Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 201 t/m 213 van 213
  1. #201
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    P.S. Een senioren saunaclub zou trouwens wel een "gat" in de markt zijn....

  2. Onderstaande leden hebben Van Dattum bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 september 2014)

  3. #202
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    I was in GT last 10/09 till 12 from 19.
    A little fresh weather but without rain.
    Breakfast and service of the crew as usual good.
    Line up: Lisa.de,Clara.bu, Liyanna.de, Lakeysha.de, Tina.de, Samantha.?, Marianna.ro,Dorina.hu, Sui.th, Lulu.th,Heidi.let,Electra.hu,Jill.de,Cora.de, Sabrina.ro,Lavinia.de,5polish,3 russians, 10 romanians, 5 bulgarians and some others.
    I begin to be old because I fucked more girls from theke and bar than in the line up.

  4. #203
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Prijs verlagen naar 40 en per bier € 10 rekenen. Geen dronkaard meer te zien
    Onze Cupido is ne man naar mijn hart. Wat een fantastisch voorstel!
    Misschien tot volgende zondag (21/9)!

  5. Onderstaande 3 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (14 september 2014),trickyD (17 september 2014),wervelwind (13 september 2014)

  6. #204
    Geregistreerd
    5 mei 2014
    Last Online
    8 juli 2016 @ 16:43
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    vandaag ff wezen kijken. zou eigenlijk gisteravond met een kameraad zijn geweest maar die haakte af.
    de druk was bij mij te groot geworden en zodoende besloot ik vanmorgen om 11.00 uur richting het duitse land te rijden.
    rond 11.45 draaide ik de parkeerplaats op en was nog meer dan plaats genoeg.
    even het welbekende belletje laten rinkelen en naar binnen. Helaas voor de persoon die achter mij stond want die mocht aan de andere kant van het hek blijven.
    de entree betaald omgekleed en richting de bar heen om eens op men gemak rond te kijken en te genieten van men cola.
    snel genoeg zag ik men favorietje aan komen lopen en na wat geknuffel eerst besloten om een ontbijtje te doen. nadat ik dit achter de kiezen had weer terug naar de bar voor een verkoelende cola. langzaam aan begin het vol te lopen.

    Wederom werd ik benaderd door mijn favoriete dame en na een praatje haar gevraagd maar snel de sleutel te gaan halen want de druk begon op te lopen.
    na een geweldige sessie en ruim een uur verder richting de kleedruimte om de financiele kant af te handelen. daarna nog ff snel de sauna in geweest.

    Het werd tijd om weer verkoeling op te zoeken en raakte buiten aan de praat met 3 nederlandse heren. besloten om nog ff een hapje te gaan doen en vervolgens was het voor mij weer tijd om naar huis te gaan voor een bezoek aan de kapster.

    nu maar hopen dat de komende 2 weken weer voorbij vliegen zodat ik weer eens terug kan en dan hopelijk voor iets langer dan 3,5 uur

  7. Onderstaande leden hebben dannyb bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 september 2014)

  8. #205
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 13 september 2014 - De nacht van de oude van dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Kom op mensen. We hebben het hier wel over een Saunaclub. Geen seniorenclub.

    Als je theaterpubliek wilt zien ga dan beter naar de stadsschouwburg.
    Met de opmerking van Van Dattum in mijn achterhoofd had ik gister bij GT ingecheckt. Zelf word ik ook een dagje ouder, maar voor een seniorenpas kom ik nog niet in aanmerking. Na het omkleden liep ik naar de barruimte en was ik naast een andere stamgast gaan zitten. Zo, de heren zitten, dacht ik. The night is young and so are we. Het publiek dat gister aanwezig was, was zeker geen stadsschouwburgpubliek.

    Ik schat dat de gemiddelde leeftijd rond de 34 lag. In het weekend zie je veel junioren. De line up was uitstekend. Ik ben nog steeds van mening dat GT's line up nog altijd ver boven die van andere clubs uitstijgt in het bundesland NRW. Ik sprak gister nog met een andere gast die weleens Heaven7 of Babylon bezocht en volgens hem is de GT line up veel beter. En dat is voor mij belangrijk. De optiek is zeer belangrijk. Neem nu bijvoorbeeld Shayenne. Ze ziet er geweldig uit en geeft ook nog eens een geweldige service.

    De vrouwen line up bestond gister onder andere uit: lulu, jess, andrea, bella, kathy, lolly, samya, georgiana, shayenne, melly, olivia, patricia, jana, mona, lexy, ramona, amira, amalia, julia, rachel, mia, pim, lavinia, emma, carmen, electra wilde en nog zo'n 60 meiden. Met zo'n line up kun je niet klagen. Ik kan me niet voorstellen dat je deze in andere clubs vindt, zoals Babylon, Heaven7 of Dolce Vita. Wellicht kunnen Living Room en Samya nog hiermee concurreren, maar daarmee is dan alles gezegd.

    Het eten was ook weer goed verzorgd gister. Er was pasta met tomatensaus, groentensoep met kip, schnitzel met aardappelpuree en rond 21:30 werd er ook nog friet geserveerd. Ja, het is geen voer dat je bij de Librije krijgt, maar honger lijden doe je niet. Het is een saunaclub en geen drie sterren restaurant. Maar de koks in GT leveren een zeer constante kwaliteit.

    Rond 17:00 was het erg druk in GT. Je kon je kont niet keren of je zag een kerel voor je. Maar na 19:00 werd het een stuk rustiger. IJsbeer envert vertelde in geuren en kleuren over zijn sessie met een blonde Hongaarse met een zwarte bril en dat ze je helemaal aflikt. Envert is wat dat betreft een connaisseur en vertelde ook over zijn tijd bij de ramen in 1971. Toen lagen wij allemaal nog in de luiers. Hij zit dus al heel lang in de scene. Ik geloof dat er in die tijd zelfs nog zonder condoom werd gewipt bij de ramen.

    Na dit vintage gesprek met envert besloot ik vintage sex te gaan doen met Shayenne. Zeker een van de highlights in GT. Later volgde nog een sessie met Georgiana en na middernacht volgde nog een sessie met haar. Ze smaakt naar meer. Ze heeft een geweldig lichaam, zoenen doet ze uitstekend, maar het pijpen sla ik altijd over met haar, want daar bakt ze niets van. Verder was het gezellig in GT. Iedereen deed zijn ding. Sommige keken voetbal en andere liepen te jagen.

    Het was gewoon een gezellige dag. Ik zit nu in het hotel te ontbijten. Op de vloer kruipt een baby. Dus dat is dus die bengel die me de hele nacht wakker hield met zijn gehuil. Het is een lief kind hoor en het is hartverwarmend hoe zijn ouders liefkozend met hem omgaan. Ik vind het knap hoor hoeveel geduld ouders moeten hebben met hun kroost. Petje af. Ik zou het niet kunnen. Het is 14 graden. Er hangt een mooie mistige nevel over het landschap en de bomen kleuren al goudbruin.

    20140914_084520.jpg

    Ik ga vandaag ook nog naar GT. De radio staat aan in het hotel en dit liedje wordt nu gedraaid. Ik krijg nu al zin.

    Laatst gewijzigd door bergm550; 14 september 2014 om 09:54

  9. Onderstaande 14 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 september 2014),Cupido (14 september 2014),dannyb (15 september 2014),db2 (14 september 2014),envert (14 september 2014),hp001 (14 september 2014),lekkersfan (14 september 2014),m4you (14 september 2014),pistoleeke (23 september 2014),rob45 (14 september 2014),Sofica (14 september 2014),Teiresas (14 september 2014),Van Dattum (14 september 2014),Wacko66 (14 september 2014)

  10. #206
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    bergm550 over de line up lulu is echt geen mooie dvp en veder lopen er nog wel meer lelijke rond die ik zo niet van naam ken ma die bij mijn niet in aanmerking komen dat ik even een niveau controle uitoefen smaken verschillen nu 1 maal

    ben je welles in babylon geweest babylon is een fkk club alle dames in de blootte kond waar het standaard service niveau gewoon hoog licht beter als gt lr vila marisol suntempel en van goch . de line up van babylon is niet te vergelijken met die van gt omdat je gelijk zie wat je aan uiterlijk krijg geen pus up bh zo kan je zien of de peren en appels geen geen rotten blek heeft het silicone gehalte in babylon is laag tot niet. in tegenstelling tot gt daar heeft de plastisch chirurg al heel wat werk gedaan en er staat nog heel wat werk in zijn agenda .
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 14 september 2014 om 19:35 Reden: fq

  11. #207
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Hallo beertjes,

    Bij deze graag aandacht voor het volgende. Ik wil jullie vragen om full quotes zoveel mogelijk te vermijden.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(full-)quotes
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  12. Onderstaande 2 leden hebben RAUL7 bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (14 september 2014),Willi69 (14 september 2014)

  13. #208
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebberrob24 Bekijk bericht
    Dit is mijn eerste bericht dus weet niet of dat ik goed zit hier.
    Ik ben de laatste paar keer op een doordeweekse dag in G.T. geweest en heb daar ook al die keren met een hele simpathieke vrouw staan praten maar tot een kamergang is het niet gekomen om dat er elke keer wel een ander tussen kwam maar blijf toch nieuwsgierig naar haar.
    Nou vraag ik me af of dat iemand mij kan vertellen wie ik bedoel en of dat er iets op het forum staat over haar.
    ze is ongeveer 35 jaar,rood haar (geverft) volgens zeggen komt ze uit Hongarijen en werkt ze alleen doordeweeks,meestal loopt ze in een Bikini.
    Nikita.

  14. #209
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    28 december 2016 @ 11:25
    Berichten
    53
    Discussies
    0
    Thanks
    586
    Thanked
    144 in 33 posts

    Standaard

    Bedankt Bosbeer,ga even kijken wat ik over haar kan vinden.

  15. #210
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    gisteren, zondag dus, naar Golden Time afgezakt met mijn vaste "Brother in crime"! Na een goed anderhalf uurtje bollen de GT-parking opgedraaid en onder begeleiding van de altijd uiterst vriendelijke parkeerwachters (misschien omdat ik die jongens bij het wegrijden telkens 5 of 10 eurootjes geef!?) een plaatsje gevonden. Bij het uitstappen hoorden we al ongelofelijk luid en lekker gekreun uit een openstaand raam klinken wat onze lichte spanning, die we toch beiden altijd een beetje voelen bij het naderen van de ijzeren poort, omzette in geile goesting om er direct in te vliegen.
    We werden zoals alle andere beren met een blanke huid vriendelijk binnengelaten en wisten niet onmiddelijk aan welk van de drie theke-dames (lange smalle met blonde paardenstaart - klassegriet trouwens / lange smalle met zwart golvend haar en aanstekelijke glimlach en nog een derde blond iets forser van bouw met bril - weet trouwens iemand wat de naam van deze meisjes is??) we moesten afdokken.
    Uitgekleed en douchke genomen en hopsakee naar de bar om een eerste blik te werpen op het te schieten wild vandaag! ...en als je figuren zoals Shiva, Kaisa en Lisa ziet dan is het woord "wild" wel op zijn plaats denk ik dan.
    Het was op dat moment bijna 14u00 en we hadden afgesproken om ten laatste om 18u15 de parkeerwachter zijn salaris te overhandigen (of toch een klein stukje ervan).
    We gingen eerst een Bittburger 0,0 drinken in de tent om zo effe het strategisch plan onderling te bespreken, een plan waar achteraf meestal helemaal niets van overblijft als er in de bar plotseling een paar prachttieten op je schouder hangen of je aan het verdrinken bent in en paar grijs-groene kijkers. Och ja.. alleen al het gedacht dat je goed bezig bent doet al veel en een illusie of desillusie meer of minder zal het verschil niet maken!
    Daar mijn vast vriendinnetje daags voordien per mail had laten weten dat ze er zondag niet kon zijn moest ik op zoek naar andere lekkernijen en zoals iedereen weet is er daar in GT absoluut geen gebrek aan ... en ja ook op een zondag viel de line-up reuze mee.
    Ik had aan de zijkant van de bar waar de twee gokkasten staan twee aziatische grietjes in het oog die gebaarden om tussen hun te komen zitten. Effe probeerden ze om samen met ons drieën ne numero te doen maar dat heb ik beleefd afgewezen.
    De linkse dame zij dat ze Maggy heette dt dat klonk toch wel bekend in de oren en nog wel op positieve manier.... dus de gok maar gewaagd, het was immers nog vroeg en dus nog tijd genoeg om een vergissing recht te zetten met een andere dame.
    Maar wat bleek.. GEEN vergissing! Kreeg een heerlijke rugmassage, een zeer behoorlijke pijpbeurt (ook bijna nog ne vinger in mijn kont!!) en een oerknal van jewelste. In de lockerroom zeer correct afgerekend met een nat kusje op de wang.
    Mijnen dag in GT is ooit al slechter begonnen!
    Mijn maatje gezocht en gevonden in de tent en die er al een uurtje met zijn favoriete Arielle had op zitten.
    Hij een pasta tricolore met kip en roomsausje, ik een paar drumsticks met lekkere potato-wedges... alles zeer lekker zoals we in gt gewoon zijn. Mijn winglman wist van Ariella dat ze alle tuinhuisjes, weliswaar één voor één, aan het renoveren zijn volgens een bepaald thema. Het eerste zou al klaar zijn in het thema "africa" (volgens mij ideaal met een wild dier als Kaisa want die had gisteren een prachtig uitziend bikinietje in tijgerprint aan!!).
    Tijd voor de volgende ronde: Had al een paar keer mimi, die ik overigens nog nooit had gehad en al veel goeds over hoorde vertellen, gezien aan de kino en juist buiten de bar. Praatje mee gemaakt en toen ze vroeg "Küssen sie gern?" en ik affirmatief beantwoorde wisten we beide dat het schlüssel-zeit was. De hoge verwachtingen die ik koesterde werden op een kamer binnenshuis met douche niet volledig waargemaakt. Ze is wel heel sociaal, superlief en deed werkelijk goed haar best maar het was voor mij allemaal een beetje te braaf en te monotoom (..en dan vooral het pijpen wat toch haar grote specialiteit is) Kan me goed voorstellen dat het voor velen onder ons een topper is maar de echte vonk sprong toch niet over!
    Voor mijn derde sessie wou ik nog eens een specialeke! Ik dacht aan Lisa maar ik kwam er niet aan toe om met haar te gaan praten (schrik misschien...!! nee ik denk dat ze een ruig uiterlijk heeft maar als je haar soms ziet lachen met andere dvp's dan denk ik dat ze we echt een toffe is waar je op de kamer ook wat pret mee kan beleven.) Maar die werd het dus niet! Kaisa was ook een optie maar die was op dat ogenblik niet van de gokkast weg te krijgen ... en Shiva had ik al meermaals oogcontact mee maar die liep daar volledig naakt en was trouwens op het ogenblik van mijn te plaatsen move in gesprek met een collega-beer.
    Ik wist het effe niet meer en toen ik aan de bar een koffietje bestelde om er nog eens rustig over na te denken stonden er ineens drie grieten rond mij die hun aanval volgens mij nauwkeurig hadden voorbereid. Chappeau trouwens voor de vrouwen, die voeren hun strategisch plan tenminste uit en wel met ongeloofelijke precisie.
    het ging om Megan (Killerbody en die ogen!!!!), haar vriendin waarvan ik de naam vergeten ben (eveneens killerbody en al even prachtige ogen) en een derde griet die ik niet ken maar die door collega's op het forum volgens mij wordt omschreven als "Save the Whale". De walvis droop al snel af en alleen de killers bleven over. plots voelde ik mij een beetje de walvis die door de killers werd opgejaagd. In mijnen harpoen kwam toch al lekker wat beweging en voelde dat ik tegen al dat geweld moest capituleren.
    Ik doe het bijna nooit maar ik dacht van als het niks wordt heb ik toch maar met twee prachtige grieten kunnen rollebollen.
    Na een keuze te hebben gemaakt op de kamer van het voorgelegde menu wist ik al hoe laat het was... hier ging er maar ene gerold worden en dat was IK!!
    De hele sessie was wel ok maar voor het geld dat ik betaalde had ik toch wat meer verwacht. When you play, sometimes you win and sometimes you loose. That's part of the game!
    Mijn maatje had nog een zus en zo sessie met een wel zeer lekker uitziende negerin "Lorea" (redelijk onervaren en wist duidelijk niet op welke knoppen ze moest drukken).
    Al bij al een zeer leuke zondagnamiddag gehad met veel beren en een ruime line-up.
    En we hebben weeral iets bijgeleerd " Van een schone tafel alleen kan je niet eten"!!!!!

    tot de volgende!

  16. Onderstaande 13 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 september 2014),buttlover (22 september 2014),gignnl (22 september 2014),Hunziker (22 september 2014),laplagne (23 september 2014),Megaboob (22 september 2014),mynasch (23 september 2014),Rehab (22 september 2014),rob45 (22 september 2014),Stief (23 september 2014),Teiresas (22 september 2014),Wacko66 (22 september 2014),wervelwind (22 september 2014)

  17. #211
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Sorry voor de paar taalfouten en het gebrek aan alinea's!
    Doe volgende keer wat beter mijn best.

  18. #212
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 27 september

    Brüggen, Golden Time, 27 september, goede ouwe tijden herrijzen.Dat was het gister. Een dag met een overweldigend aanbod van vrouwen. Het was een dag waarop de vrouwen misschien dachten "we hebben geld nodig en de dag is nu". Dus kwamen ze in grote getalen naar GT. Het was een dag van wikken en wegen. Van afstrepen en vrouwen teleur moeten stellen.

    Ketserr had mij al op de whatsapp laten weten dat Criss er weer was. Dus de treinreis kon mij niet snel genoeg gaan. Wegens spoorwerkzaamheden moest ik dit keer via Nijmegen naar Venlo. Dus dan duurt de reis een half uur langer. Op station Nijmegen moest ik even wachten op de Veolia trein naar Venlo. Wat zijn die Nijmeegse meiden toch mooi. Het viel meteen op. Ik was al eerder in Nijmegen geweest en het zijn echt plaatjes om te zien. Dus het maakte de reis zwaar met GT in het achterhoofd.

    Het weer was zomers en dat voor eind september. Het was warm en een jas was niet nodig. In GT oogde het niet al te druk voor een zaterdag. Ik kwam ketserr en van dattum tegen in de kleedruimte en na het groeten even snel gedoucht. "de souza" is altijd een grapjas en zei dat Criss naar huis was gegaan, toen ze hoorde dat ik er ook zou zijn. Ik stond met mijn kam in mijn hand en "de souza" zei "van waar die kam". Ja, ja, ik weet het, maar die vijf haren die ik nog over heb, wil ik toch wel recht hebben.

    Na het douchen gingen ketserr en ik op verkenningstocht naar Criss. Ze zat in de tuin en ik besloot haar meteen als eerste slachtoffer te schaken. Ze zag er weer heerlijk hoerig uit. Het is niet een meid die je meeneemt naar een bedrijfsfeestje, want dan zou ze waarschijnlijk in een strakke spijkerbroek gaan met witte laarzen en grote ronde oorbellen. Ze ziet er uit als een roma. Maar ze is geweldig in bed. De details van wat er op de kamer gebeurde, zal ik u besparen, want het was goor. Echt goor.

    Maar Woody Allen zei een keer in een interview: "Sex is only dirty, if it is done right." Door de sessie met Criss in het achterhoofd was de toon voor de avond gezet. Georgiana, Bea, Amalia en toen kwam ook nog eens Shayenne doodleuk binnen wandelen. Sta ik in de bar rustig met Van Dattum en ketserr een cola te drinken, komt ook nog eens Henrietta langs huppelen. Ik zei tegen Van Dattum: "Als Andra ook ineens verschijnt, dan ga ik terug naar de hotelkamer." De line up was geweldig en het was moeilijk kiezen.

    De bloedmooje Aliya kwam naar me toe en ze zei "Gehen wir noch." We omhelsten elkaar kort en ondanks dat de sessie met Criss nog door mijn hoofd spookte, besloot ik het er op te wagen met Aliya. Het is een bloedmooie meid, maar ik kon gewoon niet meer klaarkomen. Zo zie je maar. Al is de meid bloedmooi, maar als de tijd tussen de kamers te kort is, dan gaat het gewoon niet. Ik had wel een erectie, maar ik kon gewoon geen orgasme meer krijgen.

    Inmiddels was de barruimte veranderd in een Sensation White Party, mede doordat Quads druk bezig was de lichtstaafjes uit te delen. De dress code was tenue de ville. De ijsberen droegen witte badjassen en de meiden liepen in bikini of waren topless. Maar de meeste van ons hadden een lichtgevend staafje om de pols. Dus als er een razzia had plaatsgevonden, dan was het voor de politie eenvoudig geweest om het kaf van het koren te scheiden.

    Ik genoot van de avond en van het samenzijn met de andere beren. De Japanse gasten genoten ook en zaten knus onder de dekens buiten in de tent. Iedereen genoot zichtbaar. Sommigen hadden iets te diep in het glaasje gekeken. Er was een man die gewoon niet meer op zijn benen kon staan. Een meid had hem gestrikt voor een kamer. Ze liepen naar de bedden naast de sauna. Maar het heerschap was zo bezopen dat hij op het bed door de gordijnen viel en op het bed daarnaast terechtkwam, waar Lulu een gast aan het afwerken was. De receptioniste kwam er bij en een paar minuten later zag ik hem zich aankleden.

    Zoals gezegd was de line up geweldig. Aanwezig waren: Amanda, jayjay, rosa, olivia, lavinia, rachel, andrea, ayleen, daisy, michelle, mirella, amalia, lulu, alice, marianna, angelina, megan, minell, adela, mona, lisa, victoria, cassandra, sabrina, jennifer, lea, arielle, lexi, lola, mea, carla, dia, jessica, michaela, helena, klara, elly, mimi, veronica, patricia, henrietta, shayenne, bea, aliya, georgiana en nog een fiks aantal meiden. De lijst was samengesteld met hulp van ketserr.

    De laatste sessie van de avond was met Shayenne. Een van de mooiste meiden in GT. Een absolute aanwinst. We lagen in kamer 26. Deze kamer heeft een
    make-over gekregen. Het heeft een soort barok stijl met een vleugje Miami Vice door de spiegels met rode ledlicht strips. De borsten van Shayenne zagen er geweldig uit in dit rode licht. Ik heb begrepen dat alle blokhutten dezelfde make-over gaan krijgen. De dag vloog voorbij en om 2:00 uur was het tijd de toko te verlaten. We waren allemaal gesloopt van de dag. Enige minpuntje was de warmte in de barruimte en de rook. Vanmorgen in het hotel roggelde ik behoorlijk wat bruin slijm op. Het resultaat van een succesvol avondje in GT.

  19. Onderstaande 16 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 september 2014),Badslippers (28 september 2014),Cupido (28 september 2014),db2 (28 september 2014),gignnl (28 september 2014),m4you (28 september 2014),Megaboob (28 september 2014),Picasso 1 (28 september 2014),pistoleeke (28 september 2014),rob45 (28 september 2014),rolo ( 7 oktober 2014),Teiresas (28 september 2014),Van Dattum (28 september 2014),wervelwind (28 september 2014),Wijze grijze (28 september 2014),Zultbroek81 (28 september 2014)

  20. #213
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    De details van wat er op de kamer gebeurde, zal ik u besparen, want het was goor. Echt goor.
    Het condoom ging weer stinken en daar heb je je tanden mee geflost?

  21. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (28 september 2014),Mr Pussy ( 3 oktober 2014)

 

 
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

  FKK Artemis 468*60