Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 149
  1. #51
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Die mooie Tjechische die je vaak in PHG (en ex-VV) hebt gehad die is er, Raul. Ik zou me maar haasten, je kan haar zo plukken aan de bar

  2. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 april 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Veronica (GT) is er ook

  4. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 april 2012),gille52 (10 april 2012)

  5. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:14
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Die mooie Tjechische die je vaak in PHG (en ex-VV) hebt gehad die is er, Raul. Ik zou me maar haasten, je kan haar zo plukken aan de bar
    Raul heeft geen naam nodig bij deze beschrijving. Tis deze dame dus:
    Rachel
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #54
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch YY/12/04/12

    -Aangezien ik maar een arme gastarbeider ben en ik de prijsstijging van verschillende Duitse clubs niet meer kan betalen, besloot ik om mijn lusten te laten botvieren in YY te Roermond.
    -Het werd me slechts een namiddagje, want voor het avondmaal en de avond moest ik nog een mokkeltje thuis tevreden houden.
    -En maar goed ook of ik had al mijn geld er weer duchtig doorgejast!
    -Eén klein minpuntje voor YY vandaag: de blondine die vandaag aan de receptie zat was nog chagrijniger en onbeleefder dan die andere blondine voor haar. En met haar dacht ik al dat het niet erger kon.
    -Maar goed, dat terzijde en door de vingers gezien, want buiten een paar formaliteiten heb je verder met haar toch niks te maken.
    -En ik was ze al helemaal vergeten toen ik de bar inliep. Druk, gezellig en veel mokkels!
    -Blijkbaar zijn er nog meer gierigaards als mij die het de Duitse clubs in tijden van crisis niet gunnen!
    -Meteen werd ik hartelijk onthaald door de Poolse Magda, de Turkse Cibelle, de Marokkaanse Noelle, de Duitse Paris, de Hongaarse Mercedes, de Iranese Donna, de Poolse Anna, een negerin die ik niet meen te kennen, maar die mij duidelijk herkende en last but not least; de allerschattigste Melina.
    -Met laatstgenoemde zou ik mijn eerste sessie aanvangen, maar ik ging eerst ff in de sauna liggen en me daarna wassen.
    -Over de Duitse Melina vertel ik een beetje, maar zeker niet alles. En dat lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...624#post261624
    -Na een uur met het Duitse topwijf nog wat in de bar rond gehangen
    -Wat me opviel was opnieuw een toename van Hongaarse teefjes. Duidelijk terug van weggeweest, alleszins toch in kuddeverband.
    -Ondertussen ook kennis gemaakt met een kanjer uit de Oekraine. Yasmina of iets in die trand.
    -Uiteindelijk werd het niet Yasmina maar wel de Hongaarse Monica.
    -Dat ze eerder zigeuner is ipv Hongaars lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Monica-(gipsy)
    -Na een matige sessie met Monica ging ik buiten even wandelen en daar ging ik een babbel aan met een Pools poppetje.
    -Helaas voor haar had ik mezelf al aan een ander mokkel beloofd. Meer bepaald de Iranese Donna.
    -Deze Donna was samen met Cibelle al eerder naar me toe gekomen en ze hadden me graag verleid voor een triootje, maar dat pakte geen verf.
    -We besloten om te tossen tussen de twee hartsvriendinnen en uiteindelijk werd het Donna.
    -Toen ik wat later weer naar binnen ging en haar aan de bar trof, konden we niet snel genoeg op de kamer zijn.
    -Het relaas daarvan lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...628#post261628
    -Na Donna was ik voldaan. Het is als eten: wanneer je aan het eten bent, stopt de honger op een bepaald moment. Indien je verder vreet is dat enkel en alleen uit gulzigheid.
    -Dus indien ik nog meer zou gaan wippen, zou het ook alleen maar uit lust zijn en niet om mijn noden te voeden.
    -Zoals eerder gezegd moest ik thuis ook nog iemand gaan vrolijk maken en dat zou me niet optimaal meer lukken indien ik in YY mijn verlanglijstje verder had afgewerkt.
    -Ik had nog wel zin in Yasmina en een paar Duitse en Poolse stoten, maar ik hield het toch voor bekeken en rond 17u15 verliet ik YY.

    Ter afsluiting muzikaal talent uit Duitsland. Zo oud als de straat, maar een hemelse hese stem alsof er een engel in je oor ejaculeert: http://youtu.be/14KYyPlsSYA
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 april 2012),Alexander de Grote (16 april 2012),AmuseMe (13 april 2012),Badslippers (13 april 2012),ButtinSky (15 april 2012),Dalton (13 april 2012),kinke113 (15 april 2012),Megaboob (14 april 2012),Picasso 1 (13 april 2012),RAUL7 (13 april 2012),rob45 (13 april 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    PS Lekkere wijven vandaag hier in YY Raul. Stukken beter dan vrijdag in GT en geen schulden nodig om entreeprijs te bekostigen
    Ik weet het, ik was er gisteren. Waren echt veel meiden en er waren ook genoeg lekkere meiden aanwezig! Voor mij was het ook veel beter dan mijn vorige bezoek aan GT 1,5 week geleden en dat voor de spotprijs van 40€!
    Dus Yin Yang is vandaag op een zondag stukken beter dan GT op een vrijdag, dit is ongelooflijk!
    Volgens de laatste berichten was er in LR ook niks te beleven, het gaat niet goed met de 60€ clubs!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 15 april 2012 om 15:36
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  9. Onderstaande 2 leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Bredero (15 april 2012),Picasso 1 (16 april 2012)

  10. #56
    marcuswally Gast

    Standaard

    Ik was er afgelopen donderdag.

    Voor de line-up ga (ging) ik echt niet. Ik ga naar YY voor de buitensauna in combinatie met het buitenzwembad. Vind het gewoon heerlijk om eerst de buiten sauna te nemen, even koud afspoelen onder die douche die er naast staat, zodat je ijskoud bent, waardoor het buitenzwembad als een lekker warm bad aan voelt. Na het sporten en voor blessures doet dat echt wonderen. Dit in combinatie met een stoombad er tussendoor voor de luchtwegen weer schoon te maken, ga ik zelfs ongeneukt met een tevreden gevoel naar huis.

    Maar afgelopen donderdag was de line-up wel in orde, waaronder ook een paar GT meiden. Het kan toeval zijn dat iedereen even een stoelen-dans aan het doen is, eventjes een andere club aan het "proberen" is, maar als ik jou ook zo hoor, lijkt het niet meer op een toevalligheid.

    Neem het de blonde theke niet kwalijk dat ze niet zo aardig is, ze is wel ok, ik denk dat ze een beetje onzeker is.

  11. #57
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    De blonde theke ziet er heerlijk uit en haar mooie glimlach deed me naar meer verlangen.
    Heb overigens net Litouwse Emma gehad die enkele jaren geleden ook al hier had gewerkt en waar ik vaker mee was geweest. Ik herkende haar niet meteen door haar veranderde looks. Pas nadat ik 'kennis maakte' en zij lachend zei Emma uit Litouwen te heten viel het kwartje en hebben we meteen een ouderwets stomende sessie op laten volgen.
    Tiffany is er overigens ook evenals Rachel, Melissa en Celine. Net kwam ook Luciana binnen en ze kuste me net terwijl ik aan het tikken ben :smile:.
    Veel namen ken ik niet door mijn zeer onregelmatige aanwezigheid in deze club; ik heb de telraam van Ace2 niet bij me maar aan de bar tel ik ongeveer 30 dames, met bezette kamers zullen er dus zo'n 50 dames aanwezig zijn. Onder de aanwezige dames is het gehalte aan Duitse, Poolse, Litouwse en Hongaarse dames hoog.

  12. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 april 2012),Ascari (15 april 2012),Badslippers (15 april 2012),ButtinSky (15 april 2012),RAUL7 (16 april 2012),rob45 (15 april 2012)

  13. #58
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:33
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.934
    Thanked
    5.019 in 2.171 posts

    Standaard

    Ben vandaag ook in het Roermondse geweest en inderdaad het was druk.
    Zowel met beren als met dames.
    Heb er genoeg gezien.
    Drie keer naar de kamer geweest, waarbij de laatste de beste was.
    Dit was met de nederlandse Nadia.
    Erg lieve dame.
    En wat Picasso al aangaf de Poolse, Hongaarse, Litouwse en Duitse dames waren rijkelijk vertegenwoordigd.

    MVG JonnyFontane

  14. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (16 april 2012)

  15. #59
    Geregistreerd
    31 maart 2008
    Last Online
    21 september 2015 @ 11:06
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 3 posts

    Standaard

    I was asked to write about my visit to YY on April 13,Friday. The clubs I enjoy the most are LR And GT.

    Was asked by my friend to meet at YY. First,for my taste the Line up of girls was the worst of any club I have attended in 5 yrs
    Of coming to Germany. Many older and not so good looking women. I did meet only one lady to my liking the whole day,Tiffany
    From Germany. Also very nice service.

    Why do they play the music so loud? From 1700 on I could not stay in the bar because it was to dangerous to my hearing. Food
    Food was so bad it made Oase food taste like a gourmet offering. Sorry I do not have anything positive to say about this club.

  16. Onderstaande leden hebben Chukar bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (16 april 2012)

  17. #60
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chukar Bekijk bericht
    I was asked to write about my visit to YY on April 13,Friday.
    By whom?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chukar Bekijk bericht
    The clubs I enjoy the most are LR And GT.
    Haven't you been also asked to write something positiv about them since your last writing is from 2 years ago

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chukar Bekijk bericht
    Was asked by my friend to meet at YY. First,for my taste the Line up of girls was the worst of any club I have attended in 5 yrs
    Of coming to Germany. Many older and not so good looking women. I did meet only one lady to my liking the whole day,Tiffany
    From Germany. Also very nice service.

    Why do they play the music so loud? From 1700 on I could not stay in the bar because it was to dangerous to my hearing. Food
    Food was so bad it made Oase food taste like a gourmet offering. Sorry I do not have anything positive to say about this club.
    If you are more young Rumanian girls minded I think indeed that YY is a bad experience :smile:

  18. #61
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    By whom?
    Juist, hahaha, na een paar mindere berichten over GT, LR en zelfs PHG volgt dit!
    Ik vraag mij af of hij wel echt daar geweest is, het eten zelfs slechter dan in Oase?
    Dit valt echt niet op!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 16 april 2012 om 14:28
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  19. #62
    Geregistreerd
    5 oktober 2009
    Last Online
    26 juni 2016 @ 18:54
    Locatie
    in mijn happy place
    Berichten
    43
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 10 posts

    Standaard

    Kan iemand me zeggen of Vesna(https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=vesna) momenteel terug vast als dvp in de YY werkt? (vroeger in de GT te vinden)
    En als ja onder welke naam ze daar te vinden is. Een vogeltje heeft ze daar gezien maar kon er verder niets over zeggen. Heb ze al een lange tijd niet meer gezien en zou het spijtig vinden om naar daar te rijden op een puur vermoeden/gerucht voor niks.

  20. #63
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Idd een zeer dubieuze posting van Chukar.
    Enige echt slechte aan YY is namelijk de dress code van de dames.
    Volume van de muziek is overigens in LF of PHG vaak nog een stuk hoger dan YY.

  21. #64
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch YY/18/04/12:

    Op een deuntje van “bring us more women and bring us more wine” arriveerden we gisteren omstreeks half 12 in YY. En om in de sfeer te komen zal ik jullie dit levenslied niet onthouden: http://youtu.be/ZFxXV8h7CMc

    In mijn gezelschap was ditmaal de Rookie der Bulls, nl the Flemish Lion. Tevens voor hem de eerste keer YY en de rit, inclusief de omleiding wegens werken, werkte zenuwslopend op hem.
    “Indien de aarde een platte schijf zou zijn, zoals men in de donkere middeleeuwen veronderstelde, dan is dit het punt waar we er zouden afsodemieteren,” jammerde hij een partij.
    De verwende loebas kreeg al duidelijk noten op zijn zang en dat al bij zijn 3de bezoek aan een saunaclub. Maar bij binnenkomst was hij toch onder de indruk en vond het de mooiste club van de 3 waar hij tot nog toe geweest is: respectievelijk GT, LR en nu YY!

    Zijn uitgelatenheid nam nog heftigere proporties aan toen ik hem wat later, nadat we onze harnassen hadden ingeruild voor een groene peignoir, een rondleiding verzorgde. In de bar werd ik al meteen vastgeklampt door de Turkse Cibel en de Iraanse Donna. “Je stelt me teleur,” beet the Lion me toe, “je sluit jezelf nu al aan bij de Moslimbroeders!” De derde keer in een saunaclub en de snoodaard kreeg al een grote bek ook. We zetten onze tocht verder en opeens werd hij vastgepakt door een Poolse milf. Ik daarentegen werd als een strontvlieg op een hoop stront naar de Duitse Melina toe gezogen. Ik voelde dat ze me al een tijd in het oog had en ze leek me te betoveren en naar haar toe te zuigen. Daarna zijn we samen wat gaan bikken. Melina en haar mollige vriendin en ik met mijn makker. Op dat ogenblik hadden we al afspraken gemaakt, maar ik zei dat ik eerst de Flemish Lion verder zou rondleiden. Ikke met hem naar de wellness en zij weer naar de bar om haar longen ten dienste van mij tot ontbijtspek te herleiden.

    The Flemish Lion ging de jacuzzi eens nader bekijken en donderde daarbij al bijna de trap af. Ik zei hem nog dat het nat en slipperig was. Dat hij de leuning diende vast te houden, want ik had geen zin om hem met een gebroken rug naar huis te brengen of zijn vrouw te moeten uitleggen dat we bij de hoeren zaten en hij nu in Nederland in het hospitaal ligt. Ik maakte hem duidelijk dat zulke dingen hier vaker gebeuren en dat ze zo ooit nog eens een onfortuinlijke pechvogel met de ambulance zijn komen halen. Daarbij wees ik naar een sinister figuur die in de tweede jacuzzi lag te genieten. Het was Seks&Fun over wie ik het had en die beleefd terugzwaaide naar ons.

    Mijn kameraad wist de weg nu en ging van start met de sauna buiten. Ik zette terug koers richting de bar, waar ik nog een drankje nuttigde. Al snel raakte ik verstrikt in de netten van Melina en we zonderden ons af op de sofa. Fijn wat liggen hangen en elkaar bepotelen. Nog een beetje liefelijk zitten kletsen over de koetjes en de kalfjes… Daarna tot business overgegaan. We opteerden voor kamer11 met bubbelbad en dat voor een periode van anderhalf uur. De details van dat knusse samenzijn en een waar romantisch epos lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...467#post262467

    Na bliksem, donder, een heuse aardverschuiving en een vloedgolf van pure passie, was ik volledig van mijn melk. En had ik daarnaast een goede indruk gemaakt op Melina of dacht ze me nog meer geld afhandig te maken, de duivel weet het, maar rust zou ik niet meer kennen voor de rest van de dag. Ze leek me het komende half uur stiekem te volgen, want hoe ik ook rondwandelde, ik botste telkens weer tegen haar bevallige lichaam. Het teasen ging maar door en ze trok me steeds opnieuw achter hoek en kant om me opnieuw heet te krijgen. Uiteindelijk speelde ik haar even kwijt en trof ik in de Jacuzzi de heer Flemish Lion aan. Hij zat daar met die Tsjechische milf op zijn schoot die ondertussen ook al tot het meubilair van YY behoort. Ooit had ik ook eens een matige sessie met haar, maar tegenwoordig ziet ze er redelijk in verval uit. Ik had nog naar mijn makker zitten gebaren dat het geen hoogvlieger was, maar hij raakte zo in de ban door haar twee loezen die ze meermaals tegen zijn kaken sloeg, dat hij toch met haar vertrok naar een kamer. Arme dwaas! Ikzelf werd ineens besprongen door Gipsy Monica. Nog zo een mokkeltje van vorige week. Nabij de sauna draaide ze haar tong in mijn muil en begon ze zachtjes aan mijn pik te snokken. Bij deze kon ik al niet anders dan toch maar in te stemmen met een kamergang. Ik vroeg haar om nog 15min te wachten zodoende ik nog kon bekomen van mijn sessie met de nazaat van het derde rijk. Want mijn lul lag nog serieus in puin. Bovendien heb ik geen doping meer. Mijn leveranciers lijken van de aardbol verdwenen, via internet kan ik mijn bankkaart niet gebruiken en mijn vader die me verwaarloosd, genaamd Badslippers, wil me ook niet meer voorzien van erectie doping. Met als gevolg dat ik de mokkeltjes tussenin langer op hun honger moet laten zitten.

    Gedurende dat kwartier kroop ik in de jacuzzi, waar wederom ook Seks&Fun opnieuw zat. Het water was kokend heet. Wat met S&F zitten lullen… Deze man is in real life de vriendelijkheid zelve! Altijd prettig wanneer ik me in de positieve zin in mensen vergis. Na dat onderonsje sprong ik onder de douche en kwam Monica me halen en ontvoerde me naar de kamer. Op de kamer vergiste ik me andermaal in de positieve zin, want haar service overdonderde me alsof ik hier een hele andere persoon voor me had dan de week ervoor. De correctie in haar paspoort lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...468#post262468

    Om te bekomen van de zigeunerpower zonderde ik me terug af in de bar en nestelde me even in de zetel. Je mag 2x raden wie daar uit de lucht viel, recht op mijn schoot. Melina de geile freak! Ze stak meteen weer een sigaret op en zat me daar in de zetel met enkel nog mijn badjas voor mijn lid droog te neuken. Ze duwde het puntje van haar tong tussen mijn lippen en vertrouwde me toe dat ze zo geil stond als liefdesgod Eros zijn kloten op sterk water. Ze wou meteen zu zimmer gehen, maar ik hield de boot af met het excuus dat ik er geen duimbreed vanaf was om verliefd op haar te worden. Vond zij geen probleem, maar ik zei dat het wel een heus probleem was in deze niet realistische situatie. Met het excuus dat ik naar de plee moest, vluchtte ik weer weg. Niet dat ik niet wou, maar meermaals op één dag dezelfde pakken, dat is voor mij een klucht. Het is me al wel een paar keer gebeurt, maar nu zou ik me toch verzetten. Ondanks deze filosofie zat ze toch mijn mind te blowen, want natuurlijk wou ik niks liever dan haar nog eens te beminnen. Helaas had ik geen zin om er terug centen voor neer te tellen. Omdat ze toch een onvoorstelbare indruk om me blijft maken draag ik gaarne dit lied aan haar op: http://youtu.be/u6MRKKqVuDQ

    Het leek erop dat ik enkel nog in het natte gedeelte veilig voor haar was. Maar ik heb me geen enkele keer meer eenzaam gevoeld. Wat ik ooit ervoer in LR en PHG, dat overkomt me nu in YY. Een aandachtszoeker als mij kreeg eindelijk weer de nodige aandacht die ik in een saunaclub maar wensen kan. De Flemish Lion, die net terug van de kamer was, kon zijn ogen niet geloven hoe de ene na de andere zich aandiende bij mij… En dan nog wel in de wellness. En dat is dus de kick en de kriebel die ik zoek. Hetgene wat ik laatst in LR kwijt was.

    Zo kreeg ik nog het gezelschap en een lange babbel van de Iraanse kernkop Donna, de Poolse Anna, enkele zigeunervriendinnen van Monica, een Marokkaanse milf, de Hongaarse Mercedes en tenslotte de Poolse milf Valentina. Met laatstgenoemde klikte het zo fel, dat we besloten om wederom een gooi te doen naar erotisch vertier. Net zoals de vorige keer profileerde ze zich als een pitbull die haar tanden in je zet tot de laatste druppel kwark uit je balzak geperst is. Lees haar draadje hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ntina-(Polska)

    Na het kort maar krachtige halfuur met haar ging ik nog 20minuutjes in het voetbadje slijten. Mocht ik terug in de bar beland zijn, dan had ik me toch weer laten inpakken door de een of andere sluwe wolvin en dat kon er niet meer af. Met mijn maat hadden we een tijdslimiet voor ogen en de resterende 20minuten zou ik die niet meer op het spel zetten.
    Terwijl we daar nog wat zaten na te praten en genietend van wat vrouwelijk schoon dat nu en dan voorbij paradeerde, zag ik ineens achter de glazen wand een prachtige Melina verschijnen. Ze was zich aan het ontdoen van haar Killer-Heels en kwam uitzonderlijk de wellness in. Ik kreeg een opvlieger van haar omdat ik me daar had weggestoken en omdat ik niet meer naar haar was teruggekomen. Maar al snel werd ze weer poeslief. Ze zette zich naast me aan het voetbadje. We hebben nog rustig wat zitten muilen en elkaar bepotelen. Nog wat zitten kletsen, maar de stemming werd triester omdat ze wist dat ik het op dit uur voor bekeken hield. Toch heeft ze het me de laatste minuten nog heel aangenaam gemaakt.

    Toen zij weer terug naar de bar ging, nuttige ik nog een douche en wou me daarna klaarmaken. Ware het niet dat één of andere zak stront die door de almachtige vader voorzien werd van een beenderstel om hem in structuur te houden, mijn badjas had gejat. Niet zo erg zal je denken, in de wetenschap dat je het toch voor bekeken houdt, maar er zat wel mijn uurwerk en een telefoonnummer van een mokkeltje in! Maar goed, niet zo erg, was niet Melina haar nummer en bovendien was het niet mijn beste horloge.

    Tot zover dit tweede YY verslag op een week tijd. Nu ff wegblijven alvorens het ongezond wordt. Eind volgende week misschien naar Magnum.

    Traditiegetrouw gaan we eruit met muziek. Op aanvraag van Dalton die een grote fan blijkt te zijn, terug een nummer van deze blonde rockchick (die ondertussen al mijn grootmoeder zou kunnen zijn)
    http://youtu.be/KSXV4ZNHmzE
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 april 2012),Carlitos (19 april 2012),duivenmelker (19 april 2012),NikXXX (19 april 2012),Picasso 1 (19 april 2012),rob45 (19 april 2012),sofaking (19 april 2012),The Joker (19 april 2012)

  23. #65
    marcuswally Gast

    Standaard

    Even tussendoor, als jullie Tiffany kunnen strikken om mee naar de kamer te gaan, zeker niet die kans laten schieten! De sessie van vorige week speelt nog steeds in mijn hoofd af.

  24. #66
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Locatie
    ZO Brabant
    Berichten
    200
    Discussies
    116
    Thanks
    30
    Thanked
    43 in 9 posts

    Standaard

    Was gisteren onverwacht in de buurt van Roermond en besloot dit de combineren met een middagje ontspannen en intspannen in een vertrouwde omgeving. Het aantal meisjes lag gistermiddag hoger dan het aantal beren, Heb veel bekende maar ook een aantal nieuwe gezichten gezien. Minpunt was dat de bioscoop tot 24 april is gesloten ivm verbouwing. Ben benieuwd wat het gaat worden. Uiteindelijk heb ik een keer gekamerd met Michele. Zij vertelde mij dat ze vandaag terug ging naar Frankrijk voor 1 maand.
    OMNIA VINCIT AMOR; ET NOS CEDAMUS AMORI (Vergilius)
    (Liefde overwint alles; laten we ons dan maar aan de liefde onderwerpen)

  25. #67
    marcuswally Gast

    Standaard

    indopower

  26. #68
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    indopower
    ????? ???????????????
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  27. #69
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Last Online
    10 april 2023 @ 16:27
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Is de verbouwing al gedaan? Hoe ziet de nieuwe bioscoop eruit?

  28. #70
    Geregistreerd
    28 juni 2011
    Last Online
    7 december 2014 @ 21:09
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey kleine vraag mensen. Ik heb een mooie dame gezien. Ze had zwart haren en ze was lang. Ze heeft een tattoo op haar arm. Enigste wat ik nog herinner is dat ze een zwarte pluk haar voor haar gezicht heeft. De rest van de haar was heel kort. Weet iemand misschien de naam van deze schoonheid?

  29. #71
    marcuswally Gast

    Standaard

    Als ze flinke tetten heeft, is het volgens mij Sophie (Russisch en spreekt zeer goed Engels en Duits). Ik ben er nooit aan begonnen, omdat ze voor PZC extra vraagt. Ik zij nog tegen haar, "ja Hallo, this is a FKK baby, sucking without is standard"

  30. #72
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    19 november 2017 @ 16:57
    Berichten
    110
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    Ik ben er nooit aan begonnen, omdat ze voor PZC extra vraagt. Ik zij nog tegen haar, "ja Hallo, this is a FKK baby, sucking without is standard"
    Enn hoeveel vroeg ze ''extra'' voor PZC.. had je wat fooi gegeven dit keer ;-), deed ze mischien de volgende X PZC.. wat bij de meeste dames werkt!

  31. #73
    marcuswally Gast

    Standaard

    Als ik me goed kan herinneren, was het 20 euro extra. Fooi moeten ze verdienen, daar moet voor gewerkt worden.

  32. #74
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    19 november 2017 @ 16:57
    Berichten
    110
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    Als ik me goed kan herinneren, was het 20 euro extra. Fooi moeten ze verdienen, daar moet voor gewerkt worden.
    20 eur extra bovenop hoeveel ??

    Had je met dat 20 eur extra voorgesteld voor een uur!!

  33. #75
    marcuswally Gast

    Standaard

    nee nee, 50 euro = pmc, 70 euro was pzc.

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

  Living Room 468*60