Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 135
  1. #76
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Nb graag weer GT ervaringsberichten!

  2. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (18 november 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.568
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Ik weet niet wat uwe smaak is maar ... DURE dames die UPSELLEN en ARROGANT gedrag vertonen maken bij mij absoluut geen kans!!

    De situatie zoals ik ze schets in mijn vorig bericht bestaat al maar met prijsstijging zal alles verder op scherp stellen.
    In GT bijvoorbeeld zie ik beeldmooie jonge meisjes met een super figuur urenlang op hetzelfde krukje zitten zonder dat ze maar één kamergang maken of zelfs maar één keer worden
    aangesproken. En zo zijn er een twintigtal hé!
    Terwijl zijn er ook dames: mooi, minder mooi, jong, wat ouder,.... die bijna constant de hutjes platlopen ... de service-kanonnen dus!!!
    Natuurlijk bij beren met nen dikken portefeuille (Bluebear misschien?) gaat dit verhaal veel minder spelen en zal het inderdaad "geen fuck uitmaken"
    Nou begrijp je me echt verkeerd. Want als er eentje is die constant deals verzint en ligt te onderhandelen om zo goedkoop mogelijk uit te zijn, ben ik het wel. Wel in de vorm van fair trade natuurlijk. Ook de betreffende dame moet voordelen zien. Wat ik bedoel te zeggen is met "geen fuck uitmaken" is dat bij de onderhandelbare dames er ook servicekanonnen tussen zitten.
    Daarom maken hoge prijzen kamergangen niet servicewaardiger. Dus kortom prijsverhogingen brengen geen voordelen, eerder nadelen.
    Een DVP die dit spel hoog met me speelt, raakt mij kwijt als klant. Ik ben daar keihard in, ook al doet het me zeer. Je moet het zien als kwantumkorting, vele "kleintjes" maken een groot.
    En ook een slimme DVP snapt die rekensom, i.p.v. een paar keer hoog scoren. Dus deze jongen is genen diknek. Figuurlijk gesproken dan!!! :wink:

    P.S. Sorry, Admin, nog even reageren.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (17 november 2014),terminator (18 november 2014)

  5. #78
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    2 april 2024 @ 10:51
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Tijd geleden in GT geweest.
    Er viel me kleintje op met stevige siliconen knoerten en lange zwarte haren.
    Ze drapeerde zich schrijlings over de rugleuning van een zetel.
    Iemand enig idee hoe deze schoonheid zichzelf noemt?

  6. #79
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    O je bedoelt die ene, die zich altijd schrijlings over de rugleuning van de zetel drapeert ?
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  7. #80
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milenkovic Bekijk bericht
    Tijd geleden in GT geweest.
    Er viel me kleintje op met stevige siliconen knoerten en lange zwarte haren.
    Ze drapeerde zich schrijlings over de rugleuning van een zetel.
    Iemand enig idee hoe deze schoonheid zichzelf noemt?
    Samya.

  8. #81
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    2 april 2024 @ 10:51
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Bedankt Stief.
    Slechte ervaring mee Saruman?

  9. #82
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Minstens 15 andere - vooral roemeense of turkse - dames voldoen ook aan de wat summiere omschrijving...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  10. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (19 november 2014)

  11. #83
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Daar stond ik dan aan de rand van het bed met mijn stokstijve paal in het mondje van Emma terwijl Annie (die onder Emma lag) mijn ballen wist te bewerken met haar sappige tongetje… Het sappige geluid van Emma produceerde speeksel dat lekker langzaam van mijn schacht afdroop in het mondje van Annie. Tussendoor tongden beide dames elkaar hartstochtelijk en af en toe zat mijn paal daar lekker tussen. Ik werd helemaal gek van beide dames en besloot mij languit over het bed te leggen. Daar presenteerde Emma zich in een 69 en terwijl ik haar poesje natlekte, ontfermde Annie zich met het nodige vocht over dat andere gaatje van Emma. Mijn paal stond op ontploffen en ik maande Emma aan op haar rug te liggen, waar Annie en ik haar gezamenlijk een befbeurt gaven… lekker dat afwisselen van poesje en tong. Emma besloot vervolgens om mijn paal cowgirlsgewijs te bereiden terwijl Annie haar borsten kneedde en likte, man man what a view! Diverse standjes volgden elkaar op in ijltempo en ik besloot het af te maken op zijn russisch: terwijl Annie de borsten van Emma stevig over mijn paal drukte, bleef Emma op een geile manier speekselslierten lossen over haar borsten en mijn paal. Op dat ogenblik kwam Samya vanuit het niets opdagen en duwde ze haar heerlijke blote D-cup borsten tegen mijn rug terwijl haar handje mijn ballen masseerden. 3 tegen 1, dit was werkelijk niet meer te dragen en op het ogenblik dat je denkt “ik hou het niet meer”… loopt die verdomde wekker af op maandagmorgen!

    Ik moest vroeg op voor een zakenmeeting in de buurt van Venlo en bedacht dat een bezoekje aan GT helaas niet mogelijk bleek aangezien ook de namiddag was volgeboekt met een belangrijke afspraak. Tijdens de voormiddag kreeg ik echter bericht dat die andere meeting in de namiddag werd geannuleerd. Niet te geloven hoe het menselijk brein in mekaar zit, maar binnen de nanoseconde na het lezen van dat bericht, dwaalden mijn gedachten af naar die gezellige bar met naakt rondlopende meiden. Onbewust weet je uiteindelijk toch “ik zit op een steenworpafstand van…” en dan begint het plots onverwachts te kriebelen

    Na de voormiddagmeeting op automatische piloot richting Brüggen, waar ik eerst in het dorpscentrum wat cash ben gaan scoren en in de vroege namiddag stond ik dus in de plaats des verderfs…
    Rustige sfeer zo op een maandag, geen drukte, geen wachttijden, gewoon… relax. Ik hoopte er Lola te treffen, maar die heb ik helaas al enkele weken niet meer gezien in GT. Ook Bulgaarse Annie blonk uit in afwezigheid en dus concludeerde ik dat het stilaan tijd werd voor nieuwe ontdekkingen.

    Aan de ingang van de kino duwde Poolse Ola haar getunede C-cup tegen mij aan waardoor ik geen weg uit kon. Ze had het over Poolse topservice etc… en gezien de druk op de ketel volgde het woordje “sjloessol” al redelijk snel. In één van de vernieuwde hutjes (nice work!) daalde ze na enkele lekkere zoenen af naar mijn keiharde paal alwaar ze haar skills toonde: met handen, handless en ook de ballen werden niet vergeten. Ik liet haar op mij kruipen, maar gooide haar al snel op haar rug om vervolgens in lepeltjeshouding het eerste schot van de dag te lossen.

    Na een bordje heerlijke pasta, besloot ik even te gaan uitbuiken in de kino. Emma kwam er even bij zitten en vertelde me dat Annie er niet bij was vandaag. Ik vertelde haar uitgebreid over mijn droom die ochtend, en daar moesten we hard om lachen. Even later was ik echter raar maar waar in slaap gevallen in de kino en schoot recht toen ik iets voelde kriebelen aan mijn beide voeten! Russische Olga vond het nodig deze beer uit zijn winterslaap te halen; ze probeerde deze beer vervolgens te overtuigen "for some massage", maar deze beer moest nog effectief wakker worden en besloot na een verkwikkende douche terug in de bar te gaan hangen op zoek naar de volgende prooi. Ik sloeg een praatje met Thaise Sui, met wie ik de week ervoor een heerlijk half uurtje beleefde en ook Dia probeerde me te verleiden door haar lekkere kont aan de danspaal te shaken. Het was echter Roemeense Aurora die met haar geweldige figuur mij probeerde te overhalen voor een kamergang. Ik gaf echter aan nog een uurtje recuperatietijd nodig te hebben en ze zei, “ok I come and get you in 1 hour”. Even later aan de bar kruiste ik de blik van een fantastisch uitziende meid. Ze bleek Chanel te heten uit Polen en haar zwarte korsetje deed mij helemaal overslag gaan. Lekker geil hoe haar sillicone D-cup net niet uit dat strakke korsetje uitpuilden. Ondanks het korte en moeizame gesprek, dacht ik “Pools” en “uitzicht 8.0 op 10”, wat kan er misgaan? Op kamer nummer 4 bleven de zoentjes zeer beperkt en kon ze niet snel genoeg afdalen naar mijn harde paal. Daar ging ze tegen 200 per uur aan de slag op zoek naar het wereldrecord “cum as soon as possible in my mouth”. Het voelde echter allemaal té overdreven aan en vroeg haar in 69, waarop ze mij vragend aankeek: “are you sure? Ok then if you really want”. Terwijl ik mijn tong uitstak richting haar grotje werd ik – hoe zal ik dit nu omschrijven zonder te willen kwetsen? – een bepaalde geur gewaar die ik mij helaas nog lang zal herinneren… Het duurde dan ook niet lang voordat ze het condoom aanbracht en mij ging bereiden. Na welgeteld 7 keiharde kletsen (met een fantastisch uitzicht op haar borsten!) ging ze al op haar rug liggen waar ik werd aangemaand om vooral snel door te neuken. Dit gebeurde dan ook het tweede schot van de dag werd gelost. Daarna diende alles snel-snel te worden opgeruimd en after sales of small-talk waren volledig uit den boze. Conclusie: fantastisch mooie dame voor de big-boob-lovers maar service beneden alle peil. HHG = 0.

    Het was lang geleden dat ik nog een slechte sessie had meegemaakt en ik moest dit toch even doorspoelen met een heel lange douche en een koude Becks’ Ice. Terug in de bar kwam Aurora zich onmiddellijk op mij leggen en ze keek mij kordaat doch aanmanend aan: “you’re late. Let’s go!”. Damn, helemaal vergeten dat ik haar een kamergang had beloofd, en ik probeerde mij nog wel eruit te lullen “we have time, I need to rest a little, etc…”, maar you don’t mess met dit 1,58m hoge – 45k lichtwegende – opdondertje! Vijf minuten later stond ik alweer in een hutje, waar Aurora zich ontdeed van haar schaarse kledij en een muziekje opzette op haar iphone. Jongens wat een plaatje, ze heeft wat Oosterse trekken in haar gezicht, is lekker mooi gebruind, heel slank, lange blonde haren en mooie, door de dokter gecorrigeerde C-borsten. Ze ging plat op haar buik liggen en duwde mij massage-olie in mijn handen: “you must do massage, you made me wait”. Nou dit is zeker geen straf met zo’n lichaam. Na een 10tal minuten small-talk en een rustige massage maande ze me aan op mijn rug te liggen en begon ze mij te pijpen. Haar pijpkunsten zijn ok, behoren niet tot de top, maar wat een lekker uitzicht wanneer ze je geil aankijkt met die Oosterse blik van er… Ze bracht het rubbertje aan en ging achterover liggen, waarbij de eerste, voorzichtige stoten al snel van tempo wisselden, ze maande me aan “harder”, ze klemde haar benen stevig om me heen, ze riep “come on, fuck me!” en dan weer “harder”. Vanuit diezelfde positie duwde ze me licht naar achter en kwam zij omhoog waardoor ik haar gehurkt keihard kon nemen. Ik greep haar billen stevig vast en mijn god, ik denk niet dat ik al ooit zo stevig heb doorgebeukt, nog steeds luid aangemoedigd “fuck me!” “harder” “come on!”. Uitgeput diende ik even te pauzeren en legde me languit neer op bed. Ze nam wat massageolie in haar handen en kneede mijn paal in no time naar het derde schot van de dag. Zowel zij als ik waren nog verrast door de hoeveelheid vloeisel dat ik had weggespoten.

    Daarna nog even wat aan de bar gekeuveld met wat andere beren en dames en tegen zevenen weer vertrokken. Ondanks een slechte sessie, toch weer een leuk dagje beleefd in deze toko, alwaar ze mij weer snel terug zullen zien.

    Gr,
    Stief

  12. Onderstaande 11 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 november 2014),CCR5d32 (19 november 2014),licky luke (29 november 2014),Mr Pussy (29 november 2014),Rehab (19 november 2014),rob45 (19 november 2014),Sjeufke (29 november 2014),Teiresas (19 november 2014),terminator (21 november 2014),Wijze grijze (29 november 2014),Willi69 (19 november 2014)

  13. #84
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milenkovic Bekijk bericht
    Tijd geleden in GT geweest.
    Er viel me kleintje op met stevige siliconen knoerten en lange zwarte haren.
    Ze drapeerde zich schrijlings over de rugleuning van een zetel.
    Iemand enig idee hoe deze schoonheid zichzelf noemt?
    Bedoel je het zeer fraaie Colombiaans/Duits hoertje? Zij ligt als ik er ben, en zij dus ook, altijd languit over het bankje heen waar je tegen aanloopt als je vanuit de receptie de bar binnen loopt. Namen van sloeries kan ik niet onthouden... daar kan ik je dus niet mee helpen.... excuus!

  14. #85
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Donderdag 20 november

    Gisteren heb ik weer eens een bezoekje aan GT gebracht.

    Eerlijk is eerlijk er hing een gezellige sfeer en de line up was prima in orde met: Alycia, Bella, Carmen, Christina, Claudia, Cora, Elisabeth, Daniella, Emma, Esmaralda, Francis, Georgina, Gulia,Irena, Isabella, Jana, Janice, Jasmin, July, Katharina, Katja,Klara, Martha, May/Sui, Meggy (ch.), Minell, Lisa, Lolita, Lulu, Patrizia, Sabina, Serin, Simona, Tanja (dld),Vanessa . Ik denk dat ik van een even zo groot aantal de naam niet wist.

    Een prima begin sessie met Emma gehad en een uitmuntende sessie met Serin. Ook het eten, zowel lunch als avondeten, was zeer goed.

    Met veel meisjes gesproken, maar bekende beren ontbraken voor mij. Daarom werd het ondanks de gezellige sfeer en drukte (genoeg volk, genoeg vrouwen, geen wachttijden) toch ook maar wat hangen in een hoerentent. Waar zijn HP001 en Seqoya als je ze nodig hebt? Ik hoopte dat in de avond nog een vonk zou over slaan zodat ik mij kon op maken voor een derde sessie. Dat zat er echter niet in.

    Het kerstfeest is woensdag 3 december. Blijkbaar moet ook GT naar drukkere dagen toe om de feesten vol te krijgen. Ik zal de dag erna de restjes komen oppeuzelen.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 november 2014),Bluebear (21 november 2014),Hedostar (29 november 2014),Iamlonely (21 november 2014),rob45 (21 november 2014),Teiresas (25 november 2014),terminator (21 november 2014)

  16. #86
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Het kerstfeest is woensdag 3 december. Blijkbaar moet ook GT naar drukkere dagen toe om de feesten vol te krijgen. Ik zal de dag erna de restjes komen oppeuzelen.
    Neuh... 8 december.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...761#post401761
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  17. #87
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ga je weer uren op een kamer wachten Tiga dan....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  18. #88
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Die tijd heb ik gehad
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  19. #89
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Heeft er iemand de laatste tijd Rima gespot binnen de muren van GT?
    Ze vertelde dat ze misschien naar Zwitserland zou gaan. Ze reageert ook niet meer op mijn mailtjes??!!
    Nu ik toch in een vragende bui ben: werkt de poolse Meggy ook op zaterdagen?

  20. #90
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    @pistoleke

    Poolse Maggy was er vrij met grote zekerheid afgelopen zaterdag niet!
    D.w.z. Ik was er een uurtje 5 a 6, en ik heb haar niet gezien!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Heeft er iemand de laatste tijd Rima gespot binnen de muren van GT?
    Ze vertelde dat ze misschien naar Zwitserland zou gaan. Ze reageert ook niet meer op mijn mailtjes??!!
    Nu ik toch in een vragende bui ben: werkt de poolse Meggy ook op zaterdagen?

  21. #91
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Afgelopen week weer eens in GT beland na enkele uitstapjes in de laatste weken naar Oceans Acapulco en Samya.
    Laatstgenoemde twee clubs hebben optisch naar mijn smaak in NRW samen met Gt het meeste te bieden maar GT heeft daarbij het voordeel dat de diversiteit groter is.
    Ik lees hier wel eens discussies over service-clubs maar denk dat ieder zijn eigen ding zoekt en moet zoeken: zo zal de een liever een olietanker beminnen die een 9 als service geeft dan een fotomodel dat zich er met een 6-je vanaf maakt. Ideaal is natuurlijk de combinatie maar deze exemplaren zijn schaars, er lopen geen 10 Neya's (ex-World) rond in NRW en Hessen op het moment.

    Soms denk ik wel eens dat mijn ingenomen smurf niet werkt als dit gebeurt in een club met een voor mij optisch matige line up terwijl ie binnen 10 seconde zo hard als beton is als de krukken van GT goed gevuld zijn. Kort gezegd: ieder zijn smaak en mening maar ik volg gewoon mijn lul en die liegt niet.

    In GT zitten voldoende gieren die me kunnen bekoren, zoals : Georgiana of course, Lavinia, Sonja ex Rachel, Marianna en Prinses Alice. Met Rachel had ik de beste 2014 sessies in GT, ze is adembenemend mooi en leverde op alle vlakken een beter product dan ik in de "serviceclubs" aantrof, helaas is er om mij onbekende redenen bij haar een beetje de klad ingekomen. Maar laten we het positief bekijken en stellen dat echt een eer was om die topsessies met haar te mogen meemaken.

    Dus deze keer maar weer gekozen voor Georgiana en wederom zeer tevreden de kamer verlaten.
    Na genoten te hebben van het uitstekende eten weer op krachten gekomen en op zoek gegaan naar een tweede prooi.
    Inmiddels was het aanmerkelijk drukker geworden, mijn ervaring leert inmiddels dat het het verstandigst is om zo rond 14.00 in GT te arriveren en om 20.00 weer te vertrekken, tenzij je van een kroegsfeer met neukopties houdt natuurlijk.

    Uiteindelijk met Sabrina op de kamer beland wat ook een uitstekende sessie was met alles erop en eraan, alleen jammer dat haar boobs gevoelig zijn en blijven maar voor de rest niks te klagen...

    Gt blijft in NRW toch qua line up uniek: mooie dames, diversiteit en eigenlijk nooit slechte sessies.
    In Gt is misschien de kans op een 9 sessie vrij klein maar daarentegen de kans op een 3 sessie ook. Dit terwijl het bv in een club als H7 (om maar eens wat te noemen) vaak alles of niets is: of RT en alles erop en eraan, of je belandt in een zogenoemde planksessie (dame gaat als plank liggen en telt de minuten af tot je klaar bent). In GT heb ik dan toch het idee dat de dame blij is dat ze in een redelijk draaiende club werkt dus niet zit te wachten op klachten of ontevreden klanten.

    Al komen ze met sommige beren ook wel eens na 12 min van de kamer af; wellicht maakt ze ook de inschatting wat de klant verwacht en of de klant mogelijk gaat klagen als hij een minder product krijgt. Kortom ook deze zaken zijn strikt subjectief.

    Aangezien ik inmiddels de meeste bekende clubs wel van binnen heb gezien toch even off topic mijn top 5 (in willekeurige volgorde) van de laatste 6 maanden, dit ter info voor beren die er wellicht wat aan hebben:

    GT: gemengde line up, voor ieder wat wils, altijd veel dames, klantvriendelijk, als je vaker komt weinig kans op een planksessie

    Samya: club met de beste sfeer (by far), mooie maar weinig echt jonge dames, kans op profi sessie groot, meest vriendelijke en gastvrije personeel

    Acapulco: optisch vaak geweldig, veel classy gieren, maar kans op een matige sessie bij random keuze is groot, veel kans op niet/matigTZ dame. Eten vrij eenzijdig en zonder goede sessie/dame is de sfeer door gebrek aan animatie vaak wat minder.
    Voor mij geen probleem: ik kom binnen, maak mijn top 3 en werk die af. Maar heb gemerkt dat veel mannen toch een soort flirt/knipoog/toneelstukje nodig hebben om tot een kamergang over te gaan. Zoals gezegd: ieder zijn ding maar deze laatste groep zal in aca lastig zijn draai vinden

    Heaven 7: leuke club maar wat klein om er een hele dag te vertoeven. Vaak alles of niets qua sessie en vooraf lastig in te schatten. Voordeel is wel dat de line up regelmatig ververst wordt zodat je niet telkens dezelfde dames ligt te tanken

    FKK Oceans: binnen NRW beste faciliteiten en er komen al wat meer stunners bij, meer Duitse dames dan in de meeste andere clubs. Nadeel van een nieuwe club is dat het lastig is om de echte toppers aan te trekken: de top 5 in LR, ACA etc maakt daar voldoende kamers dus heeft geen incentive om elders te gaan kijken. Zodoende treft men in Oceans veelal de Nomaden aan (gieren die van club naar club trekken en dat zegt dan vaak weinig goeds over hun service). Maar zoals gezegd waren er de laatste keer weliswaar minder, maar optisch gemiddeld wel betere dames dus ik hoop dat men deze lijn kan voortzetten.

    Volgende keer maar eens in PHG gaan kijken want heb begrepen dat het daar ook weer de goede kant opgaat in de weekenden...
    Laten we het hopen want een echte top club (stunners waarvan 10 met topservice) heb ik voorlopig niet.

    Genoeg voor nu, bedankt GT voor een hele mooie dag en het immer vriendelijke personeel voor de goede zorgen!

  22. Onderstaande 16 leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 november 2014),bierbeer (26 november 2014),Big30 (25 november 2014),biged ( 1 december 2014),buttlover (26 november 2014),dirty Hairy (26 november 2014),hp001 (26 november 2014),Jonesy (28 november 2014),KanariePiet (27 november 2014),laplagne (26 november 2014),Megaboob (26 november 2014),Picasso 1 (27 november 2014),satanic surfer (27 november 2014),Stief (28 november 2014),Teiresas (26 november 2014),terminator (28 november 2014)

  23. #92
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    nb voor GT gerelateerd commentaar dit topic, als het gaat om de top-5 en meer algemeen commentaar zie dit topic:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...405#post402405
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #93
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Soms, zo op z'n tijd, af en toe en gelukkigerwijs niet al te vaak heb je zo van die dagen dat je na je clubbezoek je GPS aan gort wil smijten aangezien ie je naar de toko heeft geëscorteerd alwaar men zulkdanige sofsessies meemaakt waarbij men zich terdege afvraagt of je net tot 2 maal toe gekamerd hebt met mokkels die zelfs in zichzelf respecterende ramenbuurten niet worden gedoogd, doch wel in de premium saunaclub te Brüggen waarvan aktetas. Laten we beginnen bij het begin en voorts nog wat positieve zaken voorts die zoals steeds voorhanden zijn in da fickfactory. Parkeren aan de Baumarkt zonder noemenswaardige problemen, ontvangst zakelijk en verlicht van 60 Euronen naar de umkleide alwaar 'k een eerder minder florissante locker kreeg toebedeeld in die zin dat 'k telkenmale enkele porren of verslenste leuters tegen m'n reet kreeg bij de doorgang van ietwat ongeduldige kerels. Voorts leuk ende positief om te melden dat er een rits bekenden aanwezig tekenden wat maakte dat er behoorlijk werd gesocialized bijwijlen door dit rapalje. Ontbijt succulent lekker, de toko is net en qua hygiëne hebben ze weinig lessen te krijgen. Avondeten owkidoki voorts, barbediening snel en voorbeeldig, immer top wat dat betreft.

    Line-up: percentueel groot aandeel Roemeensen, rondom de 50% minstens, kon zonder verpinken een 20-tal Roemsen identificeren, laat staan nog een rits meer aangezien 'k er een boel halfSpaansen gemakkelijkheidshalve er niet bijreken. Qua optick stunners redelijk; 1 dame die eruitsprong en met haar dan ook gekamerd, Duitse, zie haar nog im m'n koffiemolen ontspruitende alinea die volgt. Tweede non-sessie met een Turkse Duitse of Duitse Turkse zoals u wil, ook die weinig verheffende alinea is in denkproces, het strekt haar ten eer dat 'k haar naam nog weet, die eerste was 'k al vergeten binnen no time...Exotisme ok; enkele alte Asias, enkele latina's, 2 lichte Chokomausen, voorts.

    Sessie 1: Duitse, blondbruine haren, 23, 1m65/70, bruingebrande huid, werd onderstebovengekamerd die dag, stewardess in hoofdberoep, na enkele jaren weer in GT neergestreken dixit haarzelve. Gemiddelde presales 7 seconden tijdens de aaneenrijging van haar sessies, bleef wel telkenmale keurig een halfuur of langer weg meldde de stopwatch. Nadat madame gevreten had zat ze uit te buiken en volgde er een aangenaam gesprek dat een kwartiertje in beslag nam. Zelf uit plaatsvervangende schaamte voor zulk een lange babbel de sleutelvraag gesteld en tering nog aan toe in kamer 6/2 terechtgekomen alwaar het niet bepaald een festijn is überhaupt om te kameren, doch alla, het was wat het was. Corsetje ging uit, hagelnieuwe sillies, TZ syndicaal verantwoord, dus tongpuntjesgeneuzel van de oninteressante zoenriem, to be forgotten. PZC redelijk knudde. Lecken/Fingern even interessant als een herhaling van de 10 kilometer snelschaatsen doorgaans, NMC uiteraard met flutschi, zonder intentie tot enigerlei gekkigheden, soort van benen open en dan vaststellen dat ze weinig tot geen ritme vertoonde. Minimedewerker zag de ernst van de situatie in en maakte zich zo klein mogelijk uit de voetjes, non-sessie, non-performend, non-herhalingsbenodigd behoudens een bui van algehele zinsverbijstering...

    Rebounden was benodigd...bijna geen alternatieven, sofsessie in de buideltas, doch er was nog ruimte voor erger....

    Sessie 2: Esra, Turks/Duits, begin20, lange bruinrode haren, D-cups natuur die de navel bedekken zonder katrol, voorheen actief in Hamburg en Stuttgart, sof written all over her, helaas in het Turks qua tattoo achterafbeschouwd. Service van de knudde variante. TZ: nein. PZC: langweilig ende zonder variatie, net als haar illustere kamersessievoorgangster geen Eierlecken whatsoever, no surprises. Lecken/Fingern kan je verzaken als je niet van lusteloos naar het plafond starende dames houdt. NMC initiatiefloos, on top uiteraard té vermoeiend voor haar, sessie zonder emotie en inzet, dixit haarzelve biedt ze in GT niet haar ganse servicepalet en inzetboog aan omdat het er minder wordt verloond als in Hamburg, naja moppie, als 100E per uur je té min is kan je beter opkrassen naar waar je thuishoort, een veredelde ramenbuurt of clubs alla Paradise waar men toch geen Ahnung heeft...Absolute kutsessie zonder enigerlei inzet tot tevredenstelling van de klant part two...

    Samenvattend: 2 maal terreke absolute nullservice zonder ook maar intentie tot meer, dit ook keurig gemeld bij vertrek wat de dame aan de entree een weinig leek te verdrieten, doch alla, een fijne avond gewenst. In de auto gekropen en een sigaretje opsteken en de voornoemde GPS geteisterd, parkingboy kwam op m'n raam tikken, werd teruggeroepen naar de theke om nogmaals een samenvatting van het voorafgaande mede te delen. Na 3 minuten propte ze me een rabattkaartje in de handen dat 'k weigerde, 10 seconden later opnieuw in m'n klauwen gepropt en aangezien 2 maal weigeren onbeleefd is dat kaartje aan de eerste de beste onbekende passant gegeven, doe er je voordeel mee want het zal een eeuwigheid duren alvorens ik nogmaals in GT aanwezig teken...Absolute non-performantie dient een club niet te dulden, want ter verduidelijking had dit met nog een rits dames kunnen voorvallen. ss scoort 2 absolute sofsessies op 1 dag, dit in schril contrast met wat me elders te beurt valt, dan valt er weinig lovenswaardig te melden voorts. Wens overigens wel te benadrukken dat er voldoende redelijke en enkele goede dames rondlopen in GT, doch enigerlei zelfcorrectie qua line-up zou de markleider sieren...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. Onderstaande 15 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (27 november 2014),CCR5d32 (27 november 2014),geert5 (29 november 2014),Johnny Bravo (28 november 2014),Jonesy (28 november 2014),KanariePiet (27 november 2014),Megaboob (28 november 2014),Oudebelg (27 november 2014),Picasso 1 (27 november 2014),Stief (28 november 2014),superwescoast (28 november 2014),Teiresas (27 november 2014),terminator (28 november 2014),The Joker (28 november 2014),Znipper (27 november 2014)

  26. #94
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Beitrag Dag3:

    Bijlage 9263


    Welke Club? Golden Time
    Met wie? Rob45 en Badslippers
    Andere bekende ijsberen tegengekomen? Boy69
    Gewipt? Duitse Lorena (halfuur), Poolse Patricia (halfuur), Duitse Tina (uur) en Hongaarse Barbie (uur)


    -Net na de middag kom ik toe bij Golden Time. Op de parking rondom het pand nog plaats genoeg.
    -GT is een zekerheidje op maandag, hoor. Net zoals vorige keer weinig ijberen en toch veel dames. Vooral ook veel knappe dames.
    -Met Badslippers afgesproken dat ik het rustig aan zou moeten doen, aangezien het al de 3de dag van de tour was en ik me totaal nog niet ingehouden had.
    -Diep vanbinnen wist ik dat rust geen optie was, want ik had hier nog een top3 af te werken van vorige keer.
    -Van die top3 was er maar eentje aanwezig, maar met zoveel ander lekkers voor handen, zou ik zo weer een nieuwe top10 kunnen maken.
    -Over ander lekkers gesproken… Er komt meteen een Duitse Brunette op me af en nog wel het knapste wijf van heel GT, naar mijn smaak. Een Duitse die zelf op je af komt… En dan nog zo mooi???
    -In clubs als GT is dat niet alleen te mooi om waar te zijn, het is veel eerder: ik deug voor geen meter!
    -Maar goed, het vlees was zwak en na nog geen 10min binnen te zijn, liet ik me al vangen door deze schoonheid.
    -Het was wel beter dan verwacht (zeker voor zo’n knap wijf op dat niveau), maar het bleven GT standaardjes. Totaal geen partij voor kalibers als Lulu. En ook de andere Duitse Tina was beter!
    -Paspoortje van de Duitse Lorena: https://www.ijsberenforum.com/forum/...401#post402401
    -Na Lorena ging ik terug aan de bar zitten en ik neem een drankje.
    -Ongeveer 10minuten moet ik daar gezeten hebben en die ouwe viespeuk van een Badslippers komt binnen.
    -We zien elkaar te weinig en net daarom vallen we elkaar weer huilend in de armen.
    -Ik praat wat bij met mijn vadertje, maar het valt me onmiddellijk op dat ie altijd maar dat mobielte in zijn jatten heeft.
    -Dan sta je in een keet met 50 halfnaakte wijven en zit die gek alleen maar op zijn mobiel te kijken.
    -Eerst dacht ik nog dat hij met live verslagen vanuit GT bezig was… Forget it… Nee, continu sms-kes sturen naar dat mokkel van hem in LR.
    -Haar niet kunnen missen, verantwoording afleggen en van minuut tot minuut verslag uitbrengen. Jaja, die Slippers ligt serieus aan de haak.
    -Gelukkig komen er twee gebruinde loeders bij staan. Een Duitse met Marokkaanse roots die Nederlands spreekt en zo’n Turks minderjarig ding.
    -Bij deze liet Badslippers zijn mobieltje even buiten beschouwing en dacht ik dat hij toch goesting begon te krijgen in de Marokkaanse.
    -Nee hoor… Ik vond de Turkse knap, maar vertrouwde het niet en stuurde haar wandelen. De Marokkaanse bleek geen Berber te zijn, dus ook geen spek voor mijn bek.
    -Badslippers hapte uiteindelijk weer niet toe, omdat hij opnieuw een inkomend bericht had van zijn bazin.
    -Net op het moment dat ik hem wil ontslagen uit de orde van de Bulls, de slappe dweil, komt hij toch nog met een geniaal idee.
    -Hij ging met een emmertje rond bij alle dames en die zouden allen daarin masturberen en als we alle mokkels 2x gehad hebben en het emmertje is halfvol, dan zou ik het leegdrinken. Dat is nog eens een ode aan het kutvocht.
    -Opeens stond er een figuur met een wit gewaad in het portaal van GT… Zijn handpalmen in onze richting en opgestoken armen, met een witte gloed eromheen… “Ik ben de schepper!”
    -Dat hele schepper gedoe is één grote en gore inside joke, waar niemand wat van zal begrijpen buiten Rob, Slippers en ik. Toch noteer ik het hier voor de gein… Men had ons maar moeten komen vergezellen, dan kon iedereen mee lachen.
    -Samen met mijn twee wingmannen, liggen we wat te chillen in de sofa. Mijn pik was zo dood als een pier. Het enige vleugje energie had ik al aan dat Duitse hert verschoten.
    -Stiekem kneep ik er van tussenuit met het excuus dat ik ging zeiken, maar eigenlijk ging ik erectiedoping toedienen, want zo kon het niet langer verder.
    -Wanneer ik terugkom, vliegen we opnieuw in de salito’s, en lachen we ons de pleuris met Rob alias de Schepper. Zijn werk was wat uitgelopen en vandaar dat ie laat toekwam in GT.
    -Wat had deze ezel nou weer uitgevreten? Wel hij had een gasleiding op een elektriciteitskabel aangesloten en heeft een halve Noord-Brabantse provinciestad in de lucht geblazen.
    -Gelukkig was hij in GT niet meer de klusser, maar wel de schepper. En hij bracht voor zichzelf en iedereen innerlijk rust.
    -Opeens stond Badslippers recht en hij vertrouwde ons toe dat ook hij ging zeiken. Die 7 flessen salito’s moeten er dringend uit. Hij liep heen en ik riep hem nog na dat de toiletten de andere kant uit waren.
    -Ik ga naar het toilet snauwde hij terug en hij door in de jacuzzi. Te midden van een handjevol herriemakers ledigt Slippers er zijn blaas. Hij komt er weer uit en droogt zich af.
    -Ik zat ondertussen met de Robster aan de bar… Vanachter hem, kaapte één of andere Poolse freak mijn aandacht weg.
    -Luisterend naar de naam Patricia, maakte ik kennis met haar. Toen ik weer naar de Rob toe wou, bleek die opeens weg te zijn. Daar stond ik dan met die Poolse.
    -Waarom ook niet? Moet ik gedacht hebben en ik ging met haar naar de kamer.
    -Wat daar gebeurde lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...403#post402403
    -Zo stoned als een orgel kom ik van de kamer met haar. Ik loop meteen Boy69 tegen het lijf. Wat is er in vredesnaam met jou aan de hand, vraagt ie.
    -Ik zat nog zo ver in Patricia-land dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal tegen hem gezegd heb, laat staan tegen mijn andere 2 makkers.
    -Geprobeerd, maar ik kon zelfs niet eten. Gelukkig was het goedkope spul snel weer uitgewerkt…. Wat een kermisattractie, was me dat!?
    -Wat later lagen we in de tent op de sofa’s te chillen. Rob de Schepper, Ikke Herman Brood en Badslippers de geketende dwaas. Boy69 kwam er even bijzitten en leek wel de enige normale.
    -Hij moest vrij snel in de smiezen gehad hebben dat er met ons geen land te bezeilen viel en hij ging terug naar binnen.
    -Ondertussen was het voor Rob en mij duidelijk dat er met Badslippers niets meer aan te vangen viel. Hij zou toch niet meer gaan neuken. Hij ligt echt helemaal onder de knoet.
    -Rob begon er al gemene moppen over te tappen… Hier eentje uit de vele moppen die de revue passeerden.
    -Wat doe je als Badslippers plots naast je staat wanneer je in de sofa voetbal zit te kijken??? Je maakt de ketting korter, zodoende hij niet meer uit de keuken kan. Hahahahahahahaha!!!!
    -Opeens stond er een Thais mokkel naast ons en ze verkondigde dat ze aan een zoektocht naar spirualiteit bezig was. Ook naar haar innerlijke zelf. Daarvoor moet je bij de Schepper zijn, grijnsde Rob en hij trok haar op z’n schoot.
    -Niet veel later vertrok hij met die kleine Thai naar de kamer. Ze stond letterlijk en figuurlijk oog in oog met haar Schepper.
    -Ook voor mij werd het eens tijd om terug wat quality time te spenderen. Deze keer nam ik het zekere voor het onzekere en ik vertrok met de Duitse Tina.
    -Een verhaal over Duitse degelijkheid lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...hland-(Duitse)
    -Toen ik terugkwam van de kamer en me wat opgefrist had, liep ik een rondje door GT.
    -In het natte gedeelte trof ik Badslippers weer in de jacuzzi… Wat zit jij daar weer te doen? Ik zit te kakken, grijnst hij me breed toe.
    -Zijn 3 collega’s in het bubbelblad vliegen eruit alsof ze in een ketel hete soep zaten.
    -Badslippers gaf aan nog steeds niet geneukt te hebben en dat was ie ook niet meer van zin!
    -Ik schelde hem de huid vol en blafte hem af dat ie nog één kans kreeg om zich te bewijzen. De Rob was inmiddels naar huis en ik had nu een wingman nodig.
    -Een wingman vangt de golddiggers en ondermaatste wijven op, zodoende het kaf van het koren gescheiden wordt en ikke, de Master-Bull enkel nog de beste wijven op een schoteltje krijgt.
    -Ik slingerde enkele orders naar zijn kale kop. “Ik ga nu eindelijk wat vreten, tegen dat ik terug ben, ben je uit dat bubbelbad en ga je me hier bij staan, lui varken!”
    -ik ging snel iets eten, want eindelijk had ik weer appetijt. Jammer dat het varkenshaasje zijn beste tijd gehad heeft en zo droog was als de Kalihari woestijn.
    -Terug in de bar, bleek Badslippers er toch weer te staan. Weliswaar nog steeds met dat mobieltje in de hand… Maar toch bleek hij opnieuw gemotiveerd.
    -We zitten aan de bar en in onze buurt staan 2 mokkels. Eentje, een naturelle blondinge met kleine steektietjes, te omschrijven als mijn type in dat segment. De andere net van plastic en met platina geblondeerde haren… Net een tot leven gewekte Barbie. Wil het toeval niet dat ze uiteindelijk ook nog Barbie heet.
    -Mijn wingman wikt en weegt en terwijl mijn voorkeur uitging naar nummer 1… Lulde hij me dat toch uit mijn kop. Die deugt voor geen meter… Kijk eens naar die andere hoe ze aan haar sigaret zuigt.
    -Ik kreeg daar verder nog een afgelikt verkooppraatje ten voordele van die Barbie, alsof hij verdomme haar pooier was.
    -Maar goed, mijn oude wijze vriend zal het wel weten, zeker? Was mijn conclusie dan maar.
    -Ik vertrek dus met Barbie naar de kamer en dat lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...404#post402404
    -Een uur later kom ik terug en ik voel echt wel figuurlijk geneukt zonder letterlijk geneukt te hebben, een uur lang, wat me 100€ kostte en wat de grootste klucht van mijn 5-daagse zou worden.
    -Ik zie Badslippers zelfvoldaan grijnzen aan de bar en nog voor ie er zich kan op voorbereiden, geef ik hem een rammeling waar hij over een halfjaar nog last van ondervind.
    -Jij idioot, blaf ik hem af… Je bent ontslagen… Als je terug Bull wil worden, dan moet je maar opnieuw solliciteren, slagen op 89 tests en je opnieuw bewijzen!
    -Vervolgens trap ik hem eigenhandig GT uit en de theke vraagt me wat er aan de hand is. Die ouwe lul komt hier alleen maar profiteren en neukt toch geen enkele wijf!!!
    -Badslipper verdween in het duister van de nacht, waarschijnlijk nog even langs LR om zijn bazin tevreden te stellen. De zwakkeling!
    -Ik ga terug naar binnen en zuip nog wat biertjes om weer kalmer te worden. De sfeer was helemaal omgeslagen in LR en alsof dat niet erg genoeg is komt er nog zo’n trut grof staan muilen tegen mij.
    -Niet alleen die gedrogeerde trut zette in het Nederlands een grote bek op tegen mij… Ook nog één of ander religieus figuur komt me over bepaalde zaken op de vingers tikken.
    -Ook hem scheepte ik meteen af, want ik kende de Schepper wel persoonlijk en hij niet!
    -Het werd een matige dag en ik had niet echt goeie sessies gehad. Tina was de beste, maar ook daarmee werd het niveau van voorgaande sessie niet gehaald.
    -Alle ellende had ik nog niet gehad op die dag, want toen ik rond 22 à 23u koers huiswaarts inzette… Hielden de Duitse flikken me nog aan de kant. Heb je gedronken of drugs gebruikt, vroegen ze meteen…
    -… Hier heb je de drugs en de drank, schreeuwde ik uit en greep vliegensvlug mijn blaffer en knalde beide flikken hun knieën aan gort.
    -Terwijl ze met hun twee over de weg lagen te kronkelen van de pijn, reed ik over eentje zijn voet erbovenop en zette mijn koers toen terug verder.
    -Op de radio nog een lied om wat rustiger te worden: https://www.youtube.com/watch?v=XIZfCXBUuyw
    Attached Images Attached Images
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. #95
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Vrijdag 28 november

    Het gebeurt niet meer vaak, maar zo nu en dan moet ik voor mijn werk in Duitsland zijn. Zp ook vandaag. Op de terugreis kon ik de verleiding niet weerstand om de afslag bij Bruggen te nemen. Om iets voor zessen draaide ik de Heidweg op. Er was een plekje vrij, waar ik behendig in draaide. Net toen ik wilde uitstappen kwam een grote groep Nederlandsers aangelopen. Het was een gemengde groep van jong en oud en van allochtoon en autochtoon. Ik schatte het risico op weigering om binnen te worden gelaten groot in en ik bleef even in mijn auto zitten. Die risico-inschatting werd gedeeld door de parkeerboys die zich strategisch opstelden. Zoals meer dan eens bleek mijn risico-inschatting niet zo goed te zijn, want de hele groep werd binnen gelaten. Hierdoor moest ik achteraan sluiten en lange tijd wachten.

    Na dat wachten kon ik een redelijk gevulde barruimte betreden met: Alycia, Anny, Bella, Daniella, Edah, Esmaralda, Eva, Georgina, Gulia, Irena, Jana, Jasmin, Joy, July, Klara, Leona, Lisa, Lizet, Lola, Lolita, Lulu, Maria, Martha, Mona, Ola, Sabrina, Sandy, Serin, Simona, Sui, Tanya, Tanja, Tina, Valeria en dan vergeet is nog de naam van een even zo grote groep vrouwen. Verder was de kerstboom reeds te aanschouwen. Naast die boom was plaats voor de dj, maar dat kon mij niet zo bekoren. Wie mij wel kon bekoren was Joy die mij een heerlijke uurtje verzorgde. Topklasse.

    Het was best gezellig. Ik kende echter nauwelijks beren, dus ik had weinig aanspraak. Daardoor had ik wel tijd om van het eten te genieten. Het was niet helemaal mijn smaak, maar objectief gezien was het prima verzorgd. Gelukkig wist ik mij verder prima te vermaken met Soi, Joy, Serin en Jasmin. De dames waren in geldnood, want er werd aan mij getrokken en gesjord (waar is de tijd dat ik dat zelf deed?). Met name Tina wist mij bijna te verleiden tot een 2de sessie

    Toen de dj echt los ging, hield ik het voor gezien. Bij het aankleden zag ik de thekefrauen gluren. “Meestal doen ze dat als ik mij uit kleed” dacht ik. Bij het inleveren van het sleuteltje vroegen beiden verbaasd waarom ik zo snel weg ging, waarbij ze zeiden dat ze het net konden geloven toen ze mij zagen aankleden. “meine frau sagt auch immer dass ich mich nicht anziehen kann” zei ik droogjes. Daarna stapte ik de donkere nacht binnen en ik de verte hoorde ik het melodramatische geluid van een mondharmonica…………………………………..

  28. Onderstaande 19 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 november 2014),Bluebear (29 november 2014),geert5 (29 november 2014),gignnl (28 november 2014),Hedostar (29 november 2014),hp001 (29 november 2014),Jack42 (29 november 2014),laplagne (29 november 2014),lekkersfan (28 november 2014),Megaboob (28 november 2014),Oudebelg (28 november 2014),palimo (28 november 2014),Picasso 1 (30 november 2014),rob45 (28 november 2014),Stief (29 november 2014),Teiresas (28 november 2014),terminator (30 november 2014),wervelwind (29 november 2014),Wijze grijze ( 3 december 2014)

  29. #96
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Berichten
    309
    Discussies
    2
    Thanks
    909
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Vrijdagavond met een kennis die toevallig ook dezelfde hobby heeft, voor het eerst naar GT geweest. Toevallig parkeerplaatsje naast de deur vrij en werden ook na 5 min binnengelaten terwijl 2 andere blijkbaar niet naar binnen mochten en daar waren ze niet blij mee. Zoveel bewaking is dan ook best nodig lijkt me. Misschien had het ook mee te maken dat ik tegen m'n kennis half hardop riep, we rijden wel door naar Babylon.

    Moet zeggen er lopen een hoop mooie vrouwen rond, maar het was voor mij veel te veel een witte zee van ijsberen. Eten viel ook tegen omdat je eigenlijk niet zoveel keus hebt als het menu je niet bevalt. Gelukkig om 22:00u nog wat pizza kunnen scoren en iets voor 00:00u wat schnitzel. Als ik de volgende keer weer moet kiezen tussen GT en mijn favoriet tot nu toe (Babylon) zal ik toch die 20 min doorrijden naar Elsdorf. Misschien in de zomer een keer als je van de tuin gebruik kunt maken en het menu bevalt.
    Qua dames had ik een redelijke sessie met een jonge kleine Bulgaarse (1 van de twee die ik naakt zag rondlopen) maar het was Daniella (dacht ik te herinneren, in de rode corset) die m'n avond goed maakt. Nota bene m'n eerste met neppers , weet nu ook hoe dat voelt Zij wist precies hoe je een man moet pijpen, dat moet die Bulgaarse nog leren, die bleef maar op m'n leuter spugen . Een van de beste bj's die ik tot nu toe heb gehad.

    Tip voor het management, als je een dj hebt, zorg dan wel dat het geluid goed is, volgens mij was minstens 1 luidspreker opgeblazen. Maar in de bar was het mij toch al te druk af.

    Volgende halte voor Kwant in z'n saunaclub ontdekkingsreis: Dolce Vita, want daar heb ik nog een vrijkaartje voor.

  30. Onderstaande 8 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (30 november 2014),biged ( 1 december 2014),CCR5d32 ( 1 december 2014),gignnl (30 november 2014),rob45 (30 november 2014),Teiresas (30 november 2014),terminator (30 november 2014),wervelwind ( 1 december 2014)

  31. #97
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Als doorgewinterde GT ganger zou ik het eigenlijk moeten weten, maar dat is niet het geval...

    Wie is die blondine (lag krullend haar) die iets weg heeft van Doutzen Kroes (maar dan de wat ordinaire versie). Ze heeft een goddelijk lijf, mooie c cups schat ik in, loopt meestal in fraaie sexy lingerie, soms volledig naakt, een paar sierlijke tattoo's (bloemen of zo), is zo'n 1.70 lang en houdt zich meestal op in de buurt van de paaldanspaal direct rechts na de ingang van de barruimte vanaf de receptie gezien.
    Wie kan mij helpen? Ik vind haar zeer aantrekkelijk, voelde al dikwijls de neiging met haar te kameren, maar zag daar tot nu toe vanaf in het kader van 'te mooi om goed te zijn'...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  32. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 3 december 2014)

  33. #98
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    volgens mij is dat Sabrina

  34. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 3 december 2014),terminator ( 3 december 2014)

  35. #99
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Ja boy69 heeft het bij het rechte eind!
    Inderdaad een zeer mooie meid met een fantastisch lichaam, je mag alleen niet of nauwelijks haar
    overigens prachtige borsten beroeren. Shame!!
    Voor de rest wel een gemiddeld goede service maar wel iets te veel pro naar mijn goesting.
    Als ze op je "bucket-list" staat vooraldoen!

  36. Onderstaande 3 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 3 december 2014),Teiresas ( 3 december 2014),terminator ( 3 december 2014)

  37. #100
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

  Babylon 468*60