Pagina 6 van 64 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1586
  1. #126
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Ik heb wel te dien met Hillary, die gaat de geschiedenisboeken in :
    Of als zij die van Trump verloren heeft
    Of als degene die gewonnen heeft omdat men Trump niet wou.
    Ik denk niet dat men ooit gaat zeggen dat ze op eigen verdienste gewonnen heeft.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. #127
    Geregistreerd
    2 september 2015
    Last Online
    9 januari 2020 @ 17:48
    Berichten
    1.072
    Discussies
    81
    Thanks
    2.606
    Thanked
    3.106 in 1.640 posts

    Standaard

    Het is toch eigenlijk van de ratten besnuffeld dat er in zo'n wereldmacht geen betere kandidaten tegenover elkaar staan !
    De debatten gaan ook niet meer om inhoudelijke politieke zaken maar het is pure vuilspuierij, te triest voor woorden
    Wat een soap !!

  3. #128
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik geloof dat deze hele comedie het gevolg is van de inferieure genenpool waar Noord Amerika mee opgescheept is.
    Tenslotte wordt het werelddeel hoofdzakelijk bevolkt door (afstammelingen van) mensen die het in hun land van oorsprong niet gered hebben.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #129
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

  5. Onderstaande 2 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (12 oktober 2016),Red Devil (12 oktober 2016)

  6. #130
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    726
    Discussies
    10
    Thanks
    4.513
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Lächeln

    IMG_0054.jpg

    Ik heb er wel zin an. Zoek ik alleen nog een leuke, lekkere First Lady.... (en een vice-presisent, natuurlijk)
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  7. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    @j (12 oktober 2016)

  8. #131
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Ik geloof dat deze hele comedie het gevolg is van de inferieure genenpool waar Noord Amerika mee opgescheept is.
    Tenslotte wordt het werelddeel hoofdzakelijk bevolkt door (afstammelingen van) mensen die het in hun land van oorsprong niet gered hebben.
    Heeft er eigenlijk ooit een "native American" hoge ogen gegooid, zelfs maar bij de primaries? of zijn er daar gewon te weinig van overgebleven?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  9. #132
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Dus als Trump met een (krappe) democratische meerderheid tot president verkozen word dan gaat de wereld al die Amerikanen die NIET op Trump gestemd hebben over dezelfde kam scheren als de Amerikanen die wel op Trump gestemd hebben? In welk opzicht deugt het klakkeloos over één kam scheren nu opeens wel? Louter omdat Amerikanen in het deug-denkraam niet in het vakje 'zielig' geplaatst zijn misschien????


    J.W.
    Nu weten we allebei dat het in de praktijk toch anders uitpakt dan dat we het graag zien. Een simpel voorbeeld hiervan is dat een Canadees in het buitenland pertinent niet voor Amerikaan aangezien wil worden en altijd kenbaar probeert te maken dat hij / zij een Canadees is. Er lopen nu al veel toeristen rond met de vlag van Canada op hun bagage of rugzak en ik denk dat het er alleen maar meer gaan worden als Trump wint.

    Mensen denken nu eenmaal graag in stereotypen en clichés en scheren ze dus automatisch alles over een kam omdat het lekker makkelijk is, of makkelijker zelfs, laat een ander het maar verwoorden zodat ze zelf alleen maar ja en amen hoeven te zeggen.

    Legio voorbeelden van alles over een kam scheren die je in de dagelijkse media / praktijk zo terug kunt vinden, terwijl je weet of behoort te weten dat de nuances zo niet bij iedereen aankomen.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  10. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 oktober 2016)

  11. #133
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    @Poppalarge
    Je moet maar snel een andere avatar nemen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge (12 oktober 2016)

  13. #134
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Nu weten we allebei dat het in de praktijk toch anders uitpakt dan dat we het graag zien. Een simpel voorbeeld hiervan is dat een Canadees in het buitenland pertinent niet voor Amerikaan aangezien wil worden en altijd kenbaar probeert te maken dat hij / zij een Canadees is. Er lopen nu al veel toeristen rond met de vlag van Canada op hun bagage of rugzak en ik denk dat het er alleen maar meer gaan worden als Trump wint..
    dat verschil is te horen...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge (12 oktober 2016)

  15. #135
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:07
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.777 in 1.476 posts

    Standaard

    Canadezen???

    Zijn dat niet die ongewapende Amerikanen???


    J.W.
    Keep on Walking.....

  16. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge (12 oktober 2016)

  17. #136
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    dat verschil is te horen...
    Voor de kenners wellicht, maar niet iedereen is thuis in accenten. Zelfs in Guyana werd menig Canadees voor Amerikaan aangezien en de officiële taal in Guyana is toch nog steeds Engels dankzij de Britten die er tot 1966 (1970) gezeten hebben.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  18. #137
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    @Willem2

    Sho'nuff will do!
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  19. #138
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Wat Pim politiek gezien bespaard bleef, maar zowel Geertje als Donald nu zekerheidshalve op hun nachtkastje hebben liggen...

    image.jpg
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  20. #139
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Wat Pim politiek gezien bespaard bleef, maar zowel Geertje als Donald nu zekerheidshalve op hun nachtkastje hebben liggen...

    image.jpg
    Nigel Farage
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (12 oktober 2016)

  22. #140
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Ik begin steeds meer sympathie voor Trump te krijgen, het Clinton imperium met $ in de ogen, niet te vertrouwen en geheel in de macht van het groot kapitaal en de banken, oplichters eerste klasse.
    Trump is de man die een grote schoonmaak gaat en moet houden in de VS. Niets mis zijn ideeën en plannen, een gezonde kerel die zegt waar het op staat, democraat in hart en nieren en ja soms zegt ie wat wat bij de politieke elite niet in de smaak valt, prima laat de politieke correctheid maar eens stoppen en laten we duimen voor onze Donald!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #141
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik begin steeds meer sympathie voor Trump te krijgen, het Clinton imperium met $ in de ogen, niet te vertrouwen en geheel in de macht van het groot kapitaal en de banken, oplichters eerste klasse.
    Hmmm weet even niet, maar ik denk dat jij vandaag je pilletjes niet hebt ingenomen . Dhr Trump is toch Miljardair en door een zogenaamde schuld van 900miljoen heeft hij al jaren geen belasting betaald. Daarnaast heeft hij juist door zeer dubieuze handel zich verrijkt.

    Trump is de man die een grote schoonmaak gaat en moet houden in de VS. Niets mis zijn ideeën en plannen, een gezonde kerel die zegt waar het op staat, democraat in hart en nieren en ja soms zegt ie wat wat bij de politieke elite niet in de smaak valt, prima laat de politieke correctheid maar eens stoppen en laten we duimen voor onze Donald!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #142
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hmmm weet even niet, maar ik denk dat jij vandaag je pilletjes niet hebt ingenomen . Dhr Trump is toch Miljardair en door een zogenaamde schuld van 900miljoen heeft hij al jaren geen belasting betaald. Daarnaast heeft hij juist door zeer dubieuze handel zich verrijkt.
    Wederom een fraai staaltje van demoniseren van Trump , een hard werkende man, die denk ik helemaal niet zo rijk is, de Clintons staan in de boeken voor meer dan 100 miljoen $, worden gesteund door Wallstreet en foute beleggers.
    Steun die Trump ontbeert, hij komt op voor de Amerikanen die nog hard willen werken, niet die foute links liberalen, goed opgeleid, in staat zich goed te verzekeren.
    Als sociaal democraat met een gevoel voor rechtvaardigheid en solidariteit steun ik dus Trump! De Clinton dynastie moet gestopt worden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #143
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:07
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.777 in 1.476 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Wat Pim politiek gezien bespaard bleef, maar zowel Geertje als Donald nu zekerheidshalve op hun nachtkastje hebben liggen...

    image.jpg
    Ik vind het uitermate racistisch dat de op de kaft afgebeelde figuur zwart is. Alsof alleen zwarten er een puinbende van maken.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  26. Onderstaande 3 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (13 oktober 2016),pret (13 oktober 2016),Wentelt Eefje (13 oktober 2016)

  27. #144
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Hoe meer ik naar het plaatje kijk, hoe meer ik het idee krijg dat het een silhouet is van iemand die naar ons toe komt gelopen maar dat het de tekstschrijver is die er gewoon de draai aan geeft die hem toevallig goed uit komt.

    Klinkt bekend....
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  28. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    @j (13 oktober 2016),Picasso 1 (14 oktober 2016)

  29. #145
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    voor Big30 ....

    LeBron James hekelt opmerkingen Trump

    CLEVELAND - NBA-kampioen LeBron James heeft geen goed woord over voor de vrouwvijandige uitlatingen Donald Trump. De befaamde basketballer van de Cleveland Cavaliers hekelde in een tv-interview van zijn club de 'locker room talk' van Republikeinse presidentskandidaat. Hij zei dat de gesprekken voor of na een wedstrijd gaan over het spel, de tactiek of de tegenstander. ............. http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...t_Trump__.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #146
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    voor Big30 ....

    LeBron James hekelt opmerkingen Truml
    Een staaltje van overdreven politieke correctheid een basketballer onwaardig. Laat ie een voorbeeld nemen aan Wilt Chamberlain, een groot basketballer die er trots op was met 20.000 vrouwen geslapen te hebben.
    Waar zijn de tijden dat NBA basketballers zich in het nachtleven vermaakten en sex, drank, drugs en rock en roll de norm waren.

    Wat Trump zei en deed was vrij onschuldige mannen praat, waar hebben we het in henelsnaam over!!!
    Make America great again!

    Stop het demoniseren van Trump, Wilders en ook Ascher das ook een beste kerel !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. #147
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Als Trump werkelijk geen bedreiging zou vormen voor het establishment zou er heus niet zo'n ophef over gemaakt worden.
    Waar Trump het alleen bij woorden laat, brengt menig ijsbeer dit in de praktijk waaronder ondergetekende (ook vóór de kamergang ).

  32. #148
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Waar Trump het alleen bij woorden laat, brengt menig ijsbeer dit in de praktijk waaronder ondergetekende (ook vóór de kamergang ).
    Maar waar Trump een zeer bekende Amerikaan is zijn wij anonieme onbekende burgers die van alles uitvreten in de club. En dat blijft niet alleen bij k*tje graaien,als die preutse Amerikanen allemaal wisten wat er in de Europeesche saunaclubs gebeurde konden ze het amper geloven.
    En idd hij zegt het........wij doen het gewoon !

  33. #149
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    HLN

    "Trump keek onder de rokken van modellen en gaf commentaar op hun geslachtsdelen"

    De aantijgingen tegen Donald Trump zijn ondertussen haast niet meer te tellen. Maar bij al die beschuldigingen komt nu een nieuw verhaal. Trump zou in de jaren '90 onder de rokken van modellen hebben gekeken om te checken of ze al dan niet ondergoed droegen. Als dat niet het geval was gaf hij commentaar op hun geslachtsdelen, zo beweert getuige Lisa Boyne. "Het was het meest aanstootgevende tafereel dat ik ooit had gezien."

    Lisa Boyne, een zakenvrouw in de gezonde voedingindustrie, vertelt hoe ze in 1996 te gast was op een diner samen met Trump en nog enkele andere mensen. Vrouwen paradeerden langs hun tafel en Trump keek onder hun rokken. Hij gaf vervolgens commentaar op wat hij zag. "Ik wou daar zo snel mogelijk weg. Het was het meest aanstootgevende tafereel dat ik ooit had gezien", zegt Boyne aan Huffington Post.
    http://m.hln.be/hln/m/nl/10496/Verki...gationItemId=1

    Gaan we hier nu ook al weer een probleem van maken? Niets mis mee, dit doet een gezonde kerel en dat is Donald.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. #150
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Trump, Wilders en ook Ascher das ook een beste kerel !
    Dat is ook maar relatief, wellicht "beste kerel "in hun kringen maar ik acht de gemiddelde ijsbeer van een hoger niveau.
    En nu wordt Trump hier verdedigd alsof het een echte man is, een liefhebber. Ik heb mij twijfels. Ik wil er wel een krat bier om te verwedden dat als hij ooit de kans zou krijgen hier een FKK te bezoeken zoals U en ik dat doen, dat hij dat dan NIET zal doen uit angst voor.. zijn reputatie.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 6 van 64 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

FKK Artemis 468*60