Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Love SaunaClub Munster - Giulia




    Naam : Giulia

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Roemeens, Engels, Beperkt Duits

    Leeftijd : 21 jaar

    Haarkleur/lengte :Blond / Halflang stijl

    Lengte : 1.70m

    Postuur /Cupmaat : Slank / 75B-cup

    Tatoeage /Piercing : neuspiercing, piercing onder haar lip, Arschgewei

    Service : PZC, NMC, laat zich beffen

    Voordeel: Sympathiek

    Nadeel: Geen

    Prijs: Inclusief in Pauschaltarief (€ 100,00 voor 3 uur, € 150,00 dagkaart)


    Afgelopen woensdag viel er een afspraak uit tussen twee andere afspraken. Ik was op dat moment in de buurt van Münster. Ik twijfelde geen moment en ging de tijd nuttig besteden in het nabij gelegen Pauschalclub Münster.

    Het concept is dat je voor € 100,00 3 uur lang onbeperkt van de dames kan genieten. 3uur had ik niet, maar ik kon er toch zeker 2 uur blijven voordat ik door moest naar mijn volgende afspraak. Ik had hun website al eens bekeken en daaruit valt precies op te maken welke dames er op een dag aanwezig zijn.
    De dame welke mij al reeds enige tijd aansprak was Giulia. Bij binnenkomst werd me netjes meegedeeld dat op dat moment "ëtwas los was" Dit betekende dat er redelijk wat heren binnen waren, maar de ontvangst dame verzekerde mij dat ik wel aan bod zou komen. Ik gaf haar het voordeel van de twijfel en besloot naar binnen te gaan.

    Inderdaad waren er reeds veel mannen binnen. Ik schat een man op 20. Verder bestond het dames aanbod uit zo'n 15 stuks. Opzich niet allemaal het mooiste, maar toch vielen er zo'n 5 stuks bij mij in de smaak. Voor die € 100,00 kun je dus binnen 3 uur onbeperkt van de service van de dames gebruik maken. Deze dag hadden ze ook een thema dag "Franzosisch Total" Uiteindelijk heb ik niet begrepen wat het nu precies inhield, daar ik eigenlijk maar één dame heb kunnen scharen. Ik moest even wennen aan het concept en zeker door de vele mannen moest je wel haantjes gedrag vertonen om één van de vrij gekomen dames te kunnen strikken. Onbewust had ik toch Giulia in mijn hoofd en ik wachtte tot zij beschikbaar zou zijn.

    Op een gegeven moment zie ik haar naar beneden komen. In het echt ziet ze er precies zo uit als op haar foto's op de website. Een mooie blonde dame uit Roemenië. Op dit moment lukte me het niet haar te strikken. Een andere beer was me net voor, dus was het voor mij weer even wachten. Ik twijfelde nog om een andere dame te nemen, maar op één of andere manier konden de andere dames me niet helemaal overtuigen. Het werd wat rustiger daar een aantal mannen hun shift erop hadden zitten. Een goed drie kwartier voordat mijn eigen shift erop zou zitten is Giulia weer vrij. Ik zag mijn kans schoon en begon een korte intake talk. Al snel belandden we op de kamer. De kamer was schoon en mooi te noemen. Echter het bed was klote. Dit kraakte bij het leven.

    De sessie met Giulia was heel goed te noemen. PZC, NMC en beffen was ook geen issue. Ik heb het zeker een dik half uur met haar vol weten te houden.

    Gezien het verdere tijdsgebrek ben ik niet meer aan een tweede ronde toe gekomen en eerlijk gezegd had ik na Giulia geen lust meer. Ze had haar werk goed gedaan.

    Daar ik toch teveel op Giulia was gericht heb ik de andere dames onterecht links laten liggen om een meer algemeen beeld van de geboden service te schetsen. Ik zal daarvoor nog eens een keer op herhaling moeten. Mijn conclusie is wel dat het de moeite waard is om deze club te bezoeken.
    In de entree kun je ook genieten van een koud buffet. Er is boven een grote kino. Verder een sauna en binnenzwembad.
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 23 februari 2010 om 00:24

  2. #2
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Lief dagboek, ik wil niet overkomen als een ouwe lul die mooie vrouwen inwendig bevoelen alleen nog kent als iets van vroeger. We zullen helaas nog even moeten wachten voordat Giulia na een hele lange pauze weer eens herkeurd kan gaan worden.
    Münster, 10-07-2011

    Haar vorige heer wilde gelijk nog een keer maar dat mocht volgens haar niet aansluitend. Terwijl hij zich ontfermde over Lorena besloot ik me dan maar op te offeren om Giulia uit de brand te helpen

    Dit Roemeense meisje is er eentje van het type superstoot die zo uit een film voor meerderjarige kijkers lijkt te zijn weggelopen. Volgens haar zijn alle mannen waardeloos. Leuke binnenkomer, dat schept echt een band. Ze was ooit getrouwd. Was dus dat zal haar mening over de manlijke bevolkingshelft wel hebben bepaald. Vorig jaar doken de geruchten op dat ze er mee zou stoppen maar niet lang daarna was ze weer aan het werk. De puzzlestukjes passen wel in elkaar geloof ik.

    Ondanks dat je na zo'n begin een potje ongeinspireerde afwerksex mag verwachten doet Giulia er alles aan om je op je gemak te laten voelen. Pijpwerk lekker soft en lang. Voor het neuken liet ze me eerst op mijn rug liggen. Nadat ze al zoenend in mijn nek een tijdje op en neer was gestuiterd ging ze op haar rug liggen. Geen overdreven gedoe, geen aansporingen om op te schieten. Giulia ligt er als een assepoester mooi te wezen, kijkt je af en toe even aan en laat je genieten van de aanblik van haar prachtige lichaam tot je het niet meer binnen houdt.

    Giulia is wat ontevreden over haar voorgevel: naar eigen zeggen heeft ze geen borsten. Laten we hopen dat ze daar niet het mes in laat zetten want die A-tjes (volgens de site een B...) bevallen me prima.
    36eac89ad535a604bb24923c09ef3b2b.jpg

  3. Onderstaande 5 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (10 januari 2014),Mr Pussy (10 januari 2014),ratje_ratje (10 januari 2014),TeddyWolf (14 februari 2014),Wijze grijze (10 januari 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard Love SaunaClub Munster - Giulia

    PC_5628f6a2ef668.jpg
    Stats: 26 Jaar · 170cm · 59kg
    Konfektie: 34
    Maat: 84-72-100 · 75 C
    Huid & Haar: wit & blond
    Ogen: groen
    Poesje: geschoren
    Tattoo / Piercing: ja / ja

    Deze mooie vriendelijke dame heeft me gelokt met haar glimlach. De hele dag door liep ze vrolijk rond te huppelen en te lachen.
    Naast haar op het bankje plaats genomen en wat kennisMaakGeknuffel laten plaatsvinden. Giulia koos een mooie kamer uit voor ons en het werdt een gfe sessie. Wat zoenen, wat strelen en een prima blowjob. Ze positioneerde zich tijdens de blowjob zodat ik goed aan haar borsten en ook met haar poesje kon spelen.
    Even later het rubbertje er rond en zij bovenop. Vermist de druk hoog was heeft dit geen 5 minuten geduurt. Nadien nog het half uurtje volgemaakt en de kamer verlaten.

    De rest van de dag nog wat leuk tease gedrag en steeds met die mooie glimlach.
    Zeer leuke meid. En herhalingsgevaar aanwezig.

  5. Onderstaande 5 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 januari 2016),Erotiekfan (13 februari 2016),fr_loper (26 januari 2016),ftchietgraag (28 januari 2016),kwakky90 (26 januari 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:59
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.747
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Wat is haar afkomst?

  7. #5
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Roemeense van Galati regio

  8. Onderstaande leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    pret (26 januari 2016)

  9. #6
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:24
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    is al een topic van deze dame, graag samenvoegen https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=Giulia

  10. Onderstaande leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (26 januari 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Als je haar waardeert en voor haar intresseert is het beste wat je kunt wensen. Op de kamer laat ze zich graag leiden en geeft je echt het gevoel dat je wat voor haar betekent. Een parel aan de horizon!

  12. #8
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Inmiddels was Giulia ook weer terug in de club. Ze kwam buiten zitten samen met Lorena. Lorena is een meid met een erg mooi figuurtje. Van haar gezicht moet je houden. Dat is niet zo mijn smaak.
    Ik ging de jacuzzi uit om me te douchen en keerde daarna terug. Ik nam plaats naast Giulia. Net als Kami, had ik Giulia ook al zeker 3 maanden niet meer gezien. Giulia had overigens een erg mooi sexy mini jurkje aan, waarin haar lichaam mooi uit kwam. Giulia is net als Kami een meid van eind 20, maar beide zien er nog altijd zeer appetijtelijk uit. Met name haar derierre, maar ook haar nog steeds erg mooie en stevige borsten, springen in het oog.

    Met Giulia even een tijdje bijgepraat, totdat ze even weg moest. Ik probeerde toen een gesprek met Lorena te voeren, maar ze meer intresse in haar mobiele telefoon. Even later kwam Giulia weer terug. We hebben nog heel even buiten zitten praten, waarna ze voorstelde om een kamer te gaan doen en dus gingen we samen naar boven.

    Op de kamer begonnen we met knuffelelen en zoenen, waarna ze me een blowjob gaf. Tijdens haar blowjob, speelde ik met mijn vingers met haar poesje. Ik merkte dat ze hier op reageerde en stelde voor om haar ook te verwennen. In het verleden in Pauschalclub Münster heb ik dat ook een paar keer geprobeerd, maar destijds had het geen effect op haar. Misschien omdat we elkaar toen nog niet zo goed kenden. Ik had er nu wel een goed gevoel over om het nog eens te proberen en mijn intuïtie bleek juist. Met mijn vingers had ik haar al wat opgewarmd en toen ik haar plekje gevonden had en deze steeds intenser stimuleerde, kwam ook Giulia schokkend klaar.

    Net als bij Kami, heb ik bij Giulia ook het gevoel dat ze het niet speelde en om dezelfde redenen. Giulia is een mooie meid die erg populair is in saunaclub Love en die het niet nodig heeft om toneel te spelen. Al die tijd dat ik haar ken, heb ik wel het gevoel dat ze behoorlijk eerlijk tegen me is. Dat concludeer ik vanwege de dingen die ze soms zegt, en haar uitgesproken mening over bepaalde zaken.

    Nadat Giulia even was bijgekomen, was het mijn beurt, maar op de een of andere manier wilde het niet meer lukken. Ik denk te snel na Kami en het rondje sauna helpt ook niet mee. Ik heb het verder ook niet meer geprobeerd en we hebben nog even wat bijgepraat tot de tijd om was.


    Naam: Giulia
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
    Leeftijd: 26 op de website, maar volgens haar 28
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klikt blijkbaar wel)
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 9

  13. Onderstaande 2 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 september 2016),TeddyWolf (18 september 2016)

  14. #9
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    ik ben verliefd

  15. #10
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:59
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.747
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutje77 Bekijk bericht
    ik ben verliefd
    Ow my god, je bent al verloren en je hebt niet eens een debuut gemaakt. Zelfs Das heeft het niet zo bont gemaakt.

  16. #11
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ow my god, je bent al verloren en je hebt niet eens een debuut gemaakt. Zelfs Das heeft het niet zo bont gemaakt.
    Deze vrouw MOET ik hebben, dit is nou precies wat ik zoek.
    Maar ja, voor onbepaalde tijd weg.

  17. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Kan je geruststellen, als er één dame vrijwel haar gehele P6-carrière al trouw is gebleven aan de PC-keten is het Giulia wel. Die duikt er echt altijd weer op!
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  18. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (27 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Babylon 468*60