Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 135 van 135
  1. #126
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Gezien de hints zal het om Barby gaan. Recentelijk nog in samya, babylon en finca.

  2. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (29 december 2014)

  3. #127
    Geregistreerd
    8 juni 2011
    Last Online
    1 september 2020 @ 23:47
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    thx voor info

  4. #128
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    complimenten voor het mooie verhaal van mijn neef Ace...waar blijft de tijd... je zou er bijna emotioneel van worden !! Ik ben de laatste tijd weinig op het forum geweest... en ook gt werd steeds minder...waardoor ik mijn neef Ace dit jaar meer op familiefeestjes zag dan in GT...voornemen om toch weer aktiever te gaan worden in 2015 !

    Allemaal een gezegend 2015 met vooral gezondheid en veel geile dames !!

  5. Onderstaande 2 leden hebben seqoya bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 december 2014),Gustomass (13 januari 2015)

  6. #129
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    28-12-14

    Na drie dagen binnen te hebben gezeten was het zondag tijd om weer eens op Duitsland aan te gaan. Het enige wat ik nog moest bepalen was waarheen, ik had geen zin (ook door het eventuele weer) om diep Duitsland in te gaan en als het even kon ook nog een club met een beetje degelijke line-up. Ondanks dat ik GT een zomer-club vind en het met minder weer gewoon te klein (en dan te druk/vol) is besloot ik richting Brüggen te rijden. Rond half 1 draaide ik de parkeerplaats op en een kleine 5 minuten later zat ik aan m'n ontbijt. Het was natuurlijk nog vroeg en nog rustig maar ik zag wel de nodige interessante dames.

    Toen ik in de bar na het eten op zoek was naar een werkend wifi signaal (een illusie, nog altijd) kreeg ik eerst wat jagende dames op schoot. Eerst Valentina (?), toen twee Duitse dames die me een trio aanboden en daarna nog een blond Bulgaarse. Ik heb alle dames vriendelijk bedankt omdat ik andere interesses had.

    Bij de gokkast zat een mooie meid, type GND. Sprak uitstekend Engels en na een 20 minuten kletsen op de bank richting kamer vertrokken.
    Alessia https://www.ijsberenforum.com/forum/...a-%28Duitse%29

    Na de uitstekende kamer wat gegeten en een rondje sauna gedaan, hier was een Duitser aan het vertellen wat de goede clubs waren in zijn ogen. Nou ja, in feite waren alleen GT en Artemis goed en LR voor het eten. Verder was alles katastrophe geloof ik. Ach, ieder z'n ding.

    Aan het einde van de middag werd het wel druk, niet over de top, maar wel zo dat het van mij niet drukker hoeft dan dat. Zo'n beetje alle banken en krukken waren bezet en dan als de tuin dan geen optie is wordt de bar (voor mij) wat te benauwd. Ik zag dus ook geen andere uitweg dan te verhuizen naar een kamer.

    Er was gisteren een klein groepje Aziatische vrouwen aanwezig en gezien mijn liefde voor de Aziatische dames besloot ik eens in die hoek van de bar te gaan kijken. Op dat moment zat er maar één, May Lin, na een kort gesprek dat eigenlijk een beetje onhandig verliep toch besloten naar de kamer te gaan. In de kamer was het top, gewoon service zoals ik het gewend ben van een Thaise. Ze was, nu in ieder geval, ook volledig op haar gemak en praatte voluit terwijl ik m'n Thai weer eens een beetje kon oefenen Ze bood me ook nog een trio aan met haar vriendin, ik gok dat dat Lulu was, wat kleiner en een paar jaar ouder schat ik.
    May Lin https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-%28Thaise%29

    Nu vraag ik me alleen nog wel af wie de andere twee Aziatische dames zijn, ze leken me eerder Chinees dan Thais.

    Na het douchen nog een rondje in de sauna geweest, waar dezelfde Duitser ook weer zat die zich mij niet herinnerde en wederom het hele verhaal begon over welke clubs allemaal een katastrophe zijn. Wat gegeten en weer verhuisd richting bar op zoek naar de derde en laatste kamergang van deze avond en dit jaar.

    Ik had een bepaalde dame al een aantal keer voorbij zien gaan, maar zelden zat ze alleen. Eigenlijk sprak me bij haar hetzelfde aan als bij Alessia (buiten het feit dat het beide gewoon hele mooie meiden zijn), geen tattoo's, geen piercings, niet te veel make-up, geen schoenen van 30cm hoog....het is allemaal veel meer naturel, niet zo over de top hardcore.

    Na wat oogcontact kwam ze bij me zitten en tot m'n verrassing begon ze Nederlands te praten tegen me, ik besefte me opeens dat dit de eerste Nederlandse dvp was voor mij. Het maakt natuurlijk eigenlijk geen klap uit, maar toch was het heel even anders of zo. Apart eigenlijk.
    Anyway, Victoria https://www.ijsberenforum.com/forum/...dse-Chinese%29

    Het viel me wel op dat Victoria wat apart praat, ze springt een beetje van de hak op de tak. Naar mijn gevoel is haar manier van praten en houding een beetje een act. Waarschijnlijk is dat bij alle dames zo, maar viel me dat nu meer op omdat het in het Nederlands was. Ook het laatste half uurtje van de dag was dik in orde, het is een grappige meid, ze praat graag maar het was deze keer voor mij niet storend.


    Rond 9 uur trok ik de deur weer achter me dicht en was het tijd om weer op huis aan te gaan, gewoonweg een uitstekende dag gehad met drie prima dames. GT blijft een prima club, uitstekend zelfs als het niet te vol zit. Anders op korte termijn toch nog maar eens langs gaan daar....en anders sowieso weer zodra het weer weer beter wordt.

  7. Onderstaande 13 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 december 2014),buttlover (30 december 2014),hp001 (29 december 2014),KanariePiet (29 december 2014),kempie (29 december 2014),Oudebelg (29 december 2014),pistoleeke (29 december 2014),rob45 (29 december 2014),T&A Addict (29 december 2014),Teiresas (29 december 2014),trickyD (30 december 2014),Wacko66 (29 december 2014),Wijze grijze (29 december 2014)

  8. #130
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ...
    Misschien kunnen velen zich dat niet meer herinneren, maar ooit schreef ik veel. Een bijeffect was dat iedereen je kende of benieuwd was wie je nou eigenlijk was. Meer dan eens zei iemand: “eindelijk schudt ik de hand van de grote Ace2 om vervolgens teleurgesteld daaraan toe te voegen: “ik had je wel wat anders voor gesteld” Dat kon niet van SFL worden gezegd die de eerste keer mij niet meer los liet en bleef herhalen: “eindelijk sta ik oog en oog met mijn idool Ace2” , iets wat mij op het forum totaal ontgaan was.
    ...
    Pas maar op met fans... :wink:

    http://dangerousminds.net/comments/t...r_ultimate_fan

  9. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 december 2014)

  10. #131
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    28-12-14

    Ze bood me ook nog een trio aan met haar vriendin, ik gok dat dat Lulu
    May Lin https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-%28Thaise%29

    Nu vraag ik me alleen nog wel af wie de andere twee Aziatische dames zijn, ze leken me eerder Chinees dan Thais.
    Ik zal het je onthullen wie dat waren.

    Hoogstwaarschijnlijk is de een de Thais/Chinese Meggy geweest en de ander de Thaise Soy. Ben zelf meer gecharmeerd Door Meggy, maar tijdens haar vakantie ook gekamerd met Soy en dat was ook best wel goed.
    May-Lin heb ik verder nog geen ervaringen mee maar dat is dan voor de eerstvolgende keer.
    Dan heb je nog Chinese Lin,maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien en ook haar collega Meggy heeft haar lang niet gezien.

  11. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv (29 december 2014)

  12. #132
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik zal het je onthullen wie dat waren.

    Hoogstwaarschijnlijk is de een de Thais/Chinese Meggy geweest en de ander de Thaise Soy. Ben zelf meer gecharmeerd Door Meggy, maar tijdens haar vakantie ook gekamerd met Soy en dat was ook best wel goed.
    May-Lin heb ik verder nog geen ervaringen mee maar dat is dan voor de eerstvolgende keer.
    Dan heb je nog Chinese Lin,maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien en ook haar collega Meggy heeft haar lang niet gezien.
    Indien mogelijk zal ik de volgende keer je info controleren

  13. #133
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    28-12-14


    Er was gisteren een klein groepje Aziatische vrouwen aanwezig en gezien mijn liefde voor de Aziatische dames besloot ik eens in die hoek van de bar te gaan kijken. Op dat moment zat er maar één, May Lin, na een kort gesprek dat eigenlijk een beetje onhandig verliep toch besloten naar de kamer te gaan. In de kamer was het top, gewoon service zoals ik het gewend ben van een Thaise. Ze was, nu in ieder geval, ook volledig op haar gemak en praatte voluit terwijl ik m'n Thai weer eens een beetje kon oefenen Ze bood me ook nog een trio aan met haar vriendin, ik gok dat dat Lulu was, wat kleiner en een paar jaar ouder schat ik.


    Nu vraag ik me alleen nog wel af wie de andere twee Aziatische dames zijn, ze leken me eerder Chinees dan Thais.
    Wat Rob45 zegt klopt.

    Het triootje zal met Sui zijn: https://www.ijsberenforum.com/forum/...295#post342295
    De combinatie MayLin - Sui lijkt mij een aanrader.

  14. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv (30 december 2014)

  15. #134
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Wat Rob45 zegt klopt.

    Het triootje zal met Sui zijn: https://www.ijsberenforum.com/forum/...295#post342295
    De combinatie MayLin - Sui lijkt mij een aanrader.
    Er zit maar één ding op, teruggaan en proberen

  16. #135
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren had ik een vrije dag en er zat nog een vrijkaartje voor GT, geldig tem 31/12 in mijn achterzak te branden (met dank aan GT en uiteraard aan de veel te vroeg overleden Foots!!), dus wat doe je dan: je tuft inderdaad richting Heidweg om daar je neukjaar af te sluiten.

    Verleden jaar heb ik mijn neukjaar op 27/12/2013 ook afgesloten in GT en dat was me toen goed bevallen (oa dankzij 2 heel goede kamergangen met de Duitse meiden Lorena en Angelina). Ik wist echter dat de line-up en de verhouding mannen en vrouwen op 30/12/2013 niet goed hadden gezeten, dus ik reed toch bevreesd naar Brüggen. Een vrees die bewaarheid zou worden.

    Ik had met Vendezz afgsproken en beiden kwamen we om 10u50 aan. We moesten nog even in onze auto wachten en tegen 11u hadden we op de parking al het gezelschap gekregen van een tiental andere wagens. De nood om te neuken na de kerstdagen was blijkbaar groot.

    Om stipt 11u begaven we ons naar binnen. Mijn vrijkaartje werd zonder problemen (en zonder noemenswaardige controle) aanvaard.

    Al snel werd duidelijk wat voor een dag het ging worden: er waren om 11u amper meiden aanwezig. De ijsberen daarentegen stroomden al vlotjes binnen.

    Ik ben gisteren van 11u tem 19u30 in GT geweest en de verhouding mannen-vrouwen viel voortdurend zwaar in het nadeel van de mannen uit. In de vroege namiddag (12u – 16u) telde ik in de bar meermaals om en bij de 50 mannen tegenover 10 vrouwen of minder.

    Tussen die aanwezige vrouwen zat er weinig wat mij interesseerde. Oa Mimi, Michelle, Andrea en Angelina tekenden aanwezig, maar kwamen om uiteenlopende redenen niet meer in aanmerking voor een kamergang. Op de overige meiden (Leona, Barby…) werd zwaar gejaagd en dat is een spel waar ik niet aan deelneem.

    Gevolg: ik heb GT gisteren ongepopt verlaten . De overvloed aan witte badjassen, de weinige interessante vrouwen en een overdaad aan Salitossen zorgden ervoor dat mijn lust in de loop van de dag volledig verdween en dat zelfs het vooruitzicht van een stomende sessie met Bulgaarse Leona me niet meer tot een kamergang kon leiden.

    Heb ik me dan gisteren niet geamuseerd? Toch wel. Ik heb gewellnest, veel gedronken en enorm veel gezeverd met zowel schrijvende (Vendezz, Cupido, Picasso 1, Rudi_NL…) als niet-schrijvende ijsberen. Ik heb ook meermaals lekker gegeten: ’s morgens broodjes met verschillende kazen, in de namiddag 2 keer Penne Arabiata en ‘s avonds kalkoen met rijst en Provençaalse saus. Simpele maaltijden, maar wel lekker.

    Mijn conclusie na dit bezoek: ik had gehoopt ter ere van Foots een geil verhaal, gekruid met meerdere kamergangen en minimum 1 FT te kunnen schrijven, maar zoals ik vooraf vreesde, viel de verhouding mannen-vrouwen gisteren te zwaar in het nadeel van de mannen uit (na 17u verdwenen btw wel veel mannen en werd deze wanverhouding iets draaglijker) en is dat nefast geweest voor mijn lust. Ik heb me desondanks gisteren toch goed geamuseerd en GT zal me in 2015 zeker terugzien, al was het maar om eens met oa Barbie en Leona op kamer te belanden.

    Ik heb mijn neukjaar 2014 dus jammer genoeg niet kunnen afronden met een paar knallen tijdens mijn laatste clubbezoek, maar niet getreurd: 2015 staat voor de deur. Een nieuw jaar en nieuwe kansen, te beginnen met nu vrijdag: mijn eerste clubbezoek van 2015 (Samya). Ook overmorgen zal de line-up niet om over naar huis te schrijven zijn, maar ik hoop dan toch minstens 1 keer mijn kwak te kunnen smijten!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. Onderstaande 8 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2014),frits10 ( 3 januari 2015),kempie (31 december 2014),Liefhebberrob24 (31 december 2014),LittleJoe (31 december 2014),Oudebelg (31 december 2014),Sjeufke (31 december 2014),Teiresas ( 1 januari 2015)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.

Freude 468*60   Diamond 468*60