Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Naomi - Rotterdam

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Naomi - Rotterdam

    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx
    Gisterenavond twee heerlijke uurtjes gehad met deze mooie hindoestaanse meid. Ik had weer eens trek om een lekkere hindoestaanse weer eens flink anaal te nemen. Naomi begon met een mooie striptease waar mijn lul al snel goed stijf van werd. Lekker tongzoenen met haar en daarna in 69 gegaan. De smaak van naomi haar kutje was erg lekker. Ze ging doggy zitten op de rand van het bed condoom om mijn lul gedaan. Ik likte haar anus lekker nat en ik drukte mijn lul zachtjes bij haar naar binnen toe. Na dat ik rustig was begonen kon ik al vrij snel wat dieper en harder gaan neuken. Naomi haar anus is super strak ik hield het niet lang meer vol. Ik greep haar kont vast en ik neukte haar vol uit tot ik mijn zak leeg spoot in haar anus. Nog even door blijven neuken tot mijn lul slap uit haar anus glee. Naomi ging even haar anus wassen en ik mijn lul. Daarna zijn we lekker gaan tongzoenen en werd mijn lul al weer lekker stijf. Nieuw condoom om mijn lul heen gedaan. Ik hield mijn lul vast en naomi kwam gehurkt boven mijn lul. Ik drukte mijn eikel tegen haar anus aan en ze liet zich er over heen glijden. Ik kon goed zijn hoe ze op en neer ging over mijn lul heen (Het blijft er toch lekker uit zien om je lul in een hindoestaanse dames anus te zien). Ze had haar voeten op mijn borst kast gedaan zo dat ze nog wilder op en neer kon gaan. Na een lange tijd hield ik het echt niet meer uit. Naomi heeft me twee keer achterelkaar laten klaarkomen. Ze bleef nog lekker lang door neuken tot er echt niks meer uit kwam. En mijn lul slap uit haar anus glee ik was op en kapot wat is naomi een HEERLIJK hindoestaans sex beest. Naomi ging haar anus even wassen en ik mijn lul. En de tijd was al weer om tot mijn SPIJT toen ik weg ging zei ik dat ze me weer snel zou zien.
    "once you go hindoe you never go back"

  2. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    11 januari 2024 @ 11:23
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Wat een heerlijke vrouw is zij, zeg!
    En wat een prachtlichaam... Of je nou een billenman of een borstenman bent... Je zit bij haar goed!

    Daarnaast is zij een super gezellige en ondeugende meid!
    Ik had totaal niet het gevoel dat zij een DVP is, maar eerder dat zij een geile vriendin van je is.

    Tongzoenend hebben we elkaar lichaam opgezocht... En de rest was gewoon geil en wauw!

    Bij haar zit je goed, heren!

  3. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2016
    Last Online
    29 augustus 2016 @ 00:47
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hee heb je een nummer voor me zodat ik ook een afspraak kan maken...klinkt goed

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

  Diamond 468*60