Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 135
  1. #26
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Geile Tijden

    zo zie je maar dat smaken verschillen.

    ik was gisteren om 15:30 in GT maar vond de line-up zeer zeker niet goed.
    Echte stunners waren er voor mij niet.

    natuurlijk waren er enkele mooie meiden, maar mijn ervaringen met deze meiden waren niet van dien aard dat een kamerbezoek direct een must is.

    Dan waren er nog de meiden met een veel te hoog prijskaartje (onder aanvoering van Lolita) en de trio-jaagsters die ruimschoots aanwezig waren

    tot verbazing van de theke hield ik het na een uur voor gezien en ben ik verkast naar kleine zusje LR.
    weliswaar een kleinere club, maar met een voor mij veel betere line-up.

    anderen zullen GT een paradijs op aarde vinden, en dat is hun gegund, voor mij is GT echter geen schim meer van een tijdje geleden.
    Het zal dan ook even duren voordat ze me daar weer zien.

  2. Onderstaande 14 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2014),aquarius (23 oktober 2014),bergm550 (23 oktober 2014),dennisw (25 oktober 2014),gignnl (23 oktober 2014),Johnny Bravo (23 oktober 2014),MiniME (23 oktober 2014),Pistol Pete (23 oktober 2014),RAUL7 (23 oktober 2014),rmjhexe (23 oktober 2014),Teiresas (23 oktober 2014),terminator (23 oktober 2014),Vendezz (23 oktober 2014),Willi69 (23 oktober 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht


    Het zal dan ook even duren voordat ze me daar weer zien.
    Tot volgende week in GT, Boy69
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  4. #28
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Geile Tijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Tot volgende week in GT, Boy69
    gegarandeerd niet !!!
    Ik wacht tot er toppertjes aanwezig zijn en/of ze het oude meubilair, de dames met matige service (maar die wel Duits spreken, dus kunnen ze blijven) en de abzockers er eindelijk uitgeflikkerd hebben

  5. #29
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Was woensdag ook even in de namiddag binnen gesprongen en moet boy 69 wel gelijk geven dat de line-up niet denderend was en bovendien was mijn gt-duifje Rima niet op de afspraak.
    Maar ook op een mindere dag in het paradijs vind je natuurlijk wel altijd een stuk of vijf a zes meisjes die tuinhuiswaardig zijn zoals bvb Poolse Meggy, Servische Ivy, Poolse Patrizia, mimi, Klara, Olga....
    Had met Patrizia een eerste sessie, erg leuke en vriendelijke meid maar was duidelijk nog niet warmgelopen. Toch lekkere sessie!!
    Tweede beurt was met poolse Meggy en die dame is voor mij werkelijk onweerstaanbaar... 40+ maar wat een lekker strak snoepje met een service die voor mij in GT zijn gelijke niet heeft ( of heeft er iemand een suggestie..?)
    Het werd voor mij de beste sessie in 2014!!
    Kortweg rond vijf uur met een glimlach tot achter mijn oren van de parking gereden
    Zondag 9 november zal ik terug in het paradijs zijn en hopelijk zullen de hertjes niet te moe zijn van de GT party van de dag voordien!
    Mijn duifje heeft al bevestigd dat ze er ook zal zijn ...dus dat wordt weer smullen!!

  6. Onderstaande 2 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (23 oktober 2014),Teiresas (23 oktober 2014)

  7. #30
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Meggi is inderdaad spitzenklasse!
    Ook Patrizia - mits in goede doen - is ver boven gemiddeld.
    Viva Polska!

  8. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (23 oktober 2014),trickyD ( 8 november 2014)

  9. #31
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Tereisas ik denk dat ik beter mijn avatar verander in "I ❤️ Polska too"
    Precies toch een beetje dezelfde smaak.

  10. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (23 oktober 2014)

  11. #32
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Berichten
    5.090
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.627 in 2.526 posts

    Standaard

    Ik doe ook mee, mijn allerliefste schatje is ook Poolse.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (23 oktober 2014),Teiresas (23 oktober 2014),The Pussyhunter (17 mei 2018)

  13. #33
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Je GT schatje (naam?) of je echt schatje!

  14. #34
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Berichten
    5.090
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.627 in 2.526 posts

    Standaard

    Geen van beide, het is een leuke, lieve, mooie en intelligente meid die bij haar thuis ontvangt. Ze woont overigens in de buurt van Roermond, dus misschien gaat ze ooit nog wel eens naar GT (of YY natuurlijk). Zal haar eens vragen of ze plannen heeft in die richting, maar dat zou voor mij niet zo leuk zijn (altijd handig zo'n nymfomane die in de buurt woont).
    Ikzelf ben overigens vrijgezel, maar als ik zo'n vriendin zou hebben zou ik geen behoefte hebben om te wandelen of te ijsberen.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (23 oktober 2014),The Pussyhunter (17 mei 2018)

  16. #35
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:46
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Daumen hoch Mega mega party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luminous Bekijk bericht
    HÜTTENZAUBER-PARTY
    zaterdag 8 november
    GOLDENTIME
    Laatst gewijzigd door luminous; 24 oktober 2014 om 01:20 Reden: I love GoldenTime

  17. #36
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    12 mei 2024 @ 12:43
    Berichten
    187
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    130 in 66 posts

    Standaard

    Alle blokhutten zijn gerenoveerd, nieuwe vloerbedekking, bedden en matrassen, verlichting en decoratie. Het ziet er fris en gezellig uit volgende week komen alle kamers binnen aan de beurt ! En dan is het tijd voor de party ��

  18. Onderstaande 2 leden hebben franske bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 oktober 2014),Teiresas (24 oktober 2014)

  19. #37
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 07:29
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Ja. En boven het bed staat in het groot: Golden Time. Ik heb Michaela zich daarstraks tijdens hondjes met haar gezicht richting einde van het bed laten keren, want ik had echt geen zin om 10 minuten afgeleid te worden door dat opvallende opschrift...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. #38
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Geweldige Tijd weer gehad gisteren rond 3 uur aangekomen en absoluut weer genoten als altijd.

    Gekamerd met Jessie en 2x met Klara Bulgaarse blondine met dikke tieten en een brilletje op was top!

  21. #39
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 07:29
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Golden Time... Het is niet de eerste saunaclub die ik ooit bezocht heb (dat was YY), maar het is wel de eerste club geweest die mijn hart heeft veroverd. Mijn eerste grote liefde in de P6 wereld, zeg maar.

    Enkele jaren geleden heb ik GT zo'n 40 keer op 1 jaar bezocht. En per bezoek kamerde ik er 3 tot 5 keer. Telkens met heel mooie vrouwen. Uitstekende kamergangen, goede kamergangen en slechte kamergangen, maar uiteindelijk verliet ik GT elke keer weer met een pijnlijke Piet en 'a big smile on my face'.

    Een kleine 2 jaar geleden kwam de kentering. Ik vond minder en minder mijn draai in GT (ik laat in het midden of dat aan mij lag of aan de club) en begon meer en meer andere clubs te bezoeken. Plots bleek dat gras elders wel degelijk groener kan zijn.

    Ik heb de voorbije 2 jaar 25 verschillende saunaclubs bezocht. Eerst Sharks, HP, SS en recenter Babylon, LR en Samya werden mijn nieuwe favoriete bestemmingen.

    GT verloor eerst zijn plaats in mijn top 3 en raakte uiteindelijk helemaal in het vergeethoekje. Het werd zo erg dat ik GT dit jaar tot voor 2 weken terug nog maar 1 keer bezocht had. Een ontgoochelend bezoek dan nog ook. Maar op 10/10 reed ik dan plots, ongepland, nog eens de Heidweg binnen. En dat bezoek aan GT, gekruid met 2 uitstekende kamergangen, zou een voltreffer worden.

    Ik had me zo goed geamuseerd, dat ik me voornam de club snel opnieuw te bezoeken. En kijk... Amper 2 weken later stond ik gisteren weer voor de ingang van GT. Zou het even leuk worden als de vorige keer??


    Ik moest gisteren rond 20u terug in Belgenland zijn, dus ik was al om stipt 11u op de parking aanwezig. Ik kreeg de eerste parkeerplaats rechts voor de ingang toegewezen. Ik was uiteraard niet alleen: ik ben samen met 2 Nederlanders en 5 Fransen naar binnen gegaan.

    Ik heb als eerste ijsbeer van de dag 60€ aan de theke overhandigd, heb me snel omgekleed en heb me richting tent begeven. In de club waren op dat vroege uur toch al een 15-tal meiden aanwezig.

    In de tent heb ik me een lekker ontbijtje genomen: 2 broodjes met charcuterie, verschillende soorten kaas en een spiegelei. Alles doorgespoeld met 2 tassen 'zwart goud'. In de tent zaten op dat moment een tiental meiden. Geen andere ijsberen. Die sijpelden tegen het einde van mijn ontbijt de tent wel langzaam maar zeker binnen.

    Na het deugddoend ontbijt, heb ik me een Beck's Gold uit de frigo genomen en heb ik me in een zeteltje in de bar gezet. Ik heb een beetje rondgekeken, maar er waren nog geen interessante opties voor een kamergang. Veel oudgedienden die mij nooit geïnteresseerd hebben en de weinige nieuwe aanwezige meiden waren niet mijn type.

    In afwachting van Vendezz, die me later op de dag zou vervoegen, en van interessantere meiden besloot ik dan maar even te gaan bubbelen.

    In de jacuzzi (het water was ideaal warm) maakte ik kennis met enkele interessante Walen (brandweermannen) die tot dusver enkel in GT zijn geweest. Na een half uurtje bubbelen en praten, verplaatsten we ons richting bar, waar we verder keuvelden (altijd goed om mijn kennis van het Frans op peil te houden).

    Mijn nieuwe Waalse vrienden smeten het 1 na het andere straffe brandweermannenverhaal op de toog, waarop ik telkens counterde met een nog straffer P6 verhaal:wink:. Ondertussen goten we de Salito's als water binnen. We keken ook regelmatig rond naar interessante meiden, maar we waren het er over eens dat er nog maar weinig interessante dames aanwezig waren. Een drietal keer kwamen een paar meiden polsen of een kamergang er in zat, maar deze dames werden telkens vakkundig afgewimpeld.

    Tegen 14u was daar dan ook Vendezz. Deze gezellige Hollander is het Frans niet echt machtig, hetgeen communicatieproblemen opleverde in ons groepje. Ik moest voortdurend tolken en dat vlotte niet echt. Gelukkig hadden mijn nieuwe Waalse vrienden hun lust ondertussen niet meer onder controle en gingen zij plots op jacht.

    Ik zette het, wegens nog steeds een acuut gebrek aan voor mij interessante vrouwen, dan maar verder op een lullen en zuipen met Vendezz. Daarbij zouden we later nog het gezelschap krijgen van IamLonely en de Banaan.

    Rond 14u30 was het eindelijk drukker geworden in GT (al heb ik het er vroeger rond dat uur nog véél drukker geweten) en had ik nog steeds niet gekamerd. Ik moest tegen 18u30 vertrekken, dus een eerste kamergang begon zich toch wel op te dringen.

    Michaela, met wie ik 2 weken geleden een uitstekende kamergang had gehad, was al een paar keer voorbij gewandeld, maar ze herkende me duidelijk niet. Voor mij is dat altijd een serieuze afknapper. Wegens nog steeds een gebrek aan andere interessante meiden, zette ik me echter over mijn gekwetste ego en stapte ik op haar af.

    Ik opende origineel met 'Hallo Michaela':wink:. Ze keek verrast op van op haar krukje aan de speelautomaat, ze moest even nadenken en dan herinnerde ze zich me gelukkig toch. Oef: ego weer iets minder gekwetst. We hebben daarop een kwartiertje lekker gepresaled in een zeteltje, waarna ik Michaela een sleutel heb laten halen.

    We kregen 1 van de tuinhutjes, die recent blijkbaar vernieuwd zijn. Zag er wel mooi uit, moet ik zeggen.

    Over de kamergang zelf ga ik niet teveel uitweiden: het was een herhaling van de vorige keer, alleen nog beter. Maar... ziekte die de hele week door mijn lichaam had gewoed, slaapgebrek en bovenal veel te veel pintjes, maakten het onmogelijk om binnen het half uur tot een orgasme te komen. Ik zag het ook niet direct goed komen, dus ik sloot de kamergang na een half uur, ondanks het uitblijven van een orgasme, tevreden af.

    De zaakjes met Michaela afgehandeld, gedoucht en terug richting bar, waar ik zowel mijn Waalse vrienden als de Banaan en Vendezz aantrof. Nu had ik verstandig moeten zijn en had ik het bier links moeten laten liggen, maar ik ben niet verstandig, dus dat deed ik niet. De Salito's gleden werden weer vlot binnen.

    Na een 3 kwartier zuipen, begon kleine Piet te mopperen dat hij zijn kwak nog niet had kunnen smijten. Hij had al langere tijd een meid met heel lang lichtbruin haar en een mooie C silli op het oog. Ik stapte dan ook op haar toe en werd aangenaam verrast toen bleek dat deze meid (Melli) uitstekend Nederlands sprak.

    Melli, 27 jaar jong en ongeveer 1,65m groot, zei me Duits-Portugese te zijn (maar na nazicht op het forum blijkt dat niet te kloppen), heeft een mooi gezicht, bruine ogen, een mooi figuurtje met een lekkere kont en een mooie C silli. Ze heeft een grote tattoo met daarin een vrouwengezicht op haar linkerschouder en ze heeft een tramp stamp.

    In de bar kwam ze heel leuk over (of ik had toch die indruk tengevolge van de vele pintjes) en dat in combinatie met haar uiterlijk, het feit dat ze Nederlands sprak en dat ze me bevestigde te zoenen op kamer, maakte dat ik haar een sleutel liet halen.

    Ik ben snel nog een douche gaan nemen en 5 minuten later lagen we op een kamer vlakbij de kino.

    Van het beloofde zoenen kwam weinig in huis. 2,3 vluchtige tong(?)zoentjes en het was op. De pijpbeurt viel ook tegen. Ze deed het op zich niet slecht, maar ze stopte om de zoveel seconden even om het speeksel van haar lippen te verwijderen. Puur dankzij het kunnen spelen met haar borsten en billen kwam en bleef Piet toch op oorlogssterkte en vroeg ik Melli te neuken.

    Eerst kwam zij op me zitten, maar daar straalde weinig enthousiasme uit. Omdat ik het zicht op haar tieten wel geil vond, heb ik haar toch maar even laten doen. Na een tijdje had ik dat ook wel gezien, dus maar overgeschakeld op hondjes. Ze plaatste zich zo dat ik niet diep kon binnendringen en staarde verveeld in de spiegel.

    Ik slaagde er plots toch in haar beter te positioneren en besloot dan maar de ondertussen opgelopen frustraties weg te beuken. Hard, harder, hardst en daar was dan toch dat eerste orgasme van de dag.

    Melli maakte Piet proper en vroeg of alles in orde was. Ik heb haar meegegeven dat ik niet tevreden was over de kamergang. Melli keek me (gespeeld?) verbaasd aan en daarop verlieten we de kamer zonder nog een woord te wisselen.

    Centjes afgerekend, douche genomen en hop: weer naar de bar. Daar stonden oa Vendezz en de Banaan nog steeds. Zij hadden ondertussen het plan opgevat naar LR door te rijden (25€ korting).

    Ik heb nog even met mijn Waalse vrienden gepraat en ik heb nog een leuk, 'volwassen' gesprek gehad met een ijsbeer die ik op Vendezz zijn verjaardagsfeest in Samya heb leren kennen, maar wiens nickname ik vergeten ben. De pintjes heb ik deze keer maar achterwege gelaten.

    Tijdens mijn leuke gesprek bleef mijn oog maar op Lavinia vallen, sinds lang 1 van mijn GT favorietjes. Ik had niet veel tijd meer over, maar ik besloot toch nog een half uurtje met haar te kameren om niet te moeten afsluiten met de slechte herinnering aan mijn kamergang met Melli. Lavinia had binnen de 5 minuten een sleutel. Het werd dezelfde kamer als ik met Melli had. Een slecht voorteken?

    Lavinia deed een half uur lang haar uiterste best op kamer, maar deze kamergang volgde duidelijk te snel op de vorige en na 25 minuten besloot Piet dat het voor hem niet meer hoefde en ging zijn kopje naar omlaag. Het zou gisteren dus bij 1 orgasme blijven (door slechte timing dan nog in de veruit slechtste kamergang van de 3).
    Misschien had ik toch beter om een andere kamer moeten vragen. Deze ligt me duidelijk niet, want ik heb er eind verleden jaar ook al een ontgoochelende kamergang met Bulgaarse Tina gehad.

    Ik heb nog 5 minuten nagepraat met Lavinia en dan hebben we de kamer verlaten, want ik moest GT zo langzamerhand gaan verlaten.

    Ik heb Lavinia haar 50€ overhandigd, ben nog snel in de tent gaan eten (Goulash met rijst, smaakte goed) en ben nog even op zoek gegaan naar bekende ijsberen. Ik vond echter niemand meer.

    De bar was ondertussen redelijk gevuld, maar ik kon het niet helpen terug te denken aan vroegere tijden wanneer er nog veel meer volk in de club aanwezig was en er een veel leukere sfeer hing. Nu was die sfeer, net als al de ganse dag, toch eerder mat.

    Om 18u40 heb ik het hek van GT met mixed feelings achter mij dicht getrokken.

    GT blijft 1 van de meest hygiënische saunaclubs. Het eten voldoet quasi altijd. Al is de line-up beduidend minder dan vroeger: ik zal in GT uiteindelijk toch altijd voldoende visueel interessante vrouwen vinden, maar... De sfeer is niet meer de sfeer van vroeger. Ik genoot er gisteren echt niet van. En ik heb gisteren met Melli mijn slechtste kamergang in maanden beleefd. Dergelijk slechte kamergangen heb ik nooit in clubs à la Samya, Babylon of LR.

    Kom ik terug naar GT? Uiteraard. Het is en blijft een goede club, waar je naast mindere dagen ook topdagen kan beleven. Maar in mijn top 3 zie ik de club toch niet meer belanden. Daarvoor hebben andere clubs meer troeven waar ik belang aan hecht.

    Hoe dan ook. GT: we zien elkaar zeker nog eens terug in 2014! Maar eerst: volgende week op naar Samya!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. Onderstaande 17 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2014),amigo70 (25 oktober 2014),AmuseMe (25 oktober 2014),aquarius (25 oktober 2014),Badslippers (25 oktober 2014),biged (26 oktober 2014),deket (27 oktober 2014),gignnl (25 oktober 2014),jacky pakutra (25 oktober 2014),lekkersfan (26 oktober 2014),Megaboob (25 oktober 2014),Stief (25 oktober 2014),Teiresas (25 oktober 2014),Vendezz (26 oktober 2014),wervelwind (26 oktober 2014),Wijze grijze (25 oktober 2014),Willi69 (30 oktober 2014)

  23. #40
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 mei 2024 @ 01:25
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Daumen hoch

    Donderdag 23-10-2014, GT

    Vandaag ben ik wat vroeger (ca. 16.30) aangekomen in GT zodat ik de meiden ook weer eens bij daglicht kon bekijken. Na het gebruikelijke parkeren (deze keer op het terrein), en het incheck ritueel werd ik binnen 5 minuten reeds door 3 mokkels benaderd voor een kamergang dus dat deden we nog maar even niet. Het was me duidelijk de jacht op Megaboob was vandaag geopend. Door de vele, vele dames (ca. 100 hoorde ik later) die relatief werkeloos smachtend naar me keken. Omdat ze weten dat de Boobmeister wel zijn sessies maakt, en zich niet lam zuipt zoals het overgrote deel der mannen wel leek te doen.

    Er zijn dus circa 100 meiden in GT. Een overschot. Naar mijn idee een prima line up met vele jonge mooie slanke meiden. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

    Ik spotte:
    Leona, helena, lisa, milis, gulia, dorina, sabina, suzi, anny. En nog vele vele dames.

    Ace2 spotte: Alycia, Aylia, Christina, Claudia, Cora, Ebru, Eda, Esmarelda, Evy, Francis, Georgina, Henriette, Jana, Katja, Klara, Lakeisha, Lavina, Leona, Lizet, Maggy (ch.), Mona, Patrizia, Simona, Sina, Vanessa (Tja, Ace2 is en blijft toch een meester in het boekhouden en het onthouden van namen, dat doet hij beter dan ik! Ik ken vele meiden natuurlijk, maar niet altijd bij naam) Dit door mijn ietwat selecte boobiesmaak!

    Ik miste:
    Sonja, gulcan, lola, lolly, nicole van de oude garde.

    Nadat ik even zat en tot rust kwam, kwam Moldavische Helena zich aanbieden. Ondanks de gemiddelde sessie van vorige week toch maar even een gesprekje aangeknoopt waarbij zij mijn handen strategisch op haar grote (500CC) pluspunten legde. Na enkele zoenen en cairca 20 minuten prima pre-sales dan toch maar overstag gegaan, en naar de kamer gegaan. Deze keer was het stukken beter. Geen haast en stress. Goed tongzoenen en heerlijk tepels likken. Daarna een prima pijpbeurt die ik omturnde tot een 69 sessie. Fris kutje!! Zij stelt hoge eisen aan hygenie, maar voldoet daar duidelijk zelf ook goed aan. Positief.
    Met mijn handen aan haar grote borsten terwijl zij mij zalig pijpte, en ik haar grotje likte, kwam ik in rustig doch gestaag tempo heerlijk in haar mondje klaar. Zo moet dat beste Helena! Een half uur was dik voorbij dus hebben we er een uur van gemaakt waarbij ze me even masseerde en ik daarna uitgebreid haar tepels en borsten bewonderde en likte. Heerlijke en goede afsluiting. Ik ben echt positief verrast deze keer door haar. Ook de aftersales waren in orde, ik werd meerdere malen begroet, gekost, en mijn handen bleven die tieten maar op mijn pad vinden! Niets mis mee!

    Netjes het standaard tarief van 75 plus 25 afgerekend dus dat klopte ook allemaal. Ze heeft zich goed gerevancheerd en het herhalingsgevaar is nu zeker met haar figuur en tieten, levensgroot.

    Na deze sessie was het etenstijd, en ik moet toegeven dat het eten echt prima was deze keer. Gebakken aardappels, groeten, en een lekkere cordon blue, die echt mals was, en zeer goed smaakte. Goede brandstof voor de rest van de avond!
    Na het eten kwam ik Bbert ook weer tegen. Jammer genoeg had ik Ace2 dus net gemist, jammer, want ik moet onze boekhouder toch weer eens wat belasting-tips ontfutselen zo tegen het einde van het jaar. Ook ijsbeer V. was er weer, en er werd weer gezellig gekletst. Na enige tijd heb ik de sauna en de whirlpool weer traditiegetrouw opgezocht, heerlijke ontspanning tussendoor, en alles was tiptop zoals altijd. Er paradeerde weer heel wat vrouwelijk schoon voorbij in de natte ruimte, en het is altijd heerlijk om dat al ontspannend in het warme water te zien passeren. Opwindend voor de volgende sessie!
    Ik ging me dus voorbereiden op de tweede sessie van de avond, en vond een echte GFE:

    Ik had een vriendin voor een uur. Echt. Niets op aan te merken. Perfecte GFE illusie. Om de spanning wat op te voeren noem ik nog geen naam. Uiteraard een dame met siliconen borsten. Uitvoerig en innig tongzoenend. Ze kreeg er geen genoeg van. Ik ook niet uiteraard! Fraai figuur. Lang zwart haar. Volle zwoele kuslippen. Na de tongzoensessie van zeker 15 minuten doorgegaan in 69. Heerlijk frìs kutje. En zij kent me ook goed en weet hoe ik het lekker vind. Heerlijk is het dan. Echte sex zoals het goed voelt. Ik likte haar ook lekker en ook zij gaf aan het heerlijk te vinden. Oprecht. Dat maakt het extra lekker. Ondanks dat het zo goed voelde toch even sex met haar on top maar ik verlangde alweer terug naar die heerlijke 69 sex dus daar weer naar terug gegaan waarbij we elkaar langzaam maar zeker tot het zalige hoogtepunt brachten. Echt het beste orgasme sinds enkele maanden. Het voelde goed, het voelde echt! Na de daad weer geen stress lekker loom nagenieten en weer tongzoenen (na de noodzakelijke mond was uiteraard). Weer die girlfriend ervaring. Ik kan hier eeuwig mee doorgaan maar dat gaat helaas niet. Het uur is al voorbij maar we kletsen nog even bij. In haar tijd geeft ze netjes aan. Gewoon omdat ze me leuk vind. Dat doet een mens ook goed. Ik ben toch meer dan een wandelend 50 euro biljet voor haar. Geen vriendje dat dan niet maar de illusie was perfect. En daar draaide het om.

    Nee het was niet Lola want zij is drie weken op vakantie helaas. Maar Bulgaarse Leona (400CC) kan er wat van. Ze komt dit jaar met stip binnen in mijn persoonlijke top 3. Zeker na deze ervaring. Ik ga zeker op herhaling met "mij vriendinnetje voor een uurtje" ik hoop dat ze nog lang in GT te bewonderen zal zijn! Als Leona de standaard zou zijn voor de ervaringen in GT dan zou het helemaal goed komen met GT. Dat was het niet, ook Leona gaf aan dat het de laatste tijd rustiger is, en dat de dames minder en minder verdienen. De hoop is dat het vakkundige oog van Marina (Theke) er weer een goede draai aan kan gaan geven. Ik hoop het ook, want GT gaat me aan het hart. Het is een fijne club voor mij, met altijd veel mooie dames, en heerlijke siliconen voorgevels. Dat mag van mij zo blijven! Ook qua reisafstand goed te doen voor mij. Hopelijk komt er weer een verbetering aan. Ik vond de line up goed en gevarieerd afgelopen donderdag. Veel mooie slanke dames, velen met een siliconen cupje (hoewel geen overgrote cups die ik graag zie). Qua service zit er uiteraard verschil in, maar er zijn genoeg goede en fijne meiden zoals Leona!

    Ik zat nog even op een bankje, en een graatmager dametje met minder dan een a cup ging naast me zitten. Ondanks dat ze niet mijn ding was, toch even een gesprekje aangeknoopt. Over..grote siliconen borsten. Zij was wat verrast dat ik dat erg lekker vind. Ik vertelde haar dat ik ooit de grootste tieten (Chelsea Charms)
    chelsea charms.jpg
    van de wereld heb ontmoet en vastgehouden, en zij was natuurlijk nieuwsgierig, dus even een foto laten zien op mijn telefoon. dat was wel een schok voor hara, maar ze was ook wel geintrigeerd. Wellicht een nieuw zaadje voor een nieuwe megacup! En dus was ook deze missie weer geslaagd!

    Na de sessie met Leona weer even gekletst met de mede ijsberen en van de pizza een hapje genomen, daarna nog een keer in de wellness, want ik moet echt even bijkomen van de heerlijke seks met Leona. De tijd verstreek echter, en ik merkte dat ik nog niet volledig al mijn boobmeister krachten weer verzameld had. Door een gebrek aan echt grote tieten (Lola , waarom ging je nu op vakantie…), heb ik besloten er geen derde sessie meer bovenop te doen, zag ik Bbert wat Euro’s vergokken, en besloot ik rond middernacht dat het een mooie en goede avond was geweest in GT voor mij, en dat ik hier zeker weer terugkom!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  24. Onderstaande 13 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 oktober 2014),deket (27 oktober 2014),gignnl (27 oktober 2014),jacky pakutra (26 oktober 2014),Jansen (26 oktober 2014),KanariePiet (26 oktober 2014),laplagne (27 oktober 2014),luminous ( 2 november 2014),rob45 (26 oktober 2014),Stief (26 oktober 2014),Teiresas (26 oktober 2014),Wijze grijze (26 oktober 2014),Willi69 (27 oktober 2014)

  25. #41
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    15 mei 2024 @ 11:41
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    Een kortbericht vanuit de pesticideafdeling van de lokale tuinbouwgroothandel want onkruid vergaat niet. Schokkende terugloop qua eerder verbreidde damesnumberaantallen deze week, zaterdag zullen er niet meer dan 70 moppies aanwezig getekend hebben in da Fickfactory dunkt me stellig, toch gek dat er doordeweekse dagen 100 zijn maar alla, dat is nevenzaak uiteraard. Nog nipt voor het verstrijken van de omeletjesdeadline 60 Euronen neergelegd ter entree en me als een zot richting ontbijttent gerept en aldaar een succulent omeletje in m'n molen gekieperd without any further adue. Avondeten was owkidoki, groentjes voornamelijk, barbediening voortreffelijk, sneu dat de koffiezet stuk was, doch cappucino ook voorhanden in de eettent. Had nochtans snode plannen om de Fantavoorraad naar de Filistijnen te zuipen, doch een Ketsbeer wou hieraan niet meewerken, me dan maar proberen aan te sluiten bij de eenmansoperatie van een zachtaardige Eindhovenaar om de Warsteinerkoelkast te plunderen of op z'n minst dusdanig te attaqueren dat ie warm wordt voor de andere dorstigen, doch dat kunstje had ie al in z'n uppie geklaard, het jammerlijke neveneffect dat ie tussendoor wegens ietje té hoge biertemperatuur inside richting frigo in de eettent diende te spazieren had ie waarschijnlijk toch niet geheel accuraat voorbedacht, doch dat terzijde. Voorts was het weer van dattum deze zaterdag voor Van Dattum en voorts een geile Hond enzo en nog wat stammgasten, same old same old zeg maar.

    Line-up was niet impressionant, Roemeens-Duitse overheersing, een 3/4-tal Poolsen, voorts enkele Asias en één donkere dame, de gebruikelijke overload Sillies en extensionstruiken té over. Had welgeteld 2 kameropties als dusdanig om cru te zijn, ss houdt als ns gaarne zulke dames in de smiezen om zich een opinie te vormen en het gelukkige toeval wou dat beide dames bevriend leken en zich quasi continu op belendende krukken bewoog of niet bewoog zoals u zelf wenst in te vullen. Alsof Nosferatu hemzelve ermee speelde spraken beide mejuffers een heer aan, 14 seconden later gingen beide dames een sleutel scoren en ss drukte de stopwatch in toen de dames tegelijkertijd met hun respectievelijke verovering vertrokken richting ongetwijfeld belendende blokhut. 14.08 uur en "desouza" kreeg een Warsteiner voorgeschoteld, mal gucken... 14.11 uur: neue Warsteiner , doch dat is nevenzaak...14.24 uur, dameoptie 1 was opgefrist terug van haar sessie, dus 16 minuten inclusief blokhuttocht héén en weer + opfrissen, afrekenen en ik veronderstel gemakkelijkheidshalve tussendoor de halve kamasutra praktiserend ontwijken enzo, naja, die viel af zoals u zou mogen veronderstellen. Kan best zijn dat ze met een hochzufriedene Schnellspritzer te doen had, naja, ok dan maar doch ss koos eieren voor z'n geld en hield de dame die om 14.38 uur doorheen de bar terugschreed met "haar" boekingsgelukkige in poleposition zoals an sich toch eerder plausibel mag overkomen...

    Gekamerd met dit veulen na een 10-tal minuutjes quatschen aan de krukkenrij, ondanks de ingefluisterde niet-TZ-info (waarvoor dank), ze was bottom line de enige die me kon bekoren die dag, mal gucken wat het wordt...Duitse dame, begin-20, normaal figuur met mooie naturelle tieten, alles Natur, prima Duits zoals men mag verwachten, leuk meisje voorts. Service lastig in te schatten en/of te omschrijven...TZ eigenlijk een no-go dixit haarzelve, PZC, NMC, u kent dat wel. Dik uur op de kamer meen ik, klok gek genoeg niet zelf in de gaten gehouden maar keurig uurprijs afgerekend en mejuffer hoopte dat er in de toekomst nog een komende, betere kamergang zou volgen...Geen idee eigenlijk, geen happy end (de laatste tijd wel vaak voorkomend in GT ) maar staat eigenlijk weinig een eventuele herhaling ooit in de weg, kan haar weinig aanwrijven, denk dat ze behoorlijk ver ging, doch nog aufbaufähig in elk departement, mal gucken hoe ze zich ontwikkelt, en of ze bij een volgend bezoek leuk overkomt...

    Voorts geen lijfelijke gekkigheden meer, wat gechilld in m'n uppie somtijds, een Franse collègue ter keuvelen en wat met de samstagcrew uit de Nederlanden tussendoor, velen van hen konden hun draai niet vinden, er werd weinig gekamerd leek me stellig, rondom 19/20 liep de toko toch voller, met korte sleutelwachttijden tot gevolg, ss hield het om 20.30 voor bekeken en kachelde richting elders nadat ie de bevragende ontvangstdame meedeelde dat ie meer geurineerd dan geejaculeerd had die dag, leve Fanta!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  26. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 november 2014),Badslippers (28 oktober 2014),Boy69 (27 oktober 2014),Carlitos (27 oktober 2014),Iamlonely (27 oktober 2014),KanariePiet (27 oktober 2014),Megaboob (27 oktober 2014),Picasso 1 (27 oktober 2014),Teiresas (27 oktober 2014),Vendezz (27 oktober 2014),wervelwind (28 oktober 2014)

  27. #42
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:30
    Berichten
    11.150
    Discussies
    226
    Thanks
    13.124
    Thanked
    17.628 in 6.200 posts

    Standaard

    Klote wifi, maar de rest is perfect. Overal lekkere wijven. Megaboob zou zijn vingers aflikken zoveel dikke tieten. SFL liet zich verschalken door Lulu. De dwaas. Kinkybull ging voor ´n jonge slet met killer body en zo jong dat ze net haar eerste maandstonden heeft gehad. Rob45 ging voor Maggy en ik voor Roemeense Elena met dikke siliconen tieten. Supersessie. Alles erop en eraan. Vreten goed muziek goed. Waarom was ik hier zolang niet. Sfeer heerlijk relaxt. De groeten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 oktober 2014 om 19:33 Reden: nb kopy uit live topic!

  28. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 oktober 2014),deket (28 oktober 2014),masseurke (28 oktober 2014),Megaboob (27 oktober 2014),Picasso 1 (27 oktober 2014),superbuilder2 (29 oktober 2014),Teiresas (27 oktober 2014),wervelwind (28 oktober 2014)

  29. #43
    Geregistreerd
    5 mei 2014
    Last Online
    8 juli 2016 @ 16:43
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag rond 19 uur de parkeerplaats opgereden en het was belachelijk rustig. Had een oude schoolkameraad bij die benieuwd was Hoe het gt paradijs eruit zou zien. Wij naar binnen en eerst ff een hapje gaan eten. Ook bij binnenkomst zag het er leeg en rustig uit. Ook de dames klaagde dat het de hele week al rustig wat. Zelf een uurtje wezen kameren en de 2e sessie kwam niet meer omdat de dame waar ik mee wilde gaan pas tegen 01.30 van de kamer afkwam. Men maatje heeft het meteen goed aangepakt en voor 3 kamer gangen gegaan. Nu voorbereiden op een 4 weekse vakantie en dan met kerst terug naar gt

  30. Onderstaande leden hebben dannyb bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (29 oktober 2014)

  31. #44
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Last Online
    23 december 2023 @ 00:11
    Berichten
    69
    Discussies
    1
    Thanks
    82
    Thanked
    11 in 7 posts

    Standaard

    pech gehd denk ik

  32. #45
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Weet iemand of de lithouwse "Maria" nog steeds in GT werkt en zo ja of ze zoals de laatste post van haar nog steeds meestal op woensdag en zondag aanwezig is?
    Alvast merci voor de reacties collega's!😉

  33. #46
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Nee werkt er niet meer

  34. Onderstaande 2 leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (29 oktober 2014),terminator (30 oktober 2014)

  35. #47
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Maria zul je voorlopig ook niet meer in gt zien. succes

  36. Onderstaande 2 leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (30 oktober 2014),terminator (30 oktober 2014)

  37. #48
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Normaal gezien ga ik zondag 9 november naar Golden Time maar vermits er op 8 november een party (hüttenzauber) plaats heeft heb ik een beetje schrik dat het zondag een matte boel gaat worden. Heeft er iemand ervaring met "day-after party" dagen en dan nog wel op een zondag. Misschien heeft er wel iemand een idee waar het in de buurt op zondag wel leuk kan zijn?!!
    Merci al voor de reactie.

  38. #49
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:53
    Berichten
    908
    Discussies
    52
    Thanks
    1.797
    Thanked
    3.899 in 605 posts

    Standaard

    is er een informatie-stop (of censuur) omtrent de party van afgelopen zaterdag ?????
    heb er nog geen letter over gelezen....

  39. #50
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:50
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.279
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.755 in 2.245 posts

    Standaard

    Gewoon omdat er niemand was.......

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

  Living Room 468*60