Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Dana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard Dana (Roemeense)

    Ik zag nog geen paspoortje van Dana een oudgediende in de Villa waar ik tot mijn schande afgelopen vrijdag pas voor de eerste keer mee heb gekamerd. Ze is wat te voluptueus, dus eigenlijk niet mijn smaak, lang en heeft een mooi guitig koppie. De tweede en beste van de vier sessies die ik toen had. Wat een wijf. Wat (h)eerlijk geil. Ik vroeg haar naar het hoekje te komen als ze zin had. Dat heb ik geweten. Uitgebreid van alles daar gedaan. Tongen, neuken, pijpen in verschillende posities. Daarna pas naar de kamer waar we een sauna maakten. Oscarwinnende actrice of ze genoot net zozeer als ik zelf. Top!

  2. #2
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard

    Vandaag mee gekamerd, ik zag haar lopen en snel even op de foto's gekeken en met bovenstaand bericht in het achterhoofd.

    Heerlijk half uurtje gehad, DT beheerst ze ook erg goed. Herhalingsgevaar: 100%

  3. Onderstaande leden hebben johnnywalker77 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (27 januari 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Last Online
    19 mei 2023 @ 14:15
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    55 in 14 posts

    Standaard

    Vandaag deze meid voor het eerst geprobeerd, een geweldige meid! tot 3 keer toe vandaag. Ze wist niet van ophouden, vooral DT en FT, sinds kort ook anaal.
    Wel alles volgens de hygiënische regels. En daar houd ik van. Wel een beetje onprettig dat ze voor het grondige poetswerk de tijd neemt. Gaat wel af van je kamertijd dus geen volle 30 minuten. Heerlijke borsten en een zacht huidje. zij vind zichzelf niet zo mooi, maar haar gezichtje en haar smile is betoverend. Althans, het werkte voor mij goed!

  5. Onderstaande 4 leden hebben discover bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 1 april 2016),pret ( 6 april 2016),Sjeufke ( 1 april 2016),Wentelt Eefje ( 1 april 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Hoi Discover ik ben regelematig op de kamer geweest met Dana. Heerlijke meid. Maar ik wist niet dat ze anaal deed staat ook niet in haar profiel. Maar goed om te weten

  7. #5
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Last Online
    19 mei 2023 @ 14:15
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    55 in 14 posts

    Standaard

    Hoi Gracia, Ze vroeg het of ik dat wilde en ze zei dat ze dat pas deed, omdat er veel heren waren die dat vroegen, heeft ze het geprobeerd met als gevolg dat ze het nu toch aanbied! Ik moet zeggen, het geeft weer een extra service maar ik vind haar pijpkunsten wel verslavend!

  8. #6
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Dank je voor de info. Haar pijpkunsten zijn inderdaad super. Helaas is nu even op vakantie

  9. #7
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Last Online
    19 mei 2023 @ 14:15
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    55 in 14 posts

    Standaard

    Hmm... dat is snel? vorige week zei ze dat ze pas eind april op vakantie zou gaan! Weet de theke wanneer ze terug is?

  10. #8
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Misschien heb ik mij vergist. Dinsdagavond was ze er niet. En 2 weken geleden gaf ze aan dat ze in april weg zou zijn. Nu weet ik het niet zeker omdat jij nu eind april aangeeft. Ik heb het niet aan de theke gevraagd

  11. #9
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:21
    Berichten
    326
    Discussies
    5
    Thanks
    3.415
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Gisteren was ze er nog!

  12. #10
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Thanks

  13. #11
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Van de week een ontmoeting mee gehad. Reageerde in het begin stroef. Ik ging langs haar zitten, en ze wilde nog haar make-up bijwerken.

    God weet waarom......, Ze is gewoon knap en aantrekkelijk. Ze had ook een 'kleine koffer' met minstens 83 doosjes, tubes, potjes, kwastjes , zalfjes, poedertjes, stiftjes, lipstick, etc etc naast zich staan. Maar goed, door mij moest ze hiervan afzien. Zei nog van ga maar door ik wacht wel, maar toen zat de hele zooi al in het tasje. Enigszins gestoord pakte ze een sigaret, ik nog met de Hollandse joligheid dat roken slecht voor de huid was, werd ze ook niet vrolijker van. maar soit, sigaret terug en aangevangen met de kennismaking.

    Ik dacht toen nog FOUTE KEUZE, heb ik weer, niet laten kennen, keurig afwerken het gebeuren, en this can happen, all in the game. Maar gaandeweg de conversatie, voor zover mogelijk, humor, complimentjes en aardig zijn ontdooide ze toch.

    Vervolgens na de pre-sales naar de kamer en daar ontwikkelde zich een prettig samenzijn. Raar begin was helemaal weg, en een TOP sessie gehad. Herhalingsgevaar 100%.

    Ze heeft een guitig voorkomen, en is prima in haar vaardigheden. 100% safe een 100% sessie gehad.

  14. Onderstaande leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (30 augustus 2016)

  15. #12
    Geregistreerd
    22 juni 2016
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:33
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    11
    Thanked
    101 in 21 posts

    Standaard

    Een paar werken terug met deze Dana op de kamer geweest. Dana heeft een knap uiterlijk, hele mooie c- cup of misschien een kleine d paar borsten, mooi guitig koppie en een slank maar niet mager figuur met een kleine tatoeage. Deze dame is voor veel in, maar tijdens het kennisnemen vertelde ze me wel geen anaal te doen. " Außer dass mache ich alles." zei ze, en hier was geen woord van gelogen.
    Op de kamer aangekomen vertrok ze eerst om zichzelf op te frissen. Dit duurde ruim 5 minuten, wat inderdaad van de kamer tijd afgaat. Hierna kwam Dana wel terug met een fris onderstel. In de daaropvolgende 25 minuten gaf deze dame veel echte sex terug. Ze zoent zeer vol en met overtuiging. Dit deed ze staand, terwijl ik haar tegen de wand van de kamer aandrukte. Nergens commentaar van haar kant, integendeel ze zocht het erotische spel samen met mij op. Haar lijf stelt ze gewillig ter beschikking voor vrijwel iedere denkbare aanraking. Tegen de wand aangedrukt bewoog ze haar onderlijf instinctief tegen het mijne. Een soort spontane variant van het pussy-sliden was het gevolg. Kneiterhard werd mijn paal ervan, ook hier anticipeerde ze goed op. Ze trok me naar het bed, ging zelf zitten en liet mij staan. Zo nam ze mijn paal in haar mond en begon zacht maar toch fel te pijpen. Ik likte hierna haar lekker in haar frisse kitje, wat ze wel waardeerde. Hierna trok ze zich op, op het bed en met een blik van " I don't give a fuck, maar vind 't wel lekker" spreidde ze haar benen. Het woord condoom kwam nicht im frage, tenminste niet van haar kant. Ik gaf aan het niet zonder te willen doen. Met een lichte zucht rolde ze van het bed en liep met een handdoek om de kamer uit om een condoom te regelen. Nadat ze terug was en het regenjasje werd omgedaan volgde een goede doch geen geweldige missio. Vanwege het knetterende voorspel was de missio toch prettig te noemen en duurde het niet lang voordat de vulkaan witte lava begon te spuwen )
    uitgeput op bed gaf ik aan dit een goede sessie te hebben gevonden, maar Dana gaf aan nog wel beter als dit te kunnen en zich nog wat hebben ingehouden. Klasse dat ze zo zelfkritisch durft te zijn en dit uit naar haar klant. Sessie was zeker een 7,5 maar als Dana wél op volle toeren is ga je dus geheid neukdronken van de kamer af.

    Mijn Duitse compagnon die ik tegenkwam heb ik ook op het hart gedrukt met Dana te kameren. Na enig aarzelen deed hij dit ook en hij was dusdanig tevreden dat hij daarna geen sessie meer met een andere dame wilde. Bij het verlaten van de club liet ze ons nog uit. Mijn Duitse compagnon kon zich niet inhouden en greep met beide handen Dana vol in haar boessem. Dana lachte lief en ingetogen en beloonde hem hiervoor met een volle smakkerd op zijn lippen. Dat zegt alles over deze meid. Een volgende keer wil ik zeker langer met haar kameren.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Sigmund11 bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter (15 september 2016),pret (15 september 2016),Sjeufke (14 september 2016),Wentelt Eefje (14 september 2016)

  17. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    17 maart 2024 @ 19:15
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    625
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    leuke meid gisteren een prima sessie mee gehad kortom een aanrader

  18. #14
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    3 februari 2023 @ 11:00
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    78 in 31 posts

    Standaard

    Dana is na haar vakantie niet meer terug gekomen en zit nu in Great Palace.

    http://freiercafe.org/showthread.php?t=31023&page=3

  19. Onderstaande 2 leden hebben michel30dehoop bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 4 maart 2017),Maedhros ( 5 maart 2017)

  20. #15
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Dana werkt sinds kort in Verena (Dortmund). Flink afgevallen, ziet er beter uit dan ooit

  21. #16
    Geregistreerd
    22 juni 2016
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:33
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    11
    Thanked
    101 in 21 posts

    Standaard

    Weet iemand waar deze dame nu is, als ik deze recensie terug lees begin ik haar spontaan te missen.

  22. #17
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Na Venus heb ik Dana nog in Great Palace en Verena gezien. Maar daarna van de aardbodem verdwenen. Mocht iemand meer weten, dan hoor ik het ook graag!

  23. #18
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maedhros Bekijk bericht
    Na Venus heb ik Dana nog in Great Palace en Verena gezien. Maar daarna van de aardbodem verdwenen. Mocht iemand meer weten, dan hoor ik het ook graag!
    Kick :-)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

  FKK Artemis 468*60