Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 34 van 39 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 826 t/m 850 van 966
  1. #826
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    9 mei 2024 @ 19:17
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.609
    Thanked
    1.891 in 442 posts

    Standaard

    Zondag weer eens in het schipperskwartier geweest in de namiddag, en ik moet zeggen het is jaren geleden dat ik voor mij persoonlijk zo een goede bezetting heb gezien in deze buurt. Nu is goed voor mij een diverse mix van dames en genoeg optick fucks ik had moeite een keuze te kunnen maken.

    Misschien dat er op de middagdienst wel vaker een meer diverse mix is en het was ook nog eens weekend, want in de avonden vind ik het kwartier toch maar net als zoveel raamzones een erg Rumbul sfeerloos karakter krijgen
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (28 oktober 2015)

  3. #827
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    6 mei 2024 @ 17:38
    Berichten
    9.281
    Discussies
    176
    Thanks
    2.928
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Beren, we moeten gaan, het is muisstil, de dames vervelen zich rot sinds vorige week vrijdag.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...796#post455796
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  4. #828
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:53
    Berichten
    3.193
    Discussies
    104
    Thanks
    1.545
    Thanked
    4.034 in 1.592 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht
    Ondanks dat we een heel redelijk aantal meiden zagen die ons qua uiterlijk meer dan capabel leken, helaas ongepopt de A-straat verlaten en koers gezet naar Antwerpen.
    Het duurde even voordat we Brussel uit waren. M'n TomTom was van slag en bleef ons in een rondje rond het centrum sturen. Ach... , zie je eens wat van de stad.

    Eenmaal in Antwerpen aan gekomen mogen we constateren dat het daar toch wel een héél stuk geciviliseerder aandoet. Het loopt inmiddels tegen een uur of twee des nachts maar de Business is still booming. Aardig wat volk op de been en een heel behoorlijk deel van de ramen bezet. Ik zou het toch op bezettingsgraad van 70 tot 80 % willen schatten.

    Nog geen tien passen gezet in de schippersstraat en we komen al een DB bekende tegen. Alles Ohne Hennie. Hij ziet ons niet en eerlijk gezegd zijn we daar niet echt rouwig om. Een paar passen verder zien we dan ook maar meteen wat dames die we kennen uit het duisburgse en even verder op weer één. Ook nog niet de minsten dus qua seksuele dienstverlening dus dat gaat het helemaal goed komen.

    Natuurlijk zien die verleidstertjes ons ook en het duurt niet lang voordat er een venster open gaat en we bij naam geroepen worden. "What are you doing here.... are you guys lost or something" Bingo, aandacht gevestigd. Hier en daar dus een wat langer praatje gemaakt dan ik als gebruikelijk acht in dit roodlicht kwartier.

    Al met al zou ik het schipperskwartier willen bestempelen als de beschaafde versie van de A'damse wallen. Rode lampjes, hele mooie en minder mooie meiden, hoerenlopers en toevallige passanten. Grote afwezige is toch wel het noord-afrikaanse jongeren gilde. Geen groot gemis.

    De vrouwkes dan. Sterk de indruk dat er een paar snoepjes zitten die maar net de leeftijd hebben bereikt om dit vak uit te mogen oefenen. Bij een vorig bezoek (één maand eerder) zaten sommige daarvan nog wat onwennig op het krukkie of in het venster. Nu kwamen ze al over als door de wol geverfde routinees... wat kan het toch hard gaan in dit wereldje... De dames die we kennen van de vulkan geven te kennen voorlopig in het Antwerpse te blijven. Ongelijk kan ik ze niet geven want zeer relaxte sfeer en goede accommodatie. Het overgrote deel van de dames is oost europees en niet ouder dan een jaar of 25. Er zijn zeker wel wat oudere dames en ik meen ook een enkele trans gezien te hebben. Latina's waren tijdens mijn bezoeken erg dun gezaaid.

    Uiteindelijk zijn we beiden bij voor ons nieuwe dames de kamer op gegaan. Zelf kwam ik terecht bij een zeer naturelle blondine Alina genaamd. Bezoek adres is schipperstraat 30 en dan het rechtse deurtje. Tja met zo'n naam denk je natuurlijk meteen "Roemeense" De "Ce faci" werd met gemende gevoelens ontvangen "Je je... bent toch geen Roemeen" Nee hoor schat, hollander op doorreis. Omdat originaliteit vaak loont een ijsco meegenomen uit de snackbar. Tijdens het standaard riedelt €50 bla bla bla, 20 minutes bla haar onderbroken en gezegd dat we beginnen met een ijsje. Das toch wel een erg goede ijsbreker, zo'n ijsje. Stom verbaasd en duidelijk zoekend naar grip op de situatie sjokken we de trap op naar haar kamer. Zij: "You have to pay for this you know...." Ik: "Nah, you will grant me those ten minutes" Stoicijns blijft ze haar territorium verdedigen. Na kenbaar gemaakt te hebben toch op z'n minst een uurtje te blijven word elk verzet gestaakt. De rest.... tja, bij een volgend bezoek aan Antwerpen zal ik zeker eerst langs haar raampje lopen.

    Voor m'n wandelmaat geld eigenlijk hetzelfde. Ik stond na een 1,25 uur weer buiten. Hij maakte het wat langer bij een blondine met een brilletje aan de verversrui nr 2 en had het daar erg naar zijn zin.

    Antwerpen maakte wederom een goede beurt bij de vulkanbroeders en vervolg zal er dan ook zeker komen.

  5. Onderstaande 5 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 april 2016),mechelen ( 5 april 2016),Nedlovefkk ( 4 april 2016),Sjeufke ( 4 april 2016),Wentelt Eefje ( 5 april 2016)

  6. #829
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Een enkele trans... Vooral in de Schippersstraat zijn er toch wel meer hoor, vergis je niet. Latina's daarentegen zijn er inderdaad niet veel.

  7. #830
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    6 mei 2024 @ 17:38
    Berichten
    9.281
    Discussies
    176
    Thanks
    2.928
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht

    Al met al zou ik het schipperskwartier willen bestempelen als de beschaafde versie van de A'damse wallen. Rode lampjes, hele mooie en minder mooie meiden, hoerenlopers en toevallige passanten. Grote afwezige is toch wel het noord-afrikaanse jongeren gilde. Geen groot gemis.
    Dat was een tijdje terug wel anders maar kennelijk zijn ze in hun hol terug gekropen. Ik vond het vanavond best rustig. Opvallend ook, geen één agent gezien, trouwens ook niet bij mijn vorige bezoek een week of drie vier geleden. Dat heb ik nog nooit eerder gezien daar, en de keer daarvoor meer agenten dan wandelaars, met wat groters in de handen dan het standaard pistooltje.
    Verder niet noemenswaardig, maar alleszins beter dan de NL tv die gedomineerd werd door championsleague en een referendumpje morgen. dat laatste was trouwens mede oorzaak van mijn bezoek, zie mijn aanstonds te schrijven post aldaar.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  8. #831
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:53
    Berichten
    3.193
    Discussies
    104
    Thanks
    1.545
    Thanked
    4.034 in 1.592 posts

    Standaard

    Ik ben nu drie maal naar het Schipperskwartier geweest (oktober 2015 en dit jaar in januari en eind maart) en alle drie de keren was het zoals ik van de week beschreef. Dus nauwelijks noord afrikaanse jongeren. Politie kwam wel af en toe door de buurt rijden maar zonder grote geweren. Dat is in Brussel wel anders na Bataclan. Daar zag ik eind januari de hele avond en nacht militairen door de A-straat lopen.

  9. #832
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    D'r lopen wel wat allochtonen rond, en ik heb er geen probleem mee, zolang ze zich gedragen... Nu, qua rotmarokaantjes valt het daar idd wel mee.

  10. #833
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Zondag in het SKW

    Zondag nog eens richting SKW gegaan en afgesproken met * The Godfather * van de buurt : Anvers.

    Bekende dames voor mij met de iets betere raam-service : Manar VR13/2 , Beatrice SS30/1 , Miauw SS22/3 , Elena SS3/1 , Lily SS39/3 in de dag-shift en in de nacht : Anna VR8/1.

    Verder wat optic piepjonge Oostblokkertjes , bobbel in de broek dames en oma-sex met blubberkont club ook aanwezig.

    Opvallend veel zatte Poolse bouwvakkers en toeristen in de buurt.

    Ik zag ook nog een vechtpartij in de Verversrui. Wie zag ik niet : de politie.

    Off topic nieuws uit de buurt

    De laatste tattoo zaak ( Eddy ) in de Schippersstraat is verhuisd naar het Falconplein.
    Café de Falcon is heropend en volledig vernieuwd. Het terras in de zomer is zeker een aanrader : zicht op de SS en Falconplein.
    Voor de liefhebbers van Roemeens eten kan men terecht in de Gate of the Kiss Falconplein 38.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  11. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 april 2016),mechelen (12 april 2016)

  12. #834
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Vanavond ben ik eindelijk na een (te) lange tijd nog eens in het SKW geweest. Ik kom er haast niet meer, door allerlei omstandigheden.

    De bezetting was behoorlijk, ook al waren er wat lege plekken. Misschien dat sommige Oost-Europese meisjes naar huis zijn voor het orthodoxe paasfeest, volgende week. Al vermoed ik dat dit lang niet zo belangrijk is als hun kerstmis in januari.

    Ik heb ook gezien dat het pand SS 12 zo goed als klaar is voor gebruik, eindelijk zou ik zeggen. Blijkbaar een zware bevalling...

    Er liepen opvallend veel Aziaten rond, die overigens quasi nooit voor problemen zorgen.

    Ben uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij Josefa, SS 24/5.

  13. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (22 april 2016)

  14. #835
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Antwerps café 't Keteltje "wegens mensenhandel" 3 maanden dicht

    Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) heeft het bekende café 't Keteltje in de Oudemansstraat gesloten omdat er sprake zou zijn van mensenhandel op die plaats. Eerder werden er twaalf vrouwen aangetroffen die illegaal in het land verbleven.
    De politie had informatie over mensenhandel en prostitutie in het café in de Antwerpse rosse buurt. "Daarom voerde de politie een controle uit in de zaak. Er werden twaalf Afrikaanse vrouwen aangetroffen die illegaal in het land verbleven. Zij droegen allemaal veel make-up en seksueel provocerende kledij. De politie vond in alle handtassen van de vrouwen condooms en busjes glijmiddel."

    Andere vaststellingen en camerabeelden, waaruit bleek dat Afrikaanse vrouwen werden opgepikt, bevestigden dat vermoeden, klinkt het, en ook eerder werden al illegaal in het land verblijvende vrouwen opgepakt, die volgens de politie geen of valse documenten hadden en erg zenuwachtig waren.
    Voodoorituelen
    "Afrikaanse vrouwen worden naar België gelokt met het oog op een beter leven", klinkt het voorts. "Ze moeten de hoge reiskosten afbetalen aan een pooier door zich te prostitueren in de drankgelegenheid. Zij en hun familie worden bedreigd met voodoorituelen."

    Op basis van de Gemeentewet kan een burgemeester een zaak voor maximaal zes maanden sluiten, als er ernstige aanwijzingen van mensenhandel zijn. De sluiting van 't Keteltje duurt drie maanden en wordt ter kennisgeving voorgelegd aan de gemeenteraad. De beslissing komt er "omdat er voldoende aanwijzingen zijn dat in het café prostitutie in de vorm van mensenhandel plaatsvindt".
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #836
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    4 mei 2024 @ 21:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Maandagavond, mijn favoriete meisjes (Gabrielle en Monica) waren er niet. Het regende zacht, weinig mansvolk op straat. De dames tokkelden op hun smartphone, of keken ongeïnteresseerd naar buiten. Voor een glimlach moest worden betaald. Ze leken ook allemaal onderling verwisselbaar, afkomstig uit eenzelfde regio.
    Ik liep wat te mokken, en dacht dat het vroeger beter was.
    Kleurrijker alvast wel. Ruim dertig jaar gelden liep ik voor het eerst door het SKW. Enkele Belgische dames hebben me toen ingewijd in de geheimen en de geneugten van de betaalde liefde. Wat later volgde de Afrikaanse golf. Ghanese en Nigeriaanse dames gingen de krotten aan de Bruchtgracht bezetten. Ik overwon mijn burgerlijke drempelvrees, en kende er vele mooie uren voor weinig geld. Jaren later herinner ik me alleen nog de mooie momenten, want er waren ook echte rip off ontmoetingen bij. Het was vroeger niet altijd beter. Maar enkele van deze meisjes staan voor altijd op de harde schijf van mijn geheugen gebrand. Als beginnend jurist was het ook een ware speeltuin: verblijfspapieren, huurcontracten, inschrijvingen van de kinderen in de school, advocaten die hen misbruikten… Ik won het vertrouwen van enkelen, en trachtte waar kon te helpen. Ze betaalden me met Afrikaanse warmte. Wat ik me uit die periode ook herinner waren de dappere Antwerpse flikken die gewapend met alleen een wapenstok nauwgezette identiteitscontroles uitvoerden. Alleen met een zwart meisje in een donkere kamer. Een kwartier of langer duurden de controles. Maar soms waren er echte razzia’s, en verdwenen meisjes voor goed. Soms komt alles goed. Eentje stal m’n hart, maar ik was toen nog niet rijp voor zo een complexe situatie. Enige tijd terug hernieuwd contact. Facebook. Ze heeft hier geleefd voor haar kinderen. Fijne jonge mensen zijn het geworden.
    Het SKW bleef jarenlang een kleurrijke wijk. Een fiere Française, een speelse Argentijnse, een zachte Thaise en mooie Nederlandse meiden met Indonesisch bloed ontfermden zich in ruil voor een financiële ondersteuning graag over mij. Ik herinner me zelfs nog Antwerpse meiden met Marokkaanse roots. Dit laatste is vandaag totaal ondenkbaar. Was alles beter ? Zeker niet. De meeste kamers waren erg groezelig, en de meiden met een slechte service ben ik nu al weer vergeten.
    In het begin van de nieuwe eeuw kregen we de Albanese golf. De pooiers liepen openlijk rond. Je moest bijna aan hen betalen, en niet aan de meisjes. Meisjes met blauwe plekken of brandwonden, je zag het allemaal. Anderen werkten de klok rond. Toen was het zeker niet beter. Er werd geschoten en gevochten. Ik bleef een beetje weg uit het SKW.
    De stad greep in. Een kleiner SKW – en modernere arbeidsomstandigheden voor de dames. Ik wandelde terug graag rond in de wijk. Eerst opnieuw nog een mix van nationaliteiten, maar jaar na jaar werd eerst de Bulgaarse en later de Roemeense dominantie groter. Die andere dames zijn er nog, maar zo schaars. Let wel, ik heb de afgelopen jaren zeer leuke dames uit de Balkan leren kennen. Meisjes die hun euros echt waard waren, en me voor de centjes echt plezier geven. Als er eens een favorietje vertrekt, is het altijd weer even slikken. Maar een ander engeltje vult de leegte weer op. En heel soms geven sommige van deze Balkan-meiden me een inkijk in hun eigen leven en zie ik wie ze echt zijn.
    De service is vandaag soms zeker zo goed als vroeger. Roemeense of Bulgaarse toppertjes zijn even bedreven als hun collega’s uit andere continenten. Het SKW is vandaag veiliger en moderner. Maar wat ik mis is die kleurrijke mix. Niet weten of je zou lunchen in Kumasi, Bangkok, Buenos Aires of Sofia. Nu is het teveel uniformiteit. En op een regenachtige maandagavond wordt een wandelaar dan wel eens weemoedig.
    Binnengestapt bij een Roemeense. Om snel te vergeten, waardeloos. Hopelijk duiken Gabrielle of Monica snel weer op. Anders een nieuwe zoektocht naar, in de woorden van Wannes, een meisje, “net en genereus” dat zich over mij zal ontfermen. Zo was het in het verleden ook.

  16. Onderstaande 7 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 juni 2016),Goedemorgenallemaal (25 juni 2016),hugging_pall (10 juli 2016),mechelen (21 juni 2016),Patjax (21 juni 2016),sofaking (21 juni 2016),yylover (22 juni 2016)

  17. #837
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Ik heb géén heimwee naar de vroegere tijden hoor. Over de diversiteit zijn er vele discussies mogelijk, maar op vlak van veiligheid, zowel voor de meisjes als voor wandelaars is het nu veel beter.

  18. #838
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Ik wil deze nacht in de straete verdwale
    de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus...


    Het lied van wijlen Wannes Vandevelde klonk in mijn hoofd toen ik maandagavond een wandeling maakte doorheen het Schipperskwartier.

    Ik kom er niet meer zo vaak. Ik heb enkele jaren geleden de saunaclubs ontdekt, en ik had het ook al wel gehad met ramen. Antwerpen, Brussel, Luik, Seraing en de Chaussee d' Amour, ik heb er vele uren gesleten; die raambuurten hebben geen geheimen meer voor mij. Op veel plaatsen is het vet van de soep, al lang overigens. In Luik is allang niks meer te zien; op de Chaussee in Sint Truiden waar vroeger veel Waalse en Franse meisjes zaten is het ook armoe troef.

    En dan heb ik het nog niet over de voor mij buitenlandse ramen zoals De Wallen, waar een paar uur parkeren al bijna evenveel kost als een kamergang is een saunaclub...

    Maar in Antwerpen kom ik nog wel eens graag. Verdenk mij niet van het typisch Antwerps chauvinisme, voor mij is de stad aan 't Schelt he-le-maal niet het centrum van de wereld, ik kom van de parking overigens.
    Toch : op een heel kalm ogenblik, zoals een maandagnacht na twaalven wil ik er wel eens langsgaan. Het zijn van die uren en dagen dat er eigenlijk weinig te zien is : meer dan de helft van de ramen is niet in gebruik, en dames die er wel zijn zitten vaak verveeld op de smartphone te tokkelen of zijn letterlijk aan het buurten bij de concurrentie.
    Op zulke ogenblikken geniet ik van het SKW. Je moet natuurlijk wel een beetje op je hoede blijven : er loopt niet veel volk op straat en diegene die er wel zijn hebben misschien net jou uitgekozen om te overvallen... Het gebeurt eerder zelden maar het gebeurt wel degelijk. Wakker blijven dus.

    Je doet dan wat rondjes : langs de Schippersstraat waar op nr 45 een hoop bloemen en kaarsjes liggen voor een verzegelde deur... Door Villa Tinto waar er een stelling staat wegens 'werken', hetgeen mij aan de kathedraal van Antwerpen doet denken want daar stond ooit jaaaren ook een stelling; ik hoop dat het hier wat vlotter gaat...
    De Verversrui oversteken naar de nrs 28-26-24 : veel ramen voor slechts een paar meisjes. Lang de Vingerlingstraat waar procentueel iets meer dames aanwezig waren, ik hoop dat ze toch iets verdiend hebben. Terug richting Schippersstraat, om bij frituur plein 7 een blikje cola te halen. Friet eten doe ik hier nooit, ik vertrouw die gasten niet. De enige goede friet is overigens bij frituur Falcon op de Oude Leeuwenrui, maar zij zijn helaas rond middernacht al aan het poetsen.

    En opnieuw en opnieuw, zonder dat ik ergens binnengegaan ben. Et alors... Het interesseert mij niet dat sommige dames mij scheef bezien dat ik niet bij hén wil binnen gaan. Ik geniet van het rondwandelen en de dames keuren. Is dit voyeuristisch? Wellicht wel, maar de dames kiezen hier toch zelf voor. In een winkelstraat moet je zo een gedrag niet tolereren, uiteraard niet, maar in een raambuurt kan dit zeker wel.

    Ik wilde eigenlijk wél een dame bezoeken, Anna van Verversrui 08/1, maar zij had de ene klant na de andere en ik had geen zin in nummertje trekken. Volgende keer misschien.

    Een dik uur heb ik gewandeld en genoten. Jawel, genoten. Voor mij is dit een vorm van ontspanning, call me what you want.
    Toen ik naar mijn wagen wandelde dacht ik nog : in Brussel kan ik mijn wagen zo niet achterlaten; daar is de kans op een ingeslagen ruit veel te groot. In Antwerpen kan dit (voorlopig) nog wel, gelukkig.

    Ik wil deze nacht in de straete verdwale,
    de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus.
    Laatst gewijzigd door mechelen; 6 juli 2016 om 02:17

  19. Onderstaande 12 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 augustus 2016),Bluebear ( 6 juli 2016),felrops (10 juli 2016),gignnl ( 8 juli 2016),Hcw ( 7 juli 2016),lustman ( 6 juli 2016),Nedlovefkk ( 6 juli 2016),pret ( 6 juli 2016),Ryuhayabusa ( 6 september 2016),sofaking ( 6 juli 2016),Wentelt Eefje ( 6 juli 2016),yylover ( 6 juli 2016)

  20. #839
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Belangrijk verkeersnieuws voor wie vanuit het noorden naar het SKW komt, en voor degenen die rond het Eilandje hun wagen parkeren : de Londenbrug gaat ruim een jaar niet toegankelijk zijn owv werken.


    http://www.gva.be/cnt/dmf20160707_02...or-autoverkeer

  21. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer ( 9 juli 2016),luminous ( 9 juli 2016)

  22. #840
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:23
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Straks ga ik naar SKW maar het gaat een soep worden om daar te geraken want er is iets met zeilboten te doen en er word heel veel volk verwacht. Maar ik ga men schatje Patricia haar maandelijkse beurt geven. Want sinds ze in Spanje woont werkt ze maar 1 week/maand, vanaf de eerste zaterdag van de maand 1 week. Al 24 jaar aan een stuk dezelfde dvp

  23. #841
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    De "tall ships race". Als je daar toch bent lijkt het me wel de moeite om eens een kijkje te nemen.

    http://tsrantwerp.be/?lang=en
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  24. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 9 juli 2016)

  25. #842
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden : pand Schippersstraat 05 staat te koop...

  26. #843
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    6 mei 2024 @ 17:38
    Berichten
    9.281
    Discussies
    176
    Thanks
    2.928
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden : pand Schippersstraat 05 staat te koop...
    Hmm, niet echt de hoek waar ik vaak wat van mijn gading zie. Ligt ook een beetje uit de loop heb ik het idee dus echt verdienen doe je er niet zo veel aan. maar misschien als pied a terre in de buurt?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  27. #844
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Hmm, niet echt de hoek waar ik vaak wat van mijn gading zie. Ligt ook een beetje uit de loop heb ik het idee dus echt verdienen doe je er niet zo veel aan. maar misschien als pied a terre in de buurt?
    't Is een hoek met veel transen ja. Dat is nochtans niet altijd zo geweest.

  28. #845
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    6 mei 2024 @ 17:38
    Berichten
    9.281
    Discussies
    176
    Thanks
    2.928
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    't Is een hoek met veel transen ja. Dat is nochtans niet altijd zo geweest.
    Oei, dan zou een pied-a-terre wel eens verkeerde verwachtingen kunnen scheppen...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  29. #846
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Ondertussen krijgt pand SS 21/23 een kleine opknapbeurt.

  30. #847
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Good Old Times with Annabel - Het leven van een hybride wandelaar

    Annabel, Annabel. Het zou een Franse chanson kunnen zijn, maar ik houd niet van Frans. Een paar weken geleden had ik een paar dagen vrij. Ik werd 's ochtends wakker en liep naar de keuken. Ik had twee boterhammen gesmeerd en koffie gezet. Annabel zat weer eens in mijn hoofd. Vroeger werkte ze in GT (zie haar paspoort). Ze is een van de vrouwen, die nooit uit mijn gedachten was gegaan.

    Soms ontmoet je vrouwen in je leven en nadat ze zijn verdwenen uit je leven, gaat er geen dag voorbij dat je niet even aan ze denkt. Wat zou ze nu doen? Hoe zou het met haar zijn? Haar telefoonnummer had ik nooit gevraagd. Maar haar Facebook wist ik nog wel. Dus ik had haar een berichtje gestuurd om te vragen hoe het ging. Ze stuurde een berichtje terug met haar telefoonnummer. Bel me maar, zei ze. We spraken wat en ik vroeg waar ze nu werkte. Ze zei dat ze in Antwerpen stond achter de ramen op het adres Verversrui 28.

    Ik trok de stoute schoenen aan. Ik besloot er voor te gaan. Ik wilde haar weer eens zien. Spontaan boekte ik een treinticket van Haarlem naar Antwerpen via www.nsinternational.nl en het Mercure Hotel in het centrum van Antwerpen. Ik moest overstappen op Den Haag HS voor de internationale trein richting Antwerpen. De treinreis duurde 2 uur en je bent er eigenlijk zo. Op Antwerpen Centraal keek ik mijn ogen uit hoe mooi dat station is. Heel sfeervol met mooie architectuur.

    Ik liep de straat "De Keyserlei" in. Ik had honger en wilde wat eten. Overal gezellige tentjes en restaurants. Het was rond een uur of 18:30. Ik besloot voor de snelle hap te gaan en dook de McDonald's aldaar in. Daarna liep ik richting het hotel. Ik deed de GPS op mijn telefoon aan en typte het adres in Google Maps en liep op de navigatie naar het hotel. Lang leve de technologie. Het Mercure Hotel viel me tegen. Ik boek altijd Mercure Hotels, maar die in Antwerpen was echt heel slecht. Zwaar onder de maat.

    Na het inchecken had ik gedoucht in de hotelkamer en mezelf klaargemaakt. Het adres Verversrui 28 ingetoetst in Google Maps en op de navigatie naar de ramen van Antwerpen gelopen. Het was een mooie route met gezellige cafétjes en leuke huizen. Bij het Falconplein was een vechtpartij gaande tussen twee mannen. Het zag er uit als een vriendschappelijke vechtpartij. Ik ben wel wat gewend als wandelaar. Als er geen bloed vloeit, is er niets aan de hand. Ik zie mezelf als een hybride wandelaar. Ik bezoek zowel de ramen als de saunaclubs.

    Saunaclub-mensen kijken vaak neer op mensen die de ramen bezoeken. Maar ik kan iedereen de ramen aanraden. Er zitten soms echt parels van meiden tussen en als je wat extra betaalt, krijg je ook saunaclubservice. Ik liep richting de Verversrui. In de straat ligt ook een disco genaamd Café d'Anvers. Apart. Na een avondje disco kun je dus nog even een wip scoren. Wat me ook opviel, is dat er heel veel jonge mensen rondlopen van begin twintig, die gewoon een avondje uitgaan. Het is dus ook een uitgaanscentrum.

    Ik zag Annabel vrijwel meteen achter haar raam zitten. Ik liep meteen naar haar toe. Ze deed haar deur open en we gingen naar achteren. Het gordijn deed ze dicht en de muziek wat harder. We vielen in elkaars armen als een verliefd stel, die elkaar drie jaar niet gezien hadden. Ik weet niet meer hoe of wat er gebeurde, maar in no time waren we naakt en lagen we op haar bed. Het was super heet. Op de achtergrond draaide toevallig het lied "Open your heart" van Madonna. Ik dacht even dat ik het niet meer had. Wat was het een geile, opwindende sfeer! Heerlijk. Ik had haar voor 2 uur geboekt. Dus we hadden de tijd.



    Na de innige vrijpartij stelde ik voor wat te gaan wandelen. Dat vond ze gezellig en we kleedden ons aan. Ze had een strakke spijkerbroek aan met van die scheurtjes erin, een witte trui en trendy schoenen. Ze zag er geweldig uit met haar blonde haren. Ik moest even slikken en ik stond gewoon naar haar te staren. Zo mooi was ze. We liepen richting de haven aan de Godefriduskaai. We liepen langs restaurants en iedereen zat buiten op het terras te eten. Ik had mijn arm om haar schouder geslagen en ze hield mijn hand vast.

    Mensen stonden gewoon naar ons te staren. Monden vielen open toen we voorbij liepen. Er was zelfs een taxi-chauffeur die even stopte en keek. Ze was zo mooi. Onderweg hadden we ook nog wat te drinken gehaald en bij de Godefriduskaai gingen we op een bankje zitten en hadden we wat gepraat. De twee uur vlogen om en ik besloot nog een uur bij te boeken. We liepen even naar een geldautomaat, zodat ik wat geld kon opnemen. Daarna liepen we terug naar haar raam en hadden we nog een tweede stomende sessie.

    We lagen nog even in elkaars armen. Ik was bijna in slaap gevallen. Na drie uur namen we afscheid van elkaar en liep ik terug naar het hotel. Het was 00:30 uur 's nachts, maar het was nog zo druk op straat. Overal waren nog mensen aan het uitgaan. Ik had nog helemaal geen zin om te gaan slapen. Ik besloot nog wat te gaan wandelen in Antwerpen. Ik had honger. Ik zag overal Dönner-Kebab zaken, maar daar zal ik nooit wat gaan eten. Over my dead body. Die zaken ruiken altijd naar zweet.

    Helaas was de Frituur Falcon aan de Oude Leeuwenrui net gesloten. Maar ik geloof dat het aan de Ossenmarkt was waar ik nog een snackbar vond. Het leek wel een Nederlandse snackbar. Ik zag frikandellen, kroketten, noem maar op. De gastvrouw zei dat ik de laatste gast was, want ze wilde sluiten. Na een stevige hap was ik teruggegaan naar het hotel. Het viel me op dat er heel veel Noord-Afrikanen in Antwerpen zijn. Het maakt soms een wat ongure indruk. Maar desalniettemin was het een mooie dag in Antwerpen. Onderweg naar huis toe draaide ik dit lied, omdat het zo kenmerkend was voor de avond met Annabel.


  31. Onderstaande 20 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 september 2016),Badslippers (23 september 2016),biged (25 september 2016),Bluebear (25 september 2016),Borealis (25 september 2016),cameltoe slide ( 1 oktober 2016),felrops (24 september 2016),Goedemorgenallemaal (25 september 2016),Jan Verplancke (31 oktober 2016),lustman (24 september 2016),mechelen (23 september 2016),Mistralwind (24 september 2016),noglangnietuitgewandeld (23 september 2016),pietpotent44 ( 3 oktober 2016),Sjeufke (23 september 2016),sofaking (25 september 2016),Teiresas (18 oktober 2016),Wentelt Eefje (24 september 2016),Wijze grijze (23 september 2016),yylover (23 september 2016)

  32. #848
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Vanavond was er een beetje show in het SKW : enkele politiemensen in burger hebben er iemand in de handboeien geslagen... Iemand die er met de fiets reed, ik meen een van de boodschappenjongens, al kan ik mis zijn...

  33. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 oktober 2016)

  34. #849
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.718
    Discussies
    158
    Thanks
    5.429
    Thanked
    2.997 in 971 posts

    Standaard

    Aanstaande dinsdag 1 november is een feestdag, oa in België... Op zulke dagen hoeven de parkeerautomaten niet gevoederd te worden.

  35. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer (31 oktober 2016)

  36. #850
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:34
    Berichten
    41.900
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.720 in 8.652 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Aanstaande dinsdag 1 november is een feestdag, oa in België... Op zulke dagen hoeven de parkeerautomaten niet gevoederd te worden.
    In Nederland is het altijd feest en dien je altijd te betalen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  37. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer (31 oktober 2016)

 

 
Pagina 34 van 39 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

  Freude 468*60