Pagina 23 van 64 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 575 van 1586
  1. #551
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Het verkopen van een boodschap is geweldig, dat kon een man als goebbels ook erg goed , het nemen van verantwoordelijkheid, zorgvuldig zijn, betrouwbaar zijn in wat je zegt, nauwkeurig verwoorden wat je als president naar voren wil brengen, dat vergt iets anders dan louter twitterberichten die vertellen hoe geweldig hij is en hoe verschrikkelijk zijn tegenstanders zijn.
    Trump kan zijn boodschap niet goed verkopen, daar is hij te direct en politiek incorrect voor; komt zelfs regelmatig klungelig over maar het maakt de man wel authentiek. Het is juist aan linkerzijde waar men met fluwelen tong hun demoniserende boodschap uitdraagt. Wat betreft twitter is dat de ideale communicatiemiddel met het volk om zo manipulatieve media te omzeilen. Lijkt me een slimme zet zodat je je daar niet van afhankelijk maakt.

  2. #552
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De directe communicatie via social media heeft hem het presidentschap opgeleverd. Remember, volgens mainstream media zou hij geen enkele kans maken om president te worden.
    Dat zegt meer over zijn volgers, op twitter en daar buiten, dan over de man zelf
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  3. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (18 augustus 2017)

  4. #553
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En voor degenen die Trump als een dom iemand proberen neer te zetten zie het volgende bericht:
    .
    Het punt met Trump is niet zozeer dat hij dom is of zou zijn. Ik heb dat overigens nog maar weinigen horen beweren. Het probleem is dat hij het presidentschap van de VS teveel hetzelfde wil in vullen als toen dat hij directeur, of hoe dat hij zichzelf ook noemde, van zijn eigen bedrijf was. De opbrengsten voor een land liggen niet altijd op hetzelfde vlak als dat voor een bedrijf. En dat lijkt hij niet goed te beseffen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  5. #554
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Trump kan zijn boodschap niet goed verkopen, daar is hij te direct en politiek incorrect voor; komt zelfs regelmatig klungelig over maar het maakt de man wel authentiek. Het is juist aan linkerzijde waar men met fluwelen tong hun demoniserende boodschap uitdraagt. Wat betreft twitter is dat de ideale communicatiemiddel met het volk om zo manipulatieve media te omzeilen. Lijkt me een slimme zet zodat je je daar niet van afhankelijk maakt.
    Authentiek is leuk. Ik ken veel authentieke mensen. Een heleboel daarvan zijn authentiek doordat ze lak hebben aan de hele wereld.

    Die manipulatieve media laten nog steeds hun boodschap horen. Tenzij jij als president ze gaat verbieden. Is dat de methode?
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. #555
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Authentiek is leuk. Ik ken veel authentieke mensen. Een heleboel daarvan zijn authentiek doordat ze lak hebben aan de hele wereld.

    Die manipulatieve media laten nog steeds hun boodschap horen. Tenzij jij als president ze gaat verbieden. Is dat de methode?
    Ja. En schaf van mij part de democratie ook af!
    Een goeie dictator zoals Poetin, gecontroleerde persvrijheid en een systeem dat zichzelf beschermd, dat is verdomme nog beter dan het flauwe afgietsel van wat democratie ooit was.

    De Romeinen voerden ook opeens de democratie in... Met een parlement... Met vertegenwoordigers van het volk... én met een hele show van postjesverdeling en zelfverrijking.

    Tot er meer niet-Romeinen dan autochtone Romeinen Rome bevolkten. Toen is het ook als een kaartenhuisje in elkaar gestort. Dat is de toekomst van de huidige westerse wereld!

    Dus van mij mag Trump zeker nog een beetje zotter worden, veel meer politiek incorrect en dat hij maar eens met paddenstoelen begint te gooien naar N-Korea, want oogluikend heeft de hele wereld dat land maar laten begaan en nu hebben ze ook vuile wapens en raketten om die vuiligheid een heel eind weg te schieten. Dus laat hem maar een voorbeeld stellen voor andere politici die bij momenten een groot bakkes opzetten, maar niks uitvreten buiten hun zakken vullen. Neem nu Macron... Die held ging het ook allemaal oplossen in Frankrijk... Het enige wat ie doet is pronken met zijn leger, met bekendheden, met zijn status, met het feit dat hij de enige Fransoos is die een beetje Engels kan... En voor de rest gebeurt er niets!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. #556
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Wie of wat gaat bepalen of een dictator oke is?
    hoe definieer je een GOEDE dictator? Een verlichte despoot?
    En indien ik Trump adviseur zou zijn liet ik hem onmiddellijk ophouden met dat debiel getwitter.
    in het begin lijkt dat nog volks en open maar ondertudsen krijgt het een omgekeerd effect.
    de Amerikanen hebben het nu al wel gehad met hem en zijn getweed en dan beb ik het nog niet over de stommiteiten die hij de wereld instuurt

  8. #557
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    En nog even terug op de belastingen en Scandinavische landen.
    Economie voor dummies, minder werklozen, dus verhoogde koopktacht, dus betere economie.
    en om terug naar America te gaan, jullie voorbeelden zoals Bill Gates en'Steve Jobs etc, dus rijken die het gemaakt hebben geven toe dat ze hun voorspoed te danken hebben aan wetenschappelijk onderzoek door universiteiten.
    Deze worden betaald door de overheid met het geld van de,,,,,,,,,,,,., belastingen.
    Zo zie je maar weer

  9. #558
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ...dit zegt mij niet zoveel, twitter gebruiken om je beweringen te doen is volgens mij niet verstandig
    Kwam vandaag toevallig dit plaatje tegen inzake het bereik van verschillende media. Je ziet dat alleen voor Nederland al Twitter hoger staat dan de NPO resp meer bereik heeft en al helemaal hoger dan zelfbenoemde kwaliteitskranten zoals de Volkskrant of de NRC. En met facebook en youtube heb je al helemaal een top bereik. Social media wordt voor zoverre het nog niet al is de nieuwe media communicatie, directe interactie tussen politici en burgers en iedereen kan meelezen en het blijft ook heel lang staan zodat het ten aller tijde weer raadpleegbaar is.



    @Badslippers, je hebt gelijk. Ik zie het ijsberenforum er niet bij staan, dus alle door mij van jou gewonnen discussies hebben nauwelijks bereik. Je kan opgelucht gaan slapen.

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 augustus 2017)

  11. #559
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Picasso klopt goebbels zocht ook naar ene zo groot mogelijk bereik, maar het feit dat ik nauwelijks nog tv kijk , mijn twitteraccount laat slapen, en ik hier lees voor ontspanning, niet meer. Het is niet verstandig om als president zulke korte onnauwkeurige, onvolledige booschappen die alle kanten op kunenen waaien. Een zorgvuldige communicatie vindt face to face plaats of in een stuk tekst , in begrijpelijk taal in welke krant maakt niet uit, online , natuurlijk , maar dat doet deze Trump niet, uitsluitend bereik als middel is onverstandig.

  12. #560
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Picasso klopt goebbels zocht ook naar ene zo groot mogelijk bereik, maar het feit dat ik nauwelijks nog tv kijk , mijn twitteraccount laat slapen, en ik hier lees voor ontspanning, niet meer. Het is niet verstandig om als president zulke korte onnauwkeurige, onvolledige booschappen die alle kanten op kunenen waaien. Een zorgvuldige communicatie vindt face to face plaats of in een stuk tekst , in begrijpelijk taal in welke krant maakt niet uit, online , natuurlijk , maar dat doet deze Trump niet, uitsluitend bereik als middel is onverstandig.
    Remember, de kracht van een medium als Twitter is directe interactie en dus niet indirecte selectieve eenrichtingsverkeer zoals klassieke media die bood en deels nog biedt.

  13. #561
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Oneens, tekst op twitter is voorzien van een enorme ruis, er ontbreekt context, ze bevat behoorlijk wat fictie , voor zover op 'waarheid' berust liegt ze al op moment dat ze wordt verstuurd, doordat haar boodschap sterk wordt vervuild bij degene die haar 'inneemt' Ze is net zo vervuilend in haar boodschap als vele andere media in deze tijd....

    weet jij wanneer deze betere communicatie tot stand komt? ( kwalitatief ipv kwantitatief) als je uren lang doorbrengt met jonge mensen en en hun een ideaal kan geven van een Islamitische staat , in een staat samenleven waar rechtvaardige wetten heerssen. Trump zou eens moeten kijken naar die communicatie. Natuurlijk spelen de media die IS ook een rol, maar de clou is de "imam" ...

  14. #562
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Oneens, tekst op twitter is voorzien van een enorme ruis, er ontbreekt context, ze bevat behoorlijk wat fictie , voor zover op 'waarheid' berust liegt ze al op moment dat ze wordt verstuurd, doordat haar boodschap sterk wordt vervuild bij degene die haar 'inneemt' Ze is net zo vervuilend in haar boodschap als vele andere media in deze tijd....
    Er zitten correctiemechanismes in omdat er vanuit verschillende kanten op wordt gereageerd inclusief met verwijzingen naar klassieke media. Vergelijk het met dit forum: ik kan hier nu een bepaalde dame compleet gaan afbranden maar als dat valse informatie is dan volgen vanzelf de corrigerende reacties met ervaringen door anderen en krijgt de lezer een genuanceerder beeld.
    Bij het account van Trump zie je bijvoorbeeld ook veel reacties vol aversie op bepaalde van zijn uitingen. Het vereist inderdaad wel als lezer dat je zelf nadenkt en je eigen mening vormt en dus niet zoals bij klassieke media dat je die krijgt voorgeschoteld en daar moet je het maar mee doen.

  15. #563
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Er zitten correctiemechanismes in omdat er vanuit verschillende kanten op wordt gereageerd inclusief met verwijzingen naar klassieke media. Vergelijk het met dit forum: ik kan hier nu een bepaalde dame compleet gaan afbranden maar als dat valse informatie is dan volgen vanzelf de corrigerende reacties met ervaringen door anderen en krijgt de lezer een genuanceerder beeld.
    Bij het account van Trump zie je bijvoorbeeld ook veel reacties vol aversie op bepaalde van zijn uitingen. Het vereist inderdaad wel als lezer dat je zelf nadenkt en je eigen mening vormt en dus niet zoals bij klassieke media dat je die krijgt voorgeschoteld en daar moet je het maar mee doen.
    Er is een overeenkomst tussen Twitter en de klassieke media..
    Ja, de berichtgeving bij de klassieke media is gekleurd, kijk maar naar het verschil tussen zeg maar Telegraaf en Volkskrant. Toch kun je redeljik in de buurt van de waarheid komen als je meerdere klassieke media gaat volgens. En zo is het ook met Twitter, of zou het met Twitter moeten zijn. Twitter ie een open platform waarop iedereen de waarheid kan schrijven en lezen, de eigen waarheid. En mensen lezen dat, vooral berichten die ze zelf goed uitkomen. Maar weinig mensen lezen ook eens wat verder en als ze eens op een twitter account van een ander komen is het vooral om ongeïnformeerd af te branden. Meeste mensen gebruiken Twitter op een manier die vergelijkbaar is met waarom ze zeggen dat de mainstream media niet volledig zijn.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (19 augustus 2017)

  17. #564
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Trump heeft besloten dat het Amerikaanse leger in Afghanistan moet blijven.
    let op, dit kan nuttig zijn, maar toch cynisch dat de Amerikanen nu strijden tegen diegene die door hen geholpen werden in de jaren 80 met de oorlog tegen Rusland, de toenmalige USSR

  18. #565
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Trump heeft besloten dat het Amerikaanse leger in Afghanistan moet blijven.
    let op, dit kan nuttig zijn, maar toch cynisch dat de Amerikanen nu strijden tegen diegene die door hen geholpen werden in de jaren 80 met de oorlog tegen Rusland, de toenmalige USSR
    Foute opmerking, Ket. de Moedjah's van de taliban hebben de Amerikanen nooit geholpen. De Amerikanen hebben die geitenneukers geholpen, door voornamelijk levering van wapens. In het bijzonder RPG's! Dat in verband met de koude oorlog... om zo de Russen klein te krijgen. Dat de Amerikanen al bijna 20 jaar beschoten worden met hun eigen wapens in dat godvergeten apenland, dat kadert in het gezegde "boontje komt om zijn loontje"... "of eigen schuld, dikke bult".... Of het meest toepasselijke: "wie een graf graaft voor iemand anders, valt er vroeg of laat zelf in!"
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #566
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Volgens mij zegt Deket hetzelfde SFL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    maar toch cynisch dat de Amerikanen nu strijden tegen diegene die door hen geholpen werden in de jaren 80 met de oorlog tegen Rusland, de toenmalige USSR
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    De Amerikanen hebben die geitenneukers geholpen
    "Diegene"(DK) = "Die geiteneukers "(SFL)
    "Hen"(DK) = ""Die amerikanen"(DK) "de Amerikanen"(SFL)
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  20. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    deket (23 augustus 2017)

  21. #567
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard


  22. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger (26 januari 2018),uurtje (17 september 2017)

  23. #568
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    De Amerikaanse president Trump heeft vandaag tijdens zijn toespraak bij de Verenigde Naties gedreigd om Noord-Korea 'volledig te vernietigen'. Hij noemde de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un daarnaast een 'rocket man' met een suïcidale missie. ................. https://www.ad.nl/buitenland/dreigen...igen~ab2a84a2/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #569
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Trump beantwoordt exact aan de beschrijving die ik in bericht #342 heb gegeven. O.a. het inzetten van machtsmiddelen om de US of O en haar bevolking te beschermen van kwalijke invloeden van buitenaf die het land en haar bevolking zouden kunnen beschadigen c.q. verwoesten. Een goede president of leider moet soms meedogenloos zijn om dat hogere doel te bereiken. Prima president dus. Helaas weten we pas over een jaar of 4 of deze manier van optreden en macht uitoefenen het gewenste resultaat heeft gehad en we Trump kunnen indelen in de grootste schlemiel van de eeuw of een briljant strateeg. Want zoiets staat op voorhand niet vast.
    In elk geval heeft hij een een sterke indruk gemaakt bij de koning van Nambia :

    Koning van Nambia bedankt Donald Trump

    Koning Nfbobe van Nambia heeft de Amerikaanse president Donald Trump hartelijk bedankt voor zijn lovende woorden. Tijdens een bijeenkomst van de Verenigde Naties prees Trump het Afrikaanse land uitbundig.

    Trump noemde Nambia twee keer tijdens zijn toespraak. Hij sprak zijn bewondering uit voor het zorgstelsel in Nambia. “Nambia’s zorgstelsel is in toenemende mate zelfvoorzienend”, aldus Trump. De Nambiaanse koning Nfbobe is blij met de complimenten van de Amerikaanse president. “Het bestaan van ons kleine land wordt door de media stelselmatig ontkend. Trump heeft Nambia vandaag in één klap op de kaart gezet”, aldus Nfbobe.

    Volgende maand brengt koning Nfbobe een officieel bezoek aan de Amerikaanse stad Chlamydia.

    http://nieuwspaal.nl/koning-nambia-b...-donald-trump/

  25. #570
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Volledig van het padje af:

    Trump blijft ruziën met sporters
    http://nos.nl/l/2194594

  26. #571
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Trump vrijdag naar de dokter .......... https://www.telegraaf.nl/nieuws/1532...naar-de-dokter
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. #572
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Trump vrijdag naar de dokter .......... https://www.telegraaf.nl/nieuws/1532...naar-de-dokter

    Dat werd hoog tijd.
    De zwarte wolf

  28. #573
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Gezichtsverlies voor Trump door sluiting overheid
    Wegens omstandigheden gesloten: de Amerikaanse overheid. Het is een flinke smet op de eerste verjaardag van het tumultueuze presidentschap van Donald Trump. ............. https://www.ad.nl/buitenland/gezicht...heid~a2a15480/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  29. #574
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Afgezien van die overheidsluiting (niet uniek overigens, ook al bij Obama, al was het toen overduidelijk, volgens Trump, de schuld van de president) moeten we het Trump nageven, de Verenigde Staten van Amerika bestaan nog steeds.
    En zijn belastingplannen zijn er door..
    Echter daarbuiten heeft hij, ondanks de Republikeinse meerderheid in Senaat en Huis van Afgevaardigden niet alles bereikt zoals hij beloofde. Soms helemala niets, soms in afgzewakte of gematigde vorm. Dat is leuk voor mensen in Nederland en Europa dieTrump een warm hart toedragen maar ik zou graag zien dat die mensen niet meteen kiezersbedrog of misleiding gaan roepen als Rutte of andere politiek leiders van regeringspartijen iets wat anders doen dan in de campagnes gezegd werd.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  30. #575
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Museum biedt Trump gouden toiletpot aan ....... https://www.telegraaf.nl/nieuws/1589...-toiletpot-aan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 23 van 64 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

FKK Artemis 468*60