Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54
    Last Online
    20 oktober 2017 @ 05:49
    Discussies
    6
    Thanks
    461

Standaard

Welke nationaliteit ook, maakt niet uit pse!

Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Discussies
    8
    Thanks
    2.135

Standaard

Mooi lichaam, technisch prima maar met mij was het echt een verplicht nummer zonder enige connectie en passie. Kan natuurlijk per persoon sterk verschillen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 07:05
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    74
    Thanks
    5.072

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Mooi lichaam, technisch prima maar met mij was het echt een verplicht nummer zonder enige connectie en passie. Kan natuurlijk per persoon verschillen
    Wees gerust, het ligt niet aan jou, dat laatste valt in het algemeen namelijk wel mee.
    Het verschilt eerder bij Carmen zelf per dag in wat voor bui zij is. Ben 3 keer met haar geweest in de afgelopen 2 jaar. Eerste en derde keer was ze in een erg geile en sletterige bui, maar de 2e keer had ik beter moeten kijken van tevoren dan had ik het kunnen weten.
    Meestal is zij helemaal prima, maar soms ook echt chagrijnig en dan kijkt ze extra nors en arrogant.
    Tja, she's only human of sterker nog: een echte vrouw
    En Garde

4. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

biged (14 augustus 2017),Deantje (13 augustus 2017),Mr Bluenose (13 augustus 2017),potentebeer (13 augustus 2017),Sjeufke (13 augustus 2017)

Last Online
    Vandaag @ 06:36
    Discussies
    42
    Thanks
    3.841

Standaard

Rond 1330 en na een middageten werd ik bij Carmen voor een praatje bij de bar aangesloten en ze herinnerde mij aan een belofte (de meisjes nooit vergeten) die ik een paar weken geleden aan haar had gedaan om naar een kamer te gaan (niet dat ik had vergeten)! Carmen geeft altijd een geweldige prestatie en deze keer was geen uitzondering! Ik koos voor deze keer meer GFE dan PSE-ervaring, en Carmen had me geen problemen die me verplicht heeft, omdat ze in beide posities de mogelijkheid heeft om uit te voeren. Lekker zacht kussen en een mooie, fijne BJ, gevolgd door mij uitgaan van een langere tijd beneden concentreren op haar mooie kutje (ik hou van de manier, echt of niet dat ze speelt met haar tieten / tepels terwijl je dit doet zoals ik het heel erg vind erotisch). Seks was aanvankelijk bij mij op de top en toen ruilen we om me cowgirl te rijden met Carmen die die spierpositie maakt, dat ze zo goed doet dat ook fantastisch lijkt en het was geen verrassing dat ik in deze positie af was. Carmen is niet een meisje dat ik ga met elke keer dat ik hier ben, maar wanneer je dat doet, zet ze er zeker van dat je een goede tijd hebt en natuurlijk zal ik in de toekomst herhalen.

About 1330 and after some lunch I was joined in the bar by Carmen for a chat and she reminded me of a promise (the girls never forget) that I had made to her a few weeks ago about going to a room (not that I had forgotten)! Carmen always gives a great performance and this time was no exception! I opted for a more GFE than PSE experience this time and Carmen had no problems obliging me as she has the capability to perform in either mode. Nice tender kissing and a lovely, nicely paced BJ were followed by me spending an extended time downstairs concentrating on her lovely pussy (I love the way, real or not that she plays with her tits/nipples whilst you do this as I find it very erotic). Sex initially was with me on top and then we swapped so that she could ride me cowgirl with Carmen doing that gymnastic type split position that she does so well which also just looks fantastic and it was no surprise that I finished in this position. Carmen is not a girl that I go with every time I am here but when you do she certainly puts in the effort to ensure that you have a good time and of course I will repeat in the future.

I'm saying all the things that I know you'll like
    Making good conversation
    I gotta handle you just right
    You know what I mean
    I took you to an intimate restaurant
    Then to a suggestive movie
    There's nothing left to talk about
    Unless it's horizontally

Let's get physical, physical
    I wanna get physical
    Let's get into physical
    Let me hear your body talk, your body talk
    Let me hear your body talk

I've been patient, I've been good
    Tried to keep my hands on the table
    It's gettin' hard this holdin' back
    If you know what I mean

I'm sure you'll understand my point of view
    We know each other mentally
    You gotta know that you're bringin' out
    The animal in me

6. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 5 september 2017),Eddy_V (24 augustus 2017),français41 (14 september 2017),Patjax (24 augustus 2017),waterrat (24 augustus 2017)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten