SeX++ ( 8 maart 2016),Wentelt Eefje ( 9 maart 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Diamond 468*60