Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 243
  1. #151
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Wat maakt de naam soms uit. Zolang ze maar Prima was of niet pistoleeke.
    Eindelijk iemand die me begrijpt!

  2. #152
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Volgens mij is dit forum bedoeld om een mening te geven, positief EN negatief
    Respecteer ieders mening, ook als die niet in jouw straatje past.
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

    Maar moeten wij dan ook niet de mening respecteren van beren die graag met Michelle gaan, die inderdaad een paar maatjes meer heeft maar toch een groot aantal kamers per dag maakt. Of moeten we de mening niet respecteren van beren die met Christina gaan, dame die de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt maar toch constant bezet is.

    Nou ja, zo lang dat daar een markt voor is, dan mag het voor mij hoor. Zelf zou ik er niet mee gaan......

    Feit is dat meer dan 80 % van de GT dames nog makkelijk in een maatje 36 geraakt dus zo erg als sommigen hier schrijven is het nou ook weer niet.

    Ik vond de line-up vrijdag overigens zeer goed......

  3. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (19 mei 2014)

  4. #153
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    We moeten het wel een beetje in perspectief blijven zien hè...
    Inderdaad is het aantal 'olietankers', zoals ergens hierboven weinig charmant staat omschreven, zonder twijfel toegenomen,(...)
    We zijn gewoon door de jaren heen erg verwend geraakt bij GT, daarom valt het zo op dat er een wat lossere ballotage is momenteel. Ik heb er alle vertrouwen in dat het een tijdelijk 'probleem' is (....).
    Mee eens tijdelijk. Het woord 'tijdelijk' komt mij wel heel bekend voor , zie het eerdere bericht voor het uitgebreider perspectief https://www.ijsberenforum.com/forum/...409#post370409
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  5. #154
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

    Maar moeten wij dan ook niet de mening respecteren van beren die graag met Michelle gaan, die inderdaad een paar maatjes meer heeft maar toch een groot aantal kamers per dag maakt. Of moeten we de mening niet respecteren van beren die met Christina gaan, dame die de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt maar toch constant bezet is.

    Nou ja, zo lang dat daar een markt voor is, dan mag het voor mij hoor. Zelf zou ik er niet mee gaan......

    Feit is dat meer dan 80 % van de GT dames nog makkelijk in een maatje 36 geraakt dus zo erg als sommigen hier schrijven is het nou ook weer niet.

    Ik vond de line-up vrijdag overigens zeer goed......
    Misschien wel 90% van de dames hebben maatje 34-36, dus keus te over zou ik zeggen! Maar niet iedereen heeft (gelukkig) dezelfde smaak. Er zijn ook beren die wat rijpere dames verkiezen, die vaak ook nog zeer gewild zijn onder de beren en die zijn inderdaad vaak constant bezet. Dat een (gering) aantal dames in de categorie valt lijkt me de dus te begrijpen.
    Een goede line-up heeft voor elk wat wils en dat houdt bijna noodzakelijk in dat van de 100% zeker een aantal dames zullen zijn die niet jouw smaak zijn. Smaken verschillen nu eenmaal.

    Nogmaals smaken verschillen en dat is geen reden daar elkaar om aan te vallen. Graag nu weer eigen recente GT ervarings berichten!
    Laatst gewijzigd door Admin; 19 mei 2014 om 14:35

  6. #155
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Geile Tijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Nou ja, zo lang dat daar een markt voor is, dan mag het voor mij hoor. Zelf zou ik er niet mee gaan.......
    De conclusie van het laatste gedeelte van de quote trek ik helaas bij steeds meer meiden in GT

    enerzijds heeft dit te maken met de looks (zelf ben ik van de skinny-types maatje 32-34), anderzijds ook vanwege slechte ervaring en/of reputatie of de manier van doen.

    ik zal binnenkort nog wel eens een bezoekje brengen aan GT om te kijken hoe de situatie ter plaatse is

  7. #156
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Allez jongens, je weet nu wat je moet doen als je wat reacties (lees aandacht) wil losweken.
    Geen namen vermelden in je verslagen

    Case closed.

  8. #157
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Allez jongens, je weet nu wat je moet doen als je wat reacties (lees aandacht) wil losweken.
    Geen namen vermelden in je verslagen

    Case closed.
    Over deze zelfde meid heb je n.b.een recensie geschreven in haar topic. Deze meid heeft er ook helemaal geen moeite mee dat er over haar geschreven wordt. Ze heeft een keer met veel belangstelling samen met een vriendin mee zitten kijken toen ik een veslag aan het typen was en ze wilde er zelfs graag in worden genoemd.

  9. #158
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Misschien wel 90% van de dames hebben maatje 34-36, dus keus te over zou ik zeggen! Maar niet iedereen heeft (gelukkig) dezelfde smaak. Er zijn ook beren die wat rijpere dames verkiezen, die vaak ook nog zeer gewild zijn onder de beren en die zijn inderdaad vaak constant bezet. Dat een (gering) aantal dames in de categorie valt lijkt me de dus te begrijpen.
    Een goede line-up heeft voor elk wat wils en dat houdt bijna noodzakelijk in dat van de 100% zeker een aantal dames zullen zijn die niet jouw smaak zijn. Smaken verschillen nu eenmaal.

    Nogmaals smaken verschillen en dat is geen reden daar elkaar om aan te vallen. Graag nu weer eigen recente GT ervarings berichten!
    Er word helemaal niemand aangevallen. Feit is dat de line up al een aantal maanden niet meer is zoals die altijd was.punt.
    Een bla bla reactie van een blauwhelm (lees;admin) veranderd daar niks aan!
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  10. #159
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Andrea een van de best lopende dames??
    Ik vind het anders vaak bijna zielig zoals ze de meeste vaak oudere beren bijna smeekt om een kamergang.
    Zelf zeg ik er niks meer tegen want je komt er niet meer vanaf!
    Maar ieder zijn smaak.

  11. #160
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    Er word helemaal niemand aangevallen. Feit is dat de line up al een aantal maanden niet meer is zoals die altijd was.punt.
    Een bla bla reactie van een blauwhelm (lees;admin) veranderd daar niks aan!
    en dan is melli ook weer vertrokken na de vulkaan dat is voor de line up een slecht teken ma ze heeft net maatje 32-34

  12. #161
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Was zondag in Golden Time, heb genoten en een hoop erg mooie en lekkere vrouwen gezien, waarvan 75 % mijn smaak was, helaas kon ik er maar met 4 naar de kamer.
    Ben het niet zo eens met de discussie over uiterlijk of te veel vrouwen met 1 of meer maatjes meer, maar het service nvco c.q. de do's en dont's vind ik wel behoorlijk veranderd. In mijn begintijd in GT tongzoende 90 % en een zelfde gedeelte deed FT.
    Dat is de laatste tijd toch echt wel beduidend minder geworden, naar mijn idee, maar ik kan er naast zitten, vooral bij de wat mooiere of wat Duitsere dames. Soms houdt het tongzoenen ook niet veel meer in dan kusjes of een uitgestoken tong.
    Beter zoeken en van te voren doorvragen is dus nu wel van belang als je dat wilt. FT hoeft niet zo voor mij maar ik vind echt lekker tongzoenen en dus niet doen alsof wel erg belangrijk. Helaas kom je daar op een uitzondering na pas op de kamer achter.
    Voor mij een reden om toch eens op zoek te gaan naar vergelijkingsmateriaal, Haus Panthera heeft daarbij mijn bijzondere interesse.

  13. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (19 mei 2014)

  14. #162
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Hallo zusammen,

    ich bin etwas erstaunt über die Beschwerden über das 'schlechte' LU im GT.
    Ich will jetzt keine neue Preisdiskussion entfachen, aber bitte schön - was erwartet ihr denn?
    Eva Padberg und Heidi Klum im Panekoken-Service zum Tarif 50-25-25-25... und für die Stammkunden FT inklusive?
    Schaut mal in den Spiegel - wir sind nicht Brad Pitt und Antonio Banderas!
    Die Mädels sind primär im Club um 'GELD ZU VERDIENEN' - darüber sollte sich jeder im Klaren sein.
    Und wenn im GT nun mal mit dem angestrebten Haustarif von 75€/h die Top Models nicht zu halten sind, dann darf man sich nicht beschweren!
    Insbesondere wenn sich das besoffene Männerpack nicht zu benehmen weiß und die Frauen noch an der Theke zu 'fingern' versuchen ohne überhaupt die Absicht zu haben, das Mädel zu buchen - 'just for fun'.
    RESPECT! Gilt nicht nur im Fußball - auch im Club den Frauen gegenüber! (und nicht nur im GT!)

    Gruß
    aquarius

  15. Onderstaande 4 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    Callidus (26 mei 2014),Round-up (13 juni 2014),Teiresas (20 mei 2014),wervelwind (20 mei 2014)

  16. #163
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Tongzoenen tja, ik sta ook niet direct te springen om iedereen een muil te draaien. Als je soms rondt kijkt of in de douche staat dan denk je toch amai als daar een dame mee naar de kamer moet veel plezier. Brrr
    Feit is wel als je in deze branche stapt als dame je moet weten dat je met alle type mannen moet kunnen omgaan.
    Ik vergelijk hoeren altijd met tophoreca. Klant is koning ook al zijn het kut tafels.
    Als je goed betaald mag ze toch wat meer uit de kast halen.
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  17. Onderstaande 2 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger (20 mei 2014),luminous (20 mei 2014)

  18. #164
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Namen onthouden is toch iets dat ik moet gaan leren... Anders wordt het schrijven van een recensie wel lastig
    Vorige week donderdag voor de eerste keer een bezoek gebracht aan GT. Normaliter hou ik wat meer van het rustige en niet het massale. De eerdere verhalen die hier zijn geschreven hebben me toch over de streep getrokken. Bij binnenkomst al een behoorlijke drukte, maar goed.. als je dan toch 60 euri hebt betaald, dan toch maar op ontdekkingsreis.
    Omdat je niet weet waar je terecht komt is het toch een beetje zoeken en loop je een beetje als een simpele rond daar.
    De bar is wat dat betreft wel vrij makkelijk te vinden (en daarmee ook het gros van de aanwezige dames en beren).
    Het was vrij bewolkt, dus het nodigde niet uit om buiten te zitten, dus dan is het extra druk in het bargedeelte.

    Aan de bar genesteld met een cola (vriendelijk barpersoneel) en de ogen de kost gegeven.
    Wat lopen hier toch een aantal pareltjes bij.. (mijn mening).. Echt ongelofelijk en in hoeveelheid m.i. niet te vergelijken met de andere plekken waar ik ben geweest.
    vanwege de pijn aan mijn ogen van al het vrouwelijke schoon toch maar eens gaan lopen. Richting de deur naar buiten werd ik staande gehouden door een erg lieftallige dame met rood krullend lang haar.
    Vroeg waar ik heen ging en antwoorde dat ik dat niet wist.. Kleine tour van haar gekregen door het gebouw (en dan is het in tegenstelling tot mijn eerdere voorstelling helemaal niet zo groot.. op de tuin na dan). Een beetje aan de praat geraakt en naast het feit dat ze er in mijn ogen erg aantrekkelijk uitzag, was ze ook nog erg spraakzaam en aardig. Kamergang was daarna snel beklonken en is me goed bevallen. Niet super, niet spectaculair, maar gewoon goed. Redelijk GFE niveau.

    Na het uurtje kameren de eettent opgezocht en een broodje gegeten, alvorens weer terug te gaan in het drukken bargedeelte om me weer te vergapen aan het vrouwelijke schoon. Mijn oog viel eigenlijk al de gehele dag op een mooie blonde goedgevormde dame.. (staat redelijk vaak met dezelfde rode krullendame op dezelfde plek in de gang naar buiten). Ondertussen genietend van het uitzicht van de dames die steeds wat drinken komen halen steeds proberend oogcontact te krijgen.. dan wel dan niet.. duidelijk was het niet of er nu contact was of niet...
    Na een rondje te hebben gelopen zat ze weer op de vaste plek en vroeg ze wat ik ging doen.. Ik antwoordde dat ik haar zocht en nu eigenlijk had gevonden.. Zonder verder kennis te maken of dingen te bespreken was ze al op weg naar de sleutel en belandden we buiten in een van de huisjes.. Hier vertelde ze dat ze duits was,, redelijk wat nl zinnen kon spreken vanwege de vakantie op texel.. voor mij een topwijf ..
    Jammer dat tz niet bij het pakket zit .. voor de rest was alles mogelijk. Haar mondelinge vaardigheden zijn super, haar handwerkklas heeft ze ook met zeer goed resultaat afgerond.
    Neuken is niet gebeurt.. pure genieterij

    Omdat de tijd er alweer op zat en de plicht weer roept na deze sessie gegaan.
    Het gehele weekend heeft dit bezoek door mijn hoofd gespeeld.. En met de wetenschap dat het maandag mooi weer zou zijn en dan ook buiten van alles te doen zou zijn moest ik gewoonweg terug.
    Afspraken verzet, navi aan en hop.. 12.00 uur daar..
    Vrouwelijk schoon was (in mijn ogen) een stuk minder als afgelopen donderdag, maar mij beide favorieten (toch knap na 1x ontmoeten) waren er beiden.
    Kamergang met mijn nieuwe duitse vriendin was binnen een kwartier geregeld.. uurtje top.. alleen nog steeds dat kussen wat ontbreekt..

    Daarna heerlijk relaxend in de tuin.. Lekker in de zon, drankje erbij.. overal om je heen zie je activiteiten
    Sommige dames erg actief, anderen genieten van de zon.. Te lang in de zon maakt je loom... dat is het nadeel..
    Omdat het af en toe een beetje te warm was in de zon, afkoeling gezicht in de kino.. Hier een Oostenrijkse blonde ontmoet. Erg slanke dame met een kleine cupmaat.
    Te snel laten verleiden, maar ik kan gewoonweg erg moeilijk nee zeggen.. zeker niet als sommige plekken worden bewerkt..
    Matige sessie.. beloofd dingen die niet worden nagekomen op de kamer, maar verder aardige meid. 30 minuten niet volgemaakt.. evengoed betaald.. diensten zijn verricht.
    Daarna wederom zelfde verhaal... tuin, zon, drankje, peuk, kijken, genieten, etc etc..
    Na de warmte en het eten toch maar weer afkoelen in de kino..
    Daar waren al een paar anderen bezig met gymastische oefeningen..
    Als snel kwam een goed en leuk ogende dame met halflange bruine krullen heel dicht tegen me aanzitten om me te vertellen dat ze de beste blowjob van iedereen kon geven..
    Tja.. dat zegt iedereen was mijn reactie.. Hier of de kamer was de volgende vraag.. Omdat ze zo lief keek en wel begon te zoenen was ik alweer snel overgehaald...
    Geen tijd voor de sleutel.. meteen aan de slag.. Moet zeggen dat ze echt goed was in de mondelinge vaardigheden... Neuken was eveneens top.. afgemaakt in het mondje..

    Al met al dus 2x geweest.. voor mij een ideale plek als het buiten goed toeven is..
    Als je bent aangewezen op het binnengebeuren kan het bijzonder druk overkomen.
    Meiden absoluut top.. veel mooie exemplaren en nu al een paar favorieten erbij..

    Toch moeilijk kiezen weer wat de volgende halte wordt..
    GT weer.. toch nog een keer HP proberen.. ?
    Zal er een paar nachtjes over slapen.. ;-)

    Mocht iemand me aan de namen kunnen helpen graag...
    Staat een beetje slordig om de volgende keer weer naar de naam te moeten vragen :wink:

  19. Onderstaande 13 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2014),bergm550 (20 mei 2014),bosbeer (20 mei 2014),hp001 (20 mei 2014),ilovethaigirls (21 mei 2014),Lesyeux (26 mei 2014),Megaboob (20 mei 2014),pistoleeke (22 mei 2014),Round-up (13 juni 2014),Shaggie (21 mei 2014),Teiresas (20 mei 2014),wervelwind (20 mei 2014),Willi69 (20 mei 2014)

  20. #165
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    De eerste dame met de rode krullen is zonder twijfel Hongaarse Nikita, ca 34 jaar oud. De beschrijving van je andere vriendinnen is te beperkt, is zo geen naamkaartje aan te hangen......

  21. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    dirk702 (24 mei 2014)

  22. #166
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Hallo (GT ) beren!
    Is er iemand hier die kennis heeft gemaakt met Turkse lorrie/lorry.
    Ben eind januari in GT geweest ben toen een paar uurtjes met deze dame geweest.
    Ze was toen samen met haar vriendin die had haar daar geïntroduceerd.
    Ze werkte toen net een paar dagen en was vrij nieuw in de business.
    Ze houd ontzettend van sex. Dat was was goed te merken.
    Het is lang geleden dat ik zo'n goede sessie had.
    Misschien kan iemand me vertellen of deze dame nog werkt?

    Groet,
    Spankooow!

  23. #167
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard GT dinsdag 20/5

    Omdat enkele vrienden niet anders konden, ben ik gisteren uitzonderlijk eens op een dinsdag in GT beland. We waren er al iets na 11 uur. Ik was me nog aan het omkleden toen er een aangename verrassing kwam binnengehuppeld in de kleedkamer: de Bulgaarse Gia.

    Had haar lange tijd niet gezien maar nu is ze er weer terug voor een tweetal weken. Ik had er zo zin in gekregen dat ik het ontbijt al wou overslaan en gelijk op de kamer wou. Maar Gia wou eerst nog wat relaxen in de tuin en zelf ook nog wat eten.

    Een kleine 2 uurtjes later kwam ze me dan toch ophalen. Vroeger werkte ze gans anders dan was het kamer op kamer af kamer op kamer af maar nu is ze veel relaxter omdat ze het niet meer zo nodig heeft dixit zijzelf.
    Aan schoonheid en service heeft ze nog niets ingeboet. Had een zeer aangenaam uurtje met deze beauty.

    Nadien zelf ook nog wat in de tuin - tent - bar gezeten en nog met enkele bekenden gesproken. Boy69 kwam er ook nog aan en ik was het met hem eens dat het eigenlijk een zeer rustige GT dag was. Een topdag qua line-up was het niet maar het viel zeker ook niet tegen.

    Nu ik eens op een dinsdag kon gaan, was ik vertrokken met een missie: ik moest en zou eindelijk eens op de kamer gaan met Vietnamese Emy. Die was echter niet te bespeuren. Ik dacht al dat ze een dagje vrij had genomen vanwege het goede weer.

    Tot ik haar plots in de mannenkleedkamer zag gaan. Hier moet ik snel zijn dacht ik en ik ging er gelijk achteraan. Ik wou haar nou ook niet dadelijk bespringen en gezien ze een paar kastjes naast het mijne had, deed ik alsof ik iets uit mijn kastje nodig had en dan zou contact wel volgen. Had dat beter niet gedaan want nou was er natuurlijk eentje die nog sneller was dan ik. "Heb je afspraken" vroeg die. Neen zei Emy. OK dan ben ik de eerste zei die ijsbeer en ging verder richting toilet. Toen kreeg Emy mij in de gaten en kwam me ook begroeten. Ok dan ben ik tweede ? Ze stemde al lachend toe. Emy is een echte mannenmagneet want denk dat die een kwartier na binnenkomst al geboekt was voor de rest van de dag.

    Kleine twee uur later belandde ik dan met haar in een hutje. Nog voor ik op het bed was beland had ik al een eerste keer een lading verloren...... Hoe die je begint te kussen, af te likken, pijpen, met haar nagels de schaamstreek streelt...... Oh my god...... Het orgasme kwam helemaal vanuit de tenen, zo intens. Nadien herhaalde dit scenario zich nog een keer maar dan op het bed. Ik kan deze parel alleen maar aanbevelen maar geïnteresseerde beren moeten wel heel erg snel zijn om haar te boeken.

    Zo rond 21 hebben we met zijn drieën zeer tevreden de zaak verlaten. Grote kans dat ik er vrijdag al terug ben

    Heb tijdens de dag onder andere volgende dames gespot:

    Alicia Amelia Andrea Angelina Annie Bella/Stefania Carmen Cassandre Christina Cindy Claudia Dina Dorina Doro Emma Emy Gabriella Gia Heidy Irena Jasmin Jayjay/Lorena Katja Lara Lexi Lisa Lolita Lolly Marina/Georgiana Martha Megan Melis Michelle Mimi Miranda Mona Nicolle Nikita Nikka Nila Patricia Rosa Sabina Sabrina Samya Sophia Tanja Tina Vanessa Zara + nog een 25-tal anderen

  24. Onderstaande 15 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 mei 2014),bergm550 (21 mei 2014),cassenoisette (21 mei 2014),chefkok (21 mei 2014),dennisw (21 mei 2014),Hedostar (21 mei 2014),hp001 (21 mei 2014),Jack42 (21 mei 2014),KanariePiet (21 mei 2014),lekkersfan (21 mei 2014),Megaboob (21 mei 2014),mynasch (23 mei 2014),Shaggie (21 mei 2014),Teiresas (21 mei 2014),Van Dattum (21 mei 2014)

  25. #168
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    Morgen donderdag ga ik weer een dagje GT girls bewonderen en ... Ik heb de smaak goed te pakken

  26. #169
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    "Hier een Oostenrijkse blonde ontmoet. Erg slanke dame met een kleine cupmaat." Deze jonge blonde dame heet Mandy volgens jou beschrijving !!!

  27. Onderstaande leden hebben dirk702 bedankt voor deze bijdrage:

    Round-up (13 juni 2014)

  28. #170
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard GT 23/5

    Ik kwam toe rond 13 uur. In de kleedkamer al even gepraat met de Oekrainse milf Alicia (met Cleopatra look), die na lange afwezigheid weer van de partij is. Lulu kwam er ook aan, die is ook weer terug sinds woensdag.

    Bij binnenkomst in de bar zag ik al dadelijk dat het goed zat. De line-up was beter dan dinsdag. Voor mij zou het een zeer moeilijke keuze worden want zowat al mijn favorieten waren er. Mia kwam als eerste maar ik zei haar dat ik al "ausgebucht" was. Daarna kwam Fiona maar ik hield de boot nog af.

    Als derde kwam dan Cora tot bij mij. Ik ken die al een jaar of 2 maar was er nog nooit mee op de kamer. Ik zei wel altijd tegen mijn vrienden dat ik die absoluut nog een keertje moest hebben. Nou ja ze zette resoluut de aanval in en gezien mijn verdediging veel te zwak was, belandde ik er al snel mee in een van de hutjes. Al wat hier over deze dame geschreven is, kan ik alleen maar bevestigen. Hele gezellige dame met super service. Twee uurtjes waren werkelijk voorbij gevlogen. Herhalingsgevaar 100 %.

    Daarna terug in de bar beland, waar onze vaste vrijdagbende al bijna compleet was. Bosbeer was er uitzonderlijk ook eens op een vrijdag net als 007, die bijna wanhopig werd bij zijn pogingen om Martha te strikken.

    Mia zei me dan dat Gulcan er ook was en ik dacht dat dit mijn volgende ronde zou worden. Maar plots zag ik dan de kleine blonde Roemeense Antonia binnenkomen. Daar was ik twee weken geleden een eerste keer mee en die wou ik absoluut nog een keertje hebben.

    Antonia zet zich meestal in een van de zetels in die U rechts als je de bar binnenkomt. Ik werd hartelijk begroet en zette mij er bij. Snap niet dat iemand met zo een meid langdurige presales wil want na 5 minuten werd ik al zo geil dat ik zelf maar verzocht om een sleutel te halen. Ik ga niet zo vaak met een Roemeense maar deze vind ik echt wel top. Heerlijk zoenen, super pijpen en neuken zorgde al snel voor een eerste ontlading. Ze vertelde me dat ze vroeger nog erotische massage had gegeven in Roemenie. Nou ja, dat zag ik ook wel zitten. Die massage was dan ook nog zeer goed. Eerst benen - rug - nek en dan het gekende "omdraaien". Ook van de voorkant sloeg ze geen plekje over. Toen even later de klodders in de lucht vlogen zei ze al lachend "zo doen wij dat in Roemenie".

    Na deze sessie zat ik wel helemaal dood...... Jezus zag ik dat ook Gia nog in da house was en die kwam me dan ook nog effe groeten. Toch maar eerst wat nieuwe krachten gaan opdoen in de eettent. Begin deze week heeft men terug de barbecue aangestoken en het smaakte me wel.

    In de bar kwam ik dan Picasso nog tegen. Die was uiteraard weer opzoek naar zijn zandloperfiguurtjes. Ik zei hem dat ik twijfelde tussen nog een sessie met Gia of toch maar naar huis te gaan. Het vlees is zwak en toen ik wat later Gia weer terug zag, helde de balans toch naar die kant over. Ze had wel geen zin om 45 minuten op een sleutel te wachten maar gelukkig waren de bedden naast de sauna vrij. Werd een zeer relaxte sessie met haar. Wat is dat toch een supermooi en lief ding. In neuken had ik geen zin meer maar ze heeft me nog heerlijk klaar gepijpt.

    Nou was het welletjes geweest. Ik nam nog afscheid van thekefrauen Isa en haar vriendinnetje Sabrina en beloofde hen dat ik er vrijdag weer zou zijn. Rond 22.30 uur heb ik welvoldaan de zaak verlaten.

    Heb onder andere volgende dames gespot:

    Alexandra Alicia Amanda Amelia Amira Andrea Angelina Annie Antonia Arielle Beatrice Bella/Stefania Camilla Carina Carmen Cassandra Clara Cora Dalina Daniella Dia Dilan Dorina Emma Fiona Gia Gulcan Irena Jana Jayjay/Lorena Joy Kira Lara Larissa Lavinia Lisa Lola Lolly Lulu Marie (nieuw) Marina/Georgiana Martha Megan Melis Mia Michelle Mimi Miranda Mona Nikka Nila Olga Patricia Pia Rachel Ramona Rebecca (nieuw blondje) Rosanna Sabrina Sophia Sue Tanja Vanessa Zara Zina
    Verder nog Poolse Luna maar die noemt zich nu Mila denk ik + nog een 25-tal anderen.

  29. Onderstaande 17 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    -007- (25 mei 2014),Ace2 (24 mei 2014),bosbeer (24 mei 2014),chefkok (25 mei 2014),gille52 (23 juni 2014),Hedostar (24 mei 2014),hp001 (24 mei 2014),Jack42 (24 mei 2014),Megaboob (24 mei 2014),mynasch (25 mei 2014),Picasso 1 (24 mei 2014),pistoleeke (24 mei 2014),rob45 (24 mei 2014),Round-up (13 juni 2014),Teiresas (24 mei 2014),Van Dattum (24 mei 2014),wervelwind (24 mei 2014)

  30. #171
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 24 mei 2014

    Fit. Ik was niet helemaal fit op zaterdag. Ik had vrijdag van 9 's ochtends tot 9 's avonds gewerkt. En ook tijdens het slapen bleven mijn hersenen maar doormalen. Het werk ging niet uit mijn kop. Ook al had ik wel diep geslapen, werd ik toch onrustig wakker. Het ging vroeger toch allemaal wat makkelijker. Het zal de ouderdom wel zijn.

    Maar daarentegen geeft de gedachte aan GT altijd energie. Het was een mooie dag met zonneschijn en 21 graden. Hier en daar wat wolken, maar dat maakte het alleen nog maar mooier. In GT was het druk. Zo tegen 19:00 uur werden kledingzakken uitgedeeld. De line up was goed. Zo was ik op de kamer met Andra en Carmen.

    IJsberen envert, rex, cupido en quads waren ook van de partij. Er waren zo'n 70 vrouwen aanwezig, waaronder elvira, miranda, kira, carmen, andra, sabrina, olga, lulu, beatrice, emma, rachel, amalia, enz. Quads had ook weer lichtstaafjes meegenomen en ook dit keer van die hele dikke staven, die je om je nek kunt hangen. Elvira deed er een om haar nek en deze bungelde tussen haar tieten.

    Ze ging op de schoot van een kerel zitten en ze drukte haar tieten tegen elkaar met die lichtgevende staaf er tussen. Het maakte die kerel helemaal gek en in no time gingen ze naar de kamer. Mevrouw had dus een verkoopstrategie ontdekt en de hele dag bungelde er een lichtgevende staaf tussen haar tieten.

    Een Belgische stamgast was ook aanwezig, die altijd "alles geven" roept. Hij heeft altijd de neiging zijn badjas uit te doen in de barruimte en daar bungelt dan in vol ornaat zijn klokkenspel. Dit keer trok hij zijn badjas uit in de buurt van Kira. Ze wist niet waar ze kijken moest en keek razendsnel de andere kant op. Ze schaamde zich rot.

    Om 2:00 uur bij sluitingstijd viel het licht uit in de kleedruimte. Gelukkig had ik nog een lichtstaafje om mijn pols en was ik dus een lichtbaken in de darkroom. Ik zit nu op een terras van het restaurant Inselschlösschen am Hariksee. De Hariksee is een prachtig meer met mooie natuur. Echt een aanrader om eens te bezoeken. Het is er erg gezellig. Ik ga zo naar GT.

  31. Onderstaande 13 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 mei 2014),Badslippers (26 mei 2014),Blondinenschatz (25 mei 2014),envert (26 mei 2014),hp001 (25 mei 2014),ilovethaigirls (25 mei 2014),jacky pakutra (25 mei 2014),Megaboob (25 mei 2014),rob45 (25 mei 2014),Round-up (13 juni 2014),Teiresas (25 mei 2014),Van Dattum (25 mei 2014),wervelwind (25 mei 2014)

  32. #172
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    De kop Geile Tijden werd vandaag in GT helaas niet waargemaakt.Toen ik aankwam rond 14.30 leek het nog mee te vallen,het zag er relaxed druk uit en na een afwezigheid van een maandje zag ik diverse nieuwe dames.Na een ontbijtje zag ik een voor mij bekend gezichtje voorbijkomen,Mimi,welke normaal niet op zondag aanwezig is.Met haar altijd puike sessies gehad dus maar een sleuteltje laten halen.
    Mimis service is gewoon prima,ze behoort tot de betere kussers en de tijd op de kamer was ook nu weer prima.
    Toen ik van de kamer kwam bleek inmiddels dat het pand was bezet door een zee van ijsberen met her en der een verdwaalde dame.Een situatie welke zich later alleen maar verslechterde.
    Heb in de tussentijd gezellig bijgekletst met Bergm en een hogere geestelijke en hierna genoten van de prima verzorgde bbq.
    Na het uitbuiken gingen Bergm en ik op zoek naar een dessertje maar die opgave bleek erg moeilijk,Bergm griste nog net Amalia voor mijn neus weg maar mijn langdurige zoektocht leverde helaas niks meer op waarna ik tegen half 8 het verstandigste besluit nam en dat was verkassen naar LR.
    Bij het verlaten vroeg Beate waarom ik al wegging en voor het eerst sinds 2004 heb ik moeten vertellen dat het gewoon niet leuk meer was.
    De relaxte zondag van enkele jaren terug is veranderd in een zaterdag,helaas voor mij voorlopig niet meer
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  33. Onderstaande 12 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 mei 2014),Again and Again (26 mei 2014),Badslippers (26 mei 2014),bergm550 (26 mei 2014),bosbeer (26 mei 2014),Boy69 (26 mei 2014),Hunziker (27 mei 2014),ilovethaigirls (26 mei 2014),Jack42 (26 mei 2014),Megaboob (26 mei 2014),Teiresas (26 mei 2014),wervelwind (26 mei 2014)

  34. #173
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Is de zaterdag ook altijd shit dan?

  35. #174
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Weet je as het nix is kun je beter gelijk naar lr gaan . Tog mooi 60 euri in de knip houden.

  36. #175
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
    Weet je as het nix is kun je beter gelijk naar lr gaan . Tog mooi 60 euri in de knip houden.

    Geen entree daar? Klinkt goed.

 

 
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.