Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Cecile (Bulgaria)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch Cecile (Bulgaria)

    Paspoort in SFL-stijl:
    Naam: Cecile
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Belabberd Engels en Duits
    Leeftijd : Vooraan de 20
    Roken: weinig

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Wulps figuur / mooie volle kont / A-cup tietjes, ook heel mooi
    Tatoeages/Piercings : nope
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Ze ziet er behoorlijk latina uit ipv Bulgaars


    De technische fiche:

    De saunaclub standaardservice:
    TZ: 3/5
    PZC: 4/5
    NMC: 3/5


    PSE- en/of GFE-gehalte:
    PSE: 1/5
    GFE: 3/5


    Extra dienstverlening bovenop de standaard: Beffen, vingeren en ietsiepietsie droogneuken

    Prijs : 100/uur
    Score op uiterlijk 6.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 7.2/10


    De verslaggeving:

    FEITEN DATEREN VAN ZATERDAG 6 FEBRUARI (NIET EERDER TIJD GEVONDEN OM TE SCHRIJVEN)

    Presales:
    Vanuit het niets stond ze opeens naast me aan de bar. Kennismaking verliep niet zo vlot, maar dankzij toch wel een bepaalde charmante flair, besloot ik op haar avances in te gaan. Trouwens; de laatste tijd heb ik al wel eens meer geluk gehad met Bulgaarse snolletjes. SS is nu eenmaal een overwegend Bulgaarse tempel!

    De betaalde tijd:
    Hier verliep het in den beginne ook onwennig, maar eenmaal we onze draai gevonden hadden, steeg het niveau. Ik heb haar eerst lekker afgelebberd van kop tot teen en natuurlijk haar poes vrolijk uitgevreten. Toen zette ik me recht op mijn knieën en rolde ze onder me als een krolse kat die zich overgeeft aan de eerste de beste schofterige kater. Ze lag onder mij en languit gestrekt en nam mijn pik in haar snavel. Ze zoog als een kalf aan een volle uier. Ik streelde haar borstbeen, tietjes, buik en begon haar ook nog eens te vingeren en ze deed smachtend haar benen open. Dit was best een aangename houding, ik nog steeds rechtop… Zij al liggend pijpen en ik met haar belletje spelen. Uiteindelijk wou ik niet op deze manier en zoals je vaak ziet bij gangbangs over haar kop en borstkas spuiten… Daarom gaf ik aan te willen stengelen. Ik zorgde dat ze nu gelijk met mij verticaal kwam te liggen en ze niet meer horizontaal voor me lag. Ik liet me zakken en we begonnen wat droog te neuken. Hier hielden we net iets te snel mee op en in de plaats daarvan nam ze mijn pik ter hand en begon deze zachtjes tegen haar natte kut te swaffelen. Heel even dacht ik dat ze hem er zonder protectie ging insleuren, maar dat geschiedde dus niet. Na dit teasen, zag ik haar plots met de andere hand een roze condoom erover trekken en ze trok mijn midden naar zich toe. Voila, bij deze waren we aan het neuken. Al zat ik niet goed in deze houding en kwam zij vrij snel gehurkt op mij zitten. Maar qua neuken was het iets te zwak om van betere middelmaat of topper te spreken. Wat niet wil zeggen dat het slecht was. Simpelweg doorsnee saunaclub-standaard. Ze is ook veel eerder GFE dan PSE, maar zeker niet uitgesproken. Nog net binnen het uur kwam ik klaar, trouwens.

    Aftersales:
    Niet van toepassing, want meteen na ons onderhoud ben ik naar huis vertrokken.

    Verdere opmerkingen:
    Lieve en rustige meid… Misschien ietsje te braaf voor de job. Voor de wilde jongens onder jullie; het is zeker niets om totaal loos op te gaan. Dit is zo’n fier poppetje dat om uiterlijke complimentjes vraagt en als je haar mooi het hof maakt, dan kan je wel een goede tijd met haar hebben, maar gekke en kinky dingen zijn niet haar segment!

    Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 25%


    Apr.jpg



    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

  2. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 februari 2016),ftchietgraag (15 februari 2016),le_belge (15 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),Mr Bluenose (17 februari 2016),orangeunique (15 februari 2016),Sjeufke (15 februari 2016),sofaking (15 februari 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60