Pagina 20 van 64 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 476 t/m 500 van 1593
  1. #476
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    1. Tunnelvisie
    2. Kortzichtig denken
    3. Vooringenomenheid.
    1. Links financieel dramatisch feitennegerend religieus fanatisme
    2. Links financieel dramatisch feitennegerend religieus fanatisme
    3. Links financieel dramatisch feitennegerend religieus fanatisme

  2. #477
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Nog voor het slapen gaan even dit forum bekeken en had dit beter niet gedaan. Al genoeg aan mijn kop om ook nog die onzin van JW te lezen die blijkbaar alle wijsheid in pacht heeft, meer dan al de wetenschappelijke onderzoeken en dus niet alleen een de Nobelprijs gaat winnen, maar ook een topfunctie bij de NASA krijgt aangeboden. Hij mlet wel leren ironisch lezen. Iedereen doet idd mee aan de CO2 uitstoot, het gaat om de te grote hoeveelheid ervan, en dat van ingenieur hoort tot een bepaalde schrijfstijl, alleen autisten kunnen het figuurlijke van het letterlijke niet onderscheiden.
    Over een ander feit slaat hij de bal volledig mis, namelijk dat de overbevolking geen cruciaal probleem is.
    maar mijn broek zakt af, wanneer hij gaat beweren dat het kapitalisme dit gaat bevorderen
    maak je geen zorgen, ben zeker geen communist, maar zij verwerpen wel religies en juist deze zijn een belangrijk onderdeel van de oorzaken ivm de overbevolking en zelfs dit klopt niet, immers de dictator van de Karpaten in 1989 te Boekarest vermoord, wilde als communist de bevolking stimuleren om zo veel mogelijk kinderen te maken. Je ziet JW, nuancering ontbreekt bij jou, het is allemaal niet zo simpel.
    een oorlog kan het probleem van de overbevolking ineens teniet doen en daar kan de wapenindustrie ontstaan uit het vrij kapitalisme aan helpen, maar dat bedoelde jij niet. Ik maak mij ongerust over de volgende generaties dat impliceert niet dat ik zeg, mensen kweek er maar op los, we zijn met veel te weinig
    maar oke, er is geen probleem van klimaatopwarming,, van overbevolking, mensen zijn er te weinig en er zijn geen uitstervende tijgers, olifanten etc, die zijn er teveel een hond legt eieren,, een koe heeft kloten, een stier kan je melken en ik hou van dikke, oude lelijke wijven

  3. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 3 juni 2017),sofaking ( 3 juni 2017)

  4. #478
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Berichten
    3.130
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.781 in 1.478 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Nog voor het slapen gaan even dit forum bekeken en had dit beter niet gedaan.
    Tja, eigen schuld. Had je het maar ironisch moeten lezen (wat dat ook mag zijn).


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ... die blijkbaar alle wijsheid in pacht heeft, meer dan al de wetenschappelijke onderzoeken en dus niet alleen een de Nobelprijs gaat winnen, maar ook een topfunctie bij de NASA krijgt aangeboden.
    Wonderlijk hoe mensen onder de indruk kunnen zijn wanneer je wat simpele wetenswaardigheden deelt die tot het curriculum van de brugklas middelbare school behoren. Wel een goede indicator voor het opleidingsniveau, en verklaart ook waarom ze zo makkelijk beïnvloed worden door de waan/hype van de dag.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ... en daar kan de wapenindustrie ontstaan uit het vrij kapitalisme aan helpen.
    Dus wapenindustrie ontstaat uit kapitalisme. Waar kwam de wapenindustrie in de voormalige Sovjet-Unie dan vandaan?



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Over een ander feit slaat hij de bal volledig mis, namelijk dat de overbevolking geen cruciaal probleem is.
    Ik zeg nergens dat overbevolking geen probleem is, dat fantaseer je er zelf bij. Ik zeg dat de huidige bevolkingsdichtheid alleen houdbaar (sustainable) is vanwege het kapitalistische systeem. Ofwel: het instorten van het kapitalistisch systeem zal voor veel meer dood en ellende zorgen onder toekomstige generaties dan (vermeende) klimaatverandering.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  5. #479
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Ik zeg nergens dat overbevolking geen probleem is, dat fantaseer je er zelf bij. Ik zeg dat de huidige bevolkingsdichtheid alleen houdbaar (sustainable) is vanwege het kapitalistische systeem. Ofwel: het instorten van het kapitalistisch systeem zal voor veel meer dood en ellende zorgen onder toekomstige generaties dan (vermeende) klimaatverandering.
    Dat klopt, het systeem van fokbedrijven, transport, slachthuizen, supermarkten, banken, daaraan gerelateerde verdienmodellen, etc. is wat mogelijk maakt dat we met zeer geconcentreerde bevolkingsdichtheden kunnen samenleven. Zonder zo'n systeem zou het een survival of the fittest worden met nare consequenties voor de zwakkeren onder ons.

    Verder wat betreft de klimaatproblematiek: als Nederland zich druk maakt over de stijging van de zeespiegel dan moet Nederland geen miljarden besteden om de temperatuurstijging op wereldniveau in een periode van 80 jaar met 0,05 graden (1/20ste graad!!) te verminderen maar zou beter dat geld wat zinvoller kunnen besteden zoals bijvoorbeeld aan dijkverhogingen.

  6. #480
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dat klopt, het systeem van fokbedrijven, transport, slachthuizen, supermarkten, banken, daaraan gerelateerde verdienmodellen, etc. is wat mogelijk maakt dat we met zeer geconcentreerde bevolkingsdichtheden kunnen samenleven. Zonder zo'n systeem zou het een survival of the fittest worden met nare consequenties voor de zwakkeren onder ons.
    Dat is toch al zo. Kijk maar eens goed wereldwijd naar de nare consequenties voor de zwakkeren onder 'ons'.
    Jan_Wandelaar heeft wel een oplossing voor degene die dichterbij de evenaar wonen, ook spanjaarden trouwens ...

    Verder wat betreft de klimaatproblematiek: als Nederland zich druk maakt over de stijging van de zeespiegel dan moet Nederland geen miljarden besteden om de temperatuurstijging op wereldniveau in een periode van 80 jaar met 0,05 graden (1/20ste graad!!) te verminderen maar zou beter dat geld wat zinvoller kunnen besteden zoals bijvoorbeeld aan dijkverhogingen.
    Zeg heb jij je inburgeringscursus wel gedaan ?
    Die zeedijken zijn dik in orde, het probleem ligt veel meer aan de binnendijken door meer regen ( ik durf het woord klimaatverandering geeneens te noemen want dan komt de dolle stier meteen. Je weet wel het rode lapje ....)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #481
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.093
    Thanked
    3.192 in 955 posts

    Standaard

    non discussie....... er zijn grotere problemen waar de (westelijke) mensheid mee te maken heeft. Het zal mij persoonlijk een biet interesseren als ze daar rond de evenaar en de oliebron verrekken. Dan hebben ze waarschijnlijk niet hard genoeg naar Allah gebeden. Buiten houden en dan zien we wel... Iets zegt me dat er dan twee problemen tegelijk opgelost worden....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  8. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 4 juni 2017)

  9. #482
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Berichten
    3.130
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.781 in 1.478 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Jan_Wandelaar heeft wel een oplossing voor degene die dichterbij de evenaar wonen ...
    Klaarblijkelijk hebben degene die dicht bij de evenaar wonen ook een oplossing voor ons:





    J.W.
    Keep on Walking.....

  10. #483
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Dus wapenindustrie ontstaat uit kapitalisme. Waar kwam de wapenindustrie in de voormalige Sovjet-Unie dan vandaan?
    J.W.
    Kapitalisme natuurlijk, die hebben goud verdiend aan wapens aan het buitenland verkopen. Af en toe kreeg een een of ander terroristje of vrijheidsstrijdertje wat wapens cadeau maar het merendeel werd toch in in keiharde dollars of dure grondstoffen afgerekend.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  11. #484
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Kapitalisme natuurlijk, die hebben goud verdiend aan wapens aan het buitenland verkopen. Af en toe kreeg een een of ander terroristje of vrijheidsstrijdertje wat wapens cadeau maar het merendeel werd toch in in keiharde dollars of dure grondstoffen afgerekend.
    In dat geval zijn ontwikkelingshulp, verzorgingsstaten, windmolens en jouw geliefde wielrennen ook kapitalisme en ben jij een tot het kapitalisme bekeerde burger. Helemaal helder.

  12. #485
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In dat geval zijn ontwikkelingshulp, verzorgingsstaten, windmolens en jouw geliefde wielrennen ook kapitalisme en ben jij een tot het kapitalisme bekeerde burger. Helemaal helder.
    Ik ben altijd kapitalist geweest... Lekker betalen voor liefde en genegenheid.. makkelijker kan het niet
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #486
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Ben ook kapitalist hoor. Communisme bewees reeds niet te werken en ik vind dat iemand met meer talent/en/of harder weekt meer mag verdienen.
    alleen beb ik de indruk dat onze Spaanse Roemeensehater en onee promotor van het bekende whiskymerk hier vaak pleiten voor ongeremd, wild kapitalisme.
    Kan natuurlijk niet, dan krijg je de wet van de sterkste. Stel JW dat jij een Ferrari Testarossa bezit (hypothese, veronderstel dat je deze niet hebt)-en ik ben mijn Audi nu al beu en sla je met een baseballknupel ko en rij er met je dure back vandoir. Geen wetten, laat dtaan normen en waarde.
    kapitalisme zonder wetten door de jullie zo vervloekte overheid gaat uit van de goedheid en niet egoïsme van de mens. Werkt dus niet.
    laat het nu juidt zo zijn dat Amerikanen een hekel aan bemoeizucht van de overheid hebben, zit waarschijnlijk in hun genen, immers Amerikanen, zonder de oorspronkelijke bewoners, de indianen dus, zijn inwijkelingen, avonturiers, die om een af andere redenen Europa ontvluchten.
    En bij de Republikeinse presidenten dus zo weinig mogelijk wetten en regels om de oliebaronnen, ontbossers, etc ongeremd hun gang laten faan.
    let op, ik ben ook tegenstander van teveel regeltjes , maar wetten moeten er zijn voor bescherming, zie voorbeeld hierboven, en de overheid blijft belangrijk ivm onderwijs, huisvesting, ziekenzorg etc.

  14. #487
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    alleen beb ik de indruk dat onze Spaanse Roemeensehater en onee promotor van het bekende whiskymerk hier vaak pleiten voor ongeremd, wild kapitalisme.
    Compleet verkeerde indruk wat mijn persoon betreft.
    Mijn indruk is weer dat jij of vergeetachtig bent over wat anderen nou precies geschreven hebben of dat het onvoldoende doordringt wat precies geschreven wordt. Of mogelijk een mix van beide.

  15. #488
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Compleet verkeerde indruk wat mijn persoon betreft.
    Dat is vervelend hé dat je weer ergens wordt ingedeeld waar je niets mee te maken wilt hebben
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #489
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.522 in 6.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    [ . . . ] dat onze Spaanse Roemeensehater en onze promotor van het bekende whiskymerk [ . . . ]
    Dan heb ik iets gemist. Welk whiskymerk is dat dan? Spanjaarden zuipen toch alleen maar wijn?

  17. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 5 juni 2017)

  18. #490
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat is vervelend hé dat je weer ergens wordt ingedeeld waar je niets mee te maken wilt hebben
    Valt wel mee, jij vult het alleen soms zelf in in welke hoek je denkt dat anderen je zien. Gij hokjesdenker (shit, nou voel je je waarschijnlijk weer ergens ingedeeld ).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dan heb ik iets gemist. Welk whiskymerk is dat dan? Spanjaarden zuipen toch alleen maar wijn?
    Wijn en...


  19. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 juni 2017)

  20. #491
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    En dit :



    Om de belasting te eren :
    http://historiek.net/alva-en-de-tiende-penning/58356/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 6 juni 2017)

  22. #492
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Die opmerking ging over JW, een beer diek ik in tegenstelling tot P1, nog niet ilijvende lijfelijk ontmoet beb. Zijn Johnny Walker helaas iets te vaak indertijd

  23. #493
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Bizar de gelijkenissen met de hedendaagse politiek:

    Alhoewel het religieuze aspect nog vaak wordt benadrukt, was de*Tachtigjarige Oorlog*veel meer dan dat. Het was vooral een strijd van lokale machthebbers tegen de centralisatiepolitiek van*Brussel.*

    Onder de hertogen van Bourgondië begon in de vijftiende eeuw een centralisatieproces. Daarbij werd de macht langzaam van lokale bestuursorganen en edellieden overgeheveld naar het hof in Brussel.*

    Het was niet alleen de hoogte van de belasting die de woede onder de Nederlanders weer deed oplaaien, maar vooral ook het idee dat de opbrengsten werden gebruikt om hun eigen onderdrukking mee te financieren
    .

    History repeats. Lijkt wel karma.

  24. #494
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Bizar de gelijkenissen met de hedendaagse politiek:

    History repeats. Lijkt wel karma.
    De Spaanse schatkist was leeg, maar de Nederlanden waren rijk. De oplossing lag dus voor de hand: het welvarende noorden moest betalen voor de uitgaven van het zuiden. Het middel: belastingheffing.
    Oftewel, het rijke spaarzame Noorden moet betalen voor het arme spilzieke Zuiden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #495
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Oftewel, het rijke spaarzame Noorden moet betalen voor het arme spilzieke Zuiden.
    Tegenwoordig heb ik toch af en toe het idee dat driekwart van Nederland moet bijdragen om de Randstad draaiende te houden.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. #496
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Tegenwoordig heb ik toch af en toe het idee dat driekwart van Nederland moet bijdragen om de Randstad draaiende te houden.
    Ik heb nooit gezegd dat ik tegen ontwikkelingshulp ben, ik heb er wel wat voor over om ze daar te houden...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  27. #497
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Tegenwoordig heb ik toch af en toe het idee dat driekwart van Nederland moet bijdragen om de Randstad draaiende te houden.
    Dat is in geval van NL zeker waar. Toch zie je merkwaardig genoeg vaak voorbeelden van Noord Zuid tegenstellingen zowel op mondiaal als meer lokaal nivo.
    Traditioneel werd het begrip wel eens gebruikt voor de tegenstelling rijk arm maar al te letterlijk moet je het ook niet nemen. Toch gaat het voor Europa redelijk op zelfs voor een aantal landen bv Italië en België. Voor Duitsland dan weer bepaald niet.
    Zelfs in Spanje gaat het redelijk op. Voor een groot land is vaak klimaat dan de verklarende factor. Maar goed op het zuidelijk halfrond werkt het dan weer net andersom en ons Zuiden grenst weer aan het Noorden van België. Het is een leuke en aardige metafoor!

    Historisch gaat de metafoor voor NL wel redelijk op mits je voor het Noorden een wat creatieve definitie toepast.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #498
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Oftewel, het rijke spaarzame Noorden moet betalen voor het arme spilzieke Zuiden.
    Dat moet je echter het "spilzieke zuiden" niet verwijten maar je eigen regering en de burgers die op die regeringspartijen hebben gestemd.

  29. #499
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Tegenwoordig heb ik toch af en toe het idee dat driekwart van Nederland moet bijdragen om de Randstad draaiende te houden.
    Dat is echt onzin: http://www.waarstaatjeprovincie.nl/P...20product.aspx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #500
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht

    Lijkt er toch wel een beetje op dat de ideeen van Nederland uit het zuiden moeten komen.
    http://http://www.waarstaatjeprovinc...tiekracht.aspx
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 
Pagina 20 van 64 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.

  Living Room 468*60