Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Shandy (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard Shandy (Roemeense)

    Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens afgereisd naar Moers (de vorige keer was toe de club nog Rayna als naam had). Ik arriveerde rond 19.30 uur en betaalde de 20 Euries. In totaal waren er circa 10 dames, meer dan ik ooit had meegemaakt. Het maximaal aantal heren zou die avond oplopen tot circa 20. Van deze dames waren er drie a vier die ik op zich wel zou zien zitten. Na een half uurtje zag ik ik een dame verschijnen die ik helemaal zag zitten, later zou blijken dat ze Shandy als naam gebruikte. Ze was gekleed in een soort badpak uit één stuk. Zoals mij wel vaak gebeurt was ik te afwachtend en kon ik ook geen echt contact met haar krijgen, ze liep een aantal malen langs zonder mij ook maar aan te kijken. Uiteraard vond ik dit jammen. Uiteindelijk belandde ze met een andere gast op de bank en na een langdurig geanimeerd gesprek verdwenen ze naar de kamer voor een uur. Dit was een goed voorteken. Na terugkomst kreeg ik na een poosje op een heel leuke manier oogcontact met haar en was het ijs gebroken. Eerst ontstond er een leuk fleurtend contact op afstand waarna ik naast haar ben gaan zitten. We hadden een heel interessant en voor een club bijzonder diepgaand en persoonlijk gesprek. Ze maakte totaal geen aanstalten om richting de kamer de gaan, was dus zeker niet gehaast. Op een gegeven moment maar gevraagd of ze richting de kamer wilde; het antwoord was: "Uiteraard!" Dit werd een geweldige tijd, toen zij zich ontdaan had van haar "badpak" bleken haar borstjes toch iets groter dan in eerste instantie ingeschat, een mooie hand vol (ik houd niet van grote borsten en zeker geen siliconen, dus dat kwam mooi uit). Er volgde een fantastische 1,5 uur met een fijne en gevoelige GFE dame. Zekerrrrrr voor herhaling vatbaar!!!!

  2. Onderstaande 2 leden hebben Bezitos bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (23 januari 2016),Wijze grijze (14 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Bedankt voor het bericht en alleen voor de naam moet ik er ook een keer heen .... Shandy was toen in 12 een soort kinderbier en ik proef nog steeds die smaak als ik er aan terugdenk !

  4. #3
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 18:38
    Locatie
    De Westkust
    Berichten
    198
    Discussies
    2
    Thanks
    259
    Thanked
    207 in 60 posts

    Standaard

    Het is ook weer terug op de markt, of nooit weg geweest

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Babylon 468*60   Living Room 468*60